Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Salutare... fiind incepator am zis si ei sa spal lantul si sa il ung..am mai facut asta cand am cumparat mobra. Am spalat cu motorina si nu mi.a placut..a ramas pe cauciuc a ajuns si pe disc si am zis sa incerc altceva. Am spalat cu benzina si a fost mai ok..afecteaza ceva benzina? Am mai auzit sa incerc cu gaz lampant...multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cumpara un Kettenmax. E foarte utila jucaria. Poti folosi motorina ca sa “iei grosul” si la final un spray de curatare dedicat. Lasa-l sa se usuce bine (sau mergi cateva sute de metri dupa ce il cureti) inainte sa il ungi. Nu exagera cu spray-ul pentru uns.

Benzina nu este recomandata. Vezi filmuletul de mai jos pana la capat. Spune ca si benzina (gasoline) afecteaza O-ring-urile.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silkolene a pus careva in PC34 ?

 

Daca da, cum se comporta ?

 

PS : anul trecut tot 7100 am pus si eu si nu mai vreau ... acum doi ani am pus Repsol si a mers super... acum ceva ani puneam castrol (versiunea aia de la Louis) - si cu el s-a comportat ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am studiat filmulete pe youtube cu curatat lantul... am vazut ca wd40 e bun. Si iar am auzit ca gazul lampant e bun...chiar asa? Puteti sa imi recomandati un spray de curatat? Sau sunt bune cele de mai sus. Pentru uns am folosit ceva pe baza de teflon de la motorex. Un spray cu tub verde... nu stiu exact denumirea😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornet:lantul cu care a venit motorul in tara la 19.000km in bord, nu era nou deloc, rupt gazul, tras tare, aruncat la gunoi la 33.000km.lant nou, dus 28.000km, cu wheelie, tras de gaz ca animalul. Aruncat la gunoi dupa km mentionati mai sus.

R1:lant nou,momentan are peste 20.000,mai duce lejer 2 sezoane. Wheelie, circuit, pasager, bruscat, tot tacamul.

Adica 3 kituri de lant destul de abuzate care au tinut de m-am saturat de ele.

Cum? Simplu. Motorina, periuta, frecat frumos pe indelete, zvantat(sus pe stander motorul), apoi spalat tot motorul impreuna cu lantul frumos luna bec, apoi sters cu carpa curata lantul, apoi uns. Da, dureaza mai bine de o ora dar eu personal ma relaxez facand asta. Operatiune efectuata de cate ori mi se parea ca e murdar, in general undeva la 750-1000km(nu prea mai circul pe ploaie sau pe drumuri jegoase). De uns il ung cand se cere. Punct! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

Vreau sa achizitionez un pc41 din 2013 de prin Arad, adus din Anglia.

 

Ideea este ca are undeva la 60000 km si as vrea sa stiu ce trebuie facut in viitorul apropiat, mai putin schimb ulei si ce mai stiu si eu.

 

Joc supape, intinzator lant ?

 

Si daca m-ati putea ajuta sa-mi spuneti si ce alte probleme specifice ar avea acest model, in afara celor clasice Honda, oala ambreiaj, releu, etc.

 

Multumesc!

Editat de george_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silkolene a pus careva in PC34 ?

 

Daca da, cum se comporta ?

 

PS : anul trecut tot 7100 am pus si eu si nu mai vreau ... acum doi ani am pus Repsol si a mers super... acum ceva ani puneam castrol (versiunea aia de la Louis) - si cu el s-a comportat ok.

Eu am pus ultimele 2 schimburi Silkolene. Este ok sunt multumit de el, nu am probleme la ambreiaj. nu mai stiu ce pret avea.

» Post actualizat in 12 Feb 2018 13:50

Am studiat filmulete pe youtube cu curatat lantul... am vazut ca wd40 e bun. Si iar am auzit ca gazul lampant e bun...chiar asa? Puteti sa imi recomandati un spray de curatat? Sau sunt bune cele de mai sus. Pentru uns am folosit ceva pe baza de teflon de la motorex. Un spray cu tub verde... nu stiu exact denumirea

Pentru spalat merge cam orice motorina, gaz lampant, WD40...mai putin benzina dupa cum zicea si Sorin.

De uns merita mai multa atentie ca unele se imprastie pe cauciuc pe janta..etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti..o intrebare cam off topic asa pt hornet..dar nu stiu unde sa scriu si cred ca daca avem aceeasi mobra poate va indurati si imi dati un raspuns. Am luat de la cineva o geaca de piele dar are un miros de vechi in ea. Am primit urmatorul sfat pe care l.am aplicat fara prea multe rezultate. Am sters.o cu servetele umede fara alcool apoi am uns.o cu crema doina :)

» Post actualizat in 13 Feb 2018 00:39

Cum pot sa scap de miross? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spal-o de mana cu orice detergent BUN din comert fara sa o lasi in apa prea mult timp, apoi las-o putin sa se usuce in casa, apoi scoate-o afara la uscat peste zi cand nu sunt mai putin de 5 grade dar nici mai mult de 10. Repeta "aerisirea" pe temperaturi scazute dar nu prea scazute de cateva ori și fff putin doina intins cu vata intre aerisiri. A funcționat la mine de fiecare data. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceai ca acum folosesti Motul 7100..

 

Cand am pus uleiul asta motorul scotea niste zgomote mai ciudate ca de obicei si un tacanit enervant.

Zgomotul a disparut dupa ce am schimbat uleiul cu alt brand.

