Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Mettal86, multumesc de raspuns! Cam la fel am facut socotelile si eu, de vreo saptamana tot fac la adunari si scaderi ca-n vremurile "bune", acu 25 de ani cand eram in clasa a 3-a.

Mai caut. Chestia e ca nici dupa anunturi nu ma mai iau de ceva vreme, joi am vazut un Hornet 2006 cu "12.500km", cu un fel de burlan in loc de toba, cu galeriile de evacuare toate albastrite de atata cox, toate extremitatile (cap ghidon, scarite etc) noi-noute (tuning cica), belit usurel motorul, garnituri noi la motor si o gramada de povesti cum ca o fost a lui nu stiu ce doctor batran care mergea la biserica cu el, totul la super pret 3.400 iepuroi. Decat "cioace" de-astea, mai bine dau 1-200 euro mai mult pe un motor "fair", daca exista asa ceva(dar nici chiar atatea sute in plus ca si la asta cu 3.300). Banuiam ca e prea mult, acum sunt sigur, sa vad daca negociaza ceva. Daca nu, mai cautam.

Multumesc inca o data.

Editat de rammstein
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

rammstein, am un prieten bun care din cate am inteles vrea sa isi vanda hornetul. este din anul 2002, nu stiu exact cati km si e cam stock. Daca doresti mai multe detalii pot vorbi cu el sau iti dau un numar de telefon.

uite aici o poza

Editat de Noldy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Sunt de acord cu colegii Hornetisti

 

3300 de euro pentru un motor din 2003 mi se pare cam mult,oricare ar fi conditia acestuia.

 

Eu am Hornet din 2003, am luat-o in iulie 2009.

Cand am cumparat-o avea 16000 km, manere rizoma, crashpad-uri rizoma, oglinzi imitatie carbon,am primit cadou husa si lantul de la proprietar.

Am dat 2700 de euro pe ea, asta in plin sezon.

Dupa cum spun si colegii, accesoriile aftermarket isi cam pierd valoarea dupa ce le-ai pus pe motor.Crash-pad-urile rizoma s-au rupt la fel de elegant ca si cele home-made atunci cand am cazut :lol:

 

Iti recomand sa optezi pentru un Hornet cel putin 2005, avantajele fata de modelul 03 sunt bord cu indicator de benzina (eu unul il vad foarte util) si furca upside-down, care am inteles ca ofera o ciclistica si mai buna.

 

Succes

 

Numai bine

 

 

 

 

 

 

 

 

Salut,

sunt un incepator care isi cauta motor, m-am hotarat ca trebuie sa fie viespe. Am carnet, echipament, documentat atata cat se poate, un buget pt motor, rabdare, prudenta, etc- pe scurt, numai viespea mai lipseste si soarele.

 

Va rog sa ma ajutati cu un raspuns la o intrebare. Urmeaza sa vad (nu singur, impreuna cu un motociclist versat) un Hornet din 2003 cu putin sub 40.000km, cu toate consumabilele schimbate mai putin kitul de lant, plus cauciuc spate nou si alte ceva "cosmetizari" (toba Arrow, crashpads, oglinzi carbon, parbriz, furtune racing) la un pret de 3300 Euro. Merita pretul, in conditiile in care, sa zicem ca motorul ar fi OK, merge bine si nu are vre-un defect? Nu e putin cam scump pentru ce varsta si km are? Sunt constient ca toate consumabilele plus cauciuc aduna niste sute de euro, nu ma impresioneaza deocamdata toba, oglinzi si alte cele, vreau doar un motor bun, sa ma bucur de el. Din astia 3300 daca as scadea costul consumabilelor (ramane de vazut daca chiar sunt schimbate sau sunt doar povesti), sa zicem 3-400 euro, tot ar ramane un pret de 3000 aprox. Daca as plati pe cineva sa-mi aduca ceva similar din Italia sau Germania as iesi mult mai ieftin de 3000?

Multumesc anticipat.

