kato_arad Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Păcat de ele ! Asta pt că s-a suprapus acum în mod nefericit atitudinea de "sifonar" a colegului cu zelul unor moderatori care întâi taie și apoi numără. Sa nu exageram. Nu suntem zelosi dar nu putem urmari sutele de pagini de aici cum decurg discutiile. Asa ca nu fii tu asa zelos si judeca prea repede oamenii. Totul se rezuma la discutii amicale si de bun simt. Am taiat cateva postari in urma unor reporturi si nu am dat nume cine le-a dat, ca nu se face asa ceva. Am revenit apoi vazand, urmarind si citind cateva pagini de pe topicul vostru. Placut surprins, e printre cele mai curate si de bun simt. Recunosc ca pana la urma nu avem ce modera. Va descurcati si singuri. Sa fiti iubiti si an fara evenimente sa aveti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Să trăiești ! Te mai așteptăm pe la noi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 (editat) cand ma refer la intalniri aici pe forum ma refer la una nationala, de ex pe Transfagarasan ca ii mai la centru... O idee excelenta. Daca sunt si altii interesati ne putem organiza pt o adunare de weekend undeva prin iunie-iulie. Am si o intrebare tehnica: ce parere aveti de pinioanele Esjot comparat cu JT? Tocmai mi-a venit kitul de lant: DID 525VX (110) + pinioane ESJOT (15, 42) http://www.esjot.com/en/sprockets-and-chains/motorcycle.html?modell=41328 Editat Martie 18, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gcodin Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Salutare, Nou posesor de hornet de anul trecut. As face o plimbare si o intalnire de weekend prin TF,chiar mi se pare o idee foarte buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Prin iunie august as prefera eu pt ca am licenta la vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 (editat) pana la urma facem si o intalnire de hornetisti? eu nu vad aici sa scrie undeva ca nu ai voie sa vorbesti despre intalniri. atata timp cat ii vorba de hornetisti si horneturi nu vad nici o problema. cand ma refer la intalniri aici pe forum ma refer la una nationala, de ex pe Transfagarasan ca ii mai la centru... O idee excelenta. Daca sunt si altii interesati ne putem organiza pt o adunare de weekend undeva prin iunie-iulie. Salutare, Nou posesor de hornet de anul trecut. As face o plimbare si o intalnire de weekend prin TF,chiar mi se pare o idee foarte buna! Prin iunie august as prefera eu pt ca am licenta la vara Uite ca deja v-ati strans o mana de oameni - GROZAV ! Una din intalnirile de hornetisti s-a petrecut cu ani in urma chiar unde spuneti voi - pe Transfagarasan . Mai precis am innoptat atunci la Pensiunea Brandusa din Avrig : http://www.calarie-agrement.ro/ . Pretul e foarte ok, gazda e primitoare si intelegatoare (Ioan Maties - 0745 277 116), peisajul e de vis iar Transfagarasanul e la o aruncatura de bat. A fost asa frumos ca anul trecut am fost din nou cativa prieteni motoristi acolo. Un week-end e suficient daca reusiti sa va adunati de vineri seara (aviz amatorilor : vineri seara iese INTOTDEAUNA cea mai mare distractie). Sambata aveti timp berechet sa abordati curajos cateva curbe pana la Balea sau mai departe, sa mergeti pana in Sibiu sa mancati ceva si apoi sa ajungeti in timp util ca sa puteti incinge un gratar (sunt marketuri in Avrig ca sa va puteti "aproviziona" la o adica). Din experienta ceea ce functioneaza si ce puteti face este asa : Intalnirea hornetistilor de pretutindeni (sic ) Unde : Avrig (Pensiunea Brandusa) - http://www.calarie-agrement.ro/ (or whatever..... ) Cand : Week-endul 26-27 Iulie 2014 (or whenever .....) Participanti : 1. Borisache (or whoever.....) 2. Cristirus (or whoever.....) 3. Vallach (or whoever.....) 4. Gcodin (or whoever.....) 5. 6. ........ Tineti lista o saptamana - doua cand se adauga cine vrea sa vina dupa care sunati unul la pensiune - faceti rezervarea si....gata...asta e tot - restul e "Distractie placuta si asfalt uscat"! Cu cateva zile inainte de plecare vorbiti intre voi - stabiliti o ruta si o ora de plecare ca sa va organizati in grupulete pana acolo . P.S. : Daca discutiile devin foarte extinse mutati-va pe /index.php?