Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Crash-Pad uri pt un Hornet din 99 stie cineva unde pot sa gasesc?

 

 

 

Incearca pe louis. LSL 50 de E www.louis. de (cod 10022030)

 

Sau pe stoc la Motoboom, Cotroceni. Parca aveau power bronze.

 

 

Nu se potriveste orice de la orice. Trebuie sa fie pentru modelul pe care il ai, evident.

Editat de ninja_skija
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dintr-o data nu imi mai porneste Hornetul 600 2001....ce poate avea? Bateria e doar de cateva luni? Pornea ea mai greu la rece inainte, insa la a 2-a a 3-a incercare, cateodata si a 4-a, pornea......porneam fara acceleratie...doar cu socul tras.

Acuma cand i-am reinstalat piciorul de sprijin, si am vrut sa verific intrerupatorul de acolo, a pornit o data, dupa care am oprit-o sa mai vad ceva (am folosit noua metoda de pornire auzita de la cineva: socul tras la maxim si putin gaz cand apesi butonul. A mers de cateva ori metoda asta, apoi gata. Ma gandeam ca am inecat motorul cu benzina tragand gazul si am lasat-o sa stea. Nici dupa 2 zile nu a pornit.)

Apoi nu a mai vrut sa porneaasca motoru nicicum, nici impins. Am mers pe panta in jos 100 de m si nu a vrut....nici din viteza a 2-a, nici a 3-a.

Sa ii fi descarcat bateria tot incercand sa o pornesc? Desi nu cred, pt ca nu a pornit nici impinsa..

Sa fie bujiile, carburatoarele? Sau ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintr-o data nu imi mai porneste Hornetul 600 2001....ce poate avea? Bateria e doar de cateva luni? Pornea ea mai greu la rece inainte, insa la a 2-a a 3-a incercare, cateodata si a 4-a, pornea......porneam fara acceleratie...doar cu socul tras.

Acuma cand i-am reinstalat piciorul de sprijin, si am vrut sa verific intrerupatorul de acolo, a pornit o data, dupa care am oprit-o sa mai vad ceva (am folosit noua metoda de pornire auzita de la cineva: socul tras la maxim si putin gaz cand apesi butonul. A mers de cateva ori metoda asta, apoi gata. Ma gandeam ca am inecat motorul cu benzina tragand gazul si am lasat-o sa stea. Nici dupa 2 zile nu a pornit.)

Apoi nu a mai vrut sa porneaasca motoru nicicum, nici impins. Am mers pe panta in jos 100 de m si nu a vrut....nici din viteza a 2-a, nici a 3-a.

Sa ii fi descarcat bateria tot incercand sa o pornesc? Desi nu cred, pt ca nu a pornit nici impinsa..

Sa fie bujiile, carburatoarele? Sau ce?

 

 

dak ai inecat-o nu ii trece nici dupa 2 sapt! eu am inecat-o pe a mea si a trebuit sa dau rezervorul jos sa scot bujiile,sa dau la automat pana se elimina benzina din capul pistoanelor,sa pun scrum de tzigara pe bujii si apoi sa le curat cu o perie foarte fina de sarma! se monteaza inapoi toate pe urma tragi shocul la maxim si dai la automat fara sa accelerezi! dak a pornit greu inainte era din cauza bujiilor! dar in momentul asta sigur ai inecat-o!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai am si eu o intrebare: pot sa fac rost la un pret foarte bun de xenon H4.Ma gandesc ca ar trebui sa mearga la farul de Hornet,nu?Ele normal sunt pt masina,ii bulesc bateria sau ceva daca il pun ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dak ai inecat-o nu ii trece nici dupa 2 sapt! eu am inecat-o pe a mea si a trebuit sa dau rezervorul jos sa scot bujiile,sa dau la automat pana se elimina benzina din capul pistoanelor,sa pun scrum de tzigara pe bujii si apoi sa le curat cu o perie foarte fina de sarma! se monteaza inapoi toate pe urma tragi shocul la maxim si dai la automat fara sa accelerezi! dak a pornit greu inainte era din cauza bujiilor! dar in momentul asta sigur ai inecat-o!

