Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor

 

Am o problema la un Hornet PC36. 

Dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aprinde becul de Neutral.

Daca o turez, clipeste pe durata cat e turata dar tot stins ramane.

Daca ma joc intre treptele 1 si 2 cu schimbatorul,  maii clipeste cate o fractiune de secunda dar ramane tot stins.

Stie cineva unde e localizat acest senzor ? In manual nu scrie nimic despre asta.

As vrea sa verific daca e vorba de un contact imperfect sau daca e dus senzorul.

 

Ma ajuta cineva cu o informatie ?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai observat ca se mai  aprinde si cand ii pun cricul dupa ce se incalzeste. Daca misc cricul mai licareste asa, dar nu vrea sa stea aprins. O singura data am reusit sa-l fac sa ramana aprins, tot prin miscarea cricului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba-l si gata. Daca se defecteaza de tot nu mai sta motorul pornit cat timp esti cu crickul in pozitia de jos. E deranjant daca vrei sa il lasi sa se incalzeasca fara a fi pe moto sau in diverese situatii in care lasi moto pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, are cineva un releu pentru semnal, sa.l probez, pentru un Hornet 2006, ca nu mai stiu de ce naiba i.ar nu.mi merg semnalele.Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.08.2019 la 11:51, Florian Yfl a spus:

30 de lei am dat pe senzor de netru. Aveam aceleasi simptome ca alea tale, la cald nu mai indica neutru.

un link sau ne poti spune de unde ai luat ? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu urmatoarea problema cu hornetul meu din 2002, astazi inainte cu 10 metrii inainte sa parchez la munca s-a oprit motorul si nici nu mai vrea sa mai porneasca, cat a fost cald nu mai invartea deloc, la 15 minute dupa ce a murit a inceput sa invarta anemic dar tot nu porneste.

Din ce am citit pe aici ar putea sa fie alimentarea sau aprinderea.

Bateria este schimbata de o luna, la fel si bujiile.

Ce credeti ca poate fi? O sa incerc putin mai tarziu sa ii dau curent de la o masina, poate asa o ia.

 

 

 

Update, la rece a pornit. 

Sper sa pot ajunge acasa diseara cand plec de la munca.

 

Update 2 :))

nu am reusit sa ajung acasa, s-a oprit din nou dupa aproximativ 10 km. Chiar nu inteleg ce se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.08.2019 la 12:05, mukiki a spus:

Salutare, am si eu urmatoarea problema cu hornetul meu din 2002, astazi inainte cu 10 metrii inainte sa parchez la munca s-a oprit motorul si nici nu mai vrea sa mai porneasca, cat a fost cald nu mai invartea deloc, la 15 minute dupa ce a murit a inceput sa invarta anemic dar tot nu porneste.

Din ce am citit pe aici ar putea sa fie alimentarea sau aprinderea.

Bateria este schimbata de o luna, la fel si bujiile.

Ce credeti ca poate fi? O sa incerc putin mai tarziu sa ii dau curent de la o masina, poate asa o ia.

 

 

 

Update, la rece a pornit. 

Sper sa pot ajunge acasa diseara cand plec de la munca.

 

Update 2 :))

nu am reusit sa ajung acasa, s-a oprit din nou dupa aproximativ 10 km. Chiar nu inteleg ce se intampla.

 

O chestie pe care am patit-o la un 2006, o borna de baterie se slabise si nu mai facea fata sa tina necesarul de putere pentru pornire. Cand dadeam la automat tacanea si se stingea tot bordul. 

Releul de incarcare se blocheaza pe inchis - nu mai alimenteaza bateria, se goleste bateria si... ioc curent sau pe deschis... caz in care iti incarca bateria pana o distruge... din nou ... ioc curent. 

 

Vezi ce si cum. Verifica bornele si ... poate scapi ieftin. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 26.08.2019 at 12:12, winky said:

Dupa 4-5 ani de MOTUL 7100  am incercat MOTUL 5100 ... (mie imi place 7100)

 

7100 are o culoare atragatoare si un buchet asa de fructe, dar e cam sintetic :)

 

On 23.08.2019 at 12:05, mukiki said:

nu am reusit sa ajung acasa, s-a oprit din nou dupa aproximativ 10 km. Chiar nu inteleg ce se intampla.

