Method Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Mai am si eu o intrebare: pot sa fac rost la un pret foarte bun de xenon H4.Ma gandesc ca ar trebui sa mearga la farul de Hornet,nu?Ele normal sunt pt masina,ii bulesc bateria sau ceva daca il pun ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Cam cat face o instalatie de asta cu Xenon pt un Hornet? Consuma mai mult curent apoi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 /index.php?showtopic=208960 Cica e bun omu si are clienti satisfacuti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 dak ai inecat-o nu ii trece nici dupa 2 sapt! eu am inecat-o pe a mea si a trebuit sa dau rezervorul jos sa scot bujiile,sa dau la automat pana se elimina benzina din capul pistoanelor,sa pun scrum de tzigara pe bujii si apoi sa le curat cu o perie foarte fina de sarma! se monteaza inapoi toate pe urma tragi shocul la maxim si dai la automat fara sa accelerezi! dak a pornit greu inainte era din cauza bujiilor! dar in momentul asta sigur ai inecat-o! Ca sa schimbi bujiile la Hornet nu se da rezervorul jos. Se scoate surubul de prindere al radiatorului , se coboara radiatorul fara sa umblii la furtune, cat sa poti baga cheia de bujii pe deasupra lui.Asta pt bujiile din mijloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Maualul zice sa dai si radiatorul si rezervorul jos. Fiind enervant sa dai rezervorul jos, cand o sa schimb bujiile, o sa incerc cum zici tu, doar radiatorul jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Maualul zice sa dai si radiatorul si rezervorul jos. Fiind enervant sa dai rezervorul jos, cand o sa schimb bujiile, o sa incerc cum zici tu, doar radiatorul jos. Am schimbat de doua ori asa bujiile (hornet 600 2003-2004) In manualul meu scrie sa cobori radiatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Maualul zice sa dai si radiatorul si rezervorul jos. Fiind enervant sa dai rezervorul jos, cand o sa schimb bujiile, o sa incerc cum zici tu, doar radiatorul jos. SI MIE MI-A FOST GROAZA DE DAT REZERVORUL JOS DA NU E MARE LUCRU! DUPA C II DESFACI SURUBURILE DE PRINDERE IL BRUSCHEZI UN PIC INSPRE SPATELE MOTOCICLETEI PENTRU CA ARE UN CANAL CARE INTRA PE 2 CHESTII DIN CAUCIUC PRINSE PE CADRU SI APOI IN SUS! INAINTE DE ASTA II SCOTI TOATE FURTUNELE! DAR CA SA SCOTI BUJIA DIN MIJLOC ACOLO CHIAR K TRE SA UMBLI SI LA RADIATOR! ITI DORESC SUCCES! PS:AI GRIJA SA NU TRANTESTI REZERVORUL K VOPSEAUA E DESTUL DE FRAGILA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Ce e naspa la dat rezervorul jos e ca nu il poti trage in spate dupa ce ai desfacut surubele pt ca robinetul de benzina ar da in carburatorul nr. 1 si se poate strica carburatorul. Trebuie scoase furtunele mai intai si e naspa ca e f putin loc de manevrat pe acolo. Abia dupa aia poti trage rezervoru in spate. De asemenea si pusul inapoi al celor 2 furtune la robinetul de benzina ma enervat ca trebuie facut in acelasi loc foarte mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 SI MIE MI-A FOST GROAZA DE DAT REZERVORUL JOS DA NU E MARE LUCRU! DUPA C II DESFACI SURUBURILE DE PRINDERE IL BRUSCHEZI UN PIC INSPRE SPATELE MOTOCICLETEI PENTRU CA ARE UN CANAL CARE INTRA PE 2 CHESTII DIN CAUCIUC PRINSE PE CADRU SI APOI IN SUS! INAINTE DE ASTA II SCOTI TOATE FURTUNELE! DAR CA SA SCOTI BUJIA DIN MIJLOC ACOLO CHIAR K TRE SA UMBLI SI LA RADIATOR! ITI DORESC SUCCES! PS:AI GRIJA SA NU TRANTESTI REZERVORUL K VOPSEAUA E DESTUL DE FRAGILA! Este mult mai simplu sa desfaci un singur surub de la baza radiatorului pe partea dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Care mai doreste...care mai pofteste??? Am de vanzare urmatoarele de pe un Hornet 2000: furca, janta, discuri in stare foarte buna + etrieri, kit de lant aproape nou(trebuie curatat), jug, piese din motor, bobinele de inductie cu tot cu fise si pipe, releu de incarcare(merge pe mai toate Hondele), mai am o caruta de cacaturi de pe el! Nu ma intrebati de plastice, far, si bord! daca va intereseaza...dati pm! preturi...zic eu ca