/topic/437721-hornets-red-carpet/ ca sa evitati off-topicul . Va atasez si cateva poze de la intalnirea de la Avrig ca sa va fac pofta de intalneli : Succes ! Editat Martie 18, 2014 de Sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bullet14 Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 (editat) Salut, am vazut azi un hornetel astazi care cred ca era 2012, dar nu stiu sigur. Arata ca cel din prima imagine, dar pe gri. Poate cineva sa imi spuna ce versiuni sunt mai exact 1: https://dl.dropboxusercontent.com/u/105395590/hornet1.jpg 2: https://dl.dropboxusercontent.com/u/105395590/hornet2.jpg Si cred ca am aflat cu putin google-fu. Unul e de 1000 si unul e de 600. Ambele din 2012. Editat Martie 18, 2014 de bullet14 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Primul ii CB1000R al doilea Hornet. Din cate am inteles CB1000R ar fi urmasul lui Hornet 900 dar nu se numeste asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 (editat) Salut, am vazut azi un hornetel astazi care cred ca era 2012, dar nu stiu sigur. Arata ca cel din prima imagine, dar pe gri. Poate cineva sa imi spuna ce versiuni sunt mai exact 1: https://dl.dropboxusercontent.com/u/105395590/hornet1.jpg 2: https://dl.dropboxusercontent.com/u/105395590/hornet2.jpg Si cred ca am aflat cu putin google-fu. Unul e de 1000 si unul e de 600. Ambele din 2012. Cum spune si @cristirus...primul e cb1000r,urmasul hornetului de 900,cu motor derivat de pe cbr1000rr 2008 daca nu ma insel.al doilea e noul hornet600,motor derivat din cbr600rr...se observa cum trasaturile noului hornet il fac izbitor de asemanator cu "big brother",cum de altfel era si vechea generatie de horneturi de 600,respectiv de 900.niste bijuterii,din toate punctele de vedere,parerea mea... Editat Martie 19, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Majestic Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 salutare , imi poate spune cineva daca potriveste bugspoilerul si aripa spate de pe hornet 2003 pe modelul 2009 2010 . multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Salutare prieteni, am o Honda Hornet din 2006 si am o problema: nu mai porneste.. La amiaz totul era ok, a pornit m-am dat apoi mai spre seara nu a mai vrut sa porneasca... recunosc era destul de frig si nu am tras din prima shokul, apoi cred ca am inecato ( deoarece am incercat sa o pornesc de f multe ori dar nici un raspuns) In final a m renuntat, am luat bateria si pus-o la incarcat... am sanse sa se mai "usuce" pana pe dimineata ? cum trebuie pornita corect ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 (editat) Salutare prieteni, am o Honda Hornet din 2006 si am o problema: nu mai porneste.. La amiaz totul era ok, a pornit m-am dat apoi mai spre seara nu a mai vrut sa porneasca... recunosc era destul de frig si nu am tras din prima shokul, apoi cred ca am inecato ( deoarece am incercat sa o pornesc de f multe ori dar nici un raspuns) In final a m renuntat, am luat bateria si pus-o la incarcat... am sanse sa se mai "usuce" pana pe dimineata ? cum trebuie pornita corect ? Dupa ce incarci bateria incearca sa o pornesti direct, dar nu trage gazul deloc. La mine retata e soc inchis 100% (adica tras), apasat buton pornire, fara sa trag deloc de gaz, pleaca si dupa aceea in decurs de 10-15 secunde scad socul de la 100% la vreo 70%, il mai tin acolo vreo 30-60 de secunde si il retrag cu o usare tragere de gaz. Daca sta stabil relantiul e il las asa, fara soc sa se incalzeasca. Daca fluctueaza, revin la 70%. Daca ai citit discutiile mai vechi la horneturi de fapt cursa activa la soc incepe de pe la 50%, adica, de fapt 70% din maneta trasa corespunde cu o inchidere reala a socului de vreo 40%. Dar iarasi variaza de la model la model, si mie cel putin mi se par cam mofturoase horneturile la pornirea