Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

a lui arlequin e gri inchis, daca imi aduc bine aminte. si mai era un tip, Alex12345 pe pro-bike.ro, cu un 08 gri-argintiu.

 

eu nu am vazut hornet 2007 gri (culoarea originala pe care o are modelul 2005-2006). singurele piese vopsite gri,indiferent de culoarea motorului (negru, galben, albastru sau rosu), sunt cele doua plastice care pleaca de sub sa si ajung pana la stop , care la modelul (2008-nu sunt sigur)2009- nu mai sunt gri sunt in culoarea motorului

 

uita-te aici http://www.hondahornet.co.uk/07hornet.html

 

@cata: al meu este negru bro! :bigstar:

Editat de arlequin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vand genti universale la 80 de litri capacitate. le-am luat de pe Louis, sunt noi noute si in husa. doar le-am desfacut sa ma uit la ele.

pret 350 ron.

si o gentuta de picior waterproof tot de pe Louis la fel de noua dat la 70 ron.

tel 0749490788

 

 

si decat sa cumparati manualul pentru hornet 2003-2004 vedeti ca este gratuit pe hondahornet.ro

Editat de kristy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu am 2003. Am manualul de 2004-2006, din cunostintele mele, versiunea 2004 este identica cu cea 2003, daca cineva stie diferit, sa spuna, sa nu derutam pe nimeni.:bigstar:

Manualul il gasesti aici

 

Spor la treaba

 

Manualul tau trateaza urmatoarele versiuni: 2003-2004 aka PC36, 2005-2006 aka PC35/05 deci toti anii 2003-2006, mai e aceeasi versiune si aici:

http://bmanual.com/Honda-CB600F-Hornet-200...ice-Manual.html

 

Mai este si cel pentru 1998-1999 aka PC34, 2000-2002 aka PC34/2000 cum e a mea, deci toti anii 1998-2002 pe urmatorul link:

http://bmanual.com/Honda-CB600F-Hornet-199...ice-Manual.html

 

si probabil cel pentru 2007-2008 PC41 si 2009-->> pe care nu le-am cautat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

vreau sa imi iau un hornet si am si eu nevoie de un sfat:

am fost sa vad motoru si am remarcat ca nu e trecuta seria de pe motor pe acte, proprietarul a zis ca in italia motorul e trecut ca si consumabil si din cauza asta nu e trecut. e posibil?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

vreau sa imi iau un hornet si am si eu nevoie de un sfat:

am fost sa vad motoru si am remarcat ca nu e trecuta seria de pe motor pe acte, proprietarul a zis ca in italia motorul e trecut ca si consumabil si din cauza asta nu e trecut. e posibil?

multumesc

Nu cred ca exista asa ceva!!! Ai mare grija, mie imi suna a teapa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca exista asa ceva!!! Ai mare grija, mie imi suna a teapa!

 

Ba exista, nu induce lumea in eroare, in Italia asa e, motorul e considerat consumabila si din cauza asta nu e trecuta seria lui pe acte. Cand am luat motorul pt fratemiu fusese adus tot din Italia si nu avea seria de la motor trecuta pe acte, am fost la rar si am inmatriculat-o fara cea mai mica problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun eu 100% ca am cartea de italia in fata mea, tot pentru Hornet.

Scrie clar pe ea, stampila cu Carta di circulazione annullata per definitiva esportazione.

stampila ii pusa de 4 ori pe toata cartea, peste tot unde-i text.

Mai am si un certificat de proprietate, tot de la italian, in care este scrisa seria de la sasiu "Telaio"

Nu vad nici o serie de motor pe acolo.

Daca ai dubii cel mai simplu ii sa mergi cu el la un birou de inmatriculari cu actele respective si aia o sa-ti spuna exact daca se poate inmatricula. Simplu

Editat de Garcya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun eu 100% ca am cartea de italia in fata mea, tot pentru Hornet.

Scrie clar pe ea, stampila cu Carta di circulazione annullata per definitiva esportazione.

stampila ii pusa de 4 ori pe toata cartea, peste tot unde-i text.

Mai am si un certificat de proprietate, tot de la italian, in care este scrisa seria de la sasiu "Telaio"

Nu vad nici o serie de motor pe acolo.

Daca ai dubii cel mai simplu ii sa mergi cu el la un birou de inmatriculari cu actele respective si aia o sa-ti spuna exact daca se poate inmatricula. Simplu

Corect.

 

Seria de motor nu apare la italieni, dar la noi se ia in considerare si va fi trecuta cand faci RARul. Daca altceva suspect nu mai are motorul, da banii pe el si ai devenit hornetist :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina mobra...treaba e cu piesele ca sunt mai scumpe la mobrele astea..in rest e ok!!!

Am un parbiz pe trotinetă. Nu Âştiu dacă e fix pentru hornet, pentru că se montează cam forțat.

