lemnarm Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Salutari, Sunt proaspat posesor de Hornet , poze pun mai tarziu ca inca nu am facut. Am o mica intrebare legata de pornirea la rece: Azi dimineata am facut asa , am tras socu la maxim i-am dat cheie si a luat-o din prima ... hai noah ... prima jumate ... dar oricum a luat-o foarte frumos ... asa cu socu sta linistita la 2000rpm , insa foarte curios , daca ating acceleratia cat de putin moare instant . Ii normal asta ?? Eu inainte aveam honda dominator 650cmc 1 cilindru , trageam shocu ii dadeam cheie si puteam pleca ... cu shocu tras no problem , il eliberam pe drum cand consideram de cuvinta ... aici ii ciudata faza asta ca moare instant daca ii shocu tras si eu accelerez. Daca eliberez socu si dupa aia accelerez are asa ca si o mica ezitare la inceput , dar dupa aia o ia ca unsa ... Oare ce sa fie ?Fiind motor second proaspat cumparat ... intentionez sa schimb uleiu si filtrele ... ce ziceti ?? Unde as putea sa ma mai uit ?? Care ii procedura normala de pornit un hornet la rece ?? tre sa astepti pana se incalzeste si numai dupa aia poti pleca ... ?? Sau cum faceti voi Merci fain ... sa ne vedem pe drum Mircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kooksee Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 da asa se intampla si la mine. trebuie sa o lasi mai mult sa se incalzeasca Kuxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dilivio Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 hai k incet incet mai apar cativa cu hornet 2007 ) pai hai sa ne vedem cumva si sa iesim la o plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 Salutari, Sunt proaspat posesor de Hornet , poze pun mai tarziu ca inca nu am facut. Am o mica intrebare legata de pornirea la rece: Azi dimineata am facut asa , am tras socu la maxim i-am dat cheie si a luat-o din prima ... hai noah ... prima jumate ... dar oricum a luat-o foarte frumos ... asa cu socu sta linistita la 2000rpm , insa foarte curios , daca ating acceleratia cat de putin moare instant . Ii normal asta ?? Eu inainte aveam honda dominator 650cmc 1 cilindru , trageam shocu ii dadeam cheie si puteam pleca ... cu shocu tras no problem , il eliberam pe drum cand consideram de cuvinta ... aici ii ciudata faza asta ca moare instant daca ii shocu tras si eu accelerez. Daca eliberez socu si dupa aia accelerez are asa ca si o mica ezitare la inceput , dar dupa aia o ia ca unsa ... Oare ce sa fie ?Fiind motor second proaspat cumparat ... intentionez sa schimb uleiu si filtrele ... ce ziceti ?? Unde as putea sa ma mai uit ?? Care ii procedura normala de pornit un hornet la rece ?? tre sa astepti pana se incalzeste si numai dupa aia poti pleca ... ?? Sau cum faceti voi Merci fain ... sa ne vedem pe drum Mircea Tragi socul la maxim, pui contactul, actionezi butonul de pornire fara sa accelerezi. Dupa pornire in 4-5 secunde urca singur in ture intre 2000 si 3000 ;il lasi 7-10 secunde si accelerezi usor. Daca motorul se tureaza fara sincope impingi socul complet si pleci fara sa fortezi motorul.Daca tot nu se tureaza rotund cred ca ai nevoie de o revizie, incepe cu bujiile. Hornetul se incalzeste foarte repede, in general pornesc motorul inainte sa-mi pun casca si manusile;cand termin cu echipatul nu mai are nevoie de soc si nici ezitari la accelerare. Oricum in manualul de utilizare spune sa nu fortezi motorul rece (abia dupa ce trece indicatorul de temperatura de prima gradatie).Motivul este ca dilatarea mai rapida a pistonului decat a cilindrului la temperaturi joase, duce la uzura lor prematura sau chiar griparea motorului. Si apropo ,mie rar imi porneste din prima, de regula din a treia incercare (porneste la fiecare apasare pe buton dar se opreste brusc).De nou a facut asa si nu mi-am batut capul cu asta.Poate trebuie sa se invarta putin motorul pana se umplu camerele de nivel din carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBK Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 pai hai sa ne vedem cumva si