Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

am lasat-o si mai mult si degeaba .....

 

cand schimbi uleiul ramne pompa fara ulei cateva minute, nu mai mult .... nu reuseste sa se scurga tot uleiul ....

 

dar in cazul meu motorul a stat pe dunga cateva ore ..... si sa- scurs tot uleiul dintre pinioanele pompei si acuma nu mai trage ....

 

nu stiu ce dracu sa ii fac, fara sa desfac baia .... am incercat sa bag ulei cu siringa dar nu merge .... cred ca tre sa inclin cumva motorul pe spate si sa mai incerc asa ....

 

o sa caut in cartea tehnica circuitul uleiului sa vad daca nu este ceva furtun pe unde as putea baga .....

 

aveti cumva alte idei ???

 

si daca scoti filtrul de ulei si bagi p`acolo ...ce-are ? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai asta am incercat .... dar iese uleiul inapoi .....

 

o sa mai incerc sa mai o urc pe o panta, sa stea fata mai sus si sa incerc si asa .......

ai idee pe unde trebuie bagat .... prin surubul pe care se infileteaza filtrul sau pe gaurile din afara ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

........buna intrebare..... :cheers:

pana la urma nu scapi si trebuie sa te uiti in cartea tehnica - s-ar putea sa gasesti chiar raspunsul la problema ta...la faq sau similar.....sa-mi zici si mie care e raspunsul te rog.

 

 

dar de ce esti tu asa de sigur ca s-a dezamorsat pompa de ulei si d`aia nu mai porneste ?

io mai degraba tind sa cred ca nu primeste benzina sau nu are scanteie.....la butonul rosu mare de pe ghidon te-ai uitat ?

io as da robinetu` de la rezervor pe rezerva; as da o cheie si daca nu o ia as trege si socul putin cate putin...din incercari succesive.....

 

nu stiu daca are logica ce zic dar parca as crede ca suunt ude bujiile....

Editat de viespu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in carte arata ca circuitul uleiului ..... pleaca de la pompa, intra prin gaurile din afara ale filtrului, prin filtru si dupa merge prin gaura diin interiorul filtrului (cel pe care se insurubeaza) ...

 

deci ar trebui sa bag ulei pe gaurile exterioare ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ai magazin de consumabile ;) ;) :D De aia recomanzi schimbul de ulei la 5000 km si al bujiilor la 10.000. Ai citit manualul Hornetului?

In rest, de acord cu tine! :cheers:

 

ai dreptate ... cred ca am ramas blocat de la supersport (am avut inainte 2 si cam astea erau intervalele de schimb al uleiului)

 

la hornet 600 2002 scrie in manual schimb ulei la 12.000 km

 

la bujii scrie verificare la 12.000 si schimb la 24.000 (aici intradevar este mai nasol pentru cei care circula mult in oras sau zone cu praf si astfel infunda mult mai usor filtrul de aer => viata mai scurta pentru bujii)

 

PS - am un client nebun cu un CBR600 2008 care face schimbul la 3000 km (cred ca o sa ii fac o oferta cand il vinde :wave: )

Editat de mau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in carte arata ca circuitul uleiului ..... pleaca de la pompa, intra prin gaurile din afara ale filtrului, prin filtru si dupa merge prin gaura diin interiorul filtrului (cel pe care se insurubeaza) ...

 

deci ar trebui sa bag ulei pe gaurile exterioare ......

pana la urma motorul porneste sau nu? daca nu porneste de nici un chip, mai multe pot fi cauzele, nicidecum pompa de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul de hornet e tot motor de supersport futa-l dumnezo! cum scrie in manual se poate schimba uleiul in italia sau in japonia! la noi daca il schimbi la 12000km si mergi cu grupuri cu vitezane cum merg eu bagi (cuvant urat) in motor in 2 ani! ca sa te tii de grup cand deschid aia gazul intr-a 6a tre sa treci intr-a patra! asa k ii dau uleiul care ii place la 5500-6000 km si nu imi fac griji! ps: anul asta sunt la al doilea schimb de ulei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul de pornit porneste fara nici o problema .....

 

l-am pornit a doua zi dupa ce a fost culcat ..... doar ca sta aprins becul rosu de ulei ......

 

si am dedus ca nu poate fi decat pompa dezamorsata (ca doar cu o zi inainte de a se rasturna nu avea nimic) ...

 

si cand s-a rasturnat nu s-a lovit, a cazut pe crash pad .....

 

am incercat sa bag ieri cu siringa ulei, dar nu prea am reusit, curge inapoi ....

l-am pornit si tot era becul rosu ......

 

am intrebat un mecanic de masini si zicea ca pompa ii dezamorsat si ca trebuie sa bag pe undeva ulei sa ajunga in pompa sa se amorseze ......