 

Ca sa schimbi bujiile la Hornet nu se da rezervorul jos. Se scoate surubul de prindere al radiatorului , se coboara radiatorul fara sa umblii la furtune, cat sa poti baga cheia de bujii pe deasupra lui.Asta pt bujiile din mijloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maualul zice sa dai si radiatorul si rezervorul jos. Fiind enervant sa dai rezervorul jos, cand o sa schimb bujiile, o sa incerc cum zici tu, doar radiatorul jos.

 

Am schimbat de doua ori asa bujiile (hornet 600 2003-2004)

In manualul meu scrie sa cobori radiatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maualul zice sa dai si radiatorul si rezervorul jos. Fiind enervant sa dai rezervorul jos, cand o sa schimb bujiile, o sa incerc cum zici tu, doar radiatorul jos.

 

 

 

 

SI MIE MI-A FOST GROAZA DE DAT REZERVORUL JOS DA NU E MARE LUCRU! DUPA C II DESFACI SURUBURILE DE PRINDERE IL BRUSCHEZI UN PIC INSPRE SPATELE MOTOCICLETEI PENTRU CA ARE UN CANAL CARE INTRA PE 2 CHESTII DIN CAUCIUC PRINSE PE CADRU SI APOI IN SUS! INAINTE DE ASTA II SCOTI TOATE FURTUNELE! DAR CA SA SCOTI BUJIA DIN MIJLOC ACOLO CHIAR K TRE SA UMBLI SI LA RADIATOR! ITI DORESC SUCCES! PS:AI GRIJA SA NU TRANTESTI REZERVORUL K VOPSEAUA E DESTUL DE FRAGILA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e naspa la dat rezervorul jos e ca nu il poti trage in spate dupa ce ai desfacut surubele pt ca robinetul de benzina ar da in carburatorul nr. 1 si se poate strica carburatorul. Trebuie scoase furtunele mai intai si e naspa ca e f putin loc de manevrat pe acolo. Abia dupa aia poti trage rezervoru in spate. De asemenea si pusul inapoi al celor 2 furtune la robinetul de benzina ma enervat ca trebuie facut in acelasi loc foarte mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SI MIE MI-A FOST GROAZA DE DAT REZERVORUL JOS DA NU E MARE LUCRU! DUPA C II DESFACI SURUBURILE DE PRINDERE IL BRUSCHEZI UN PIC INSPRE SPATELE MOTOCICLETEI PENTRU CA ARE UN CANAL CARE INTRA PE 2 CHESTII DIN CAUCIUC PRINSE PE CADRU SI APOI IN SUS! INAINTE DE ASTA II SCOTI TOATE FURTUNELE! DAR CA SA SCOTI BUJIA DIN MIJLOC ACOLO CHIAR K TRE SA UMBLI SI LA RADIATOR! ITI DORESC SUCCES! PS:AI GRIJA SA NU TRANTESTI REZERVORUL K VOPSEAUA E DESTUL DE FRAGILA!

Este mult mai simplu sa desfaci un singur surub de la baza radiatorului pe partea dreapta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care mai doreste...care mai pofteste??? Am de vanzare urmatoarele de pe un Hornet 2000: furca, janta, discuri in stare foarte buna + etrieri, kit de lant aproape nou(trebuie curatat), jug, piese din motor, bobinele de inductie cu tot cu fise si pipe, releu de incarcare(merge pe mai toate Hondele), mai am o caruta de cacaturi de pe el! :angryfire: Nu ma intrebati de plastice, far, si bord! daca va intereseaza...dati pm! preturi...zic eu ca modice! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care mai doreste...care mai pofteste??? Am de vanzare urmatoarele de pe un Hornet 2000: furca, janta, discuri in stare foarte buna + etrieri, kit de lant aproape nou(trebuie curatat), jug, piese din motor, bobinele de inductie cu tot cu fise si pipe, releu de incarcare(merge pe mai toate Hondele), mai am o caruta de cacaturi de pe el! :angryfire: Nu ma intrebati de plastice, far, si bord! daca va intereseaza...dati pm! preturi...zic eu ca modice! :P

 

Am incercat pe PM si nu functioneste.