modice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Care mai doreste...care mai pofteste??? Am de vanzare urmatoarele de pe un Hornet 2000: furca, janta, discuri in stare foarte buna + etrieri, kit de lant aproape nou(trebuie curatat), jug, piese din motor, bobinele de inductie cu tot cu fise si pipe, releu de incarcare(merge pe mai toate Hondele), mai am o caruta de cacaturi de pe el! Nu ma intrebati de plastice, far, si bord! daca va intereseaza...dati pm! preturi...zic eu ca modice! Am incercat pe PM si nu functioneste. Ai cumva crashpad-uri sau bugspoiler la ea? Si cu cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 noup! imi pare rau! motoreta este strict pt. dezmembrare! nu avea accesorii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 Ce ziceti de filtru de aer vechi si cel nou? Stiti careva unde e filtrul de benzina la Hornet? E greu de schimbat? E scump? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpeedR1_2004 Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 frate nu-ti merge PM vreau pret la radiator de hornet model 2003 de 600 si capac quloasa pret astept pm sau mesaj aici de la ce motor se potrivesc piese m-ar interesa radiator pt hornet si capac chiuloasa aveti idee de pe ce fel ce CBR s-ar potrivii la hornet de 2003 da sigur nu cu aproximatie !!! urgent ...hornetist !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 Salut Am primit PM-urile tale si ti-am raspuns! dar...vezi ca Hornetul de vanzare este din 2000! nu stiu daca o sa ti se potriveasca piesele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 Care mai doreste...care mai pofteste??? Am de vanzare urmatoarele de pe un Hornet 2000: furca, janta, discuri in stare foarte buna + etrieri, kit de lant aproape nou(trebuie curatat), jug, piese din motor, bobinele de inductie cu tot cu fise si pipe, releu de incarcare(merge pe mai toate Hondele), mai am o caruta de cacaturi de pe el! Nu ma intrebati de plastice, far, si bord! daca va intereseaza...dati pm! preturi...zic eu ca modice! daca ghidonul e cel original si neatins => PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kooksee Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 stephon scarita dreapta pilot o ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iulie 15, 2008 Share Postat Iulie 15, 2008 frate nu-ti merge PM vreau pret la radiator de hornet model 2003 de 600 si capac quloasa pret astept pm sau mesaj aici de la ce motor se potrivesc piese m-ar interesa radiator pt hornet si capac chiuloasa aveti idee de pe ce fel ce CBR s-ar potrivii la hornet de 2003 da sigur nu cu aproximatie !!! urgent ...hornetist !! Am eu un radiator nou pt 2003 la 150 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 ghidonul este sudat deci...nu am cum sa il dau scarita nu o mai am dar am suportul dreapta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me.too Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 nu am nici permis nici motocicleta...in schimb visez de ceva timp la o hornet..exista cumva o scoala unde sa se invete pe astfel de motociclete?..sau macar ceva asemenator?...sunt scoli in bucuresti mai bune sau nu conteaza prea mult unde faci scoala? eo stiu doar pe cea din sector 3 de pe strada ilioara. Daca aveti timp de 2-3 sfaturi va sunt recunoscator. Multa bafta la toti!!! de fapt ar mai fi o varianta ....daca e cineva din zona dristor si are timp intr-o seara sa schimbe doua vorbe si sa imi dea voie sa ma uit mai de aproape ca nu as avea curaj sa rog pe cineva de pe strada sa ma lase sa ma holbez la honda lui..nu fiti rai ca doar stiti cum e sa te uiti doar la poze...nu va rapesc mult timp promit!