 

Edit: Am inteles ca pe la 40.000km se cam apropie sau se impune schimbarea distributiei... e corect sau vorbesc prostii? Daca vorbesc prostii va rog sa imi spuneti cam pe la cati km ar trebui si cam cat ar costa treaba asta la un Hornet?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

sunt un incepator care isi cauta motor, m-am hotarat ca trebuie sa fie viespe. Am carnet, echipament, documentat atata cat se poate, un buget pt motor, rabdare, prudenta, etc- pe scurt, numai viespea mai lipseste si soarele.

 

Va rog sa ma ajutati cu un raspuns la o intrebare. Urmeaza sa vad (nu singur, impreuna cu un motociclist versat) un Hornet din 2003 cu putin sub 40.000km, cu toate consumabilele schimbate mai putin kitul de lant, plus cauciuc spate nou si alte ceva "cosmetizari" (toba Arrow, crashpads, oglinzi carbon, parbriz, furtune racing) la un pret de 3300 Euro. Merita pretul, in conditiile in care, sa zicem ca motorul ar fi OK, merge bine si nu are vre-un defect? Nu e putin cam scump pentru ce varsta si km are? Sunt constient ca toate consumabilele plus cauciuc aduna niste sute de euro, nu ma impresioneaza deocamdata toba, oglinzi si alte cele, vreau doar un motor bun, sa ma bucur de el. Din astia 3300 daca as scadea costul consumabilelor (ramane de vazut daca chiar sunt schimbate sau sunt doar povesti), sa zicem 3-400 euro, tot ar ramane un pret de 3000 aprox. Daca as plati pe cineva sa-mi aduca ceva similar din Italia sau Germania as iesi mult mai ieftin de 3000?

Multumesc anticipat.

 

Edit: Am inteles ca pe la 40.000km se cam apropie sau se impune schimbarea distributiei... e corect sau vorbesc prostii? Daca vorbesc prostii va rog sa imi spuneti cam pe la cati km ar trebui si cam cat ar costa treaba asta la un Hornet?

 

:lol: :) ....motociclist versat?foarte tare asta....

pretul......putin cam sus dupa parerea mea....consumabilele nu le include in pret,de aia sunt consumabile.degeaba te apuci sa calculezi "cosmetizarile" punct cu punct,nu vei ajunge nicaieri.tot ce e in plus pe el e bonus sa zic asa...vanzatorul oricum va pierde(daca stii sa te targuiesti) cam tot ce a investit,distributia nu se schimba la 40k ci ce schimba cand trebuie(eu am aproape 50k km cu a mea si nu are fi nimic)daca iei din italia sau germania vezi sa ti-l aduca cineva de incredere care chiar se pricepe si ai mare grija ca preturile de pe net nu sunt preturile de achizitie,la fata locului se negociaza mult si bine....bafta la achizitie.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: :) ....motociclist versat?foarte tare asta....

....consumabilele nu le include in pret,de aia sunt consumabile.degeaba te apuci sa calculezi "cosmetizarile" punct cu punct,nu vei ajunge nicaieri.tot ce e in plus pe el e bonus sa zic asa...vanzatorul oricum va pierde(daca stii sa te targuiesti) cam tot ce a investit...

 

:)

 

nu stiu care-i treaba de motociclistu', "oarecare", nu intelege asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: :) ....motociclist versat?foarte tare asta....

....consumabilele nu le include in pret,de aia sunt consumabile.degeaba te apuci sa calculezi "cosmetizarile" punct cu punct,nu vei ajunge nicaieri.tot ce e in plus pe el e bonus sa zic asa...vanzatorul oricum va pierde(daca stii sa te targuiesti) cam tot ce a investit...

 

:)

 

nu stiu care-i treaba de motociclistu', "oarecare", nu intelege asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: :) ....motociclist versat?foarte tare asta....

....consumabilele nu le include in pret,de aia sunt consumabile.degeaba te apuci sa calculezi "cosmetizarile" punct cu punct,nu vei ajunge nicaieri.tot ce e in plus pe el e bonus sa zic asa...vanzatorul oricum va pierde(daca stii sa te targuiesti) cam tot ce a investit...