sa iesim la o plimbare Salutare, De vreo 3 saptamani mi-am luat si eu un Hornet 2008. Super motocicleta, nu am cuvinte sa o laud. Daca va hotarati la o plimbare vin si eu sa mai schimbam impresii. Poate ne intalnim zilele astea daca nu plecati in alta parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dilivio Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 (editat) Salutare, De vreo 3 saptamani mi-am luat si eu un Hornet 2008. Super motocicleta, nu am cuvinte sa o laud. Daca va hotarati la o plimbare vin si eu sa mai schimbam impresii. Poate ne intalnim zilele astea daca nu plecati in alta parte era vorba sa fac o plimbare cu cativa prieteni maine de 1 mai.Daca nu se razgandesc oamenii, iti dau PM. ...si fa ceva cu profilul ala ca sa stim si noi despre tine cate ceva. Editat Aprilie 30, 2008 de dilivio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 De cateva saptamani mi-am luat si eu un Hornet din Italia, model 00-02. Intr-adevar la rece porneste cateodata din a 2 sau a 3 incercare cu socu tras, insa de multe ori porneste din prima. Bateria e noua. Eu o las de fiecare data sa se incalzeasca 5-10 minute, pentru ca se simte ca in primele minute nu ii place sa fie acelerat, si am citit ca pentru motoarele moto, incalzirea motorului e cruciala. Asa ca niciodata nu ma sui pe ea si ma duc direct la drum. Cand e rece motoru si il accelerezi un pic, mai ales daca are socu tras, moare instantaneu. Socu nu il las tras decat max 10-15 secunde, dupa aia se incalzeste motoru la relantiu. Ziceti daca nu fac ceva bine Ma gandeam sa ii schimb uleiu si filtru. Posesoarea din Italia mi-a zis sa bag Castrol GPS sau cam asa ceva, insa la reprezentanta Honda in Baia Mare si pe alti motociclosti care am mai intrebat au zis MOTUL full sintetic, 10W 40 bineinteles. Apropo, unde e comutatorul pe rezerva de benzina, ca am auzit ca are asa ceva? Nu radeti bei, ca e prima mea motocicleta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 cat e socul tras nu e bine deloc sa accelerezi... o lasi in plata Domnului sa se incalzeasca. cand, dupa un timp, incepe sa varieze nitel turatia, inseamna ca motorul s-a incalzit. atunci impingi socul usor la loc si pleci. primii aprox. 5 km nu o accelerezi brusc nici nu schimbi peste 6000 rot/min. asta e reteta mea. maine plec catre poiana brasov via cheia, existand posibilitatea sa raman peste noapte undeva in moeciu, cu retur pe acelasi traseu - cine vrea sa vina, ora 10.00 la OMV baneasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kooksee Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 Apropo, unde e comutatorul pe rezerva de benzina, ca am auzit ca are asa ceva? Nu radeti bei, ca e prima mea motocicleta ) comutatorul e pe partea stanga sub rezervor. (e o chestie care se invarte) la mine are 3 pozitii: on res si off. la unele modele am vazut ca are si pri Kuxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 In legatura cu pornirea la rece a hornetului, imi zicea un posesor de model 2003 ca trebuie sa porneasca de fiecare data din prima cu socu tras, oricat de rece ar fi motoru. La mine porneste din a 2-3-a incercare, mai ales in ultima vreme. Zicea ala ca atunci ar trebui sa schimmb bujiile....cred ca asa o sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MADOS Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 Salutare, De vreo 3 saptamani mi-am luat si eu un Hornet 2008. Super motocicleta, nu am cuvinte sa o laud. Daca va hotarati la o plimbare vin si eu sa mai schimbam impresii. Poate ne intalnim zilele astea daca nu plecati in alta parte CU CAT, DE UNDE, CUM SI IN CE FEL? MULTUMESC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 Buna Ziua, Sunt un incepator care penduleaza intre mai multe mobre,dar sunt din ce in ce mai atras de Hornet.As avea si eu cateva intrebari pt posesorii de Hornet: 1.Cum vi se pare pozitia? E comoda ,e mai verticala sau e gen supersport,plonjata?Te doare spatele dupa 2-3 ore de mers? (Am 1,83 m si mici probleme cu spatele) 2. Am inteles ca are mici probleme cu incalzirea,releul de incarcare si ambreiajul.Mai sunt intalnite si alte probleme notabile?Daca vreau sa cumpar una SH ,la ce sa ma uit?Cum identific problemele la ambreiaj,etc (sunete specifice,etc).Care sunt cel mai des intalnite probleme? 