Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

am intrebat pe ici pe colo de un bord de hornet,de ala cu kilometrajul pe sufa,si am primit raspunsuri dar se incadreaza pretul undeva la 250-300 de eur.asa-s de scumpe bordurile?

a cumparat cineva de pe ebay de afara?a gasit mai ieftin?

Pe ebay trebuie sa fi sigur ca iei pentru Hornetul de 600 si sa nu te pacalesti, pentru ca multe sunt de Hornet 250, din cele la vanzare, sau chinezarii.

Mesaj completat

Aceeasi dilema am avut-o si eu cand aveam Hornetul. Noaptea vedeam mai bine cu faza scurta decat cea lunga. Batea prost oricat as fi reglat farul. Cand am trecut pe CBR am vazut cat de mare e diferenta si cum ar trebui sa bata faza lunga. Numa nici acu nu stiu ce naiba sa faci la far ca sa bata cum trebuie... :goodposting:

Mie cel mai bine imi lumineaza cand tin apasat butonul de flash :D , tot zic ca o sa fac modificari in sensul asta si sa am amandoua filamentele aprinse la faza lunga :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O intrebare de incepator mai prostut putin :blink: Am un hornet 600 din 2003 si nu stiu de unde se stinge faru de tot. Ma lumineaza careva? Ezicsta si filtru de benzina?

Acum altele mai normale...

1. Cat lichid de frana intra daca vreau sa aerisesc franele si sa schimb tot. Si ce tip

2. Ce ulei moto e cel mai indicat? Am vazut ca 10w-40 si incape cam 3.8 L daca schimbi si filtru de ulei - apropo de filtru ... exista un tip anume...un cod ceva...

3. Ce filtru de aer e ok la albinuta?

4. La antigel zice cineva ca rebuie folosit si 50% apa distilata...asa e?

Intreb pentru ca vreau pana in primavara sa imi iau pe rant tot ce trebe si sa ii fac o revizie ca la carte cu schimburi de ulei si filtre si toate alea.

Daca ami e ceva de adaugat si am uitat...astept

Sanatate :goodposting:

1. Lichid de frana trebuie dot4, cam 200-250 ml daca bine tin minte. Se schimba la 2 ani.

2. Ulei pui in functie de ce bani ai.....totusi nu baga orice ieftineala. Motul se zice ca e bazat, Repsol, etc....da parerile is impartite.Se schimba cel putin o data pe an, depind si de cati KM faci.

3.Filtru pui ce gasesti pe la tine prin zona...doar sa se potrivesca :D

4.la lichidul de racire trebuie 50% apa distilata si 50% antigel. merge orice antigel gasesti...seschimba la 2 ani.

 

Daca tot faci revizie, verifica si placutele de frana....daca mai au material pe ele. E bine in primavara sa mergi la un mecanic sa iti sincronizeze carburatoarele...o sa mearga mult mai rotund motocicleta....o vreme, dupa aia iar se desincronizeaza...dar asta e, mergi din nou. Cu ocazia asta o sa iti spuna mecanicul ce ar mai trebui facut...bujii, etc.

 

Filtru de benzina este in rezervor, e sita fina in forma de tub, nu ar fi rau curatata daca stii cum sa il scoti, ca se mai aduna mizerii.

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi dilema am avut-o si eu cand aveam Hornetul. Noaptea vedeam mai bine cu faza scurta decat cea lunga. Batea prost oricat as fi reglat farul. Cand am trecut pe CBR am vazut cat de mare e diferenta si cum ar trebui sa bata faza lunga. Numa nici acu nu stiu ce naiba sa faci la far ca sa bata cum trebuie... :goodposting:

 

...poate un xenon rezolva problema ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Butonul ăla are 2 "faze" . În prima fază, dacă îl apeÂşi (cam jumătate de cursă) îți stinge faza scurtă/lungă Âşi rămâne poziția aprinsă (poziție pe care nu o poți stinge în nici un fel), iar dacă îl apeÂşi de tot, până la capătul curse porneÂşte motorul. Butonul tău e murdar cu ceva mâsgă Âşi nu revine la capătul curse cel mai probabil. N-ar strica să desfaci blocurile de comenzi Âşi să le cureți. În timp întră mizerie acolo ce face butoanele să meargă aiurea sau să meargă mai greu. Mie mi-au făcut probleme semnalele, inițial am crezut că e de la releul dar era defapt comutatorul Âşi butonul roÂşu ce taie scânteia.

