Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

1 oră în urmă, Djenavar a spus:

Auch, cred ca am inteles ce vrei sa spui, ma si miram ca este atat de ieftin, inteleg ca se refera in poza strict la chestiile laterale de care se prind doar gentile, incep sa cred ca o sa plec doar cu geanta normala si tank bag

Zici ca se refera doar la chestia incercuita?Am trmis mail si mi.au raspuns ca ,kitul este compatibil cu Hornet 600 2006

20220414_091300.jpg

Întreabă dacă se poate monta fără suport de topcase! 

Vezi că există importator Givi în Ro, gentimoto.ro, dă un telefon și te va lămuri omul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am inteles.Multumesc frumos pentru ajutor

Am sunat la gentimoto.ro,am vb cu ei, comand de la ei.Multumesc frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am cumparat dar am o problema, nu inteleg cum se scoate al 2.lea surub de la manerul de pe codita😱 nu am acces la el si nu inteleg cum se poate ajunge la el😬

Cel cu gaura de inbus are si o piulita, in schimb celalt nu am acces la el din cauza  coditei

20220504_164933.jpg

20220504_164913.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, Djenavar a spus:

Am cumparat dar am o problema, nu inteleg cum se scoate al 2.lea surub de la manerul de pe codita😱 nu am acces la el si nu inteleg cum se poate ajunge la el😬

Cel cu gaura de inbus are si o piulita, in schimb celalt nu am acces la el din cauza  coditei

20220504_164933.jpg

20220504_164913.jpg

 

pai, scoate dopul ala de plastic si cu un imbus il desfaci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Refuz sa cred ca sunt atat de &##$/£##=(^#@$**((((#£83÷€0439.Multumesc frumos, nici prin cap nu mi.ar fitrecut ca este un plastic de asupra, parea metal.Ma vad nevoit sa rog un admin sa faca o lista  cu cei mai natarai useri si pe mine sa ma puna primul

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Djenavar a spus:

Refuz sa cred ca sunt atat de &##$/£##=(^#@$**((((#£83÷€0439.Multumesc frumos, nici prin cap nu mi.ar fitrecut ca este un plastic de asupra, parea metal.Ma vad nevoit sa rog un admin sa faca o lista  cu cei mai natarai useri si pe mine sa ma puna primul

 

 

Nu imi dau seama daca esti ironic sau nu dar, cu placere! 🤜🤛

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt ironic, chiar nu intelegeam cum dracu se scoate, ma indus in eroare ca are plastice doar pe 2 suruburi si am crezut ca asa este, acel plastic are aspect de metal.Multumesc frumos inca odata

20220504_181348.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

🤣🤣🤣🤣 lasa.maaaaa daca nu scriam pe forum cred ca rupeam de tot codita, mai aveam un pic si.i dadeam foc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sunt proaspat posesor de Honda Hornet 2008, si din pacate am o mica problema cu motorul. Si anume:

Trip A si Trip B contorizeaza km parcursi, insa atunci cand opresc motorul si il pornesc iar, acestea pleaca din zero. Practic, la o sesiune de oprit/pornit motorul, se resteaza. Care sa fie problema? Nu reusesc sa imi dau seama...

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • 5 months later...

Vă deranjez un pic, deoarece nu am găsit pe net informația...

Cum scos limitarea la un Hornet 600 pe carburație? Omul are A plin, dar mobra este limitată și ar vrea și el să se bucure de plusul de putere. Teoretic ar fi niște table în flanșele de admisie dintre carburatoare și chiulasă sau în airbox? Mai trebuie făcute și alte reglaje? Teoretic se modifică raportul aer/combustibil.

Ați avea ceva sfaturi? ✌️

Oare să fie acest kit, ascuns în flanșe? https://www.ebay.co.uk/itm/185597861137

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut, stie cineva unde gasesc un Db killer compatibil cu Rombo asta? 48mm am masurat diametrul interior. Dar nu chinezeriile alea de pe Ali din tabla, unde as putea gasi?

 

Screenshot_20230409_193755.jpg

Editat de DaLy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, GoodKat a spus:


In comert

Unde in comert? Imi poti da te rog un link, ceva? Ca tot am cautat in comert si n-am gasit.

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, GoodKat a spus:

an* comert @ivan pedala

 


Revenind la subiectul problemei tale, numarul de raspunsuri la subiect este direct proportional cu cantitatea de date oferita de catre tine, incluzand o formulare de politete, un “Buna ziua”, ce motocicleta ai, etc. 
 

A scazut considerabil cantitatea de cordialitate de pe forum iar userii vechi si cu experienta s-au cam saturat sa fie considerati baze de date ambulante.

 

Acum, hai sa clarificam: producatorul acestei evacuari mai exista? Daca da, poti incerca sa dai un mail si sa cumperi de la el daca (mai) are.

 

Alta solutie la care ma pot gandi, este sa gasesti pe cineva cu o evacuare identica si sa il rogi sa iti dea cotele, iar pe baza cotelor poti plati un mester sa iti faca unul din inox. Nu va fi cu nimic diferit fata de cel “de fabrica”.

 

Vezi ca amestecul se modifica la montajul unui DB killer, iar daca nu este facut dupa cote (adica daca iei ceva “universal”) ai sanse da topesti motorul :)

Consider ca atat timp cat suntem pe un topic de Hornet, se deduce ca hornet si cat timp toba finala este pana in spate se deduce ca este PC34/PC36, nu ca ar avea importanta, ci mai mult ce toba este. Stiu folosi un search, l-am folosit de m-am saturat. Am cautat si pe eBay si peste tot si nimic. La contactat producatorul nu m-am gandit, dar voi incerca.