la rece, pana le inveti. La mine la ultima inecare nu a vrut sa o mai ia decat dupa ce am scos bujiile si le-am curatat. Dar la mine sunt vechi bujiile, carburatia nu a mai fost facuta de mult, si erau cam 2 grade afara cand incercam sa o pornesc. Vezi si tu, daca nu porneste dupa 6-7 incercari, ar trebui sa ii scoti bujiile si sa le cureti. Legat de discutia intalnirilor, mi se pare ok sa fie aici, ca chiar nu sunt dese. Mai deranjant mi se pare ca la fiecare 10 pagini sunt 2 pagini despre ulei, si mereu se ajunge la concluzia ca e 10W-40, iar marca o ia fiecare dupa preferinte si buzunar. Daca ar fi dupa mine, eu as face topic special de ulei pentru hornet, care dupa 2 pagini s-ar autorepeta, dar ar scuti topicul de baza de vreo 60-80 de pagini. Editat Martie 19, 2014 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 salutare , imi poate spune cineva daca potriveste bugspoilerul si aripa spate de pe hornet 2003 pe modelul 2009 2010 . multumesc Nope,nu potriveste nici una nici alta:alta bascula si alt bloc motor cu alte prinderi:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Daca ai citit discutiile mai vechi la horneturi de fapt cursa activa la soc incepe de pe la 50%, adica, de fapt 70% din maneta trasa corespunde cu o inchidere reala a socului de vreo 40%. Dar iarasi variaza de la model la model, si mie cel putin mi se par cam mofturoase horneturile la pornirea la rece, pana le inveti. Intr-adevar, mari batai de cap am avut pana cand, accidental, am observat ca maneta de joc are efect de la jumatate De atunci nu am mai avut probleme si de fiecare data pornesc la rece cu socul tras la maxim (intre timp am schimbat si bujiile si am curatat carburatoarele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Majestic Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Nope,nu potriveste nici una nici alta:alta bascula si alt bloc motor cu alte prinderi:) ms fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 (editat) Prieteni, 1) Imi cer scuze pentru ca ieri am fost foarte grabit si panicat oracum cu motorul... Am rezolvat astazi in felul urmator: am pus bateria si incercat de cateva ori dar nu am reusit nimic, am desfacut apoi 3 bujii ( a 4 imi era inaccesibila ) si le-am curatat, le-am montat inapoi si a pornit fara probleme. 2) De ieri sunt fericitul posesor al unei Honda Hornet 2006 ( o bijuterie) de care sunt extrem de incantat. (am achizitionat-o de la vikmotor arad). Am mai avut pana acuma Honda cb 500 si Ktm exc 450. Astazi m-am dat pentru prima data in viata mea cu un Hornet si pot sa spun atat PFFFFF. In alta ordine de idei,daca aveti carev amanualul pt modelul din 2006. si daca stie cineva codul de la apria fata ? sau codul pieselor in general Va multumesc pentru raspunsuri, va doresc o zi buna (ps revin cu poze mai tarziu) Editat Martie 20, 2014 de sanduionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Prieteni, 1) Imi cer scuze pentru ca ieri am fost foarte grabit si panicat oracum cu motorul... Am rezolvat astazi in felul urmator: am pus bateria si incercat de cateva ori dar nu am reusit nimic, am desfacut apoi 3 bujii ( a 4 imi era inaccesibila ) si le-am curatat, le-am montat inapoi si a pornit fara probleme. 2) De ieri sunt fericitul posesor al unei Honda Hornet 2006 ( o bijuterie) de care sunt extrem de incantat. (am achizitionat-o de la vikmotor arad). Am mai avut pana acuma Honda cb 500 si Ktm exc 450. Astazi m-am dat pentru prima data in viata mea cu un Hornet si pot sa spun atat PFFFFF. In alta ordine de idei,daca aveti carev amanualul pt modelul din 2006. si daca stie cineva codul de la apria fata ? sau codul pieselor in general Va multumesc pentru raspunsuri, va doresc o zi buna (ps revin cu poze mai tarziu) https://www.oemmotorparts.com/oem4.asp?M=Honda&T=CB600F&Y=2006&L=HO-CB600F6 Aci gasesti codurile la piese, si pretul de acolo e aproximativ ala cu care aduc si importatorii in Romania. Dupa cum o sa vezi sunt foarte mari, asa ca iti sugerez sa mergi