Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da e super zona si asfaltul chiar daca nu a fost finalizat 100%. Eu am fost sambata pe acolo dar din pacate cu masina.

Vreau sa fac intr-un weekend plecare spre Transfagarasean cu intoarcere pe Transalpina sau invers. Cred ca la inceputul lui Septembrie.

 

la cat de putin e neasfaltat e fix neimportant fata de cat e drum ca in palma .transalpina e peste transfagarasan cu mult din toate punctele de vedere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cat de putin e neasfaltat e fix neimportant fata de cat e drum ca in palma .transalpina e peste transfagarasan cu mult din toate punctele de vedere

drumul e foarte bun in unele zone.....in altele te tai cu lama.

ca sa ajungem pe transalpina dinstre sibiu am facut greseala s-o luam prin Jina. am prins 5 km de coborarare pe piatra sparta cu lut! niste prieteni cu motoare mai mari gen Honda Paneuropean si-au blestemat zilele.

La Voineasa in loc s-o iau spre Ranca m-am dus spre Petrila.....futui...iar piatra sparta gropi ... 10 km facuti aiurea....

dupa Voineasa in sus a fost bine spre foarte bine!

la coborare...parfum.

la tot drumul asta mi-a placut foarte mult urcatul spre Ranca in care luam curbele pana la scarite cu 1-a si binenteles curbele dintre Valcea si Pitesti in care din nou i-am dat pana la scarite :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da e super zona si asfaltul chiar daca nu a fost finalizat 100%. Eu am fost sambata pe acolo dar din pacate cu masina.

Vreau sa fac intr-un weekend plecare spre Transfagarasean cu intoarcere pe Transalpina sau invers. Cred ca la inceputul lui Septembrie.

 

Salut!pai da si tu de stire, poate te ionsotesc daca vrei ca si eu vreau sa merg dar nu prea am gasit doritori.

post-58886-0-50772600-1313606952_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!pai da si tu de stire, poate te ionsotesc daca vrei ca si eu vreau sa merg dar nu prea am gasit doritori.

 

Unii din Sibiu cred ca pleaca weekendu asta pe Transalpina.

/index.php?/topic/88226-poze-din-iesirile-sibienilor/page__st__870

vezi la sfarsit si poate te intelegi cu ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă trozneÂşte tare când îi dați a doua ? Pe mine a început să mă enerveze destul de tare.

Daca esti sigur ca nu e din cauza ta atunci verifica pentru inceput : 1. Cablu de ambreiaj, 2. Ulei.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă trozneÂşte tare când îi dați a doua ? Pe mine a început să mă enerveze destul de tare.

La mine trozneste invers, cand dau din a doua in jos la 1-a, dar asa stiu in ce viteza sunt. Cand urc spre a doua nu se aude nimic.

 

Salut!pai da si tu de stire, poate te ionsotesc daca vrei ca si eu vreau sa merg dar nu prea am gasit doritori.

 

Normal o sa dau de stire, dar ca idee nu cred ca bag totul intr-o singura zi, ceva gen cu popas de o noapte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N`Âşpe mii de setări la cablu, n-are treaba. Uleiul are vreo 5000, o să-l schimb în curând Âşi odată cu el schimb Âşi producătorul. Lanțul dacă nu mă înÂşel e în limite, bine uns (deÂşi nu cred că are vre-o legătură ungerea). O să mă uit azi la întindere, se cam lasă destul de repede.

 

Vouă vă atinge de basculă (dedesubt) atunci când verificați întinderea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, am si eu o rugaminte, daca aveti careva manualul de reparatie la hornet din 2002(engleza, romana nu cont), si daca ma puteti ajuta sa-mi rezolv problema cu vreun sfat sau ceva.

 

/index.php?/topic/666901-problema-hornet-2002/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, am si eu o rugaminte, daca aveti careva manualul de reparatie la hornet din 2002(engleza, romana nu cont), si daca ma puteti ajuta sa-mi rezolv problema cu vreun sfat sau ceva.

 

/index.php?/topic/666901-problema-hornet-2002/

http://hondahornet.ro/Forum/Hornet-600/163-Manual-reparatie-Hornet-600.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Intentionez sa achizitionez un Hornet si as avea nevoie de cateva detalii. Ce trebuie sa am in vedere cand ma duc sa vad fierul, mai exact, ce probleme sunt mai specifice la ele. Cam pe la ce bani se invarte unul, care sunt mai bune,fiabile (ca an) si.. ce ar mai trebuii stiut. Merci!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Intentionez sa achizitionez un Hornet si as avea nevoie de cateva detalii. Ce trebuie sa am in vedere cand ma duc sa vad fierul, mai exact, ce probleme sunt mai specifice la ele. Cam pe la ce bani se invarte unul, care sunt mai bune,fiabile (ca an) si.. ce ar mai trebuii stiut. Merci!

