danny_nt Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Nici dupa ce am ramas in pana de benzina nu am reusit sa alimentez mai mult de 14-15 litri. E un mister rezerva aia dupa vreo 30 de km de mers pe rezerva am ramas in pana. Eu cred ca nu are mai mult de 2 litri. Si ar fi cam 13+2 (dupa mine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io_ Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Salut. Trebuie sa-mi schimb discurile de frana (si fata si spatele) la Hornet (din '98, cu roata de 16 pe fata). Daca stiti pe cineva... undeva... va rog un PM. Multumesc anticipat, Ionut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Intrebarea asta mi-a venit in minte, dupa ce am alimentat 4 litri (dupa ce fusesem inainte pe rezerva), si mi s-a aprins becul de rezerva dupa 38 de km (mers numai in oras, fara forja).De aici am tras concluzia ca fie mi-a consumat 10% fie aveam rezerva goala si benzina care am bagat-o s-a dus in rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Si eu am alimentat 13 litrii la hornet din 03, maxim. Becul de la benzina, dupa ce s-a aprins am mai facut vreo 50 km cu 2 persoane si tot nu a dat semne ca se termina benzina. Rezerva era pe off, deci mai aveam si acolo... Si da, rezervorul de hornet din 03 s-a schimbat si ca design si s-a mai adaugat 1 litru in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 (editat) Chiar va place americanizarea prin care trece poporul roman? ai tu un fix cu treaba asta @swatguard:nu e compartimentat rezervorul.doar are 2 sorburi-unu trage benzina pe pozitia ON al doilea in pozitia REZ.rezervorul meu(an 2000) zice in carte ca are 16L,dar eu am reusit sa bag in el 15,50L.asta in ideea in care am stat si am tot picurat in el din pompa pana m-am plictsit .pe rezerva(3L teoretic) am facut cel mai mult 75km(mai era benzina in rezervor) in mers total batranesc...deci tin sa cred ca japonezii aia mici care au proiectat motoreta stiu ce vorbesc... Editat Septembrie 25, 2010 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Eu am bagat in ea 16 litri jumate, dar nu cred ca mai avea deloc deloc. Am clatinat-o si nu se mai auzea nici dreaq. E 06 a mea, au rezervoare diferite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Eu am bagat in ea 16 litri jumate, dar nu cred ca mai avea deloc deloc. Am clatinat-o si nu se mai auzea nici dreaq. E 06 a mea, au rezervoare diferite? Ai acelasi rezervor ca la 2003-2004 si difera ca forma si volum de cel din 1998-2002. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flea Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Intrebare intrebatoare, voua v-a sarit vreodata din viteza intre treapta a 4-a si a 5-a? Adica sa aveti doua trepte neutre:P Mie mi s-a intamplat de 3 ori pana acum, la acceleratii mai alerte si schimbari rapide, daca nu ridic hotarat schimbatorul, ramane "intre" viteze, respectiv are comportament identic cu treapta neutra. Foarte exacte explicatiile vizavi de releu.Bravo.Parerea mea e ca avem nevoie de informatii tehnice de la cei ce stiu ce spun pentru ca e plin "de folclor" si multi care nu stiu sa demonteza roata de la motor daca fac pana(de exemplu) dau explicatii tehnice de te umfla rasul.Deci pe mine nu ma deranjeaza explicatiille de gen ,din contra ... Cat despre "neutru dintre viteze" m-i s-a intamplat de cateva ori cand plec tare si trag de schimbator cu aceiasi forta sa ramana undeva intre viteze si sa se tureze motorul aiurea. Dar e destul de rar . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Da, a ta nu are rezerva, in plus, a ta are indicator de benzina Eu am bagat in ea 16 litri jumate, dar nu cred ca mai avea deloc deloc. Am clatinat-o si nu se mai auzea nici dreaq. E 06 a mea, au rezervoare diferite? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 (editat) Salutare, Am si eu o intrebare : Cum e compartimentat rezervorul pt versiunea 2003 ? Pe net am citit ca rezervorul ar avea 17 l, eu la peco niciodata n-am pus mai mult de 13 l .Sa inteleg ca 4 l sunt in rezerva ? Rezerva e un compartiment distinct ? sau rezervorul are 2 alimentari ? cea mai sus pentru ON si una mai jos pt REZ ? Multam anticipat Asfalt uscat Eu am luat o sticluta de 0,5 litri de benzina la mine si am mers pana s-a terminat benzina, am turnat 0,5litri, am mers foarte putin pana la cea mai apropiata benzinarie (cam 0,5 km), si am umplut rezervorul cu varf si indesat. Au incaput 15,2 litri, plus 0,5 din sticla => 15,7litri, iar rezerva imi intra cand mai sunt in rezervor vreo 4 litri (verificat de mai multe ori) motoru e din 2000 Azi am scos consum minim, sectorul Buzau-Nehoiu-Brasov-Cheia-Ploiesti, mers cu pasager, in grup, viteze mici (50-110 km/h), acceleratii moderate => 10,89L/225km = 4,83L/100km Editat Septembrie 25, 2010 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pamu Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 