danny_nt Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Salut, Eu am 2003. Am manualul de 2004-2006, din cunostintele mele, versiunea 2004 este identica cu cea 2003, daca cineva stie diferit, sa spuna, sa nu derutam pe nimeni. Manualul il gasesti aici Spor la treaba Manualul tau trateaza urmatoarele versiuni: 2003-2004 aka PC36, 2005-2006 aka PC35/05 deci toti anii 2003-2006, mai e aceeasi versiune si aici: http://bmanual.com/Honda-CB600F-Hornet-200...ice-Manual.html Mai este si cel pentru 1998-1999 aka PC34, 2000-2002 aka PC34/2000 cum e a mea, deci toti anii 1998-2002 pe urmatorul link: http://bmanual.com/Honda-CB600F-Hornet-199...ice-Manual.html si probabil cel pentru 2007-2008 PC41 si 2009-->> pe care nu le-am cautat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Salutari! Vrea cineva sa scape de semnalizatoarele originale de pe un Hornet? Daca da, sa imi dea un semn! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 ai pierdut vreunul? sau ce ai acum nu te multumeste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 (editat) ai pierdut vreunul? sau ce ai acum nu te multumeste? Le am pierdut pe toate 4. Am altele care nu ma multumesc estetic si vreau sa revin la ''radacini'' Editat Februarie 21, 2011 de Caniggia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 pai....pune si tu o pozna la ce ai acu si un pret....poate te-oi scapa de ele. ca io am doua de un fel si doua de alt fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 pai....pune si tu o pozna la ce ai acu si un pret....poate te-oi scapa de ele. ca io am doua de un fel si doua de alt fel. le cedez cu placere, dar numai dupa ce imi gasesc altele in loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen82 Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 salut vreau sa imi iau un hornet si am si eu nevoie de un sfat: am fost sa vad motoru si am remarcat ca nu e trecuta seria de pe motor pe acte, proprietarul a zis ca in italia motorul e trecut ca si consumabil si din cauza asta nu e trecut. e posibil? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 salut vreau sa imi iau un hornet si am si eu nevoie de un sfat: am fost sa vad motoru si am remarcat ca nu e trecuta seria de pe motor pe acte, proprietarul a zis ca in italia motorul e trecut ca si consumabil si din cauza asta nu e trecut. e posibil? multumesc Nu cred ca exista asa ceva!!! Ai mare grija, mie imi suna a teapa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen82 Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Nu cred ca exista asa ceva!!! Ai mare grija, mie imi suna a teapa! ok, multumesc de raspuns o sa vad ce o sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Nu cred ca exista asa ceva!!! Ai mare grija, mie imi suna a teapa! Ba exista, nu induce lumea in eroare, in Italia asa e, motorul e considerat consumabila si din cauza asta nu e trecuta seria lui pe acte. Cand am luat motorul pt fratemiu fusese adus tot din Italia si nu avea seria de la motor trecuta pe acte, am fost la rar si am inmatriculat-o fara cea mai mica problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Seria la cadru conteaza, motorul il poti schimba. Oricum da o cautare in baza de date din italia ca sa fii sigur ca nu-i furata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Daca are stampila cu "Radiata per exportazzione" sau ceva de genul, ar terbui sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 (editat) Iti spun eu 100% ca am cartea de italia in fata mea, tot pentru Hornet. Scrie clar pe ea, stampila cu Carta di circulazione annullata per definitiva esportazione. stampila ii pusa de 4 ori pe toata cartea, peste tot unde-i text. Mai am si un certificat de proprietate, tot de la italian, in care este scrisa seria de la sasiu "Telaio" Nu vad nici o serie de motor pe acolo. Daca ai dubii cel mai simplu ii sa mergi cu el la un birou de inmatriculari cu actele respective