3.In mare ,cam cat costa consumabilele? (placute frana,kit lant,filtru aer,ulei,etc) 4.Hornetul iarta prostiile incepatorilor? Adica bruscarea comenzilor pe curbe,bagat mana in gaz prea mult,frana pusa prost si alte idiotenii pe care eu le fac din cand in cand...Cum ati caracteriza-o : te iarta cand faci prostii sau iti da peste nas? E potrivita pt un incepator care are experienta f putina si a mai mers doar pe jafuri sau ma cam arunc la aproape 100 de cai ? Mentionez ca eram ferm hotarat sa imi iau un CB 500 ,dar de cand am vazut,auzit un Hornet mi s-a cam pus pata pe el. Astept niste sfaturi,multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antyterro Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 cumpar hornet cb600F 2003+ negru sau albastru pana in 20 000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antyterro Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 cumpar hornet cb600F 2003+ negru sau albastru pana in 20 000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 Buna Ziua, Sunt un incepator care penduleaza intre mai multe mobre,dar sunt din ce in ce mai atras de Hornet.As avea si eu cateva intrebari pt posesorii de Hornet: 1.Cum vi se pare pozitia? E comoda ,e mai verticala sau e gen supersport,plonjata?Te doare spatele dupa 2-3 ore de mers? (Am 1,83 m si mici probleme cu spatele) 2. Am inteles ca are mici probleme cu incalzirea,releul de incarcare si ambreiajul.Mai sunt intalnite si alte probleme notabile?Daca vreau sa cumpar una SH ,la ce sa ma uit?Cum identific problemele la ambreiaj,etc (sunete specifice,etc).Care sunt cel mai des intalnite probleme? 3.In mare ,cam cat costa consumabilele? (placute frana,kit lant,filtru aer,ulei,etc) 4.Hornetul iarta prostiile incepatorilor? Adica bruscarea comenzilor pe curbe,bagat mana in gaz prea mult,frana pusa prost si alte idiotenii pe care eu le fac din cand in cand...Cum ati caracteriza-o : te iarta cand faci prostii sau iti da peste nas? E potrivita pt un incepator care are experienta f putina si a mai mers doar pe jafuri sau ma cam arunc la aproape 100 de cai ? Mentionez ca eram ferm hotarat sa imi iau un CB 500 ,dar de cand am vazut,auzit un Hornet mi s-a cam pus pata pe el. Astept niste sfaturi,multumesc anticipat Eu tocmai mi-am luat un Hornet 2001 si sunt incepator. Nu m-am dat decat pe scuter inainte de asta. La inceput mi s-a parut mare si cand am bagat mana in gaz ca si la scuter, mi s-a taiat respiratia cu acceleratia ei......la 95 de cai, iti dai seama. Ma gandeam serios sa o vand. Motocicleta arata super (Hornetu in general zic), e usoara, cam 180-190 kg, si foarte manevrabila pentru ca are distanta mica intre roti 1420mm parca. In primele zile mi s-a parut greu sa ma adaptez, mai ales pt faptul ca trebuie sa fiu mult mai fin cu comenzile decat la scuteru de 50cc, in special acceleratia. Insa acuma, dupa 2 sapt si 300km, ma simt foarte confortabil si destul de increzator, se conduce super, e o adevarata placere. Nu as da-o pt nimic. Poti merge cu 2-3-4000 de turatii, si cand vrei sa depasesti, ai de unde pana la 12000 fara sa schimbi viteza. Eu zic ca merge la incepatori peste 22 de ani (eu am 25), nu mai putin, pentru ca e si foarte rapida. E periculoasa daca o coxezi. Imi zicea unu din Italia care avea magazin de echipament, ca Hornetu e din sectorul moto ieftine. Si cand vrei sa faci o moto ieftina, te duci la suspensii si le pui mai naspa. Ei Hornet are suspensiile naspa pentru viteze mari. De la un anumit punct ele nu isi mai fac treaba cum trebuie, nu mai copiaza asfaltul si atunci e bai. Eu inca nu am ajuns la acel punct...lol si sper sa nu nici ajung... Franele sunt foarte bune dupa mine, acceleratia la fel.....de la 110 km/h in sus se cam simte vantul, ca doar e naked. De iertat greselile