mettal86 Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) Va salut!!!Imi puteti spune si mie va rog,care este cantitatea de lichid de racire la un HORNET an fabr.2000? 2,2 litri daca nu ma insel. VA SALUT!!!Va rog mult de tot cine ma poate ajuta si pe mine cu un manual de intretinere la o HONDA HORNET an fabricatie 2000. Manualul o sa il pun pe transfer diseara, asta daca nu o as fie cineva mai rapid decat mine Editat Septembrie 23, 2010 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Nu face nimic, in principiu am gasit in 2 locuri, sa vedem unde ajung sa o iau...ce rau e pe jos ) Swat, sorry man....uite ca a confirmat George temerea : manetutza de frana a ajung la el. Eu o mai am pe cea de ambreiaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Iti multumesc mult de tot @Mettal86!!! si sa auzim numai de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) Am revenit cu un alt Hornet (cu noroc de data asta sper). 03, în stare destul de bună. Eu sunt al doilea proprietar, primul fiind un italian la vreo 45 de ani. Gumele sunt noi, kitul de lanț pare destul de nou (cel puțin coroana nu e uzată), plăcuțe noi Âşi ele. Am pus ulei motul 5100 15W50. La motor nu pare să bată nimic, decât rulmentul de ambreaj care huruie. Ca bubă cred că ar fi releul de încărcare. Încarcă bine, undeva pe la 13-14V dar se încălzeÂşte. E normal să se încălzească? Îi pot pune un cooler ? Am deja un cooler AMD pe care il foloseam la nsr. Ah da, e bleu Editat Septembrie 23, 2010 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Am revenit cu un alt Hornet (cu noroc de data asta sper). 03, în stare destul de bună. Eu sunt al doilea proprietar, primul fiind un italian la vreo 45 de ani. Gumele sunt noi, kitul de lanț pare destul de nou (cel puțin coroana nu e uzată), plăcuțe noi Âşi ele. Am pus ulei motul 5100 15W50. La motor nu pare să bată nimic, decât rulmentul de ambreaj care huruie. Ca bubă cred că ar fi releul de încărcare. Încarcă bine, undeva pe la 13-14V dar se încălzeÂşte. E normal să se încălzească? Îi pot pune un cooler ? Am deja un cooler AMD pe care il foloseam la nsr. Ah da, e bleu In primul rand felicitari! Culoarea este frumoasa si e unul din putinele horneturi care nu are zgaraieturi pe capacele de la motor Niciodata nu am verificat temperatura releului:), dar din moment ce trece curent prin el, e normal sa se incazeasca. A, si huruitul cica nu ar fi de la rulment, ci de la oala, care am citit ca se poate poliza si nu se mai aude, dar nu prea se merita operatiunea [rog sa fiu corectat daca spun tampenii] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 In primul rand felicitari!Culoarea este frumoasa si e unul din putinele horneturi care nu are zgaraieturi pe capacele de la motor Niciodata nu am verificat temperatura releului:), dar din moment ce trece curent prin el, e normal sa se incazeasca. A, si huruitul cica nu ar fi de la rulment, ci de la oala, care am citit ca se poate poliza si nu se mai aude, dar nu prea se merita operatiunea [rog sa fiu corectat daca spun tampenii] Mulțumesc Arată bine culoarea, dar prefer negru. A fost revopsită codița. Cam cât duce un kit de lanț pe Hornet ? ÂŞtiu că depinde de stilul de mers Âşi de felul în care e îngrijit lanțul, dar vreau să aproximez cam câți kilometri are hornetul. La nsr kitul de lanț (cel original) m-a dus până pe la 40.000km, dar la hornet cred că ține mai puțin, pentru că are mai multă forță deÂşi lanțul e mai gros (525 la hornet 520 la nsr) . Cred că va trebui schimbat discul pe spate, nu l-am măsurat încă dar e destul de uzat. Fostul proprietar cred că folosea numai spatele, discurile de față fiind foarte puțin uzate, ori a folosit ceva plăcuțe care au mâncat excesiv din disc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Merge cineva duminica pina acolo? eu destul de sigur ma duc ... mi se pare exagerata chestia asta si chiar nu trebuie lasata asa data viitoare poate mi-o fur eu Mesaj completat Am revenit cu un alt Hornet (cu noroc de data asta sper). 