si aia o sa-ti spuna exact daca se poate inmatricula. Simplu Editat Februarie 22, 2011 de Garcya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Iti spun eu 100% ca am cartea de italia in fata mea, tot pentru Hornet.Scrie clar pe ea, stampila cu Carta di circulazione annullata per definitiva esportazione. stampila ii pusa de 4 ori pe toata cartea, peste tot unde-i text. Mai am si un certificat de proprietate, tot de la italian, in care este scrisa seria de la sasiu "Telaio" Nu vad nici o serie de motor pe acolo. Daca ai dubii cel mai simplu ii sa mergi cu el la un birou de inmatriculari cu actele respective si aia o sa-ti spuna exact daca se poate inmatricula. Simplu Corect. Seria de motor nu apare la italieni, dar la noi se ia in considerare si va fi trecuta cand faci RARul. Daca altceva suspect nu mai are motorul, da banii pe el si ai devenit hornetist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 (editat) Faina mobra...treaba e cu piesele ca sunt mai scumpe la mobrele astea..in rest e ok!!! Am un parbiz pe trotinetă. Nu Âştiu dacă e fix pentru hornet, pentru că se montează cam forțat. Îl pot monta în aÂşa fel încât să îmi arunce vântul peste cască? Trebuie să-l pun cât mai drept posibil, sau mai înclinat spre mine ? Toți spun că e mai bine cu parbriz, dar sincer mie mi-a plăcut mai mult fară. Parbrizul nu făcea decât să îmi dea vântul undeva pe la stomac. Nu mă deranjează vântul luat în piept, ci în dreptul capului, că îmi rupe gâtul. Mesaj completat Faina mobra...treaba e cu piesele ca sunt mai scumpe la mobrele astea..in rest e ok!!! Am un parbiz pe trotinetă. Nu Âştiu dacă e fix pentru hornet, pentru că se montează cam forțat. Îl pot monta în aÂşa fel încât să îmi arunce vântul peste cască? Trebuie să-l pun cât mai drept posibil, sau mai înclinat spre mine ? Toți spun că e mai bine cu parbriz, dar sincer mie mi-a plăcut mai mult fară. Parbrizul nu făcea decât să îmi dea vântul undeva pe la stomac. Nu mă deranjează vântul luat în piept, ci în dreptul capului, că îmi rupe gâtul. Editat Februarie 22, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 pentru cel cu hornetul din italia, confirm si eu ce au spus colegii mai sus, pe hartiile din italia nu este trecuta seria la motor. mai jos ai si linkul ministerului de interne din italia unde poti sa verifici daca a fost sau nu furata motoreta http://coordinamento.mininterno.it/servpub...erca_targhe.htm multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Am un parbiz pe trotinetă. Nu Âştiu dacă e fix pentru hornet, pentru că se montează cam forțat. Îl pot monta în aÂşa fel încât să îmi arunce vântul peste cască? Trebuie să-l pun cât mai drept posibil, sau mai înclinat spre mine ? Toți spun că e mai bine cu parbriz, dar sincer mie mi-a plăcut mai mult fară. Parbrizul nu făcea decât să îmi dea vântul undeva pe la stomac. Nu mă deranjează vântul luat în piept, ci în dreptul capului, că îmi rupe gâtul. Mesaj completat Am un parbiz pe trotinetă. Nu Âştiu dacă e fix pentru hornet, pentru că se montează cam forțat. Îl pot monta în aÂşa fel încât să îmi arunce vântul peste cască? Trebuie să-l pun cât mai drept posibil, sau mai înclinat spre mine ? Toți spun că e mai bine cu parbriz, dar sincer mie mi-a plăcut mai mult fară. Parbrizul nu făcea decât să îmi dea vântul undeva pe la stomac. Nu mă deranjează vântul luat în piept, ci în dreptul capului, că îmi rupe gâtul. si eu sunt fan "fara parbriz",dar am avut si motoreta cu parbriz de ala.mi-au trebuit vreo 200km sa il pozitionez in asa fel incat sa nu imi arunce in gat si casca tot vantul...recomandarea mea e sa urci pe mobra,sa faci ceva km si sa il pozitionezi in diferite feluri si o alegi pe cea care iti convine.sau si mai simplu...il dai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Salut Are cineva cumva de vanzare sticla de la stopul spate? Model 1998-2002 Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 