 

 

 

Da probabil ca ai dreptate, atata tot ca mi se pare ciudat ca am motorul de 2 saptamani si ala dinainte nu prea o mers cu el ca e ca nou, dar trebe sa verific si chestia cu masga.

 

Mersi! :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...poate un xenon rezolva problema ?

 

poate.....dar eu am o intrebare pt cei care se plang de faza lunga la hornet.cum va reglati voi farul de nu reusiti nicicum sa il faceti sa vedeti ceva cu faza lunga?nu de alta dar eu cand aveam farul normal,in afara de faptul ca aveam la inceput un bec de toata jena,cand dadeam faza lunga vedeam numai bine.dupa schimbul de becuri era minunat si cu faza lunga si cu faza scurta :D

Mesaj completat

Modificari de genul : AM SPART FARUL!!!! :D

:goodposting: .cu asemenea modificari cred ca nu isi mai bate nimeni capul daca are faza scurta sau lunga,sau daca se stinge de tot cand il opresti :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate.....dar eu am o intrebare pt cei care se plang de faza lunga la hornet.cum va reglati voi farul de nu reusiti nicicum sa il faceti sa vedeti ceva cu faza lunga?nu de alta dar eu cand aveam farul normal,in afara de faptul ca aveam la inceput un bec de toata jena,cand dadeam faza lunga vedeam numai bine.dupa schimbul de becuri era minunat si cu faza lunga si cu faza scurta :D

Mesaj completat

 

:goodposting: .cu asemenea modificari cred ca nu isi mai bate nimeni capul daca are faza scurta sau lunga,sau daca se stinge de tot cand il opresti :blink:

Pot să reglez faza lungă încât să bată bine, dar când îi dau scurtă rămân pe întuneric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Prima data incearca sa m-ai strangi cele doua urechi de la dop spre interior(sa preseze m-ai bine garniturile,pe gura radiatorului),daca nu merge,fa rost de niste cauciuc ptr.garnituri si confectionezi 2 bucati.

 

am gasit garnituri la bricostore . sunt de dimensiunea 5/4 si par ok. cea mare originala este destul de subtire si este facuta sa intre cumva si in interiorul dopului .

vad eu la primul drum daca ma ud sau nu din nou pe picioare :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot să reglez faza lungă încât să bată bine, dar când îi dau scurtă rămân pe întuneric.

In mers misti de bec. Eu asa faceam, dar acum am reglat faza scurta sa bata putin mai lung si nu folosesc faza lunga. Daca vreau luminotizate mai mare tin apasat butonul de flash, face minuni :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mers misti de bec. Eu asa faceam, dar acum am reglat faza scurta sa bata putin mai lung si nu folosesc faza lunga. Daca vreau luminotizate mai mare tin apasat butonul de flash, face minuni :blink:

Ha,ha tare asta, depinde si ce viteza ai cand o reglezi :goodposting:) dar mi se pare oricum si cel mai practic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mers misti de bec. Eu asa faceam, dar acum am reglat faza scurta sa bata putin mai lung si nu folosesc faza lunga. Daca vreau luminotizate mai mare tin apasat butonul de flash, face minuni

:D ..beeeeton.misto ar fi sa tii flashul apasat la 200+,cu aceeasi mana si ambreiajul sa schimbi a 6a,si intre timp sa comuti cu aceeasi mana stanga switch-ul rezervorului de pe ON pe RES :blink: :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D ..beeeeton.misto ar fi sa tii flashul apasat la 200+,cu aceeasi mana si ambreiajul sa schimbi a 6a,si intre timp sa comuti cu aceeasi mana stanga switch-ul rezervorului de pe ON pe RES :D :goodposting:

Ai uitat sa zici ca dai si semnal tot cu mana aia :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UITE MAH CE SIMPLU ERA!!!....atatea pagini s-au scris aici ca sa ajungem la aceasta concluzie. Propun sa inchidem topicul.

:goodposting: :blink: :D ...moamaaaa deci asta e cea mai simpla si mai realista concluzie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare de incepator mai prostut putin :blink: Am un hornet 600 din 2003 si nu stiu de unde se stinge faru de tot. Ma lumineaza careva? Ezicsta si filtru de benzina?

