Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

o intrebare de necunoscator : se poate schimba toba de pe honet600 cu 2x pe ambele parti asa cum e la hornet900 ?

caut sa-mi iau o prima motocicleta in cel mult o luna si nu ma pot hotari asupra modelului . initial voiam un enduro dar dupa ce am mers pe unu m-am razgandit . acum stau intre hornet si gsr600 si singurul lucru care nu-mi place la hornet este evacuarea . cea de pe 900 e ok dar hornet900 nu prea gasesti de vanzare :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

o intrebare de necunoscator : se poate schimba toba de pe honet600 cu 2x pe ambele parti asa cum e la hornet900 ?

caut sa-mi iau o prima motocicleta in cel mult o luna si nu ma pot hotari asupra modelului . initial voiam un enduro dar dupa ce am mers pe unu m-am razgandit . acum stau intre hornet si gsr600 si singurul lucru care nu-mi place la hornet este evacuarea . cea de pe 900 e ok dar hornet900 nu prea gasesti de vanzare :(

 

Mie imi place mai mult evacuarea asta de la gsr http://www.raptorsandrockets.com/images/Su...600_d9-036r.jpg

 

Dar ma opresc la evacuare.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu poti compara Honda cu Suzuki :( si mai ales modelele...mai studiaza problema la fiabilitate..

Pai tocmai ca modelee sunt fix din aceeasi clasa, si comparatia e buna, ambele au 600cc, 4 in linie, racit cu aer, aprox 100 cai, cam aceeasi greutate, pozitie, etc.

Designul la suzuki este putin mai modern si arata nemaipomenit din toate unghiurile (nu ca hornetul nu ar arata, dar hornetul, dupa mine, e cam cu 5 ani in spate cu designul).

 

Cat despre fiabilitate, e cu dus si intors, sunt si horneturi care mai crapa, sunt GSR-uri cu multi km la bord.

E mai mult chestie de gust, si de preferinta personala.

 

Mentionez ca am hornet, dar mai oftez cand vad unghiurile unui GSR :D

 

Adica, cred ca hornetul din 2007 trebuia bagat din 2004, ca sa fie in pas cu concurenta...

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt destule viespi de 900 in diferite stari pt diferite buzunare.....AFARA!

Alea de afara sunt extrem de scumpe. Mai pui cateva mii si iei CB 1000 R mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cateva zile am observat ca becul de la HISS nu mai clipeste cand opresc motorul, deloc!

Cand pun contactul se aprinde, iar dupa 2 secunde se stinge (asa cum face el normal) deci becul nu este ars...

Oare care este cauza ca nu mai clipeste cand iau contactul la motor cum facea inainte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ai umblat la butoane Âşi s-a dezactivat. Ca să-l reactivezi (e vorba doar de LED nu de întreg sistemul HISS) pui contactul Âşi ții apăsat butonul din dreapta până clipeÂşte LED-ul.

 

Era filtrul de aer îmbâcsit, am uitat să precizez că am postat în viteză.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant. Nu stiam ca merge dezactivat ledul respectiv.

O sa incerc maine sa vad daca merge asa cum spui tu.

 

Nu stiu daca are vreo legatura una cu alta dar ultima data cand am iesit la o tura mai lunga am vazut ca tot incepe sa-si dea in nas asa cum face cand incepi sa ramai fara benzina.

Si am mers pana cand a murig de tot, becul de benzina nu se aprinsese.

Am dat cheie si nu a vrut.

Am pus pe rezerva si a pornit.

Cand am ajuns la peco am bagat de 50 lei deci chiar nu mai aveam benzina. Oare de ce nu s-a aprins si becul de benzina? Si ala se dezactiveaza cumva? :P

Pana acum a mers tot timpul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.Si eu aveam aceasta problema.Am rezolvat-o in dimineata asta ! :P

 

Probabil ai umblat la butoane Âşi s-a dezactivat. Ca să-l reactivezi (e vorba doar de LED nu de întreg sistemul HISS) pui contactul Âşi ții apăsat butonul din dreapta până clipeÂşte LED-ul.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant. Nu stiam ca merge dezactivat ledul respectiv.

O sa incerc maine sa vad daca merge asa cum spui tu.

 

Nu stiu daca are vreo legatura una cu alta dar ultima data cand am iesit la o tura mai lunga am vazut ca tot incepe sa-si dea in nas asa cum face cand incepi sa ramai fara benzina.

Si am mers pana cand a murig de tot, becul de benzina nu se aprinsese.

Am dat cheie si nu a vrut.

Am pus pe rezerva si a pornit.

Cand am ajuns la peco am bagat de 50 lei deci chiar nu mai aveam benzina. Oare de ce nu s-a aprins si becul de benzina? Si ala se dezactiveaza cumva? :P

Pana acum a mers tot timpul

Cu ce viteză mergeai ? Mi s-a întâmplat Âşi mie asta. La vreo 160 a început subit să dea în nas, dar eram obiÂşnuit de la vechea drujbă care n-avea bec să te atenționeze Âşi-am dat-o rapid pe rezerva. În oraÂş , mai întâi se aprinde becul apoi o intră pe rezervă. Din caza faptului că trage multă benzină cred că se întâmplă aÂşa. Te-ai uitat sub rezervor să fie mufa conectată? La baza rezervorului, aproape de surubul de prindere e o mufă.

 

Multumesc.Si eu aveam aceasta problema.Am rezolvat-o in dimineata asta ! :P

Cu plăcere. Mie mi-ar fi plăcut să se poată dezactiva întregul sistem. Să fiu sincer mi se pare pe degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram in afara localitatii, aprox 100-120 si tot auzeam toba cum pocnea usor fara oprire..

Pana cand tot a scazut in viteza si s-a oprit :P

O sa ma uit si la mufa

 

Mersi mult

Editat de Garcya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult ca sigur nu-i nici o problemă. AÂşa face înafară. Nu îmi mai amintesc bine, dar parcă am pățit lafel Âşi la hornetul negru, `04. Mă întorceam de la BucureÂşti, nu Âştiam că are bec pentru benzină Âşi l-am dat pe rezervă pe la vreo 100 apoi am întrat după vreo câteva sute de metri la peco. în oraÂş după câteva zile am văzut Âşi becul ăla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum sa vedem si cu becul de benzina ce-o fi :P

 

Eu as verifica:

1. existenta becului si a circuitului la bec. Mai stiu un caz care a ramas fara benzina si in aceeasi uimire a lipsei indicastorului de bord si-a amintit ca era o optiune pe care n-o comandase la achizitia motoretei. E vorba de un CBF600 din 2008.

2. buna functionare a becului din bord. Este un fenomen foarte probabil ca un bec sa se arda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...