 

:)

 

nu stiu care-i treaba de motociclistu', "oarecare", nu intelege asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He he, poate am folosit un cuvant prea pretentios... sau neadecvat, oricum.

Ideea era de persoana, in cazul de fata, care face cam 10-15.000km pe an pe motor, de vreo 7-8 ani, si care stie la ce sa se uite atunci cand cumperi un motor mult mai bine decat mine (care sunt aproape tufa). Ca dovada, a descoperit ca motorul a fost trantit pe ambele parti, ca bordul si farul erau inlocuite, destul de neprofesionist dupa cum spunea el (eu m-as fi uitat ca un vițel si as fi zis ca totul e ok) si mai niste chestii. Initial, intentia era sa il si testeze in mers, imposibil astazi din cauza vremii.

 

Ideea cu consumabilele era alta. Incercam sa-mi dau seama, dupa indelungi comparatii cu motoare similare ca varsta si km, de unde naiba a scos proprietarul acel pret (inainte de a vedea pe viu motorul), de aici socoteli si alte complicatii.

 

Cu toata ignoranta mea in materie de mecanica, cu toata nepriceperea in "motoretism" (dar sunt plin de bune intentii), am atata minte sa imi dau seama ca pretul consumabilelor ar trebui sa fie inclus in pretul motorului. Ei bine, nu si proprietarul. In discutia ce o aveam cu el, la un moment dat, a argumentat ca a luat motorul cu 2.900 euro si ...."am bagat bani in el". Se referea la consumabile. De aici a rezultat pretul nou. Nenegociabil! L-am intrebat daca, facand abstractie de uzura motorului in timp, eu iau motorul cu noul pret si la anu' "bag si eu bani in el", ce fac, il vand si mai scump? A parut putin nedumerit si n-a zis nimic. Dupa putin timp am si plecat.

 

Tragand linia, am pierdut juma' de duminica, am si condus pe drumuri proaste o gramada de km, m-am saturat de hoti si imbecili si ma intreb de ce dracu' nu poate fi si tara asta normala.

Mai caut!

Mesaj completat

Ca o adaugare la mesajul anterior, las' ca-mi iau io viespe si ma fac motociclist "versat", bag numa' "uilii" si "stăupii", vedeti voi!!!! :) :lol:

Editat de rammstein
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He he, poate am folosit un cuvant prea pretentios... sau neadecvat, oricum.

Ideea era de persoana, in cazul de fata, care face cam 10-15.000km pe an pe motor, de vreo 7-8 ani, si care stie la ce sa se uite atunci cand cumperi un motor mult mai bine decat mine (care sunt aproape tufa). Ca dovada, a descoperit ca motorul a fost trantit pe ambele parti, ca bordul si farul erau inlocuite, destul de neprofesionist dupa cum spunea el (eu m-as fi uitat ca un vițel si as fi zis ca totul e ok) si mai niste chestii. Initial, intentia era sa il si testeze in mers, imposibil astazi din cauza vremii.

 

Ideea cu consumabilele era alta. Incercam sa-mi dau seama, dupa indelungi comparatii cu motoare similare ca varsta si km, de unde naiba a scos proprietarul acel pret (inainte de a vedea pe viu motorul), de aici socoteli si alte complicatii.

 

Cu toata ignoranta mea in materie de mecanica, cu toata nepriceperea in "motoretism" (dar sunt plin de bune intentii), am atata minte sa imi dau seama ca pretul consumabilelor ar trebui sa fie inclus in pretul motorului. Ei bine, nu si proprietarul. In discutia ce o aveam cu el, la un moment dat, a argumentat ca a luat motorul cu 2.900 euro si ...."am bagat bani in el". Se referea la consumabile. De aici a rezultat pretul nou. Nenegociabil! L-am intrebat daca, facand abstractie de uzura motorului in timp, eu iau motorul cu noul pret si la anu' "bag si eu bani in el", ce fac, il vand si mai scump? A parut putin nedumerit si n-a zis nimic. Dupa putin timp am si plecat.