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antyterro Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 (editat) nu am nici permis nici motocicleta...in schimb visez de ceva timp la o hornet..exista cumva o scoala unde sa se invete pe astfel de motociclete?..sau macar ceva asemenator?...sunt scoli in bucuresti mai bune sau nu conteaza prea mult unde faci scoala? eo stiu doar pe cea din sector 3 de pe strada ilioara. Daca aveti timp de 2-3 sfaturi va sunt recunoscator. Multa bafta la toti!!! de fapt ar mai fi o varianta ....daca e cineva din zona dristor si are timp intr-o seara sa schimbe doua vorbe si sa imi dea voie sa ma uit mai de aproape ca nu as avea curaj sa rog pe cineva de pe strada sa ma lase sa ma holbez la honda lui..nu fiti rai ca doar stiti cum e sa te uiti doar la poze...nu va rapesc mult timp promit!!! nu tre sa faci scoala pe hornet ca-l cei tranti din start, scoal o faci cu comuniste, eu cel putin pe comunista am facut si apoi pe la jumate am trecut un stift de suzuki de 250 . am terminat cu carnetu si m am urcat direct pe hornet, e un motor ce iarta greselile incepatorilor, e un motor cu o ciclista extraordinara si cu un centru de greutate foarte bun . eu dupa o saptamana mergeam cu el 180 dupa 2 luni 220 e un motor care te minte ca sti sa mergi , defapt el iti iarta greselile, ooricum e un motor puternic aproape 100Cp si un cuplu destul de mare, defapt cbr@f3 si daca nu esti cu capul pe umeri ai sanse mari sa intampini probleme.... nasol e cu vantu la 170 .... dar daca-ti gasesti pozitia duce 190 binela 210 deja imi da senzatia ca nu se mai lipeste de astfalt.... Nu te crispa, asa am fost si eu in dilema... fa scoala si apoi urca-te pe hornet , e o bestie pentru incepatori , mai ales ca isi arata coltii la turatii mari , deci daca ai incheietura fina pana in 6000 e ok .... Editat Iulie 17, 2008 de antyterro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 honda hornet este o motocicleta brutala! dak direct de la scoala de soferi te urci pe ea...nu te vad prea bine! nu top speedu ii punctu forte al hornetului ci agresivitatea pana la 100-140( ex 140 intr-a doua)! eh aici ca incepator po sa ai probleme! iar dupa 2 sapt sa te dai 180...iarta-l doamne k nu stie c face! anyway ceea c vreau sa zic e k hornetu k si GSR-u sunt motoare brutale care nu iarta nici o greseala( sunt usoare,au motoare de supersport etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razor_ Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Intr-adevar Hornetul este destul de puternic si daca te fura peisajul poti sa gresesti destul de usor. Faza cu scoala de soferi... la noi se face toata scoala in treapta 1, tu nu inveti cum sa franezi de urgenta in caz ca ai nevoie de forta de franare, nu inveti cum sa eviti unele obstacole in ultimul moment, etc. Toate astea se invata mergand cumpatat, ca altfel ... poti sa ai experiente neplacute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 (editat) nu am nici permis nici motocicleta...in schimb visez de ceva timp la o hornet..exista cumva o scoala unde sa se invete pe astfel de motociclete?..sau macar ceva asemenator?...sunt scoli in bucuresti mai bune sau nu conteaza prea mult unde faci scoala? eo stiu doar pe cea din sector 3 de pe strada ilioara. Daca aveti timp de 2-3 sfaturi va sunt recunoscator. Multa bafta la toti!!! de fapt ar mai fi o varianta ....daca e cineva din zona dristor si are timp intr-o seara sa schimbe doua vorbe si sa imi dea voie sa ma uit mai de aproape ca nu as avea curaj sa rog pe cineva de pe strada sa ma lase sa ma holbez la honda lui..nu fiti rai ca doar stiti cum e sa te uiti doar la poze...nu va rapesc mult timp promit!!! Calaresc o viespe de vreo 2 luni si am constatat ca si pana in momentul de fata imi mai face mici surprize, in sensul ca este o motocicleta foarte complexa cu care oricat te-ai stradui nu ai cum sa afirmi ca o controlezi 100%. Asa cum spuneau si baietii mai devreme, este usoara, are motor de sportiva si chiar daca are o ciclistica bine gandita poti sa decolezi foarte usor cu ea...in decor. Poate fi o motocicleta pentru incepatori DOAR daca esti o fire cumpatata si sti cat si cand sa-i ceri, pentru ca altfel o sa ai "mici surprize" dupa 8-9 mii de ture. Daca sti ca esti maniac si nu poti sa te abtii sa tragi de gaz ca nebunu atunci sfatul meu este sa-ti iei macar un CB 400, iar mai apoi Hornet. Bafta. Editat Iulie 18, 2008 de omunegru22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.