Acum altele mai normale...

1. Cat lichid de frana intra daca vreau sa aerisesc franele si sa schimb tot. Si ce tip

2. Ce ulei moto e cel mai indicat? Am vazut ca 10w-40 si incape cam 3.8 L daca schimbi si filtru de ulei - apropo de filtru ... exista un tip anume...un cod ceva...

3. Ce filtru de aer e ok la albinuta?

4. La antigel zice cineva ca rebuie folosit si 50% apa distilata...asa e?

Intreb pentru ca vreau pana in primavara sa imi iau pe rant tot ce trebe si sa ii fac o revizie ca la carte cu schimburi de ulei si filtre si toate alea.

Daca ami e ceva de adaugat si am uitat...astept

Sanatate :goodposting:

 

 

3 pagini intregi s-a vorbit despre un amarat de far si ati batut campii si nimeni nu mi-a raspuns la intrebari..am aflat doar ca nu se stinge faru si ca am si filtru de benzina...restul...Dumnezeu cu mila....hornetisti inraiti...cre ca de forum...o sa caut pe net ca poate gasesc ceva mai repede. hai la cat mai multe tastari

Editat de kristy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 pagini intregi s-a vorbit despre un amarat de far si ati batut campii si nimeni nu mi-a raspuns la intrebari..am aflat doar ca nu se stinge faru si ca am si filtru de benzina...restul...Dumnezeu cu mila....hornetisti inraiti...cre ca de forum...o sa caut pe net ca poate gasesc ceva mai repede. hai la cat mai multe tastari

Dar crezi ca unii stau mereu sa raspunda noilor veniti la toate intrebarile vechi, care s-au tot discutat cu pagini in urma? Stai si tu, citeste cat de cat si o sa aflii raspunsul. Sau asteapta vreun hornetist de s-a documentat si nu s-a saturat sa raspunda la aceleasi intrebari sa-ti raspunda.

Au mai fost si altii care au venit cu fraze acide si nu au obtinut nimic.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amu "scoate becu' " .... si ramane asa ca proasta cu becu aprins peste noapte? .....ciudat ...la a mea se stinge si e 2005...:|.....nu mai dat raspunsuri asa intr-o doara....daca nu ai chef sa raspunzi nu raspunde , dar nu tot fa trimitere la " s-a mai discutat"....ai uitat ca si tu ai fost newbie si "probabil" mai mult ca sigur puneai la fel de multe intrebari care acum ti se par stupide

peace..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amu "scoate becu' " .... si ramane asa ca proasta cu becu aprins peste noapte? .....ciudat ...la a mea se stinge si e 2005...:|.....nu mai dat raspunsuri asa intr-o doara....daca nu ai chef sa raspunzi nu raspunde , dar nu tot fa trimitere la " s-a mai discutat"....ai uitat ca si tu ai fost newbie si "probabil" mai mult ca sigur puneai la fel de multe intrebari care acum ti se par stupide

peace..

 

OFF:

CAND S-A DESCHIS DISCUTIA DESPRE FAR AM FACUT UN COMENTARIU ACID SI CINEVA - MODERATOR - L-A STERS.

DREPT DOVADA S-A AJUNS INTR-UN FINAL LA CEEA CE SCRISESEM...

ON:

LA MODELELE '99 - '02 FARUL SE APRINDE DIN INTRERUPATOR - BLOCUL DE COMENZI DIN DREAPTA - DUPA CE PUI CONTACTUL.

LA MODELELE '03 - '10 (CA SI LA ALTE MODELE MAI NOI DE MOTORETA SI FOARTE DES INTALNIT LA MASINI - MODELE NOI) FARUL SE APRINDE PE FAZA SCURTA (+ POZITIA) IMEDIAT CE AI PUS CONTACTUL.

DACA BECUL TAU STA APRINS ODATA CE AI LUAT CONTACTUL, CEVA E "BULIT" ACOLO SI TREBUIE SA VEZI UN ELECTRICIAN MOTO, FIINDCA NIMENI NU TE POATE AJUTA DIN TASTATURA PE FORUM...

