WickedAssHell Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) Nu pot sa fac un drum si mai relaxat, ca tre sa port grija benzinei... Pe de alta parte, o fi mai multa adrenalina...ca daca ramai pe curba fara (ai uitat sa pui benzina) si da in nas...s-ar putea sa ii urmezi ... Ma gandesc eu... Corect sau ba? Am ramas in linie dreapta fara benzina,pe la 50 km/h,cu 2-3 secunde inainte am simtit cum se ineaca motorul...am apucat sa trag ambreiajul,si am mers din inertie pana am reusit sa sa ma opresc pe marginea drumului.Altfel nu stiu ce s-ar fi putut intampla...doamne fereste sa se intample asa ceva intr-o curba.... Nu are nimic. Eu asa merg. Cand intra pe rezerva se aprinde becul la bord. Eu nu am led in bord Recomand totusi sa fie pe ON...nu se stie niciodata cum ramai sa impingi la ea... Si cand mutati pe Rezerva,cand ati ajuns la benzinarie nu uitati sa schimbati pe On,altfel riscati ca data viitoare sa ramaneti in pana prostului Editat Octombrie 29, 2010 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Deci până la urmă rezerva are 3 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) Are cineva evacuare de la BOS? Vreau sa-mi iau un slip-on din carbon de la BOS, destul de scump dar am fost multumit de toba BOS de pe primul motor. Sunt curios daca din "nimereala" mai are cineva pus pe Hornet. Si despre rezerva, eu merg pe ON cu butonul, am si indicator in bord dar am observat ca se aprinde becul si daca rezerva este pe ON. Am patit odata stand pe loc, becul era aprins de ceva vreme si deodata a murit motorul. Am incercat sa-l pornesc si nimica, am comutat pe rezerva si a luat-o. Editat Octombrie 29, 2010 de Garcya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) ferice de cei care au si bec pe bord...macar mai apuci sa comuti pe rezerva inainte de a se opri motorul. prin 2002 umblam cu o lanterna mica cu care ma uitam in rezervor din cand in cand . asta o invatasem de la nepristii din iasi. ce vremuri abia aveam bani de 2-3 litri de benzina si acum ma plang ca tre sa alimentez la 200km si e deranjant sa ma tot opresc oricum sfatul cu 0.5litri de benzina (...ascunsi pe undeva pe sub sea )te poate scoate din rahat cand ti-e lumea mai draga. eu am impins un fier de 250kg cativa km la 40grade afara echipat in piele. daca mai avea benzina ii dadeam foc ! Editat Octombrie 29, 2010 de Sergiu_Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Am ramas in linie dreapta fara benzina,pe la 50 km/h,cu 2-3 secunde inainte am simtit cum se ineaca motorul...am apucat sa trag ambreiajul,si am mers din inertie pana am reusit sa sa ma opresc pe marginea drumului.Altfel nu stiu ce s-ar fi putut intampla...doamne fereste sa se intample asa ceva intr-o curba.... Doamne fereste? ... wtf... Mi s-a intamplat si mie de multe ori sa intru pe rezerva inainte sa ajung la benzinarie, pe drum simteam ca isi pierde din putere si din mers invarteam robinetul pe RES si-mi vedeam de drum. Nu e nevoie sa opresti ca sa muti robinetul acela. In plus daca iti da in nas si se opreste nu o face brutal, si daca luam in considerare ce ai zis cu acea curba si esti in ture mari ca sa iei curba cu genunchiul jos, crede-ma ca nu o sa simti decat ca s-a oprit curentul din ea si atat. Stiu din experienta. La turatie mare motorul trage benzina foarte agresiv si turatia este mare/fortata (pt ca tragi de gaz) atunci nu mai are timp sa iti dea in nas, doar se opreste...dar nu patesti nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 @ravenitza Cand mi sa intamplat mie faza aia anul trecut cu ramasul fara benzina,eram pe o strada pustie,neiluminata,in timp ce ma intorceam de la un party...pe la ora 3-4 dimineata....crezi ca mie atunci numai de cautat switch-ul de la rezervor nu imi ardea... Si unde mai pui ca aveam doar de 2 luni motocicleta...macar de as fi avut antrenament...deja de pe loc imi trebuie cateva secunde pana gasesc butonul respectiv(noaptea)...ce sa mai zic din mers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 @ravenitza Cand mi sa intamplat mie faza aia anul trecut cu ramasul fara benzina,eram pe o strada pustie,neiluminata,in timp ce ma intorceam de la un party...pe la ora 3-4 dimineata....crezi ca mie atunci numai de cautat switch-ul de la rezervor nu imi ardea... Si unde mai pui ca aveam doar de 2 luni motocicleta...macar de as fi avut antrenament...deja de pe loc imi trebuie cateva secunde pana gasesc butonul respectiv(noaptea)...ce sa mai zic din mers... Been there,done that...pana m-am obisnuit sa mut de pe on pe res in mers era sa ma dau de pamant de cateva ori.cat despre ramas fara benzina in curba,full gaz,genunchi pe jos and shit...am patit-o si pe aia.nu a fost distractiv deloc sa vad ca am nevoie de gaz sa stau pe curba,dar da-i de unde nu-i.apasat in scarite,tras de ghidoane si alte magarii de astea doar sa nu culc motorul..eu merg pe on si alimentez aprox din 150 in 150km sa fiu sigur ca nu am neplaceri.asta la drum afara,inoras ma duc pana intru pe res si tzusti in peco apoi, Mesaj completat Nu si nici nu risti sa ramai fara benzina decat daca n-ai bani la tine sau esti prea idiot.Cu butonul pe rezerva, sistemul functioneaza la fel, adica termini rezervorul se aprinde becul si comuta pe rezerva. Eu de 3 ani merg numai asa. Practic cei 3 litri ramasi ajung de ceva drum, insa personal prefer sa ma opresc si sa alimentez dupa ce se aprinde beculetele. Sincer beculeltul il gasesc foarte util. Pozitiile On si OFF mi se par complet inutile. Se pare ca H a fost de aceeasi parere cand a trecut la afisajul digital (parca modelul peste 2004 cu indicatoarele schimbate) cand ai nivel benzina si a disparut butonul ala complet inutil. Comutatorul ala complet inutil pt cei care au indicator de benzina devine extrem de util pt cei cu motoare fara bec sau alte gadgeturi care sa le indice nivelul benzinei.corect?cum ar fi sa mergi chiar tot timpul pe bajbaite sa nu ai nici un ajutor impotriva ramasului fara benzina in mijlocul campului:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 A făcut cineva test de compresie la Hornet ? Ce valori ați scos ? Eu am facut astăzi, doar pe primul Âşi ultimul cilindrul ca la cei din mijloc n-am avut acces. 