topicul asta cu hornetul e doar de chat.... asta e o mobra care nu se strica niciodata indiferent de conditiile in care e solicitata .... )))). eu o am din primvara, am facut o gramada de km si nu i-am dat decat benzina , spray de lant si un bec de semnalizare , in rest merge mai bine decat merg eu )))) sanatate si drum bun mai copii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 True ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Releul meu de încărcare cred că o să cedeze în poponeataând. Se încinge de nu poți pune mâna pe el. Următorul îl cumpăr de la HondA? Am vazul ca e in jur de 300lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgdvld Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Salutare! Trebuie sa dau jos aripa fata, rezervorul, codita la un hornet din 2003, pt vopsit. Ma cam inec ca tiganu la mal si nu vreau sa fortez ceva ca sa nu stric asa ca va intreb pe voi: 1. aripa fata: am desfacut toate suruburile care erau de desfacut, dar pentru a putea sa scot aripa ar trebui sa mai desfac niste protectii de plastic de pe fiecare brat al furcii. Nu m-am prins deloc cum ies alea. Am tras de ele, impins din jos dar nu ies...... 2. rezervor: furtunul de alimentare il desfaceti din capatul dinspre rezervor sau din partea cealalta. La mine nu iese al dracu deloc. mai tebuie fortat ceva? 3 codita: am desfacut toate suruburile mai putin 2 din cele 4 de la manerul din continuarea seii. Sunt cele 2 care ar trebui cumva desfacut pe dedesubt (o piulita ceva probabil), pentru ca pe deasupra au cap rotund. pe dedesubt e toata bucata aia de plastic negru care vine impreuna cu suportul pt numar etc, nu am gasit ceva evident ca sa o dau jos. E prima data cand fac operatiunea asta, asa ca astept sfaturi pt fiecare din "probleme". merci, Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgdvld Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 (editat) sorry, aparuse postul meu de vreo 3 ori Editat Septembrie 26, 2010 de bgdvld Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 Salutare! Trebuie sa dau jos aripa fata, rezervorul, codita la un hornet din 2003, pt vopsit. Ma cam inec ca tiganu la mal si nu vreau sa fortez ceva ca sa nu stric asa ca va intreb pe voi: 1. aripa fata: am desfacut toate suruburile care erau de desfacut, dar pentru a putea sa scot aripa ar trebui sa mai desfac niste protectii de plastic de pe fiecare brat al furcii. Nu m-am prins deloc cum ies alea. Am tras de ele, impins din jos dar nu ies...... 2. rezervor: furtunul de alimentare il desfaceti din capatul dinspre rezervor sau din partea cealalta. La mine nu iese al dracu deloc. mai tebuie fortat ceva? 3 codita: am desfacut toate suruburile mai putin 2 din cele 4 de la manerul din continuarea seii. Sunt cele 2 care ar trebui cumva desfacut pe dedesubt (o piulita ceva probabil), pentru ca pe deasupra au cap rotund. pe dedesubt e toata bucata aia de plastic negru care vine impreuna cu suportul pt numar etc, nu am gasit ceva evident ca sa o dau jos. E prima data cand fac operatiunea asta, asa ca astept sfaturi pt fiecare din "probleme". merci, Bogdan 1. Aripa fata trebuie sa o dai jos fara probleme majore. Protectiile alea de pe telescoape trebuie fortate putin si vor iesi. 2. Toate furtunele, dupa ce desfaci sigurantele de pe ele, trebuiesc scoase de pe rezervor. Ies mai greu pentru ca probabil nu s-a mai umblat demult la ele. Cu o surubelnita incearca sa bagi in capatul lor si sa le dai putin aer. 3. Codita mea este prinsa in doua suruburi sub sa si in suruburile ce tin manerul, atat. Capatul ala rotund nu este decat un plastic gen dop. Tot cu o surubelnita mai subtire, bagi pe marginea dopului si il dai afara. Apoi gasesti capatul de surub. Undertailul, "bucata aia de plastic negru", nu o dai jos decat daca vrei sa o vopsesti si pe ea. Si o poti da jos dupa ce dai jos carena de pe codita. Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgdvld Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 1. Aripa fata trebuie sa o dai jos fara probleme majore. Protectiile alea de pe telescoape trebuie fortate putin si vor iesi.2. Toate furtunele, dupa ce desfaci sigurantele de pe ele, trebuiesc scoase de pe rezervor. Ies mai greu pentru ca probabil nu s-a mai umblat demult la ele. Cu o surubelnita incearca sa bagi in capatul lor si sa le dai putin aer. 3. Codita mea este prinsa in doua suruburi sub sa si in suruburile ce tin manerul, atat. Capatul ala rotund nu este decat un plastic gen dop. Tot cu o surubelnita mai subtire, bagi pe marginea dopului si il dai afara. Apoi gasesti capatul de surub. Undertailul, "bucata aia de plastic negru", nu o dai jos decat daca vrei sa o vopsesti si pe ea. Si o poti da jos dupa ce dai jos carena de pe codita. Spor la treaba! Gata am rezolvat in 5 min. merci pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io_ Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Salut. Trebuie sa-mi schimb discurile de frana (si fata si spatele) la Hornet (din '98, cu roata de 16 pe fata). Daca stiti pe cineva... undeva... va rog un PM. Multumesc anticipat, Ionut. Salut. Pare-se ca este destul de greu de gasit neshte discuri de frana sh pentru modelul cu roata pe 16" (aviz posesorilor). Drept pentru care trebuie bagat mai adanc mana in buzunar. In caz ca a schimbat cineva discurile de frana si doreste sa impartaseasca din impresii, va rog... Am trecut mai jos cateva intrebari care ma framanta zilele astea, daca mai aveti si altele, adaugati cu incredere: - marca - cum se comporta (treceti va rog si stilul de mers) - pret - comparatie cu cele stock sau cu alta marca de discuri Cam astea ar fi. O zi buna, Ionut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Salut. Pare-se ca este destul de greu de gasit neshte discuri de frana sh pentru modelul cu roata pe 16" (aviz posesorilor). Drept pentru care trebuie bagat mai adanc mana in buzunar. In caz ca a schimbat cineva discurile de frana si doreste sa impartaseasca din impresii, va rog... Am trecut mai jos cateva intrebari care ma framanta zilele astea, daca mai aveti si altele, adaugati cu incredere: - marca - cum se comporta (treceti va rog si stilul de mers) - pret - comparatie cu cele stock sau cu alta marca de discuri Cam astea ar fi. O zi buna, Ionut. Ai testat sa vezi daca discurile de pe roata de 17 se potrivesc pe cea de 16? Greu imi vine sa cred ca sunt diferente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io_ Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 (editat) Salut. Am testat si eu si altii si nu merg. Difera grosimea totala - cele de pe roata de 16" au 23mm, in timp ce celelalte au 13 sau 14 mm, si amplasarea gaurilor pentru fixarea pe janta. De potrivit se potriveste (se zice ca la marele fix, uite aici http://www.hondahornet.org.uk/messageboard...f=13&t=5687 ) roata de 17" cu tot cu discuri. Tot acolo spune cineva care-s diferentele dintre o roata de 16" si una de 17". Zi buna, Ionut. P.S. Chiar nu a schimbat nimeni-nimeni discurile de frana? Editat Septembrie 27, 2010 de io_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 (editat) am eu modelul de discuri MST245,DURCH.220MM,FESTST ( date luate de pe louis) . daca sunt bune .pretul este 80 euro . stare excelenta Uploaded with ImageShack.us am si telescoape de hornet 600 Editat Septembrie 27, 2010 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 (editat) Cineva, vre-un disc de spate ? Tre' să îi fac ITP iar cu discul ăsta nu cred că îl trec. E foarte uzat, abea dacă reuÂşesc să blochez roata, deÂşi l-aÂş păstra pe ăsta că sunt mai mici Âşansele să blochez roata Editat Septembrie 27, 2010 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 De cand blocarea rotii spate face parte din ITP - ul moto? . Eu cred ca iti faci probleme degeaba. Mesaj completat ASTA E CRIMINALA: Eu am o curiozitate - cei cu nakeduri sunt nudisti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 De cand blocarea rotii spate face parte din ITP - ul moto? . Eu cred ca iti faci probleme degeaba.Mesaj completat ASTA E CRIMINALA: Nu e vorba de blocarea roții. Ceea ce vroiam să spun e că frâna de spate e foarte proastă. Ca să blochez roata de exemplu tre' să apas foarte foarte tare pe pedala de frână, ceea ce nu-i normal. Oricum discul ăla trebuie schimbat pentru că are 3mm iar limita minimă e de 4mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Salut. Am testat si eu si altii si nu merg. Difera grosimea totala - cele de pe roata de 16" au 23mm, in timp ce celelalte au 13 sau 14 mm, si amplasarea gaurilor pentru fixarea pe janta. De potrivit se potriveste (se zice ca la marele fix, uite aici http://www.hondahornet.org.uk/messageboard...f=13&t=5687 ) roata de 17" cu tot cu discuri. Tot acolo spune cineva care-s diferentele dintre o roata de 16" si una de 17". Zi buna, Ionut. P.S. Chiar nu a schimbat nimeni-nimeni discurile de frana? Am inteles. Aveam eu niste discuri de cbr600f3 si erau o idee mai mici si nu stiam de ce nu merg, am crezut ca difera roata de hornet cu cea de cbr. Dar difera roata de 16 cu cea de 17, adica discurile ar fi mers fara problema pe o roata de hornet pe 17. Eu iti zic altceva. Decat sa dai banii pe discuri, mai bine iti iei o roata completa de cbr f4 care e asemanatoare cu aia de hornet si se gasesc destule la dezmembrari. Si ai roata de 17 pe care poti pune orice guma vrei. Mesaj completat am eu modelul de discuri MST245,DURCH.220MM,FESTST ( date luate de pe louis) . daca sunt bune .pretul este 80 euro . stare excelenta Uploaded with ImageShack.us am si telescoape de hornet 600 Sa nu zici ca ti-ai luat Hornet pentru transformat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.