03, în stare destul de bună. Eu sunt al doilea proprietar, primul fiind un italian la vreo 45 de ani. Gumele sunt noi, kitul de lanț pare destul de nou (cel puțin coroana nu e uzată), plăcuțe noi Âşi ele. Am pus ulei motul 5100 15W50. La motor nu pare să bată nimic, decât rulmentul de ambreaj care huruie. Ca bubă cred că ar fi releul de încărcare. Încarcă bine, undeva pe la 13-14V dar se încălzeÂşte. E normal să se încălzească? Îi pot pune un cooler ? Am deja un cooler AMD pe care il foloseam la nsr. Ah da, e bleu frumoasa foc las-o asa ca daca o faci neagra alergi mult dupa acte si pe deasupra...e greu rau de intretinut negru iti zic din experienta de incalzit e normal sa se incalzeasca (macar de la cadru daca nu de la faptul ca incarca), dar nu e normal sa fiarba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Am revenit .... Bine ai "RE"-venit in stup! Toate cele bune de la apicultori ! P.S. : Schimba-ti mobra la profil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) Felicitari, e frumusica cornetica albastra! Ce an e 2003, 2004 ca e ac model cu a mea? Cati bani? Cati km? Sa ii schimbi culoarea in acte nu este asa tragic cum crede lumea. Te programezi frumos la RAR pt schimb de culoare. Acum au hala pt moto si se misca repejor, apoi te duci frumos la CEC si platesti taxa de talon si la Politie in pipera taca paca, in 2 ore ai talonul nou. Costa cam 100 de lei toata operatiunea. Acum am vazut ca ai scris anul -03. Mesaj completat A si pentru cel cu cheia, 2003. Am facut si eu dublura simpla pe care o am pt codita si rezervor sau in caz ca mi se rupe cea cu hiss. De 3 ani zic ca o sa fac dublura la honda... Editat Septembrie 23, 2010 de ninja_skija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Cât te-a costat cheia blank, fără nimic pe ea Âşi de unde ai luat-o ? Trebuie să îmi fac Âşi eu copie Âşi parcă n-aÂş cumpăra de pe ebay că durează prea mult. Mă gândesc să îi scot cipul Âşi să îl prind pe undeva prin contact. Cu ce pot lustrui galeriile? Am observat că daca frec insistent cu cârpa uscată iese o pudră de culoare cărămizie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Va salut!!!Imi puteti spune si mie va rog,care este cantitatea de lichid de racire la un HORNET an fabr.2000? 1litru antigel +1 litru apa demineralizata = 2 litrii, sau 2 litrii de lichid gata preparat. Mesaj completat Niciodata nu am verificat temperatura releului:), dar din moment ce trece curent prin el, e normal sa se incazeasca.A, si huruitul cica nu ar fi de la rulment, ci de la oala, care am citit ca se poate poliza si nu se mai aude, dar nu prea se merita operatiunea [rog sa fiu corectat daca spun tampenii] Releul nu se incalzeste pentru ca trece curent prin el, ci pentru ca sta deasupra motorului, care ala se incalzeste si totodata incalzeste si releul de incarcare si incarcarea este slabita datorita temperaturii ridicate. Plus ca se arde din acest motiv. Iar huruitul este de la rulment care se afla in oala de ambreaj, asa zisa oala, care nu este nimic altceva decat locul unde este ambreajul, carcasa, care nu are cum sa huruie. Mesaj completat Chivule - frumoasa mobra, sa fie cu noroc si km multi sa faci pe ea! Mesaj completat Cu ce pot lustrui galeriile? Am observat că daca frec insistent cu cârpa uscată iese o pudră de culoare cărămizie. Daca o alergi zilnic, intr-o saptamana sunt caramizii la loc galeriile, o sa te plictisesti curatandu-le si o sa ajungi sa nu le mai dai importanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Sunt de supraplin benzina si lichid de racire. Da mersi de info. Am aflat si eu azi Are cineva scarita dreapta spate ? A mea e cam rupta si nici nu mai sta in pozitie verticala, se misca sus jos singura si as vrea sa o schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) Releul nu se incalzeste pentru ca trece curent prin el, ci pentru ca sta deasupra motorului, care ala se incalzeste si totodata incalzeste si releul de incarcare si incarcarea este slabita datorita temperaturii ridicate. Plus ca se arde din acest motiv. de fapt el se cheama releu printr-un abuz de limbaj, dispozitivul este corect denumit