thea Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 sau cu scandura de lemn imbracata in imitatie de piele pe post de sha, si cu carute care traverseaza noaptea dn-ul ca sa ne dezamorteasca putin eh..detalii, detalii:D Macar pizza aia a fost buna:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
veics Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 si ieftina rau , inca mai astept efectele secundare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orcul Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 sau cu scandura de lemn imbracata in imitatie de piele pe post de sha, si cu carute care traverseaza noaptea dn-ul ca sa ne dezamorteasca putin daaaa, caruta aia era sa ma desmorteasca de tot....nu doresc nimanui o astfel de trezire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rookie22 Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Cine are de vanzare o codita model dupa 2003 ascutita si la ce pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_kid Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Salutare! Hornet-ul meu are o problema.... Din ce am citit pe forumul acesta, termenii corecti ar fi ca "supureaza ulei la turatii ridicate pe la capacul din dreapta". Am constatat asta dupa o tura: bocancul drept avea 5-6 picaturi de ulei, banuiesc eu, pe el. Am tot verificat capacul sa vad daca e crapat/spart si nu am gasit absolut nimic... Acum poate or fi niste crapaturi prea mici, chiar nu imi dau seama pe unde... In schimb se putea observa capacul care era putin uns, ca de!, de ce sa fie numai pe interior?. Asadar, am citit forumul, am vazut cazuri asemanatoare, iar solutia lor era inlocuirea capacului... la 700 de lei aproximativ. Not funny! Rugamintea mea este putin ajutor...va rog! Avand in vedere ca nu curge uleiul ca la robinet - a se vedea doar local cateva picaturi de ulei pe incaltare si o zona foarte restransa cu unsoare - cat mai pot merge cu el asa? Si mai aveti si alta solutie in afara de acest schimb de capac? Multumesc anticipat! One kid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jelzah Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Multumesc mult si sunt bucuros ca v-a placut ornetul meu! eram oarecum decis sa le fac jantele albe dar acum cu siguranta am sa le vopsesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 ...Siiii cum sezonul evident nu s-a incheiat, am fost cativa ieri intr-o mica plimbarica la Targoviste si inapoi, asa ca luati de uitati poze:p http://picasaweb.google.com/borogovia/Horn...2Noiembrie2009# A fost destul de frigut la intoarcere dar drumul misto de la inceput si compania placuta ne-au facut sa nu ne gandim decat ce bine e cu Viespea sub noi:D Cheers hornetz! ba nene da nu puteati sa dati si voi un buzz ceva sau un tel ? sa vina si viespea mea blonda cu voi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Salutare! Hornet-ul meu are o problema.... Din ce am citit pe forumul acesta, termenii corecti ar fi ca "supureaza ulei la turatii ridicate pe la capacul din dreapta". Am constatat asta dupa o tura: bocancul drept avea 5-6 picaturi de ulei, banuiesc eu, pe el. Am tot verificat capacul sa vad daca e crapat/spart si nu am gasit absolut nimic... Acum poate or fi niste crapaturi prea mici, chiar nu imi dau seama pe unde... In schimb se putea observa capacul care era putin uns, ca de!, de ce sa fie numai pe interior?. Asadar, am citit forumul, am vazut cazuri asemanatoare, iar solutia lor era inlocuirea capacului... la 700 de lei aproximativ. Not funny! Rugamintea mea este putin ajutor...va rog! Avand in vedere ca nu curge uleiul ca la robinet - a se vedea doar local cateva picaturi de ulei pe incaltare si o zona foarte restransa cu unsoare - cat mai pot merge cu el asa? Si mai aveti si alta solutie in afara de acest schimb de capac? Multumesc anticipat! One kid Nu e posibil sa scape pe la