nu stiu ce sa zic, ca eu am facut greseli mici deocamdata, dar mi-ai fost iertate. Sper sa nu fac mai mari si sa trebuiasca sa zic ca nu mi-au fost iertate. Nu stiu cum ar fi pt inaltimea ta. Am auzit ca e buna pt cei mai mici. Eu am 1,76 si stau bine pe ea, mi se pare numa bine pt inceput, dar simt ca in viitor o sa am nevoie de ceva mai mare si ca inaltime si ca cilindree. Cred ca faza cu inaltimea se poate regla din suspensii, da habar nu am deocamdata. In orice caz e mai inalta decat un CB500, sau sa fiu mai corect, are centru de greutate mai sus. E mult mai frumoasa decat un CB500 si insa si mult mai puternica si periculoasa. Eu zic ca e un model superior unui CB500. Piesele am auzit ca is destul de scumpe, da nu ma bag aici. Sunt foarte multumit de ea, se coduce atat de placut fie ca vrei sa mergi linistit fie ca vrei sa conduci sportiv dintr-o data....poate trece de 100 km/h doar cu viteza 1-a......insa e destul de periculos Pozitia e mai verticala ca la un speed, stai destul relaxat. Nu te prea oboseste pozitia. Eu i-as da nota 9,50! Daca ai bani de una, merita din toate punctele de vedere. E bunoaca! P.S. :Daca nu am zis ceva bine, nu sariti in sus astia expertii, is incepator si astea is impresiile mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 Mersi vladutz50.Cred ca la sfarsitul lui mai dau o fuga pana in Italia si imi iau si eu una 2000-2003.Se mai antureaza cineva cu mine la un drum de Italia?Nu garantez deocamdata,dar transportul inapoi s-ar putea sa fie ff ieftin. P.S. Astept si alte pareri,comentarii despre Hornet pt un incepator. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dilivio Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 Am o nedumerire. Ma cam deranjeaza vantul la peste 120 km/h si vreau sa-mi cumpar un parbriz.Aici apare problema: Parbrizul original pentru Hornet 2007 pe care vreau sa-l cumpar mi se pare cam mic.Totusi am gasit o solutie: parbrizul de la Barracuda pare un mic mai mare. Mentionez ca voi face in scurt timp un drum pana in Italia pe motorcicleta si am mare nevoie sa nu ma bata vantul. Are cineva de la Barracuda, care sa-mi spuna cum se comporta? Sau macar sa-mi spuneti cum se comporta cel original.Pana la ce viteza poti merge fara sa te deranjeze vantul f tare. merci anticipat de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emi(Hornet600) Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 (editat) cumpar hornet cb600F 2003+ negru sau albastru pana in 20 000 km Te intereseaza unul negru din iulie 2006 cu ~2500KM , toba Akrapovic titan, foarte ingrijit, revizii la 1000km si 2500km la service autorizat? Daca esti interesat trimite un PM. Parbrizul original te ajuta....dar nu e Hornetul o motocicleta pe care sa te poti intinde pe rezervor sa te bagi sub parbriz.. Daca te intereseaza am eu parbriz Honda nou. Poftim niste poze cum arata parbrizul pe moto.. Editat Mai 7, 2008 de Emi(Hornet600) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 Am o nedumerire.Ma cam deranjeaza vantul la peste 120 km/h si vreau sa-mi cumpar un parbriz.Aici apare problema: Parbrizul original pentru Hornet 2007 pe care vreau sa-l cumpar mi se pare cam mic.Totusi am gasit o solutie: parbrizul de la Barracuda pare un mic mai mare. Mentionez ca voi face in scurt timp un drum pana in Italia pe motorcicleta si am mare nevoie sa nu ma bata vantul. Are cineva de la Barracuda, care sa-mi spuna cum se comporta? Sau macar sa-mi spuneti cum se comporta cel original.Pana la ce viteza poti merge fara sa te deranjeze vantul f tare. merci anticipat de raspuns am un hornet 2002 si un parbriz givi ... cred ca unul din cele mai mari parbrize de acest gen pt hornet ... daca se potrivea la al tau til imprumutam sa te duci ... pt ca eu unul nu il suport prefer sa ma bata vantul ... intradevar cu parbriz este mult mai odihnitor sa mergi cu o viteza de croaziera de 150 dar mie unu nu imi place ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dilivio Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 am un