 

Legat se topit motor, cat de adevarat sau dramatizat poate sa fie asta? Eu am luat Hornetul fara Db killer si am vazut, adica mi s-a aratat ca "scoate si flacari", asta ma duce la gandul ca exista un amestec bogat, aici nu cred ca e influentat de lipsa DB killerului ci mai mult de reglajul carburatorului. Deci cu Db killerul instalat nu stiu ce sa zic, daca chiar imi topesc motorul si dpdv tehnic care sa fie si explicatia, excluzand dramele, ci vorbind dpdv tehnic si mecanic.

 

Este vorba de un Hornet 600 din 2003, PC36

Editat de DaLy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, GoodKat a spus:

cineva care facuse un DB killer artizanal fara sa imite modelul original, a prajit motorul

Hsmbp, nu se prăjește la ăia mulți cu burlane, iar dacă db killerul nu e calculat de vreun Einstein gata, se topește motoru'! O fi rămas naibii fără ulei.🙄

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, GoodKat a spus:


2003 are alta toba fata de prima generatie de Hornet, dar ideea este una foarte buna.


Nu este nici o dramatizare. Era o postare unde cineva care facuse un DB killer artizanal fara sa imite modelul original, a prajit motorul...motor relativ nou, de cativa ani.

Asa cum a zis si @mobiletron mai bine vinzi evacuarea actuala si cumperi una originala si scapi de stres.



Mi se pare exagerata asta cu DB Killer "artizanal" si prajit motor, nu vad explicatia mecanica care ar putea fi cat de cat plauzibila.

Nu pui un DB Killer tip dop sa nu mai aiba pe unde sa iasa gazele... am cautat si pe d-ul Goagal cazuri cu motoare prajite din cauza Db Killerelor si nu am gasit.

Apropo, am gasit pe cineva care face la strung, de calitate, din INOX, voi incerca.
Oricum urmeaza sa ma duc curand la curatat, reglat + sincronizat carburatoarele, asadar daca se regleaza amestecul cu DB Killerul montat este absolut imposibil sa prajeasca motorul, fiind in parametri amestecul si reglat DUPA montarea Db killerului, nu?

P.S Probabil DB killerul nu avea prea multe gauri sau respectivul ii dadea 15k ture constant si nu apucau gazele sa iasa :)) Alta explicatie nu prea vad

Editat de DaLy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă amestecul e sărac se pot topi pistoane și cu evacuarea de serie, acum că a avut un db killer artizanal și s-a topit nu înseamnă musai că ăla a fost cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, GoodKat a spus:


Uite bre, ca si matale ai comentat la postarea asta. Motor cu evacuare si soft, tot stricat din cauza unui db killer universal. Uite alt exemplu: Mistral vinde evacuari omologate, cu db killer, catalizator etc. Daca ai DB killerul montat, nu trebuie sa umbli la harta de injectie. Daca ai scos db killerul, trebuie sa ajustezi amestecul altfel o dai in altele.
 


image.thumb.png.d844f519de32ee71021bd0ab77268e1f.png
 

Pai ce naiba de Db killer e si ala cu 10 gauri si lungime de 8 cm? Oare cate gaze poate sa scoata la forja doar atatea gauri? Sigur db killerul ala a fost facut fara cap, pare facut la strung din inox, deci probabil l-a facut cineva fara sa se gandeasca de nivelul de gaze care ar trebui sa poata sa iasa in forja maxima.

 

N-am experienta cu lucrurile astea, dar dupa logica mea db killerul ala a fost mai mult pe post de dop intre-deschis si de acolo si motorul plesnit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare, reinviu acest topic mort din nou.

Am schimbat uleiul in furca fiindca scartaia pur si simplu furca, nu stiam cand a fost ultima oara schimbat uleiul in ea. Dar dupa schimb am bataie foarte mare la rebound, mai exact cand iau gropi sau denivelari bruste am bataie (parca si la compresie) la revenire, dupa ce furca a revenit. 

In momentul in care am montat totul la loc, am pus toate in ordinea corecta si toate sunt stranse bine, am verificat si jocul in jug si nu am dar si jocul in furca in timp ce compresez furca pe loc cu frana trasa si nu pare sa am joc, am pus degetul intre protectie si jamba ca sa vad jocul in momentul compresiei...

La ce am joc si am bataie in momentul compresiei este la discul flontat, dar sigur nu de la asta am trosnelile la gropi/denivelari bruste, ce altceva ar putea sa fie oare? Cuzinetii la orice mica uzura ar creea asemenea batai? Bataia are sunet metalic si e extrem de urat, ca si cum ar fi destrans ceva

Editat de DaLy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat cuzinetii (cu unele AllBalls ca nu am gasit ktech si am vrut cat mai rapid...sper sa fie ok macar cuzinetii de la ei, simeringurile citind ca sunt praf) si e complet alta furca, mai bine zis alt motor, chiar daca nu avea joc in jambe tot batea (la gropi, de oricare) si aveam sag aiurea, in curba usoare sau la aplecare mai mica mereu se comprima aiurea, cuzinetii vechi nu aveau teflonul avela dus si nu pareau degradati, dar ajunge sa fie mai craciti decat trebuie si sa nu mai fie stranse bine pe jamba si in lower.

Revin cu update ca poate mai ajuta pe cineva

Editat de DaLy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...