garnitura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_kid Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 (editat) Nu e posibil sa scape pe la garnitura? O sa ma uit mai bine pe la imbinare.... Eu am tot strans de suruburi... O sa fac o tura sa vad daca mai scapa si o sa revin zilele astea cu info. Multam! One kid Editat Noiembrie 23, 2009 de one_kid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 O sa ma uit mai bine pe la imbinare.... Eu am tot strans de suruburi... O sa fac o tura sa vad daca mai scapa si o sa revin zilele astea cu info. Multam! One kid spala bine toata grasimea adunata acolo cu benzina bine de tot si pe urma uita-te exact pe unde curge! iti cruge cel mai probabil pe la garnitura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 (editat) Nu e posibil sa scape pe la garnitura? Si eu am avut aceasi problema , ma trezeam cu botu la adidas umed de ulei era de la garnitura aceea de la capacu ala mai mic din dreapta (de la carter) si am schimbat garnitura si nu am mai avut treaba. Capacu tau nu cred ca are cum sa fie fisurat, doar daca ai cazut cu ea sau iai tras vreu ciocan ceva, nu prea vad explicatie. Cerceteaza bine garnitura. Spor la treaba Editat Noiembrie 24, 2009 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Si eu am avut aceasi problema , ma trezeam cu botu la adidas umed de ulei era de la garnitura aceea de la capacu ala mai mic din dreapta (de la carter) si am schimbat garnitura si nu am mai avut treaba. Capacu tau nu cred ca are cum sa fie fisurat, doar daca ai cazut cu ea sau iai tras vreu ciocan ceva, nu prea vad explicatie. Cerceteaza bine garnitura. Spor la treaba Exact asta e ideea. Daca acel capac nu e polizat de la vreo cazatura sau alte lovituri nu prea are cum sa scape ulei. Garnitura e prima buba. @One kid sa ne zici daca s-a rezolvat.Daca o schimbi si tot pierde cautam alte cauze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Care si-a pus Xenon pe Hornet mai vechi (2001)? Ce trebuie luat in considerare? Trebuie schimbat ceva la far? Unde se monteaza balastul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 (editat) Care si-a pus Xenon pe Hornet mai vechi (2001)? Ce trebuie luat in considerare? Trebuie schimbat ceva la far? Unde se monteaza balastul? Urmeaza sa ii pun eu dar pe un far un pic mai .....alt..fel.... Editat Noiembrie 24, 2009 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_kid Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 So, am mai facut o tura cu ea... Sa vad, nene, pe unde curge. Desi capacul este un pic sters ( ), nu am vazut pana acum sa curga ceva, ca doar am mai mers cu el. Cel mai probabil, aveti dreptate - sper sa fie numai garnitura... cu atat mai mult cu cat un biker de-al nostru a venit si l-a inspectat vreo 5 minute si aceeasi concluzie a tras. Asadar, ma pun pe treaba imediat ce pot. Tineti-mi pumnii sa fie numai asta! Multumesc celor care ma ajuta! One kid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toni Kappa Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 super meserias motorul. eu il am de 3 luni jumate si e primul meu motor. nu pot spune decat ca este incredibil de prietenoasa si de manevrabila, motorul de 600 are acceleratii superbe (dupa parerea mea de incepator) si arata si mult mai bine decat un Bandit de exemplu... cred ca e combinatia perfecta intre manevrabilitate si sportivitate. sunt extrem de multumit de alegerea pe care am facut-o. Salut, intra aici poate ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orcul Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Care si-a pus Xenon pe Hornet mai vechi (2001)? Ce trebuie luat in considerare? Trebuie schimbat ceva la far? Unde se monteaza balastul? Spanky isi puseses xenon pe al lui, asa ca il poti intreba pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 (editat) Care si-a pus Xenon pe Hornet mai vechi (2001)? Ce trebuie luat in considerare? Trebuie schimbat ceva la far? Unde se monteaza