adi0 Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Salutare. Tocmai mi-am luat si eu un Hornet din 2007 si nu prea mi-e clar cum functioneaza indicatorul de nivel de benzina. Din ce-am observat, cand ultima liniuta "licareste", eu pot sa bag undeva pe la 12-13 litri. Ma asteptam ca fiecare liniuta sa reprezinte aproximativ 3.1 litri. Unde sunt restul de 6-7 litri? Ma lamureste si pe mine cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Salutare. Tocmai mi-am luat si eu un Hornet din 2007 si nu prea mi-e clar cum functioneaza indicatorul de nivel de benzina. Din ce-am observat, cand ultima liniuta "licareste", eu pot sa bag undeva pe la 12-13 litri. Ma asteptam ca fiecare liniuta sa reprezinte aproximativ 3.1 litri. Unde sunt restul de 6-7 litri? Ma lamureste si pe mine cineva? e rezerva diferența.ar trebui sa ai sub rezervor un robinet on - off - res. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi0 Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 e rezerva diferența.ar trebui sa ai sub rezervor un robinet on - off - res. Imi explici te rog ce inseamna respectivele stari? Care trebuie sa fie default-ul? Cand comut dintr-o stare in alta? Obisnuit fiind cu masina nu inteleg logica asta cu rezerva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 (editat) Imi explici te rog ce inseamna respectivele stari? Care trebuie sa fie default-ul? Cand comut dintr-o stare in alta? Obisnuit fiind cu masina nu inteleg logica asta cu rezerva... ON - mers in regim normal (consuma bezina pana ajunge la nivelul rezervei) -> ideal e sa lasi comutatorul pe ON RES - consuma toata benzina ramasa, deci daca lasi mereu pe RES si nu alimentezi la timp, motocicleta va consuma tot carburantul (daca lasi pe ON si nu alimentezi, se va opri cand ajunge la nivelul rezervei, apoi comuti pe RES si cauti o benzinarie, e un fel de backup) OFF - pentru perioada cand motocicleta este oprita mai mult timp (de exemplu iarna). Eu comut pe OFF insa de fiecare data cand las motorul la garaj Atentie sa nu uiti pe OFF si sa pleci.. o sa consume benzina din carburatoare (pentru cine are) si apoi surpriza! Informatiile de mai sus sunt generale, valabile la orice motocicleta cu acest sistem, nu sunt sigur insa ca PC41 are acelasi sistem de rezerva ca si PC34. La mine e simplu, nu am indicator, nu am LED, nu am nimic, doar comutatorul de ON - OFF - RES, dar m-am obisnuit, se poate schimba si din mers Editat Septembrie 15, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Stati putin, omu' a zis ca are modelul 2007, deci n-ar trebui sa aiba ON/OFF/RES. Cand incepe sa licareasca inseamna ca a intrat pe rezerva, deci ar trebui sa mai aiba (parca) 5 litri in rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_andrei Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Ca idee, la 2005, cand intra pe "rezerva" (ultimii 3L cf manualului), toate segmentele de la indicator se golesc si incep sa se umple de sus in jos, una cate una, pe masura ce treci si prin aia 3L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Stati putin, omu' a zis ca are modelul 2007, deci n-ar trebui sa aiba ON/OFF/RES. Cand incepe sa licareasca inseamna ca a intrat pe rezerva, deci ar trebui sa mai aiba (parca) 5 litri in rezervor Parca asa stiam si eu, ca PC41 nu are comutator de benzina. Ai grija la indicatorul pentru nivelul de combustibil si la atentionarea de rezerva, atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Parca asa stiam si eu, ca PC41 nu are comutator de benzina. Ai grija la indicatorul pentru nivelul de combustibil si la atentionarea de rezerva, atat. Nici PC36 cu bord electronic nu are comutator, iti arata nivelul tot timpul (fata de F4i spre ex - care are acelasi bord dar iti indica doar cand ai intrat pe rezerva). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi0 Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Mersi de explicatii. Concluziile trase de mine pana acum ar fi ca pe modelul meu nu am switch-ul pentru rezerva (nu am cum sa verific acum) iar in momentul in care ultima liniuta licareste, trec automat pe rezerva si mai am cam 5 litri. O sa caut si un manual pe net sa vad daca scrie ceva legat de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 O sa caut si un manual pe net sa vad daca scrie ceva legat de asta. Gasesti manualele pt toate generatiile de Hornet -> AICI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi0 Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Gasesti manualele pt toate generatiile de Hornet -> AICI Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Salutare. Tocmai mi-am luat si eu un Hornet din 2007 si nu prea mi-e clar cum functioneaza indicatorul de nivel de benzina. Din ce-am observat, cand ultima liniuta "licareste", eu pot sa bag undeva pe la 12-13 litri. Ma asteptam ca fiecare liniuta sa reprezinte aproximativ 3.1 litri. Unde sunt restul de 6-7 litri? Ma lamureste si pe mine cineva? Mobra ta PC41 nu are comutator On Off Res, ultima liniuţă începe să clipească mai repede (nu la 5l cum ar fi normal ), atunci când mai ai vreo 6-7 litri. Rezervorul are 19l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi0 Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Mobra