simpluu Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Il las acolo de 2 ani.E in fata blocului meu, am vedere de la balcon, alarma era pusa. In ce zona stai? bafta si sper sa`l gasesti p.s. se vinde hornetzica.. /index.php?showtopic=549802 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 p.s. se vinde hornetzica.. Ce-ai Mihaita????....cu ce te-a suparat viespea de-o dai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpluu Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 (editat) Nu m`a suparat cu nimic , chiar ma doare sufletu` ca ma despart de ea..dar asta e , iti zic eu pe mess Editat Iulie 2, 2010 de simpluu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Face vreo diferență un parbriz? Am văzut mai multe modele pe louis. Până la ce viteză se poate rula la drum lung cu parbriz, fără să fie deranjabil ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Cu parbriz iti bate vantul mai tare in casca, pentru ca e deviat de catre acesta....deci zgomotul e mai mare.....nu prea merita. Cred ca depinde si de intaltime. Eu am unul si nu il port deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www_nch Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 (editat) ...Până la ce viteză se poate rula la drum lung cu parbriz, fără să fie deranjabil ? pai 2 pers statura mica/medie - fara parbriz, 140 merge destul de lejer si chiar 160 dar ceva mai obositor, depinde si cum bate vantu si cat de inalt esti (asa cum bine spune mai sus un coleg) depinde de casca.. cred ca pt drum lung, ca si viteza de croaziera e foarte ok 140 parerea mea e ca nu se justifica un parbriz si chiar as vrea sa ma contrazica cineva ... pt ca de fapt ma bate gandu sa imi iau si eu @ Georgian ... cu frumusetea alba cu jante portocalii.... omule nu stiu daca a mai intrebat cineva dar cum se prezinta la vant s-ul? merci anticipat Mesaj completat eu ma gandeam sa merg mai incet sa nu mai consume asa mult..... ca doar e criza Editat Iulie 2, 2010 de www_nch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Cu parbriz iti bate vantul mai tare in casca, pentru ca e deviat de catre acesta....deci zgomotul e mai mare.....nu prea merita. Cred ca depinde si de intaltime. Eu am unul si nu il port deloc depinde de parbriz....depinde de inaltimea riderului....depinde de casca...depinde de pozitia pe motor(latime si inaltime ghidon)...depinde de cat de tare bate vantul si din ce directie...etc etc....asa ca:trageti concluzii in functie de mai multe criterii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MikeVXV Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Face vreo diferență un parbriz? Am văzut mai multe modele pe louis. Până la ce viteză se poate rula la drum lung cu parbriz, fără să fie deranjabil ? Man...merita sa-l iei. Nu te gandi ca o sa devina un GoldWind ca nu e cazul...Tot ce pot spune (din experienta) e ca daca nu-l reglezi bine o sa ai senzatia ca-ti iei zeci de pumni in freza pe minut:)). Daca il reglezi ok...te protejeaza destul de bine atata timp cat te intinzi pe rezervor. Eu ies din cand in cand pe autostrada pt o doza mai maricica de "drog" si ma gandesc, ca fara parbrizul ala clar nu rezistam la 240-245 km/h. Partea naspa e ca pe pasager nu-l avantajeaza deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 @ Georgian ... cu frumusetea alba cu jante portocalii.... omule nu stiu daca a mai intrebat cineva dar cum se prezinta la vant s-ul? merci anticipat se prezinta foarte bine ca nu te bate vantu chiar deloc pina la 150km si plus de asta si carenaju e aerodinamic in cat nu ma atinge vantu la maini , daca ma las sub geam chiar numai am nici o treaba pina la 240 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_kid Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 Eu zic ca s-ar merita parbrizul. Dar sa fie transparent! La inaltimea mea, 170 cm, la viteze mai mari ma pitesc dupa el - ma las pe rezervor destul de mult si chiar nu mai simt vantul ca imi bate in casca si nu ma plang ca nu as vedea drumul prin parbriz. @MikeVXV : nu te-ar incomoda putin un pasager la viteze de 240 km/h? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 (editat) ....La inaltimea mea, 170 cm, la viteze mai mari ma pitesc dupa el - ma las pe rezervor destul de mult si chiar nu mai simt vantul ca imi bate in casca si nu ma plang ca nu as vedea drumul prin parbriz. Bine ma Cipica da' tu ai "S"...si asta e facut din fabrica sa te (cat de cat) salveze de vant.... ;) Editat Iulie 3, 2010 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_kid Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 (editat) Da...corect... Da' baiatu' o-ntrebat si eu i-am raspuns P.S. Tare as vrea sa incerc unul necarenat Later Edit: Nu uita de sau poate preferi  Editat Iulie 3, 2010 de one_kid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MikeVXV Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 Eu zic ca s-ar merita parbrizul. Dar sa fie transparent! La inaltimea mea, 170 cm, la viteze mai mari ma pitesc dupa el - ma las pe rezervor destul de mult si chiar nu mai simt vantul ca imi bate in casca si nu ma plang ca nu as vedea drumul prin parbriz. @MikeVXV : nu te-ar incomoda putin un pasager la viteze de 240 km/h? La 240 te-ar incomoda rau...asta daca nu l-ai pierde pana sa ajungi la viteza aia. Erau 2 lucruri diferite...spuneam ca te protejeaza daca te ascunzi dupa el la viteze mari...si dap...si la 240 isi face treaba...si mai spuneam si ca pe pasager nu prea il avantajeaza in general. Tu ai lipit cele 2 idei si a iesit intr-adevar ceva ciudat;). Pt pasager e destul de nasol pt ca practic tot vantul pe care il arunca peste casca ta...i-l da lui in bot. Iar ca idee...cand vb de pasager ma refer la pretena...care clar are grija sa-mi dea ghioante la coaste daca o ridic peste 180-190. Bafta multa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_kid Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 La 240 te-ar incomoda rau...asta daca nu l-ai pierde pana sa ajungi la viteza aia. Corect  Erau 2 lucruri diferite...[...] Tu ai lipit cele 2 idei si a iesit intr-adevar ceva ciudat;). Ma gandeam eu ca este funny Bafta si tie! Cu respect, One kid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