 

varianta ultima ar fi sa dau baia de ulei jos si sa o amorsez manual ..... dar nu vreau sa ajung pana acolo .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o mica rectificare

 

1. MetalWarrior + prietena

2. rookie22

3. serbi

4. george05

5. arlequin

6. danny_nt + prietena

7. cristigh

8. stel_ice + sotia

9. catamenia + prietena

10. candea_cipri + sotia :cheers:

11. Stephon

12. cappac44 + prietena

13.grigu & pitica ? ( daca n-o taiem in Atena la o nunta - sper sa nu )

14. hornet_basic + prietena

15. thea + prieten/prietena (depinde de mood)

 

 

La mine va fi prietenul;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul de pornit porneste fara nici o problema .....

 

l-am pornit a doua zi dupa ce a fost culcat ..... doar ca sta aprins becul rosu de ulei ......

 

si am dedus ca nu poate fi decat pompa dezamorsata (ca doar cu o zi inainte de a se rasturna nu avea nimic) ...

 

si cand s-a rasturnat nu s-a lovit, a cazut pe crash pad .....

 

am incercat sa bag ieri cu siringa ulei, dar nu prea am reusit, curge inapoi ....

l-am pornit si tot era becul rosu ......

 

am intrebat un mecanic de masini si zicea ca pompa ii dezamorsat si ca trebuie sa bag pe undeva ulei sa ajunga in pompa sa se amorseze ......

 

varianta ultima ar fi sa dau baia de ulei jos si sa o amorsez manual ..... dar nu vreau sa ajung pana acolo .....

[/quote

 

Eu zic sa verifici daca cumva nu e problema de la bulbul de ulei sau daca nu s-a rupt cumva firul de la bulb.

post-6555-1243936304_thumb.jpg

post-6555-1243936337_thumb.jpg

post-6555-1243936473_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

 

imi recomanda si mie cineva un mecanic bun...si ieftin ;)

 

am ceva probleme cu franele; pare ca raman pistonasele blocate si se aud niste sunete destul de ciudate, in special cand o misc in spate

 

la intalnirea de saptamana trecuta a incercat cineva sa-mi recomande un meserias dar nu am dus discutia pana la capat...cred ca era @GRIGU (PLM)

 

... asa ca daca esti "pe receptie" omule, m-ar ajuta un contact al tipului

 

merci anticipat :cheers:

sal, pe om il cheama iulica iar nr lui de tel e 0723788101. daca vrei adauga-ma pe mess si mergem pana la el intr-o zi. cristigrig13 e idul meu.

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PROPUN plimbarica joia asta pana in bikers otopeni. stam aoclo in curte la terasa.

plecare la 8.30 din piata constitutiei. cine nu ajunge ne vedem direct acolo. (aveti alte idei mai bune, veniti cu propuneri)

mie mi-a placut la nebunie scurtul drum pana la arc. am mai mers in grup dar nu de hornetisti. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PROPUN plimbarica joia asta pana in bikers otopeni. stam aoclo in curte la terasa.

plecare la 8.30 din piata constitutiei. cine nu ajunge ne vedem direct acolo. (aveti alte idei mai bune, veniti cu propuneri)

mie mi-a placut la nebunie scurtul drum pana la arc. am mai mers in grup dar nu de hornetisti. :cheers:

DAAAA ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tuturor

De mult nu am mai scris in acest topic si vreau sa va anunt..ca am avut de ales acum 2 luni intre hornet si conserva. Si dupa multe sfaturi(avantaje/dezavantaje de ambele parti) am ales conserva, mai exact Nissan-ul Primera care acum este masina personala :cheers: ;)

Insa dragostea pt motociclete ramane si sper sa imi pot permite si un motor.

Multumesc tuturor de sfaturi si in continuare ma documentez.

PS Nu mai o sa am ocazia sa ma invat pe KTM pentru ca fratele meu a avut o cazatura destul de serioasa cu scuterul (care este cam praf) iar parintii mei nu ii cumpara alt motor pana nu mai creste (are 15 ani)

 

Bye! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doamnelor si domnilor....maine voi merge sa evaluez un viespe si sper sa pot deveni si noul proprietar..... :cheers: asa ca va rog sa imi urati noroc la negociere .....si daca puteti sa imi spuneti cum se procedeaza cand cumperi un motor adus din afara si nu e inmatriculat.....e adus din italia si cam atat....

cica in acte voi fi eu si italianul...in fine poate ati trecut careva prin asta si imi puteti relata sa stiu ce trebuie sa fac ( eu sunt varza) ;) de emotii !

Editat de arycy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o veste proasta si multi nervi. Tocmai ce m-am intors de jos, de unde mi-am ridicat motorul cazut. Furtuna de afara a desprins o mare pancarda publicitara de tabla care a aterizat pe motorul meu si l-a doborat. Mi s-a spart carena de la codita pe partea stanga, in rest nu am mai vazut alte daune. Ramane sa mai vad maine pe zi.