Ai cumva crashpad-uri sau bugspoiler la ea? Si cu cat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate nu-ti merge PM vreau pret la radiator de hornet model 2003 de 600 si capac quloasa pret astept pm sau mesaj aici

 

de la ce motor se potrivesc piese m-ar interesa radiator pt hornet si capac chiuloasa aveti idee de pe ce fel ce CBR s-ar potrivii la hornet de 2003 da sigur nu cu aproximatie !!! urgent ...hornetist !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care mai doreste...care mai pofteste??? Am de vanzare urmatoarele de pe un Hornet 2000: furca, janta, discuri in stare foarte buna + etrieri, kit de lant aproape nou(trebuie curatat), jug, piese din motor, bobinele de inductie cu tot cu fise si pipe, releu de incarcare(merge pe mai toate Hondele), mai am o caruta de cacaturi de pe el! :baldy: Nu ma intrebati de plastice, far, si bord! daca va intereseaza...dati pm! preturi...zic eu ca modice! :blink:

 

daca ghidonul e cel original si neatins => PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate nu-ti merge PM vreau pret la radiator de hornet model 2003 de 600 si capac quloasa pret astept pm sau mesaj aici

 

de la ce motor se potrivesc piese m-ar interesa radiator pt hornet si capac chiuloasa aveti idee de pe ce fel ce CBR s-ar potrivii la hornet de 2003 da sigur nu cu aproximatie !!! urgent ...hornetist !!

 

Am eu un radiator nou pt 2003 la 150 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am nici permis nici motocicleta...in schimb visez de ceva timp la o hornet..exista cumva o scoala unde sa se invete pe astfel de motociclete?..sau macar ceva asemenator?...sunt scoli in bucuresti mai bune sau nu conteaza prea mult unde faci scoala? eo stiu doar pe cea din sector 3 de pe strada ilioara. Daca aveti timp de 2-3 sfaturi va sunt recunoscator. Multa bafta la toti!!! :blink:

 

de fapt ar mai fi o varianta :blink: ....daca e cineva din zona dristor si are timp intr-o seara sa schimbe doua vorbe si sa imi dea voie sa ma uit mai de aproape ca nu as avea curaj sa rog pe cineva de pe strada sa ma lase sa ma holbez la honda lui..nu fiti rai ca doar stiti cum e sa te uiti doar la poze...nu va rapesc mult timp promit!!! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am nici permis nici motocicleta...in schimb visez de ceva timp la o hornet..exista cumva o scoala unde sa se invete pe astfel de motociclete?..sau macar ceva asemenator?...sunt scoli in bucuresti mai bune sau nu conteaza prea mult unde faci scoala? eo stiu doar pe cea din sector 3 de pe strada ilioara. Daca aveti timp de 2-3 sfaturi va sunt recunoscator. Multa bafta la toti!!! :P

 

de fapt ar mai fi o varianta :lol: ....daca e cineva din zona dristor si are timp intr-o seara sa schimbe doua vorbe si sa imi dea voie sa ma uit mai de aproape ca nu as avea curaj sa rog pe cineva de pe strada sa ma lase sa ma holbez la honda lui..nu fiti rai ca doar stiti cum e sa te uiti doar la poze...nu va rapesc mult timp promit!!! :kiss:

 

nu tre sa faci scoala pe hornet ca-l cei tranti din start, scoal o faci cu comuniste, eu cel putin pe comunista am facut si apoi pe la jumate am trecut un stift de suzuki de 250 . am terminat cu carnetu si m am urcat direct pe hornet, e un motor ce iarta greselile incepatorilor, e un motor cu o ciclista extraordinara si cu un centru de greutate foarte bun . eu dupa o saptamana mergeam cu el 180 dupa 2 luni 220 e un motor care te minte ca sti sa mergi , defapt el iti iarta greselile, ooricum e un motor puternic aproape 100Cp si un cuplu destul de mare, defapt cbr@f3 si daca nu esti cu capul pe umeri ai sanse mari sa intampini probleme....

 

nasol e cu vantu la 170 .... dar daca-ti gasesti pozitia duce 190 binela 210 deja imi da senzatia ca nu se mai lipeste de astfalt....

 

 

Nu te crispa, asa am fost si eu in dilema... fa scoala si apoi urca-te pe hornet , e o bestie pentru incepatori , mai ales ca isi arata coltii la turatii mari , deci daca ai incheietura fina pana in 6000 e ok ....

Editat de antyterro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...