hornet 2002 si un parbriz givi ... cred ca unul din cele mai mari parbrize de acest gen pt hornet ... daca se potrivea la al tau til imprumutam sa te duci ... pt ca eu unul nu il suport prefer sa ma bata vantul ... intradevar cu parbriz este mult mai odihnitor sa mergi cu o viteza de croaziera de 150 dar mie unu nu imi place ... nu se potriveste.Cred ca pana la urma ma risc si imi iau unul de la Barracuda.Mi se pare un pic mai mare decat cel original.Sper sa fie ok. daca intre timp apare cineva care stie, sa-mi dea si mie un mesaj. salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nilsus Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 (editat) Uite aici un parbriz mai mare pt Hornet: Parbriz Hornet Eu am unu la fel si tocmai am facut un drum in Grecia cu parbrizul, vreo 2250 de km si sunt foarte multumit de el. Cat despre faptul ca suspensiile nu isi fac treaba la viteze mari.... nu e deloc adevarat. Pe autostrada in Grecia am mers pe asfalt uscat si cu peste 200 km/h si nu mi s-a parut deloc ca motocicleta nu ar sta lipita de sosea. Am mers pe ploaie pe drumuri nationale care nu erau chiar perfecte si la fel, moto a stat perfect pe sosea. Editat Mai 9, 2008 de Nilsus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wan Ted Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 ...motoreta m-a impresionat si in mod deosebit de placut. de ce? are cuplu rotunjor si destul de vasnic (inginerii honda au incercat sa realizeze la motorul de 4L un cuplu tipic de V2... ei bine, ei zic ca nu au reusit insa eu consider treaba aproape o reusita. trage de jos binisor insa nu are violenta unui V. Am incercat si eu o 2008... Well, nu stiu de unde vi se pare voua ca are cuplu, eu m-am plictisit pe ea. Motorul prea discret, zero senzatii pana la 8000.. Peste, da, trage bine. Suspensiile si tinuta de drum sunt excelente, sunt cele mai bune din clasa. In plus e foarte manevrabila, ca o bicicleta. Dar motorul nu mi-a placut, nu e la fel de expresiv ca 750-ul meu (ceea ce e oarecum normal, ca e mai mic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 salut am si eu o intrebare pentru cine s-a mai gandit la faza asta...vreau sa-mi cumpar luna asta un hornet sh. si am vazut foarte multe modele care nu au abtipildul acela de sub sea cu hornet...asta insemnand ca moto a fost revopsita. abtipildul acela vine din fabrica sau se aplica ulterior de cine are chef? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 Modelele 98-02 au pe rezervor, pe ambele parti, scris "Hornet" cu scris negru mare si sub acel scris "HONDA" cu scris rosu mai mic. Pe aripa din spate nu scrie nimic nimic. Din 03 incoace au pe rezervor stema aia de la Honda si scrie "HONDA" sub stema, iar pe codita spate scrie "Hornet". Eu asa am vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 (editat) Am incercat si eu o 2008... Well, nu stiu de unde vi se pare voua ca are cuplu, eu m-am plictisit pe ea. Motorul prea discret, zero senzatii pana la 8000.. Peste, da, trage bine.Suspensiile si tinuta de drum sunt excelente, sunt cele mai bune din clasa. In plus e foarte manevrabila, ca o bicicleta. Dar motorul nu mi-a placut, nu e la fel de expresiv ca 750-ul meu (ceea ce e oarecum normal, ca e mai mic). are cuplul optimizat sa traga de jos. chestia ca la modelul pc41 (2007-2008) trage constant, nu are explozia de putere de care vorbesti matale la 8000 de ture (cum are cel vechi) si e in limitele unui 600. asta am vrut sa spun. suspensiile pt un mers stradal sunt super ok. nu-s de circuit, totusi. Am incercat si eu o 2008... Well, nu stiu de unde vi se pare voua ca are cuplu, eu m-am plictisit pe ea. Motorul prea discret, zero senzatii pana la 8000.. Peste, da, trage bine. mi-e rau .... oi fi vreun rossi mic si nu stiu eu.... nu c-ar trebui sa va stiu pe toti spanacii astia de se plictisesc pe mobre "mici" in linie dreapta iar cand ajungeti pe niscaiva serpentine va ia somnul definitiv.......... Editat Mai 11, 2008 de AndreiC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.