De certat nu cred ca am cu cine sa ma cert, si despagubire cam greu de obtinut asa ca o sa trebuiasca sa scot niste bani din buzunar pentru reparatie.

Trist! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doamnelor si domnilor....maine voi merge sa evaluez un viespe si sper sa pot deveni si noul proprietar..... :cheers: asa ca va rog sa imi urati noroc la negociere .....si daca puteti sa imi spuneti cum se procedeaza cand cumperi un motor adus din afara si nu e inmatriculat.....e adus din italia si cam atat....

cica in acte voi fi eu si italianul...in fine poate ati trecut careva prin asta si imi puteti relata sa stiu ce trebuie sa fac ( eu sunt varza) ;) de emotii !

 

Salut,

 

Trebuie sa ii faci omologare + identificare RAR : 260 RON (trebuie sa aiba de toate, semnale, frane , stop , cauciucuri OK, etc... altfel s-ar putea sa strambe din nas cei e la RAR)

Traducere legalizata a contractului + legalizare la notar cred cam 150 RON. --Iti trebuie la fisc.

Asigurare ~ 100 RON

Numrele nu mai stiu exact parca vre-o 60 RON

 

Ordinea ar fi asa:

-Programare la RAR (te programeaza cam intr-o zi maxim 2 la ce ora vrei tu.)

-Inscrierea motorului la fisc. (La circa financiara de care apartii)

-facut asiguarare RCA

-mers la politie cu toate actele de pana acum si in aceeasi zi daca mergi de dimineatza sau a doua zi daca ai ajuns mai tarziu ai tablele. (Politia este in Pipera vis a vis de United Motors)

 

Daca faci contract direct cu proprietarul din RO scapi de:

- problema cu notar si tradus (am inteles ca poti sa scapi si daca te intelegi bine cu tantile de la fisc, eu nu am reusit). Traducerea e cam greu de gasit si mie mi s-a zis unde am intrebat ca ar dura cam o sapt.

-RAR-ul este cu vre-o 100 de Roni mai ieftin daca ii face el omologarea inainte.

 

Si eu mi-am luat-o acum 3 sapt dar pentru ca in lupta cu sitemul am clacat...i-am facut vanzatorului procura imputernicindu-l sa faca toate actele pentru motor in numele meu (costa 50 RON la notar). A facut toate actele, i-am platit chitantele pentru ce a cheltuit si mi-a dat motorul cu numere.

 

Multa bafta si te asteptam la intalniri.

 

----------------

PS 4 MetalWarrior: Nasoala treaba ... insanatosire grabnica motoului tau.

Editat de nuxu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit pe louis un topcase givi..imi place cum arata dar din pacate nu au decat pentru modelul 2007. Ce parere aveti se poate pune oare si pe un model 2001? Are cineva top case de la givi? sunt curios cum vin prinderile alea.

 

http://www.louis.de/_4048ea0d5c5a982799e4d...tnr_gr=10023552

 

Am vorbit si cu baietii sa-mi faca unul din fier si diferenta nu e prea mare de asta givi ... parca as prefera sa-mi cumpar unul. Voi ce ziceti sa-l iau cu tot cu topcase sau fara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers:

 

hai frate! te certi cu firma care a pus panoul acolo! simplu! daca sunt imbecili si nu sunt in stare sa construiasca un panou publicitar...sa plateasca!

azi o sa dau cateva telefoane, dar nu vad cum as reusii sa dau de acea firma de publicitate. o sa vad cine are zona aia, sectorul 2.

de dimineata am facut o poza la panoul respectiv si la carena sparta, dar deocamdata nu am cum sa le descarc. ciudat este ca motorul nu are alte zgarieturi sau probleme, a pornit din prima de dimineata, becul de ulei a stat cam 10 secunde aprins si apoi s-a stins, este in regula.

asigurarea mea nu ma ajuta la nimic din cate stiu, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o veste proasta si multi nervi. Tocmai ce m-am intors de jos, de unde mi-am ridicat motorul cazut. Furtuna de afara a desprins o mare pancarda publicitara de tabla care a aterizat pe motorul meu si l-a doborat. Mi s-a spart carena de la codita pe partea stanga, in rest nu am mai vazut alte daune. Ramane sa mai vad maine pe zi.

De certat nu cred ca am cu cine sa ma cert, si despagubire cam greu de obtinut asa ca o sa trebuiasca sa scot niste bani din buzunar pentru reparatie.

Trist! :cheers:

plm, super naspa ! si eu ma uitam ieri la ale mele ca zburau tablele de pe blocuri picand la cativa metri de motorete. sigur nu se poate lipi cu fibra ? d'aia e bun cascao...

imi pare sincer rau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...