pe varianta dezmemrarilor. Hornetul din 2006 la partea de motor si transmisie e la fel cu cel din '98, asa ca manualul ala e un punct de plecare bun, daca nu gasesti specific pt 2006 (are furca inversa, respectiv frana fata, si bord diferit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipi_sb_honda Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) Salutare .Am si eu o intrebare pt.voi despre lant.Cand este roata suspentada in treapta 1. lantul are niste smucituri la intervale aproape regulate. Intrebarea .. lantul mai trebuie intins?pt ca nu pot sa apreciez exact toleranta care trebuie sa o aiba si mai am 5 gradatii pt a intinde lantul SAU sunt semne ca trebuie schimbat chitul .???? Editat Martie 21, 2014 de cipi_sb_honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 @mettal86 multumesc pentru informatii. Aveti idee daca cheia de la Hornet 2006 are chip sau nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) Salutare .Am si eu o intrebare pt.voi despre lant.Cand este roata suspentada in treapta 1. lantul are niste smucituri la intervale aproape regulate. Intrebarea .. lantul mai trebuie intins?pt ca nu pot sa apreciez exact toleranta care trebuie sa o aiba si mai am 5 gradatii pt a intinde lantul SAU sunt semne ca trebuie schimbat chitul .????stai linistit si a mea face asa. Vezi sa ai joc la lant 30-40 milimetrii sau cat zice in manual (la mine e asa) . Editat Martie 21, 2014 de Calin1974 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Cand trebe intins lantul o sa simti. La pornirea de pe loc daca ii lasat tare o sa se auda niste puscaturi. La mine la alta motocicleta asa facea dar era intins la maxim lantul si trebuia schimbat deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsero Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Buna dimineata , am tot cautat raspunsul la intrebarea mea prin paginile forumului dar se pare ca nu gasesc exact ce nevoie am. Vreau sa schimb placutele de frana la un Hornet din 2000 si ma lovesc de urmatoarea problema extrem de deranjanta. Nu pot sa desfac nenorocitul ala de surub care prinde placutele la unul dintre capete. Suruburile care prind etrierul sunt ok , se desfac in regula, numai asta imi da batai de cap, la ambele roti. E vreo schema cu surubul ala ? se infileteaza invers ? e pe filet nu e pe filet ? sa ma apuc sa bat in el ? Va multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 (editat) @mettal86 multumesc pentru informatii. Aveti idee daca cheia de la Hornet 2006 are chip sau nu ? Daps, de la 2003 inclo toate au, scrie HISS pe langa contact. Buna dimineata , am tot cautat raspunsul la intrebarea mea prin paginile forumului dar se pare ca nu gasesc exact ce nevoie am. Vreau sa schimb placutele de frana la un Hornet din 2000 si ma lovesc de urmatoarea problema extrem de deranjanta. Nu pot sa desfac nenorocitul ala de surub care prinde placutele la unul dintre capete. Suruburile care prind etrierul sunt ok , se desfac in regula, numai asta imi da batai de cap, la ambele roti. E vreo schema cu surubul ala ? se infileteaza invers ? e pe filet nu e pe filet ? sa ma apuc sa bat in el ? Va multumesc mult! E infiletare normala, dar trebuie intr-adevarat spray penetrant, si o surubelnita care sa fi cat mai lata in cap, dar sa intre in santul ala. Editat Martie 22, 2014 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Salut, stie cineva ce ulei de furca trebuie pt un hornet 2002? Ma refer la vascozitate...in manual scrie doar "Fork fluid" fara niciun alt detaliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 (editat) am facut o tura mai lunga cam 350 km . Problema e ca ma cam dor mainile. Cu hornetul de 600 nu am avut probleme. Oare sa fie de la ghidon? Il am cel original. Sau ar trebui reglat? Daca a patit cineva la fel si a remediat problema sa-mi zica.Cu hornetul de 600 am venit din italia si nu am avut dureri la maini (1300km) Editat Martie 22, 2014 de Calin1974 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.