Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Daca va tot streseaza pana de benzina..luati o sticla de jumate sau un litru cu benzina la voi si asa nu mai aveti treaba.

Sfat pentru cei care nu au indicator ca mine, daca ati schimbat pe rezerva mergeti direct spre benzinarie nu o lalaiti aiurea ca poate uitati ca ati comutat si va treziti ca mine :laugh: impingand la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu pot sa fac un drum si mai relaxat, ca tre sa port grija benzinei... Pe de alta parte, o fi mai multa adrenalina...ca daca ramai pe curba fara (ai uitat sa pui benzina) si da in nas...s-ar putea sa ii urmezi ... Ma gandesc eu... Corect sau ba?

 

Am ramas in linie dreapta fara benzina,pe la 50 km/h,cu 2-3 secunde inainte am simtit cum se ineaca motorul...am apucat sa trag ambreiajul,si am mers din inertie pana am reusit sa sa ma opresc pe marginea drumului.Altfel nu stiu ce s-ar fi putut intampla...doamne fereste sa se intample asa ceva intr-o curba.... ;)

 

 

 

Nu are nimic. Eu asa merg. Cand intra pe rezerva se aprinde becul la bord.

 

 

Eu nu am led in bord :D Recomand totusi sa fie pe ON...nu se stie niciodata cum ramai sa impingi la ea... :laugh: Si cand mutati pe Rezerva,cand ati ajuns la benzinarie nu uitati sa schimbati pe On,altfel riscati ca data viitoare sa ramaneti in pana prostului :D

Editat de WickedAssHell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva evacuare de la BOS?

Vreau sa-mi iau un slip-on din carbon de la BOS, destul de scump dar am fost multumit de toba BOS de pe primul motor.

Sunt curios daca din "nimereala" mai are cineva pus pe Hornet.

 

Si despre rezerva, eu merg pe ON cu butonul, am si indicator in bord dar am observat ca se aprinde becul si daca rezerva este pe ON.

Am patit odata stand pe loc, becul era aprins de ceva vreme si deodata a murit motorul.

Am incercat sa-l pornesc si nimica, am comutat pe rezerva si a luat-o.

Editat de Garcya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ferice de cei care au si bec pe bord...macar mai apuci sa comuti pe rezerva inainte de a se opri motorul.

prin 2002 umblam cu o lanterna mica cu care ma uitam in rezervor din cand in cand . asta o invatasem de la nepristii din iasi. ce vremuri abia aveam bani de 2-3 litri de benzina si acum ma plang ca tre sa alimentez la 200km si e deranjant sa ma tot opresc :laugh:

oricum sfatul cu 0.5litri de benzina (...ascunsi pe undeva pe sub sea )te poate scoate din rahat cand ti-e lumea mai draga.

eu am impins un fier de 250kg cativa km la 40grade afara echipat in piele. daca mai avea benzina ii dadeam foc !

Editat de Sergiu_Q
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ramas in linie dreapta fara benzina,pe la 50 km/h,cu 2-3 secunde inainte am simtit cum se ineaca motorul...am apucat sa trag ambreiajul,si am mers din inertie pana am reusit sa sa ma opresc pe marginea drumului.Altfel nu stiu ce s-ar fi putut intampla...doamne fereste sa se intample asa ceva intr-o curba.... :D

:laugh: Doamne fereste? ... wtf... Mi s-a intamplat si mie de multe ori sa intru pe rezerva inainte sa ajung la benzinarie, pe drum simteam ca isi pierde din putere si din mers invarteam robinetul pe RES si-mi vedeam de drum. Nu e nevoie sa opresti ca sa muti robinetul acela. In plus daca iti da in nas si se opreste nu o face brutal, si daca luam in considerare ce ai zis cu acea curba si esti in ture mari ca sa iei curba cu genunchiul jos, crede-ma ca nu o sa simti decat ca s-a oprit curentul din ea si atat. Stiu din experienta. La turatie mare motorul trage benzina foarte agresiv si turatia este mare/fortata (pt ca tragi de gaz) atunci nu mai are timp sa iti dea in nas, doar se opreste...dar nu patesti nimic ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ravenitza

 

Cand mi sa intamplat mie faza aia anul trecut cu ramasul fara benzina,eram pe o strada pustie,neiluminata,in timp ce ma intorceam de la un party...pe la ora 3-4 dimineata....crezi ca mie atunci numai de cautat switch-ul de la rezervor nu imi ardea... :D ;) Si unde mai pui ca aveam doar de 2 luni motocicleta...macar de as fi avut antrenament...deja de pe loc imi trebuie cateva secunde pana gasesc butonul respectiv(noaptea)...ce sa mai zic din mers... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ravenitza

 

Cand mi sa intamplat mie faza aia anul trecut cu ramasul fara benzina,eram pe o strada pustie,neiluminata,in timp ce ma intorceam de la un party...pe la ora 3-4 dimineata....crezi ca mie atunci numai de cautat switch-ul de la rezervor nu imi ardea... :D ;) Si unde mai pui ca aveam doar de 2 luni motocicleta...macar de as fi avut antrenament...deja de pe loc imi trebuie cateva secunde pana gasesc butonul respectiv(noaptea)...ce sa mai zic din mers... :laugh:

Been there,done that...pana m-am obisnuit sa mut de pe on pe res in mers era sa ma dau de pamant de cateva ori.cat despre ramas fara benzina in curba,full gaz,genunchi pe jos and shit...am patit-o si pe aia.nu a fost distractiv deloc sa vad ca am nevoie de gaz sa stau pe curba,dar da-i de unde nu-i.apasat in scarite,tras de ghidoane si alte magarii de astea doar sa nu culc motorul.:D.eu merg pe on si alimentez aprox din 150 in 150km sa fiu sigur ca nu am neplaceri.asta la drum afara,inoras ma duc pana intru pe res si tzusti in peco apoi,:P

Mesaj completat

Nu si nici nu risti sa ramai fara benzina decat daca n-ai bani la tine sau esti prea idiot.