 

Tragand linia, am pierdut juma' de duminica, am si condus pe drumuri proaste o gramada de km, m-am saturat de hoti si imbecili si ma intreb de ce dracu' nu poate fi si tara asta normala.

Mai caut!

Mesaj completat

Ca o adaugare la mesajul anterior, las' ca-mi iau io viespe si ma fac motociclist "versat", bag numa' "uilii" si "stăupii", vedeti voi!!!! :) :lol:

 

uite, intrebai de motoreta:

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

 

nu stiu a cui este, gasii acum anuntul pe bike-shop... take a look!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite, intrebai de motoreta:

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

 

nu stiu a cui este, gasii acum anuntul pe bike-shop... take a look!

Motorul a fost cazut. Se vede si in poze ca are bordul lovit, lipsa carena de sub sa pe dreapta si poate mai are si alte hibe.

Mesaj completat

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...003-352430.html

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...003-353002.html

 

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/75458-...t-600-20042005/ - desi are o infundatura in rezervor...

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...005-353070.html

 

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/72999-...et-cb600f-2006/

 

Cateva Horneturi care isi merita banii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea cu consumabilele era alta. Incercam sa-mi dau seama, dupa indelungi comparatii cu motoare similare ca varsta si km, de unde naiba a scos proprietarul acel pret (inainte de a vedea pe viu motorul), de aici socoteli si alte complicatii.

 

Ideea asta cu consumabilele, pe care eu unul numai in romania am auzit-o este cea mai mare porcarie. Sa va zic si de ce.

Daca sa zicem la placute si cauciucuri le poti aproxima cat de cat la restul nu te poti increde decat pe cuvant.

Si la urma urmei vanzatorul e frate cu mama ca sa-l cred eu ce vrajeli imi baga?

Care e cel mai istet lucru pe care sa-l faci cand cumperi motorul? Schimbi uleiul si filtrele (daca n-ai ce face cu banii si antigelul si lichidul de frana).

Dar ca sa-mi zica cineva ca sa vezi ca abia i-am schimbat uleiul in furca, ba ma lasi? Ce garantie am..imi dai deviz de service? nu. Atunci?

Ce ma intereseaza ca are minere rizoma? Poate eu vreau sa le dau jos sa-mi pun stoc.

Ce ma intereseaza ca i-ai pus kit de lant nou? Pune-l frate inapoi pe ala vechi poate eu vreau sa mai merg asa inca 20000 de km.

Deci numai la romani am vazut vrajeala asta ieftina cu da frate da am bagat in ea consumabile..si de aici pretul umflat.

Adica daca omul a fost baiat bun si a tinut la motor, e una dar sa te taxeze pe tine pentru asta e deja altceva.

Sa nu-ti ia ochii asa ceva. O iei fix cum e sii faci tu schimburile la o adica ca nu e capatul pamantului.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e o varianta : eu daca as vinde in secunda asta mobra as da in pret si uleiul si filtrele pentru a fi schimbate inainte de inceperea sezonului....:lol:....ca doar am intotdeauna filtre si ulei pregatite pentru schimb........:)...asta ar fi corect sa ofere in pret macar cei care fac din adusul de mobre o afacere, daca nu si vanzatorii de "ocazie"....

My 2 cents...

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand motocicleta

pregatita pentru sezon (bujii, filtre, ulei, baterie, schimbate de 500 km)

pret 200 Euro negociabil

 

 

 

Tel.: 0761 613 283

 

 

http://www.okazii.ro/catalog/52056718/hond...ornet-2002.html

Editat de tommy_the_gun_2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tocmai am achizitionat un hornet 2006 cu hiss-ul ars am cumparat alt hiss de pe un hornet 2004 da scanteie,becul indicator pt hiss se stinge dar nu vrea sa porneasca si dupa ce scot cheia din contact becul de la hiss palpaie.poate sa imi spuna cineva care este cauza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tocmai am achizitionat un hornet 2006 cu hiss-ul ars am cumparat alt hiss de pe un hornet 2004 da scanteie,becul indicator pt hiss se stinge dar nu vrea sa porneasca si dupa ce scot cheia din contact becul de la hiss palpaie.poate sa imi spuna cineva care este cauza

 

stiu ca trebuie sa ai cumva sincronizat cipul din cheie cu cel din contact si cu CDI-ul motoretei.

daca ai luat de pe mobra din 2004 si CDI-ul si contactul si cheia, nu stiu de ce nu porneste, insa daca astea 3 sunt de pe mobre diferite... cred ca iti trebuie ceva sincronizare de tip IT...