 

Îl pot monta în aÂşa fel încât să îmi arunce vântul peste cască? Trebuie să-l pun cât mai drept posibil, sau mai înclinat spre mine ? Toți spun că e mai bine cu parbriz, dar sincer mie mi-a plăcut mai mult fară. Parbrizul nu făcea decât să îmi dea vântul undeva pe la stomac. Nu mă deranjează vântul luat în piept, ci în dreptul capului, că îmi rupe gâtul.

 

 

 

20101022bikepics2084220.jpg

Mesaj completat

Faina mobra...treaba e cu piesele ca sunt mai scumpe la mobrele astea..in rest e ok!!!

Am un parbiz pe trotinetă. Nu Âştiu dacă e fix pentru hornet, pentru că se montează cam forțat.

 

Îl pot monta în aÂşa fel încât să îmi arunce vântul peste cască? Trebuie să-l pun cât mai drept posibil, sau mai înclinat spre mine ? Toți spun că e mai bine cu parbriz, dar sincer mie mi-a plăcut mai mult fară. Parbrizul nu făcea decât să îmi dea vântul undeva pe la stomac. Nu mă deranjează vântul luat în piept, ci în dreptul capului, că îmi rupe gâtul.

 

 

 

20101022bikepics2084220.jpg

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cel cu hornetul din italia, confirm si eu ce au spus colegii mai sus, pe hartiile din italia nu este trecuta seria la motor.

mai jos ai si linkul ministerului de interne din italia unde poti sa verifici daca a fost sau nu furata motoreta

 

http://coordinamento.mininterno.it/servpub...erca_targhe.htm

 

multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un parbiz pe trotinetă. Nu Âştiu dacă e fix pentru hornet, pentru că se montează cam forțat.

 

Îl pot monta în aÂşa fel încât să îmi arunce vântul peste cască? Trebuie să-l pun cât mai drept posibil, sau mai înclinat spre mine ? Toți spun că e mai bine cu parbriz, dar sincer mie mi-a plăcut mai mult fară. Parbrizul nu făcea decât să îmi dea vântul undeva pe la stomac. Nu mă deranjează vântul luat în piept, ci în dreptul capului, că îmi rupe gâtul.

 

 

 

20101022bikepics2084220.jpg

Mesaj completat

 

Am un parbiz pe trotinetă. Nu Âştiu dacă e fix pentru hornet, pentru că se montează cam forțat.

 

Îl pot monta în aÂşa fel încât să îmi arunce vântul peste cască? Trebuie să-l pun cât mai drept posibil, sau mai înclinat spre mine ? Toți spun că e mai bine cu parbriz, dar sincer mie mi-a plăcut mai mult fară. Parbrizul nu făcea decât să îmi dea vântul undeva pe la stomac. Nu mă deranjează vântul luat în piept, ci în dreptul capului, că îmi rupe gâtul.

 

 

 

20101022bikepics2084220.jpg

 

si eu sunt fan "fara parbriz",dar am avut si motoreta cu parbriz de ala.mi-au trebuit vreo 200km sa il pozitionez in asa fel incat sa nu imi arunce in gat si casca tot vantul...recomandarea mea e sa urci pe mobra,sa faci ceva km si sa il pozitionezi in diferite feluri si o alegi pe cea care iti convine.sau si mai simplu...il dai jos :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu sunt fan "fara parbriz",dar am avut si motoreta cu parbriz de ala.mi-au trebuit vreo 200km sa il pozitionez in asa fel incat sa nu imi arunce in gat si casca tot vantul...recomandarea mea e sa urci pe mobra,sa faci ceva km si sa il pozitionezi in diferite feluri si o alegi pe cea care iti convine.sau si mai simplu...il dai jos :crack:

Să înțeleg totuÂşi că se poate poziționa încât să bată peste cască, cu puțină chinuială ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să înțeleg totuÂşi că se poate poziționa încât să bată peste cască, cu puțină chinuială ?

 

Mai mult ca sigur. Daca asa cum e acu zici ca iti bate in stomac, incearca sa-l indrepti mai mult, adica sa-l ridici.

Slabesti putin suruburile ca sa il poti regla din mers apoi il reglezi cum iti convine opresti si le strangi.

La mine surubul de reglat este acelasi cu cel care tine farul, deci in prima faza am reglat parbrizul dar am dereglat farul. Apoi noaptea am reglat farul dar am dereglat parbrizul.

Acum l-am lasat putin slabit sa mai reglez ce naiba se deregleaza primul. E o arta aici. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să înțeleg totuÂşi că se poate poziționa încât să bată peste cască, cu puțină chinuială ?

ai o sansa....dar mai tine si de inaltimea ta,pozitia pe motor..etc.spor la teraba..cand vine caldura :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...