 

Dupa cum vezi mai multi colegi au avut diverse probleme cu 7100, insa Horneta se comporta bine cu 5100, asta daca tii neaparat la brand si vrei Motul, totusi exista si alte optiuni disponibile.

Evident vorbim de PC34/36.

 

Pentru PC41 cred ca 7100 e foarte bun.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puneai aia 5-600 de euro in plus la pretul de achizitie si luai ceva mai nou sau cu mai putini km in loc sa cumperi atatea piese, din cate imi dau eu seama cam fara rost. Daca erai gata sa schimbi distributia doar asa, presupun ca nici restul pieselor nu trebuiau schimbate.

 

Exista o expresie aici pe forum: "apa, paie si bataie". O vinzi peste un an de zile si zice viitoru cumparator ca are milioane de km de a trebuit sa schimbi toate piesele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista o expresie aici pe forum: "apa, paie si bataie". O vinzi peste un an de zile si zice viitoru cumparator ca are milioane de km de a trebuit sa schimbi toate piesele.

 

E un mod cel putin superficial de a privi lucrurile. Daca ai grija de "fer" o sa aiba la randul lui grija de tine, e atat de simplu. Nu ma doare nici in cot de viitorul cumparator, nu schimb piesele/consumabilele pentru el, ci pentru mine, pentru siguranta mea. De ce oare m-as zgarci la 70 de lei cat costa un lichid de frana? L-am schimbat anul trecut pentru ca abia cumparasem mobra si nu stiam daca si cand a fost inlocuit ultima oara, iar anul asta in primavara il voi schimba din nou + aerisirea instalatiei, totul preventiv. Iar exemplele pot continua. De ce oare sa astept sa curga uleiul din furca pana sa ajung sa schimb simeringurile?

 

Unii merg intocmai pe ideea de "apa, paie si bataie", ca doar o tii un an, si ajung ulterior sa vanda niste cazane de nu sunt bune nici tuica sa mai faci in ele. Eu unul nu voi proceda asa. Voi avea grija de ea, in primul rand din punct de vedere tehnic sa fie in regula, iar apoi si estetic, ca deh.

 

In momentul in care voi lua decizia sa o vand, cumparatorului ii va fi inmanat istoricul mobrei din momentul in care eu am intrat in posesia ei. Daca se va speria cand o sa vada 3-4 schimburi de ulei pe sezon, lichid de frana/antigel/ulei furca schimbate o data pe sezon si multi zeci de mii de km peste cei deja clasici "30k" nu-i bai, e liber sa se reorienteze catre alti vanzatori, e clar ca il intereseaza cu totul alte aspecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puneai aia 5-600 de euro in plus la pretul de achizitie si luai ceva mai nou sau cu mai putini km in loc sa cumperi atatea piese, din cate imi dau eu seama cam fara rost. Daca erai gata sa schimbi distributia doar asa, presupun ca nici restul pieselor nu trebuiau schimbate.

 

Exista o expresie aici pe forum: "apa, paie si bataie". O vinzi peste un an de zile si zice viitoru cumparator ca are milioane de km de a trebuit sa schimbi toate piesele.

Corect! De ce ai avea grija de mobra cand poti sa o freci un an si apoi sa o dai la alt "norocos"? In cazul in care vinzi ceva, mentioneaza si stilul tau de a privi lucrurile. Pacat ca sunt destui care gândesc asa, de aia piata romaneasca e supra saturata de cazane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kit lant - mai merge dar il schimbam

ambreiaj - nu are nimic dar il schimbam

distributie - nu stim de ce, dar hai sa o schimbam

furca - nu curge dar o servisam

placute - sunt bune dar nu sunt noi

 

Care dintre astia de v-ati aprins ati facut operatiunile astea la achizitia unei motociclete?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni intretinere inseamna sa schimbi componentele\consumabilele conform cu planul de service ori uzura.

Fiecare face ce vrea cu banii lui si cu fierul lui, dar nu inseamna ca daca eu schimb lantul cand bate si nu asa "preventiv" gresesc, sau placutele sau discurile daca nu ating limita de uzura descrisa in carte imi bat joc de motor.

Atata timp cat respecti planul de service nu vad unde e problema.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt incepator, am luat anul trecut hornetul iar anul acesta inainte de inceperea sezonului o sa ii schimb uleiul si filtrele, lichidul de frana, lichidul din furca si cel de racire, plus guma fata si simeringurile la furca, unul deja plange. Nu stiu de restul de ce le-ai schimba gen ambreiajul, simeringurile la furca sau kitul de lant daca e ok. Banii aia pe ambreiaj kitul de lant ai putea sa i bagi in benzina si sa te plimbi, zic si eu. In concluzie nu schimba ceva ce nu e stricat.

Editat de Fanel27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kit lant - mai merge dar il schimbam

ambreiaj - nu are nimic dar il schimbam

distributie - nu stim de ce, dar hai sa o schimbam

furca - nu curge dar o servisam

placute - sunt bune dar nu sunt noi

 

Care dintre astia de v-ati aprins ati facut operatiunile astea la achizitia unei motociclete?

Eu! Si mai cunosc cativa. Si culmea, in 85k km cu doua motoare, nici din greseala nu am avut NICI CEA MAI MICA PROBLEMA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In prima postare pe acest subiect am exagerat putin ca sa fie mai clar exemplul. Din punct de vedere al mentenantei sunt de aceeasi parere cu danny_nt.

 

@baubau_arad - dpmdv mai verifica DOT-ul gumelor si esti ready to go :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...