De fiabile sunt fiabile toate, daca sunt intretinute ca atare.

Una din probleme care apare la majoritatea Horneturilor este slabirea lantului si a intinzatorului de distributie, ceea ce produce un tzacanit neneglijabil, daca acesta se aude destul de tare (slabe sanse sa iti dai seama, daca nu stii cum suna un Hornet normal) inseamna ca motorasul are undeva pe la 60-80mii de km.

Uita-te la discurile de frana, daca ai de la cine sa imprumuti un micrometru, ar fi bine sa o faci, discurile pe fata trebuie sa fie intre 3.5 si 4.5mm si discul spate intre 4 si 5mm, daca sunt cele din fabrica, dupa ele poti sa iti dai seama cam cati kilometri (aproximativ) are real motocicleta.

 

probeaza sa nu alunece ambreiajul, verifica starea lantului si a pinioanelor si a cauciucurilor, astea sunt cam cele mai scumpe consumabile la moto (cauciucurile ajung cam 250 de euro perechea si lantul vreo 130 de euro).

 

Daca ai bani, recomand sa iei modelul de dupa 2002, pentru ca are rezervorul cu un litru mai mare, are HISS, un face-lift dragut si .. cam atat. Daca ai si mai multi bani ia-ti una din '05-'06 ca atunci au primit furca USD, bord digital si alte miiici imbunatatiri (nu stiu care :D).

 

Despre modelul din 2007 nici nu iti mai zic :)

 

Asa ca si probleme specifice, in afara de lantul de distributie, nu prea sunt, faci o verificare ca la orice motor pe care ai vrea sa il cumperi.

Acum depinde si de pret, sunt unii vanzatori, care prefera sa faca ei toate schimburile si iti vand moto in stare foarte buna la bani mai multi si sunt altii care prefera sa ti-o dea la mai putini bani si sa iti bati tu capul.

Bineinteles ca exista si extermele care au motorul praf dar vor bani multi pe el, si cel mai rar un motor bun la bani putini :) (desi in perioada asta, am vazut multe mobre bune, la preturi decente)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta e Hornet

honda-hornet-600%2Bmatna%2Bblue2003.jpg

si asta e hornet s

185-Honda-Hornet%20S.jpg

 

Hornet S are semicarena, cu oglinzile pe cadru de "carena", nu pe ghidon, are bordul altfel (copiat dupa VTR), este cu 5 kg mai grea si cica are furtune de frana un pic mai tzapene din fabrica. In rest este absolut acelasi motor.

S-a produs doar intre 2000-2002, este un compromis bun intre pozitia dreapta de pe naked, comoda in oras, si protectia minima la vant, la viteza in afara orasului.

Asa arata bordul:

1298314110_169090501_6-VAND-HONDA-HORNET-s-2002-600CMC-99CP-PRET1850NEG-Romania.jpg

 

Gasesti mai multe detalii aici

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, imi plac amandoua. Dar Hornet pare mai frumos. Dar acum, daca e mai bun S, nu ma mai uit la frumusete. Si inca ceva, daca iau S, nu vreau sa stau sa-mi vina in 15-30 zile piese si alte lucruri. Vreau sa le pot gasi usor. Cred ca raman la Hornet. Multumesc pentru raspunsuri, raman dator. Sper sa ne vedem cu bine cand iau fierul. De astazi, ma apuc sa cotrobai pe net sa vedem anunturi si in functie de ce vad, mai revin cu cate o intrebare, etc. Inca odata va multumesc! Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornetul naked, est3 mai dintr-o bucata, S-ul se vede ca l-au facut dupa, desi se integreaza in linia de design, eu am o teorie ca ei intentionat au facut S-ul nu prea frumos, ca sa nu dea peste cap vanzarile de la naked :P

 

In oras e mai bun nakedul, oglinzile pe ghidon, fac punctul cel mai lat a motocicletei ghidonul, si nu oglinzile ca la S, ceea ce te face sa te strecori nitel mai usor (si cateodata chestia asta face diferenta. Plus ca pe naked, senzatia de libertate este mai mare.

S-ul e mai bun in schimb in afara orasului la viteze mai mari de 120-130km/h, si cam atat. Daca o sa stai preponderent in oras si nu iti prpui calatorii lungi, mergi pe naked, eventual dupa 2003 (sau chiar 2005).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ii pui un parbriz prea mare ii strici aspectul rau de tot, parerea mea. nu stiu ce efecte are un parbriz mai inalt, eu insa cu el cum il vezi din poza de la avatar m-am dus cam 240, deci se poate si fara, insa pe autostrada, la un drum Bucuresti-Calarasi, cu un pasager mai mare ca mine (eu am 1.70m) a fost incomod rau, ca imi era mila de pasager sa-l las cu capu-n aer...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...