regulator/rectifier, adica punte redresoare si limitator de tensiune. puntea redresoare se incalzeste SI de la trecerea curentului (i^2*r), rezistenta fiind nenula, iar curentul fiind destul de mare, precum si de la comutatie (schimbarea starilor diodelor blocat-conductie). Limitatorul se incalzeste de la curentul trimis catre borna negativa, provenit din surplusul de tensiune. Doar de la caldura de la motor, "releul" nu ar arde niciodata (motorul ajunge la maxim 120 de grade, pe cand elementele semiconductoare suporta temeperaturi de pana la 140 de grade, si peste 100 de grade sunt nemijlocit pe motor, in vecinatatea lui temperaturile sunt mai joase), deci releul arde intrinsec, ce-i drept "ajutat" de faptul ca transferul termic de la jonciunte in exterior nu se face foarte bine pentru ca radiatorul este deja cald (de la motor). Iar huruitul este de la rulment care se afla in oala de ambreaj, asa zisa oala, care nu este nimic altceva decat locul unde este ambreajul, carcasa, care nu are cum sa huruie. Aici nu am date exacte, si probabil ai dreptate. Ceea ce am spus se bazase pe faptul ca citisem undeva (surse nesigure) ca discurile de ambreiaj ating oala (posibil din cauza rulmentului) si produc zgomotul, astfel discurile au o traiectorie usor eliptica, si am citit ca daca sculptezi o elipsa in oala, dupa forma deviatiei, zgomotul dispare. Cum aceste informatii sunt din "auzite" nu afirm ca sunt veridice Editat Septembrie 23, 2010 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 de fapt el se cheama releu printr-un abuz de limbaj, dispozitivul este corect denumit regulator/rectifier, adica punte redresoare si limitator de tensiune.puntea redresoare se incalzeste SI de la trecerea curentului (i^2*r), rezistenta fiind nenula, iar curentul fiind destul de mare, precum si de la comutatie (schimbarea starilor diodelor blocat-conductie). Limitatorul se incalzeste de la curentul trimis catre borna negativa, provenit din surplusul de tensiune. aaaa.....deci da....doohh...deci,deci.....acum ma simt mult mai puternic si orientat. Man, oi avea dreptate ...... .... da' io nu inteleg o iota..... P.S. : Elena, daca sarii calu' sterge-mi postu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) Chivu Cu ce pot lustrui galeriile? Am observat că daca frec insistent cu cârpa uscată iese o pudră de culoare cărămizie. Salut, cea ce iese de culoare caramizie e mizeria de pe drumuri care s-a ars pe ea, de curatat se poate dar cu rabdare multa(vine iarna o sa ai timp) merge cu Metal Polish sau cu solutie de curatat Mr Muscolo Inox , eventual la inceput pana cand scapi de mizeria depusa poti sa faci cu ceva pasta mai dura de polishat auto si pe urma cu astea. Spor la lucru si asfalt uscat. Cam asa o sa arate : Editat Septembrie 24, 2010 de mathe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 de fapt el se cheama releu printr-un abuz de limbaj, dispozitivul este corect denumit regulator/rectifier, adica punte redresoare si limitator de tensiune.puntea redresoare se incalzeste SI de la trecerea curentului (i^2*r), rezistenta fiind nenula, iar curentul fiind destul de mare, precum si de la comutatie (schimbarea starilor diodelor blocat-conductie). Limitatorul se incalzeste de la curentul trimis catre borna negativa, provenit din surplusul de tensiune. Doar de la caldura de la motor, "releul" nu ar arde niciodata (motorul ajunge la maxim 120 de grade, pe cand elementele semiconductoare suporta temeperaturi de pana la 140 de grade, si peste 100 de grade sunt nemijlocit pe motor, in vecinatatea lui temperaturile sunt mai joase), deci releul arde intrinsec, ce-i drept "ajutat" de faptul ca transferul termic de la jonciunte in exterior nu se face foarte bine pentru ca radiatorul este deja cald (de la motor). va agitati degeaba....legat de supraincalzirea "releului",problema ca el se strica de la caldura e relativa.in bucale poate ca ar fi o problema ca stai blocat in trafic si mergi cu 20kmh.DAAAAR,in clipa in care ai plecat de la semafor sau iesi din oras el este racit ca aproape orice componenta a motorului de catre aer........ @mettal86:ai dat-o pe termeni tehnici ca sa iti explici teoria?le stii tu pe dinafa toate sau ai dat copy/paste?ca iti garantez ca nu prea intelege lumea limbajul tehnic.eu sunt unul dintre ei ] @chivu:kitul de lant duce relax peste 40k.ti-o zic din experienta proprie.si lantul meu a fost abuzat nu glumea.am luat motoreta acu 2 ani jumate cu acelasi kit pe care il are si acum dupa 45k km.si inca mai merge relax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) Cât te-a costat cheia blank, fără nimic pe ea Âşi de unde ai luat-o ? Trebuie să îmi fac Âşi eu copie Âşi parcă n-aÂş cumpăra de pe ebay că durează prea mult. Mă gândesc să îi scot cipul Âşi să îl prind pe undeva prin contact. Cu ce pot lustrui galeriile? Am observat că daca frec insistent cu cârpa uscată iese o pudră de culoare cărămizie. gasesti peste tot cheie cu chip blank. si in auchan salajan exista. copiat cheie + chip te duce pe la 30-50 lei si nu face greseala sa lasi chipu langa contact sau ce vrei tu...poate oricine sa iti fure motorul dup-aia Editat Septembrie 24, 2010 de Legnakrad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) "Releul nu se incalzeste pentru ca trece curent prin el, ci pentru ca sta deasupra motorului, care ala se incalzeste si totodata incalzeste si releul de incarcare si incarcarea este slabita datorita temperaturii ridicate. Plus ca se arde din acest motiv." Tin sa mentionez ca "releul" la modelul din 2003-2006 nu mai este deasupra motorului si este ascuns sub shaua motocicletei ... deci numai are treaba temperatura motorului cu "releul de incarcare" . Din experienta proprie releul se supraincalzeste atunci cand bateria e pe duca .... asa ca fi cu ochi pe ea sa sti ce te asteapta , daca nu s-a mers cu ea in ultimul timp e normal sa fie bateria putin descarcata, isi revine dupa un timp daca este buna. Sa o stapanesti sanatos si asfalt uscat !!! Editat Septembrie 24, 2010 de Alex_ander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Chestia cu un cooler de calculator e foarte buna. Cred ca o sa incerc si eu treaba sa vad cum il fixez pe acolo. Lantul eu l-am schimbat la 50k, dar nu stiu daca era ala original sau a mai fost schimbat intre timp, cand am luat-o eu la 35 era deja in zona de replace chain, dar am mai mers asa pina a inceput sa faca ca toti dracii si atunci l-am schimbat. Chestia cu lustruitul galeriilor nu e de mine. Am luat metal polish din ala si o carpa si m-am dus la motor si dupa 5 minute m-a luat damblaua de frecat si am plecat. Nu se vedea nici o modificare. Prefer sa investesc timp in chestii mai practice la motor decat in imagine. Mesaj completat si nu face greseala sa lasi chipu langa contact sau ce vrei tu...poate oricine sa iti fure motorul dup-aia Sau pateste ca Lil-Debul uita ca l-a scos si cauta cipul din cheie prin casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) va agitati degeaba....legat de supraincalzirea "releului",problema ca el se strica de la caldura e relativa.in bucale poate ca ar fi o problema ca stai blocat in trafic si mergi cu 20kmh.DAAAAR,in clipa in care ai plecat de la semafor sau iesi din oras el este racit ca aproape orice componenta a motorului de catre aer........@mettal86:ai dat-o pe termeni tehnici ca sa iti explici teoria?le stii tu pe dinafa toate sau ai dat copy/paste?ca iti garantez ca nu prea intelege lumea limbajul tehnic.eu sunt unul dintre ei ] ... Sunt licentiat in Inginerie Electrica, daca te ajuta cu ceva, si informatia am scos-o exclusiv din cap (adica da, o stiu pe dinafara), dar garantez pt ea . Consider ca trebuie sa stapanim cu totii termenii tehnici uzuali, atat electrici cat si mecanici, ca altfel ne americanizam, ne reducem vocabularul la sub 1000 de cuvinte si bagam la fiecare 2 cuvinte "..you know..." De exemplu eu am lacune la termeni mecanici si vreau sa ii invat Daca doriti o prezentare a unor fenomene electrice care au loc in sis. electric de pe motocicleta, as putea sa fac un efort si sa fac un rezumat Editat Septembrie 24, 2010 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 "Releul nu se incalzeste pentru ca trece curent prin el, ci pentru ca sta deasupra motorului, care ala se incalzeste si totodata incalzeste si releul de incarcare si incarcarea este slabita datorita temperaturii ridicate. Plus ca se arde din acest motiv." Tin sa mentionez ca "releul" la modelul din 2003-2006 nu mai este deasupra motorului si este ascuns sub shaua motocicletei ... deci numai are treaba temperatura motorului cu "releul de incarcare" . Din experienta proprie releul se supraincalzeste atunci cand bateria e pe duca .... asa ca fi cu ochi pe ea sa sti ce te asteapta , daca nu s-a mers cu ea in ultimul timp e normal sa fie bateria putin descarcata, isi revine dupa un timp daca este buna. Sa o stapanesti sanatos si asfalt uscat !!! Nu Âştiu dacă are legătură cu bateria, ea fiind nouă. Am pornit azi motoreta unui prieten, un varadero cu bateria în regulă. Se încingea Âşi ăla. Nici unul dintre relee nu se afla deasupra motorului ci ambele pe cadrul de la codiță, undeva în spatele motorului, deci n-a fost influnețat de motor. Oricum, o sa pun bateria pe un redresor că nu prea am mers cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Intrebare intrebatoare, voua v-a sarit vreodata din viteza intre treapta a 4-a si a 5-a? Adica sa aveti doua trepte neutre:P Mie mi s-a intamplat de 3 ori pana acum, la acceleratii mai alerte si schimbari rapide, daca nu ridic hotarat schimbatorul, ramane "intre" viteze, respectiv are comportament identic cu treapta neutra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Intrebare intrebatoare, voua v-a sarit vreodata din viteza intre treapta a 4-a si a 5-a? Adica sa aveti doua trepte neutre:PMie mi s-a intamplat de 3 ori pana acum, la acceleratii mai alerte si schimbari rapide, daca nu ridic hotarat schimbatorul, ramane "intre" viteze, respectiv are comportament identic cu treapta neutra. La hornet nu, nici n-am mers cine Âştie ce La nsr mi s-a întâmplat de vreo câteva ori, în schimb am mers cu un raptor Âşi am scos-o pe liber de cel puțin 5 ori Âşi n-am făcut mai mult de 200km cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) Nu Âştiu dacă are legătură cu bateria, ea fiind nouă. Am pornit azi motoreta unui prieten, un varadero cu bateria în regulă. Se încingea Âşi ăla. Nici unul dintre relee nu se afla deasupra motorului ci ambele pe cadrul de la codiță, undeva în spatele motorului, deci n-a fost influnețat de motor. Oricum, o sa pun bateria pe un redresor că nu prea am mers cu ea. Chiar daca e noua nu insemna ca este incarcata 100%, mai are de incarcat pana ajunge in parametri optimi, si oricum acel releu se incalzeste destul de bine, rece nu va fi daca incarca corespunzator, si daca e rece atunci sa iti faci griji Intrebare intrebatoare, voua v-a sarit vreodata din viteza intre treapta a 4-a si a 5-a? Adica sa aveti doua trepte neutre:PMie mi s-a intamplat de 3 ori pana acum, la acceleratii mai alerte si schimbari rapide, daca nu ridic hotarat schimbatorul, ramane "intre" viteze, respectiv are comportament identic cu treapta neutra. Da! eu am patit, de doua sau trei ori, nu stiu de ce se intampla si recomandat e sa ii dai treapta superioara, inferioara nicioadata, risti avarii serioase in cutia de viteze Editat Septembrie 24, 2010 de Alex_ander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) Vreau si eu o parere de la posesorii de Hornet care sa ma ajute sa ma hotarasc: CB500 sau Hornet ? Am 2 sezoane facute pe un IJ si alte 5 pe Dacie . Acum a inceput sa ma manance iar palma dreapta si ma gandesc mai spre primavara sa incalec din nou. Am zis initial sa o iau usor cu un CB500 si apoi oi mai vedea dar pe masura ce mai citesc una, alta incep sa-mi cam faca cu ochiul fiecare din cei 100 caluti din burtica viespii. Voi ce varianta recomandati ? Cea "safe" cu o varianta intermediara sau pot trece direct la Hornet ? O fi viespea prea naravasa pentru mine ? Oi fi eu in stare s-o cuceresc si s-o conving sa se lase calarita ? Editat Septembrie 24, 2010 de brain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.