www_nch Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Merci mult de raspunsuri din cate vad mie nu mi'ar fi util un parbriz de ce? 80% din plimbarile in afara sunt gen touring si le fac cu prietena + bagaje peste tot si in stilu asta merg 160 fara probleme. ca si viteza de croaziera .. depinde de sosea... dar ca idee pe autostrada 140 deci chiar nu am probleme daca merg singur si fara bagaje la 180 stau aproape drept, trag o portie de masaj, casca urla ... si mai mult nu urc, nu'mi place de nici o culoare sa ma aplec peste rezervor deci nu se pune problema de 230 + parca nu se justifica un deflector Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Nu uita de ... sau poate preferi ...... Nu uit, nu uit....doar ca nu am mobra acsa ci la Bucuresti deocamdata....Hai la VD si ne bem acolo.......altfel, cand vin in Cta cu mobra dau eu un semnal si iti rezolvam si problema cu mersul pe una necarenata... ...nu mi'ar fi util un parbrizde ce?...... .......parca nu se justifica un deflector Mai e un aspect aici pe care nu l-a zis nimeni. Suntem motociclisti drept urmare suntem niste victime ale modei, iar un parbriz frumos iti poate face mobra ceva mai "interesanta".... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_kid Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 ....Hai la VD si ne bem acolo... Is pana in gat cu serviciul perioada asta, pana prin august... So, in afara de o ora-doua la o terasa sau pe motor, nu-mi permit o iesire mai lunga...Trece si asta altfel, cand vin in Cta cu mobra dau eu un semnal si iti rezolvam si problema cu mersul pe una necarenata... Cu tine conducand, presupun... La a mea, ca sa ating  pamantul cu picioarele si sa am ceva stabilitate am lasat cadrul de tot jos  (ma rog, suspensia...intelegeti voi ) Orisicum, multam pentru invitatii! Incerc sa contorizez acuma numarul de beri pe are tre sa ti le dau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rahanu Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Merci mult de raspunsuri din cate vad mie nu mi'ar fi util un parbriz de ce? 80% din plimbarile in afara sunt gen touring si le fac cu prietena + bagaje peste tot si in stilu asta merg 160 fara probleme. ca si viteza de croaziera .. depinde de sosea... dar ca idee pe autostrada 140 deci chiar nu am probleme daca merg singur si fara bagaje la 180 stau aproape drept, trag o portie de masaj, casca urla ... si mai mult nu urc, nu'mi place de nici o culoare sa ma aplec peste rezervor deci nu se pune problema de 230 + parca nu se justifica un deflector eu am 1,80 si 100kg, si nu puteam trece cu ea de 180 ca ma lua vantul, iar dupa ce i-am pus geam... 210. in alta ordine de idei mi se pare mult prea tare aspectul clasic cu far rotund fara nici un gemulet , nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Si eu am parbriz, modelul lung. Sunt incantata de el, daca merg constant 140 km/h, nu ma deranjeaza vantul, peste aceasta viteza insa incepe sa se simta si trebuie sa ma inclin putin in fata. Eu am facut azi cateva schimbari la motor, mici retusuri, maine urmeaza sa ma ocup de altele. La final o sa ii fac o poza sa vedeti ce a iesit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alfistu' Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Salut. Vreau sa cumpar suportul de scarite de pe partea dreapta, pentru o Honda Hornet din 2001. Puteti sa ma ajutati cumva? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flea Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Si eu am un parbriz Givi (exact modelul care-l are si ravenitza) si e mare diferenta cu el sau fara. E adevarat ca eu sunt mai putin inalt ( 1.68) dar e mult mai confortabil cu el. Oricum m-i se pare oribil pt un naked si nu il folosesc decat iarna .Vara merg fara ,il montez doar daca am un drum foarte lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Si eu am un parbriz Givi (exact modelul care-l are si ravenitza) si e mare diferenta cu el sau fara. E adevarat ca eu sunt mai putin inalt ( 1.68) dar e mult mai confortabil cu el. Oricum m-i se pare oribil pt un naked si nu il folosesc decat iarna .Vara merg fara ,il montez doar daca am un drum foarte lung. Si eu l-as da jos, dar il pun destul de greu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_kid Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Naked pana la capat.... Desi sustin existenta unui parbriz la viteze mari, prin oras sau la un mers mai domol, as prefera sa vad un Hornet naked complet @Ravenitza: sigur se gasesc oameni de treaba care sa te ajute la repunerea lui in pozitie So, jos cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ct Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 pt cei care cauta bord pt modelele 00-03 uite aici http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Speedometer...sQ5fAccessories Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Gata, azi mi-am facut curaj si am pus mana pe Metal Polishul de la Sorin (joi dau un suc! ) si am trecut la treaba. Tre sa recunosc ca a fost multa bataie de cap, ma dor mainile de cat am frecat la unele parti. Dar a meritat. Pe blocul motor diferenta nu e foarte mare, nu se mai vad ca inainte semnele de la spuma dar pe celelalte piese de metal, aluminiu se vede o diferenta enorma. In sfarsit am scapat si eu macar pe jumatate de scursurile alea de se vedeau peste tot pe motorul meu. Apoi m-am apucat si am vopsit niste mici parti rosii, am dat stikerele jos de pe bascula si diferenta intre ce a fost si cum arata vedeti in poze. Inainte: Dupa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.