 

Exact cum au zis si colegii mai sus, as incepe cu verificarea incarcarii si a bateriei. Chiar daca e noua, bateria la Hornet are o capacitate foarte mica 6-7 Ah si daca nu se incarca corect in timpul mersului ramai fara curent rapid.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!As dori sa cumpar un Hornet din 2002 pe carburatie...intrebarea mea,poate stupida pentru unii...este mare diferenta la consum intre injectie si carburatie?Nu de alta,dar  as  dori sa tin mult timp aceasta motocicleta si daca as mai strange ceva timp niste bani as putea sa imi iau si pe injectie dar nu stiu daca chiar se merita pentru atata lucru..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pân' la consum te mănâncă (,) carburatoarele! Sunt N aspecte din prisma cărora injecția e superioară, diferența de consum nefiind așa semnificativă. Gândește-te la uzura mecanică a unor carburatoare de 15 ani, vezi cât costă kitul de reparație, membranele, manopera. Și se mai uzează și chestii neincluse în kit! Plus exploatarea mai simpla a injecției, reglaje mult mai simple și mai puțin frecvente, nu se îneacă, fie rece motorul sau cald apeși butonul și pornești, nu trebuie să dozezi savant șocul după pornirea la rece ca să nu se oprească dar nici să nu se înece, să ude bujiile, să spele pelicula de ulei din cilindru și să ajungă benzina nearsă în ulei, nu stai să te gândești dacă o fi apucat să se răcească, tragi sau nu șocul după o pauză de 30 min etc. 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 07.09.2019 at 0:09, john17 said:

Pân' la consum te mănâncă (,) carburatoarele! Sunt N aspecte din prisma cărora injecția e superioară, diferența de consum nefiind așa semnificativă. Gândește-te la uzura mecanică a unor carburatoare de 15 ani, vezi cât costă kitul de reparație, membranele, manopera. Și se mai uzează și chestii neincluse în kit! Plus exploatarea mai simpla a injecției, reglaje mult mai simple și mai puțin frecvente, nu se îneacă, fie rece motorul sau cald apeși butonul și pornești, nu trebuie să dozezi savant șocul după pornirea la rece ca să nu se oprească dar nici să nu se înece, să ude bujiile, să spele pelicula de ulei din cilindru și să ajungă benzina nearsă în ulei, nu stai să te gândești dacă o fi apucat să se răcească, tragi sau nu șocul după o pauză de 30 min etc. 

 

Eu am Hornet pe carburatie de 9 ani (moto e fabricata in 2000) si nu m-au mancat carburatoarele inca ;)

O singura data le-am curatat/sincronizat si nu pt ca era nevoie ci pt ca am facut o revizie generala a motocicletei.

 

Ca si costuri de intretinere este mai ieftina varianta carburatoarelor.

 

Un avantaj dpdv practic al motorului pe injectie este intr-adevar faptul ca pornirea este fara bataie de cap pe orice vreme.

Dar nici carburatoarele nu mi-au facut figuri, tragi socul, o lasi 2 min si esti gata.

 

Consumul meu mediu este de 5.6L / 100km.

In plus bag benzina de unde apuc, nu ma stresez, merge cu orice :D

 

 

 

Btw, am fost cu Hornet pe Transalpina de multe ori (Pasul Urdele -> 2.145 m, cea mai inalta sosea din RO) si nu am avut nici o problema datorita motorului pe carburatie.

 

Ca fapt divers, daca ai probleme cu injectoarele cat costa branza?

 

Concluzie: eu as alege un motor pe injectie, pentru ca e o tehnologie mai noua, pentru ca cine stie ce regulamente mai apar privind emisiile samd, insa sa nu aruncam cu pietre in modelele pe carburatie, si-au facut si isi fac treaba foarte bine.

 

@Adrian123, daca esti incepator poti lua in calcul si o investitie mai mica intr-un Hornet pe carburatie.

Preturile sunt cam 1600-2000 EUR, pe cand modelul pe injectie este 3000+ EUR.

 

Edit: inca un articol interesant:

https://www.revzilla.com/common-tread/why-things-are-fuel-injection

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am aruncat cu pietre! Am expus dezavantajele carburației pt un începător nepriceput în ale mecanicii. 

Probleme cu injectoarele? Prea rar se întâmplă! Mai degrabă pompa sau vreun senzor. La carburatoare ai întreținere periodică și reglaje, la injecție nu prea faci nimic, deci costuri de întreținere 0 de cele mai multe ori. 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...