Sorin128 Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Uita-te in capatul ghidonului. Daca e gaura goala atunci iti merg. Daca ai o chestie in care se insurubeaza atunci trebuie sa vezi daca 1. o poti scoate sau 2. vezi sa fie surubul din capatul de ghidon in acelasi metric ca piulita infipta la tine in ghidon. Eu am avut modelul ala pe Hornet dar schimbasem deja ghidonul cu unul WRP cand le-am montat. Daca esti din Bucuresti (nu e completat la profil) atunci e foarte simplu: te duci la Bepa (pe Vacaresti adica), opresti mobra-n fata si vezi daca se potrivesc capetele sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mukiki Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Multumesc de raspuns, ghidonul are gaura acolo dupa ce am piedut capatul dar pentru mai multa siguranta am sa merg direct la BEPA pentru ca e destul de aproape de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Cu placere. Ai grija cum le strangi ca sa nu le pierzi din nou. In cazul nefericit in care asta se intampla nu mai da bani pe alt set inainte sa ma anunti. Sunt aproape sigur ca mai am eu unul pe acasa. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remusik2000 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Salutare, La un Hornet 2001,se aprinde becul verde care indica punctul mort din cutie,doar cand vrea el.Are cineva idee care ar fii cauza?Unde ar trebuii sa fie pozitionat senzorul,ca sa pot verifica contactele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Incepe cu verificarea becului si a contactului acestuia in socket. De obicei de acolo i se trage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remusik2000 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 OK.Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucaemanuel Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Cum fac sa pun si eu o poza cu mobra mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Eu folosesc tinypic.com . Incarc acolo si iti da codul pentru forumuri. Ii faci paste in editorul de text si ...gata....sau vezi ca ai undeva jos ceva meniu pentru urcat fisiere...browse si insert.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucaemanuel Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 mersi:d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Salutare, La un Hornet 2001,se aprinde becul verde care indica punctul mort din cutie,doar cand vrea el.Are cineva idee care ar fii cauza?Unde ar trebuii sa fie pozitionat senzorul,ca sa pot verifica contactele? Senzorul este uzat si este pozitionat imediat sub pinionul de angrenare (cel putin la modelul 2003) Asta e: http://www.romimoto-piese.ro/search/705.86.54/article/163131 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucaemanuel Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 am reusit cu inmatriculatul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Salut! Ma poate ajuta cineva cu un cod pentru placutele fata pentru Hornetul de 600 din 2001, PC34? Multumesc! Stiu ca am vazut pe undeva, dar n-am mai gasit Editat Mai 13, 2013 de ady_clau2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Lucaemanuel : prea frumoasa ! Sa o stapanesti sanatos. Calin 1974: big boys and big toys ! 919 e cu totul alt animal. Foarte misto ii sade asa musculoasa. Editat Mai 13, 2013 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Salutare! Daca se poate sa ma ajutati, nu cunosc prea bine aceasta chestiune si sa fac vreo prostie mai bine intreb. Sub sa, se afla un bidonas, acum presupun ca trebuia sa fie plin cu ceva..antigel presupun, nu stiu.. Ce trebuiesa contina acel bidonas? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) sunt doua bidonase. Unul maare in care se pune lichidul de racire si unul mic (vreo 30ml, pe partea dreapta) este pentru lichidul de frana pentru spate. Editat Mai 14, 2013 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Salut! Ma poate ajuta cineva cu un cod pentru placutele fata pentru Hornetul de 600 din 2001, PC34? Multumesc! Stiu ca am vazut pe undeva, dar n-am mai gasit I intra pe Motovip.ro de exemplu si gasesti....FDB570P de exemplu sunt placute ferodo ..ai mai multe la alegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Majestic Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Vand aripa spate pt Hornet , 210 lei transport inclus Poze /index.php?/topic/695791-vand-aripa-spate-honda-hornet/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Salutare! Daca se poate sa ma ajutati, nu cunosc prea bine aceasta chestiune si sa fac vreo prostie mai bine intreb. Sub sa, se afla un bidonas, acum presupun ca trebuia sa fie plin cu ceva..antigel presupun, nu stiu.. Ce trebuiesa contina acel bidonas? Multumesc. Ala pentru racire nu trebuie sa fie plin, ca dupa aia iti arunca surplusul afara. Ai un indicator parca cum te uiti de jos in sus, adica sub codita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucaemanuel Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Multumesc,multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 ma voi puteti sa mergeti cu a1a si a2a cu 2-3-4k RPM constant? mie imi merge intrerupt.. in a3a si mai incolo nu mai face asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 ma voi puteti sa mergeti cu a1a si a2a cu 2-3-4k RPM constant? mie imi merge intrerupt.. in a3a si mai incolo nu mai face asta.. Ce inseamna ca nu poti merge constant? nu poti tine gazul fara sa accelere sau tii gazul fix si fluctueaza viteza? Pot sa merg in orice treapta la orice viteza plauzibila constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 (editat) Salutare, Am si eu o problema cu Hornetul meu. In anumite momente , in timpul acceleratiei , imi iese din treapta , motorul turandu-se in gol, las acceleratia si apoi se cupleaza iar treapta. Este posibil sa fi uzat ceva in cutia de viteze datorita modului incorect in care schimb treptele ? De exemplu e posibil sa nu imping mereu levierul schimbatorului pana sus de tot atunci cand schimb in treapta superioara , si de asta nu cuplueaza perfect , si mai scapa din treapta ? Am inteles ca ar mai putea fi din cauza uleiului . Eu am pus Motul 300V , in ideea ca imi protejeaza mai bine motorul decat ul ulei standard. Dar am inteles ca ar avea ceva neintelegeri cu ambreiajul. Am deja 4000 de kilometri cu acest ulei. Sa-l mai tin sau sa-l schimb ? Bafta! Editat Mai 16, 2013 de mitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 (editat) Salutare, Am si eu o problema cu Hornetul meu. In anumite momente , in timpul acceleratiei , imi iese din treapta , motorul turandu-se in gol, las acceleratia si apoi se cupleaza iar treapta. Este posibil sa fi uzat ceva in cutia de viteze datorita modului incorect in care schimb treptele ? De exemplu e posibil sa nu imping mereu levierul schimbatorului pana sus de tot atunci cand schimb in treapta superioara , si de asta nu cuplueaza perfect , si mai scapa din treapta ? Da, e foarte posibil. Am inteles ca ar mai putea fi din cauza uleiului . Eu am pus Motul 300V , in ideea ca imi protejeaza mai bine motorul decat ul ulei standard. Dar am inteles ca ar avea ceva neintelegeri cu ambreiajul. Am deja 4000 de kilometri cu acest ulei. Sa-l mai tin sau sa-l schimb ? Sunt mai multi care au sustinut ca 300 V nu e grozav pentru Hornet, eu personal nu l-am folosit tocmai din cauza feed-backurilor. Am mers cu Bardahl si Castrol ultimele doua ori la Hornet si nu am avut probleme de nici un fel. Eu personal l-as schimba daca as avea astfel de manifestari. Bafta! Editat Mai 16, 2013 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 (editat) Stiu ca e veche si plictisitoare discutia despre ulei, dar adaug de la mine ca nu o sa mai folosesc in veci motorex pe hornet, clancane cutia la schimbari de viteze de zici ca e tractor. @mitza, presupun ca face asa intre 1-a si a 2-a ca daca iti "iese din viteza" cand esti in a 3-a, s-ar putea sa ai probleme mai mari, caci acolo nu prea unde sa iasa (desi eu am mai prins neutru intre a 4-a si a 5-a de cateva ori). Editat Mai 16, 2013 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.