ta PC41 nu are comutator On Off Res, ultima liniuţă începe să clipească mai repede (nu la 5l cum ar fi normal ), atunci când mai ai vreo 6-7 litri. Rezervorul are 19l Bine de stiut. Mersi de confirmare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 (editat) Salut, Am nevoie de un sfat, suportul scaritei pasagerului (nu stiu care este denumirea exacta) de pe partea stanga este putin inestetic, are vopseaua luata si as vrea sa-l vopsesc. Ma gandeam sa nu cumpar unul sh ci sa-l remediez pe asta. Nu prea stiu cum, as vrea sa iasa la culoare si nu-mi dau seama daca e vopsit electrostatic sau vopsea normala. Se ocupa cineva cu asa ceva si poate sa ma ajute? Are in mijloc un plastic negru care la mine lipseste, are cineva asa ceva de vanzare? Multumesc! Editat Septembrie 27, 2016 de alxcristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 (editat) nu-mi dau seama daca e vopsit electrostatic sau vopsea normala. Ea am apelat la o vopsitorie auto pt suportii de scarite, iar, dupa 2-3 ture deja mi s-a luat vopseaua in zona unde ghetele ating metalul. Cu siguranta le-au vopsit la pistol. Ma gandesc sa incerc si electrostatic, sau poate nu.. deja nu m-am obisnuit cu ele asa » Post actualizat in 28 Sep 2016 09:54 Are in mijloc un plastic negru care la mine lipseste, are cineva asa ceva de vanzare? Incearca pe la colegii ce se ocupa cu dezmembrari moto. Userul @doua.roti Editat Septembrie 28, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 Multumesc Vallach pentru raspunsuri. Am gasit la cineva in TM care si le-a vopsit si el. Nu stiu cum dar ramane pentru iarna sa-l dau jos si sa-l duca la vopsit. O sa-ti spun dupa cum a iesit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 vopsea electrostatica obligatoriu,daca vrei sa te tina!eu le-am facu electro,si in 30k km nici urma de "uzura".;)oricine iti va spune ca si vopsitul "la pistol" tine,vorbeste prostii.nu tine nici un sezon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxcristea Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 vopsea electrostatica obligatoriu,daca vrei sa te tina!eu le-am facu electro,si in 30k km nici urma de "uzura".;)oricine iti va spune ca si vopsitul "la pistol" tine,vorbeste prostii.nu tine nici un sezon! Merci, asa ma gandeam si eu. O sa o demontez saptamana viitoare si o duc la vopsit electrostatic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Salutare. Am patit o chestie mega ciudata zilele trecute: am ajuns la garaj si am vazut ca imi lipsea complet "chestia" care regleaza roata pe partea dreapta. Habar nu am cum s-au desfiletat ambele piulite si a cazut si "tablita" prin care intra filetul respectiv. Intrebare: cum se numeste pisea respectiva? Potriveste si de la modele mai vechi ? Al meu e din 2005. Mersi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Salutari, Am o mica problema cu bondarul din dotare. Am senzatia ca nu trage motorul cum tragea inainte, in sensul ca turatia creste dar am senzatia ca nu si viteza, parca mai mult face galagie decat merge. Ceva idei ce ar putea sa fie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 e un prezon amarat cu 2 piulite. Da bravo ma, ai fost super de ajutor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 @fratzika:frigul e de vina.;)serios vorbesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 @fratzika:frigul e de vina.;)serios vorbesc! Sa inteleg ca nu prea am ce sa fac decat sa ma obisnuiesc cu ideea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Dap.si eu ma miram de schimbarile in "interiorul" Viespii odata cu venirea frigului si in primavara timpurie.acum la fel face si R-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 8, 2016 Share Postat Octombrie 8, 2016 (editat) Salutare. Am patit o chestie mega ciudata zilele trecute: am ajuns la garaj si am vazut ca imi lipsea complet "chestia" care regleaza roata pe partea dreapta. Habar nu am cum s-au desfiletat ambele piulite si a cazut si "tablita" prin care intra filetul respectiv. Intrebare: cum se numeste pisea respectiva? Potriveste si de la modele mai vechi ? Al meu e din 2005. Mersi, Codul piesei respective pentru PC36 este: 40546-MBZ-G00 Incearca la colegii ce se ocupa cu dezmembrari moto sau comanda-ti piesa noua. Pentru PC34 este un alt cod: 40546-KEA-000 Ambele placute par similare, insa nu am idee daca se potrivesc atat la PC34 cat si la PC36. Horneta mea a avut o placuta lipsa si montat ceva confectionat dupa ureche. Am inlocuit-o cu una originala, de atunci nu am avut probleme sa se miste. Ai intins cumva lantul recent si nu ai strans piulitele respective? Altfel nu imi dau seama cum de a picat.. » Post actualizat in 08 Oct 2016 08:35 Uite asa mi-am modificat eu saua si dupa un drum de 300 KM Iasi - Sovata nu am simtit nici un disconfort. Daca vrei dai iti dau un PM cu numarul de telefon al persoanei care mi-a modificat mie saua. M-a ajuns 250 de ron toata afacerea, si crede-ma ca au fost cei mai bine investiti 250 de lei din viata mea Ma intereseaza si pe mine sa modific saua la Hornet. Recunosc ca te resimti dupa o tura mai lunga, insa ma descurc, pasagerului in schimb ii este foarte incomod. Editat Octombrie 8, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.