si eu sunt fan "fara parbriz",dar am avut si motoreta cu parbriz de ala.mi-au trebuit vreo 200km sa il pozitionez in asa fel incat sa nu imi arunce in gat si casca tot vantul...recomandarea mea e sa urci pe mobra,sa faci ceva km si sa il pozitionezi in diferite feluri si o alegi pe cea care iti convine.sau si mai simplu...il dai jos Să înțeleg totuÂşi că se poate poziționa încât să bată peste cască, cu puțină chinuială ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen82 Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Daca are stampila cu "Radiata per exportazzione" sau ceva de genul, ar terbui sa fie ok. multam la toata lumea pentru raspunsuri da, are o chestie de genul " per exportazzione" si cu asta cred ca m-am convins: o sa o iau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Să înțeleg totuÂşi că se poate poziționa încât să bată peste cască, cu puțină chinuială ? Mai mult ca sigur. Daca asa cum e acu zici ca iti bate in stomac, incearca sa-l indrepti mai mult, adica sa-l ridici. Slabesti putin suruburile ca sa il poti regla din mers apoi il reglezi cum iti convine opresti si le strangi. La mine surubul de reglat este acelasi cu cel care tine farul, deci in prima faza am reglat parbrizul dar am dereglat farul. Apoi noaptea am reglat farul dar am dereglat parbrizul. Acum l-am lasat putin slabit sa mai reglez ce naiba se deregleaza primul. E o arta aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Să înțeleg totuÂşi că se poate poziționa încât să bată peste cască, cu puțină chinuială ? ai o sansa....dar mai tine si de inaltimea ta,pozitia pe motor..etc.spor la teraba..cand vine caldura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 da, are o chestie de genul " per exportazzione" si cu asta cred ca m-am convins: o sa o iau WELCOME! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Să înțeleg totuÂşi că se poate poziționa încât să bată peste cască, cu puțină chinuială ? Nu o sa bata niciodata peste casca. Fara parbriz iei vantul in piept si casca si cu parbriz in casca. Cu cat e mai mare parbrizul cu atat esti mai protejat. In rest singur vezi cum te simti mai confortabil schimband pozitiile parbrizului. Tu ai un parbriz mic si in cel mai bun caz o sa nu te mai bata vantul in piept. Sincer daca ma bate doar in casca pt mine e ok; nu-mi mai obosesc mainile la viteze de peste 140 cand fara parbriz te tii de ghidon efectiv daca nu te apleci. Eu mi-am luat de la Givi cel mai mare parbriz pt Hornet, sunt multumit de fluxul de aer dar urateste rau motocicleta.Nakedul e frumos naked. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 (editat) Nu o sa bata niciodata peste casca. Fara parbriz iei vantul in piept si casca si cu parbriz in casca. Cu cat e mai mare parbrizul cu atat esti mai protejat. In rest singur vezi cum te simti mai confortabil schimband pozitiile parbrizului. Tu ai un parbriz mic si in cel mai bun caz o sa nu te mai bata vantul in piept. Sincer daca ma bate doar in casca pt mine e ok; nu-mi mai obosesc mainile la viteze de peste 140 cand fara parbriz te tii de ghidon efectiv daca nu te apleci. Eu mi-am luat de la Givi cel mai mare parbriz pt Hornet, sunt multumit de fluxul de aer dar urateste rau motocicleta.Nakedul e frumos naked. Da, într-adevăr e mai frumos fără parbriz. Pe mine nu mă deranjează foarte tare vântul luat în piept ci vântul luat în cască. Trebuie să îmi cumpăr neapărat o cască mai buna din punct de vedere al aerodinamicii. Asta pe care o am acum îmi dă capul pe spate urât de tot. Am mers acum ceva vreme cu un uvex boss550 parcă Âşi era mult mai liniÂştită atmosfera. Antifonată mult mai bine Âşi o aerodinamică mai bună. Din păcate Uvexurile nu mi se potrivesc pe cap. Soluția optimă cred că e un parbriz Âşi o cască bună. Ca viitoare cască mă gândeam la shoei x-raid II sau xr1000. Editat Februarie 23, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.