NOAPTE BUNA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 pagini intregi s-a vorbit despre un amarat de far si ati batut campii si nimeni nu mi-a raspuns la intrebari..am aflat doar ca nu se stinge faru si ca am si filtru de benzina...restul...Dumnezeu cu mila....hornetisti inraiti...cre ca de forum...o sa caut pe net ca poate gasesc ceva mai repede. hai la cat mai multe tastari

Nu prea e frumos din partea ta ce ai scris aici. Unii din noi ti-am raspuns la intrebari, cat am putut. Poate unii din noi nu avem Horneturi mai noi si nu stim cum sta treaba pentru modelul din anul specificat de tine. Sau altii poate nu stiu ce sa iti raspunda, asta inseamna ca stam numai pe forum? Cine esti tu sa ne judeci pe noi, ne cunosti? Ai fost la vreo intalnire de hornetisti sa vezi cat de ok sunt oamenii si cat de mult sar in ajutor? NU, atunci te rog lasa atitudinea asta si invata sa vorbesti in masura anilor pe care ii ai.

 

Ca raspuns la multe din intrebarile tale, foarte usor ai fi putut da un search. Intrii in topicul acesta, jos in stanga ai o camaruta libera, scrii ulei sau ce vrei tu si vei vedea toate posturile in care s-a vorbit despre acest subiect. In plus daca dadeai 1-2 pagini in urma ai fi vazut ca acele probleme s-au mai discutat si ca desi era a XX a oara cand se specifica ce ulei/cat si cum, lumea a raspuns in masura timpului cat a putut.

 

 

Mesaj completat

Farul nu se stinge decât atunci când dai la automat, în rest stă aprins. Filtru de benzină nu are.

 

 

Butonul ăla are 2 "faze" . În prima fază, dacă îl apeÂşi (cam jumătate de cursă) îți stinge faza scurtă/lungă Âşi rămâne poziția aprinsă (poziție pe care nu o poți stinge în nici un fel), iar dacă îl apeÂşi de tot, până la capătul curse porneÂşte motorul. Butonul tău e murdar cu ceva mâsgă Âşi nu revine la capătul curse cel mai probabil. N-ar strica să desfaci blocurile de comenzi Âşi să le cureți. În timp întră mizerie acolo ce face butoanele să meargă aiurea sau să meargă mai greu. Mie mi-au făcut probleme semnalele, inițial am crezut că e de la releul dar era defapt comutatorul Âşi butonul roÂşu ce taie scânteia.

 

 

Că tot veni vorba de faruri. Noaptea dacă dau fază scurtă abea văd ceva iar dacă dau fază scurtă e ceva mai bine, văd mai bine dar îi chiorăsc pe restul. L-am reglat de mai multe ori, dar n-am găsit o poziție în care să bată calumea.

Faza lungă mi s-a părut foarte ciudată. Mă aÂşteptam ca faza lungă să bată mai departe, peste faza scurtă, dar nu, faza lungă bate tot unde bate Âşi aia scurtă doar că mai puternic. E normal asa ceva sau am contactele inversate ?

 

 

1. Lichid de frana trebuie dot4, cam 200-250 ml daca bine tin minte. Se schimba la 2 ani.

2. Ulei pui in functie de ce bani ai.....totusi nu baga orice ieftineala. Motul se zice ca e bazat, Repsol, etc....da parerile is impartite.Se schimba cel putin o data pe an, depind si de cati KM faci.

3.Filtru pui ce gasesti pe la tine prin zona...doar sa se potrivesca :)

4.la lichidul de racire trebuie 50% apa distilata si 50% antigel. merge orice antigel gasesti...seschimba la 2 ani.

 

Daca tot faci revizie, verifica si placutele de frana....daca mai au material pe ele. E bine in primavara sa mergi la un mecanic sa iti sincronizeze carburatoarele...o sa mearga mult mai rotund motocicleta....o vreme, dupa aia iar se desincronizeaza...dar asta e, mergi din nou. Cu ocazia asta o sa iti spuna mecanicul ce ar mai trebui facut...bujii, etc.

 

Filtru de benzina este in rezervor, e sita fina in forma de tub, nu ar fi rau curatata daca stii cum sa il scoti, ca se mai aduna mizerii.

 

Iar acesti forumisti, pasionati doar de forum ti-au raspuns doar la misto, nu?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...