14 pe cilindrul 4 Âşi 12.5 pe cilindrul 1. Pe cilindrul 1 țăcăne supapele, în iarnă o să îi verific jocul la supape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_kid Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 @ ravenitza si @george05 Mutumesc M-ati mai luminat putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 (editat) am simtit azi pe pielea mea cum e sa mergi pana se aprinde becu de benzina...nu s-a intamplat nimic. a tras normal. am facut cam 150 km in oras cu un rezervor - cred ca asta e consumul la hornet. la voi care e? Editat Octombrie 31, 2010 de kristy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Are cineva evacuare de la BOS?Vreau sa-mi iau un slip-on din carbon de la BOS, destul de scump dar am fost multumit de toba BOS de pe primul motor. Sunt curios daca din "nimereala" mai are cineva pus pe Hornet. Si despre rezerva, eu merg pe ON cu butonul, am si indicator in bord dar am observat ca se aprinde becul si daca rezerva este pe ON. Am patit odata stand pe loc, becul era aprins de ceva vreme si deodata a murit motorul. Am incercat sa-l pornesc si nimica, am comutat pe rezerva si a luat-o. Am finala Bos carbon ... sunt foarte multumit de sunet si design. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Dragii mei hornetisti, vreau sa va anunt ca oficial de maine nu o sa mai am Hornetul meu iubit Amantul... Dar tot voi imi ramaneti de suflet! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Va salut Stie careva cat de buna este pasta de lustruit AUTOSOL?,pentru lustruitul galeriilor de evacuare.Cum se folseste?.Se da cu flexul cu perie de pasla,sau se poate si cu carpa cu mana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Salut, Eu am folosit altceva, luat de la un magazin din bucuresti.Eu am facut cu un burete de vase, cu partea abraziva.E destul de multa munca si din pacate daca mergi, se depune din nou . In principiu cred ca merge si cu perie de pasla, dar nu cred ca ai acces la cele din mijloc sau intre ele. Spor la treaba Va salutStie careva cat de buna este pasta de lustruit AUTOSOL?,pentru lustruitul galeriilor de evacuare.Cum se folseste?.Se da cu flexul cu perie de pasla,sau se poate si cu carpa cu mana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 @SwatGuard Merci mult!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Dragii mei hornetisti, vreau sa va anunt ca oficial de maine nu o sa mai am Hornetul meu iubit Amantul... Dar tot voi imi ramaneti de suflet! si uite asa a murit si ultima noastra pila la moderatorii forumului ps - speram ca vei mai scrie pe topicul nostru si dupa ce iti vei lua ducati streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freedom Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Dar tot voi imi ramaneti de suflet! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 si uite asa a murit si ultima noastra pila la moderatorii forumului ps - speram ca vei mai scrie pe topicul nostru si dupa ce iti vei lua ducati streetfighter Huh?! ducati? eu?! stii ceva ce nu stiu eu? Am mancat un cuvant: vor ramane mereu prieteni de suflet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freedom Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Scuze!Am mancat un cuvant: vor ramane mereu prieteni de suflet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freedom Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Domnisorica, Avand in vedere ca omisiunea initiala dadea frazei un sens de... "puschea pe limba"... rezulta ca acum ai mai "omis" si scuzele de rigoare ! SPOR ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Domnisorica, Avand in vedere ca omisiunea initiala dadea frazei un sens de... "puschea pe limba"... rezulta ca acum ai mai "omis" si scuzele de rigoare ! SPOR ! No comment! (in continuare fara scuzele de rigoare) In plus suntem pe langa subiectul topicului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freedom Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 GRIJA la politete si sensul frazelor te vor mentine mereu ON TOP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flea Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 (editat) Referitor la discutia despre rezerva de benzina, eu cred ca este doar o chestie de obisnuinta.Vorbesc de cei care nu au indicator la bord.In tinerete am patit cu celebra dacie sa raman fara benzina pentru ca indicatorul arata complet aiurea .L-am deconectat ,eram atent la nr de km si de atunci n-am mai ramas "in pana prostului". La transalp am avut un comutator mare pe rezervor care era usor de gasit .Hornetul e mai "delicat" si trebuie "buzunarit" bine pana il gasesti.Cu toate astea ,nu am avut probleme niciodata sa schimb din mers pe rezerva.Apoi (la mine cel putin) "anunta" din timp :relantiul scade la 1000 de ture in loc de 1300 si nu mai are acelasi demaraj.Daca insisti si nu comuti pe rezerva incepe " sa dea in nas". Editat Octombrie 31, 2010 de flea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Dragii mei hornetisti, vreau sa va anunt ca oficial de maine nu o sa mai am Hornetul meu iubit Amantul... Dar tot voi imi ramaneti de suflet! Hai cu CBRica! Saptamana asta am si eu o vizionare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.