balastul? salut am montat eu pe hornet S , nu trebuie schimbat nimik la far , scoti becu care il ai si il pui pe cel cu xenon si caunta un xenon h4 cu balast super slim k sa poti sal montezi , eu am pus balastu sub cadru deasupra filtrului de aer pe acolo pe undeva si celelalte fire, unitatea principala pe partea dreapta prinse de cadru k acolo are rezervoru un locas si nu incurca k nimik, si legaturile nu ai cum sa le incurci ca altfel nu merg montate. Nu este greu eu am luat kitu xenon de la LUIGI si este special ptr moto. bafta la montaj , daca dai de greu da un PM si vb Editat Noiembrie 24, 2009 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Care si-a pus Xenon pe Hornet mai vechi (2001)? Ce trebuie luat in considerare? Trebuie schimbat ceva la far? Unde se monteaza balastul? Urmeaza sa ii pun eu dar pe un far un pic mai .....alt..fel.... Mai poti gasi cateva linkuri utile si informatii pe threadul asta. Sa ne zici cum iese..... spor la treaba.... . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rookie22 Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Care si-a pus Xenon pe Hornet mai vechi (2001)? Ce trebuie luat in considerare? Trebuie schimbat ceva la far? Unde se monteaza balastul? Eu am pus xenon de 2 sapt , buna investitie zic eu , nu trebuie schimbat nimic scoti doar becul si pui xenonu, eu am pus balastu intre ceasuri si windshield pt ca nu ajungea in alta parte si plus ca eu nu am balast slim e din ala de neam prost ). Da e iesit totu bine si merge super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Va salut Ca proaspat posesor de Hornet ( model 2001) am si eu nevoie de putin ajutor. Va rog sa imi spuneti ce crash pad-uri sunt ok pt acest model, si daca nu indraznesc prea mult mi-ar fi de folos un parbriz. Pe louis m-am cam incurcat si la crash si la windshild. Va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 (editat) daca tot vine iarna eu mi-am am gasit ceva de facut cu viespea ... asta pe langa modificat and stuff : things to do in special cam ce se intampla pe la final Mesaj completat Va salut Ca proaspat posesor de Hornet ( model 2001) am si eu nevoie de putin ajutor. Va rog sa imi spuneti ce crash pad-uri sunt ok pt acest model, si daca nu indraznesc prea mult mi-ar fi de folos un parbriz. Pe louis m-am cam incurcat si la crash si la windshild. Va multumesc anticipat eu am crash paduri din astea si sunt super bune (sunt testate )si nu sunt scumpe deloc , cam 100 de lei parca am dat pe ele Editat Noiembrie 25, 2009 de arycy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 eu am crash paduri din astea si sunt super bune (sunt testate )si nu sunt scumpe deloc , cam 100 de lei parca am dat pe ele Faine. Julitura de pe capac e facuta inainte sa pui crash paduri ? Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 eu am crash paduri din astea si sunt super bune (sunt testate )si nu sunt scumpe deloc , cam 100 de lei parca am dat pe ele Faine. Julitura de pe capac e facuta inainte sa pui crash paduri ? Numai bine. dap aveam altele mai mici si nu stiu din ce material , zici ca erau din lemn , care sau si rupt cand am cazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 dap aveam altele mai mici si nu stiu din ce material , zici ca erau din lemn , care sau si rupt cand am cazut Sunt faine si par si rezistente dupa cum se vede. Eu am puse pe ea baracuda http://www.barracudamoto.it/DettaglioProdo...P=480&CAT=6 de la cel care am luato dar cred k e mai mult firma decit rezistenta si la drum lung sunt mai bune ale tale k tii picioarele mai bine pe ele. Mesaj completat Sunt faine si par si rezistente dupa cum se vede. Eu am puse pe ea baracuda http://www.barracudamoto.it/DettaglioProdo...P=480&CAT=6 de la cel care am luato dar cred k e mai mult firma decit rezistenta si la drum lung sunt mai bune ale tale k tii picioarele mai bine pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.