Cu butonul pe rezerva, sistemul functioneaza la fel, adica termini rezervorul se aprinde becul si comuta pe rezerva. Eu de 3 ani merg numai asa. Practic cei 3 litri ramasi ajung de ceva drum, insa personal prefer sa ma opresc si sa alimentez dupa ce se aprinde beculetele. Sincer beculeltul il gasesc foarte util. Pozitiile On si OFF mi se par complet inutile. Se pare ca H a fost de aceeasi parere cand a trecut la afisajul digital (parca modelul peste 2004 cu indicatoarele schimbate) cand ai nivel benzina si a disparut butonul ala complet inutil.

Comutatorul ala complet inutil pt cei care au indicator de benzina devine extrem de util pt cei cu motoare fara bec sau alte gadgeturi care sa le indice nivelul benzinei.corect?cum ar fi sa mergi chiar tot timpul pe bajbaite sa nu ai nici un ajutor impotriva ramasului fara benzina in mijlocul campului:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A făcut cineva test de compresie la Hornet ? Ce valori ați scos ?

 

Eu am facut astăzi, doar pe primul Âşi ultimul cilindrul ca la cei din mijloc n-am avut acces. 14 pe cilindrul 4 Âşi 12.5 pe cilindrul 1. Pe cilindrul 1 țăcăne supapele, în iarnă o să îi verific jocul la supape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am simtit azi pe pielea mea cum e sa mergi pana se aprinde becu de benzina...nu s-a intamplat nimic. :laugh: :D a tras normal.

am facut cam 150 km in oras cu un rezervor - cred ca asta e consumul la hornet. la voi care e?

Editat de kristy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva evacuare de la BOS?

Vreau sa-mi iau un slip-on din carbon de la BOS, destul de scump dar am fost multumit de toba BOS de pe primul motor.

Sunt curios daca din "nimereala" mai are cineva pus pe Hornet.

 

Si despre rezerva, eu merg pe ON cu butonul, am si indicator in bord dar am observat ca se aprinde becul si daca rezerva este pe ON.

Am patit odata stand pe loc, becul era aprins de ceva vreme si deodata a murit motorul.

Am incercat sa-l pornesc si nimica, am comutat pe rezerva si a luat-o.

 

Am finala Bos carbon ... sunt foarte multumit de sunet si design.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu am folosit altceva, luat de la un magazin din bucuresti.Eu am facut cu un burete de vase, cu partea abraziva.E destul de multa munca si din pacate daca mergi, se depune din nou :laugh: .

In principiu cred ca merge si cu perie de pasla, dar nu cred ca ai acces la cele din mijloc sau intre ele.

 

Spor la treaba

 

 

Va salut

Stie careva cat de buna este pasta de lustruit AUTOSOL?,pentru lustruitul galeriilor de evacuare.Cum se folseste?.Se da cu flexul cu perie de pasla,sau se poate si cu carpa cu mana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei hornetisti, vreau sa va anunt ca oficial de maine nu o sa mai am Hornetul meu iubit Amantul... Dar tot voi imi ramaneti de suflet! :laugh:

 

si uite asa a murit si ultima noastra pila la moderatorii forumului :D

 

ps - speram ca vei mai scrie pe topicul nostru si dupa ce iti vei lua ducati streetfighter ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si uite asa a murit si ultima noastra pila la moderatorii forumului ;)

 

ps - speram ca vei mai scrie pe topicul nostru si dupa ce iti vei lua ducati streetfighter :D

:D Huh?! ducati? eu?! stii ceva ce nu stiu eu?

 

:laugh:

Am mancat un cuvant: vor ramane mereu prieteni de suflet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnisorica,

 

Avand in vedere ca omisiunea initiala dadea frazei un sens de... "puschea pe limba"...

rezulta ca acum ai mai "omis" si scuzele de rigoare !

 

SPOR !

No comment! (in continuare fara scuzele de rigoare)

In plus suntem pe langa subiectul topicului. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la discutia despre rezerva de benzina, eu cred ca este doar o chestie de obisnuinta.Vorbesc de cei care nu au indicator la bord.In tinerete am patit cu celebra dacie sa raman fara benzina pentru ca indicatorul arata complet aiurea .L-am deconectat ,eram atent la nr de km si de atunci n-am mai ramas "in pana prostului".

La transalp am avut un comutator mare pe rezervor care era usor de gasit .Hornetul e mai "delicat" si trebuie "buzunarit" bine pana il gasesti.Cu toate astea ,nu am avut probleme niciodata sa schimb din mers pe rezerva.Apoi (la mine cel putin) "anunta" din timp :relantiul scade la 1000 de ture in loc de 1300 si nu mai are acelasi demaraj.Daca insisti si nu comuti pe rezerva incepe " sa dea in nas". :laugh:

Editat de flea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...