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai baieti...aveti careva montat vreun amortizor de ghidon pe hornet ?. daca da...cum se comporta , ce model aveti, nu incurca mai mult la mers prin oras ?

mi-as pune si eu pe trotineta mea dar la cat costa ma gandesc sa mai analizez problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba e simpla: daca ai bani, pune-ti!

 

Nu exista dezavantaje. Diferenta de la fara la cu e enorma. Si cu cate e mai scump, cu atat e mai sensibil si are mai multe trepte de duritate. Pentru un street nu merita cine stie ce scula, dar pune-ti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand motocicleta

pregatita pentru sezon (bujii, filtre, ulei, baterie, schimbate de 500 km)

pret 2000 Euro negociabil

 

 

 

Tel.: 0761 613 283

 

 

http://www.okazii.ro/catalog/52056718/hond...ornet-2002.html

scuze, dar am rugat pe cineva sa posteze anuntul iar atata a fost tot ce a putut! pretul cerut este de 2000 euro negociabil, accept orice fel de test!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tocmai am achizitionat un hornet 2006 cu hiss-ul ars am cumparat alt hiss de pe un hornet 2004 da scanteie,becul indicator pt hiss se stinge dar nu vrea sa porneasca si dupa ce scot cheia din contact becul de la hiss palpaie.poate sa imi spuna cineva care este cauza

 

Daca ai cumparat aprinderea si cheia de la aceeasi aprindere eventual si contactul trebuie sa porneasca.Este normal sa clipeasca becul de la hiss dupa ce inchizi contactul. Asa face 48 de ore de la ultima folosire dupa care se stinge si e un martor cum ca hiss functioneaza. Daca dupa ce opresti motorul nu palpaie becul de la hiss inseamna ca este dezactivat. Poate ai altfel de probleme gen bujii proaste,benzina veche.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai baieti...aveti careva montat vreun amortizor de ghidon pe hornet ?. daca da...cum se comporta , ce model aveti, nu incurca mai mult la mers prin oras ?

mi-as pune si eu pe trotineta mea dar la cat costa ma gandesc sa mai analizez problema.

Nu vad rostul sa pui asa ceva pe Hornet pentru ca nu vobleaza in nici un fel. E doar o "pasarica" care ti s-a pus in minte.

Nu te cunosc, dar mai mult ca sigur nu l-ai exploatat la maxim si ai simtit nevoia de amortizor de ghidon.

Plus ca de banii care ii dai pe amortizor, pui un kit de lant nou, anvelope mai noi, schimbi uleiul de 3-4 ori, mai necesare Hornetului.

:D

Mesaj completat

scuze, dar am rugat pe cineva sa posteze anuntul iar atata a fost tot ce a putut! pretul cerut este de 2000 euro negociabil, accept orice fel de test!

Consumabilele se schimba primavara, inainte de sezon. Degeaba ai schimbat uleiul asta toamna si ai mers doar 500 de km cu el ca e fix zero.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba e simpla: daca ai bani, pune-ti!

 

Nu exista dezavantaje. Diferenta de la fara la cu e enorma. Si cu cate e mai scump, cu atat e mai sensibil si are mai multe trepte de duritate. Pentru un street nu merita cine stie ce scula, dar pune-ti.

tin sa te contrazic.pe hornet e cam partz amortizorul.dezavantaje exista...maaaari..la mersul prin oras.oricat de sensibil il aranjezi sa fie tot va tine,si schimba enorm manevrabilitatea in oras.in afar orasului poate,doar poate,merita DACA SI NUMAI DACA duci viespea in cel mai hardcore stil de pilotaj.noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...