Sergiu_Q Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Ma batea si pe mine un gand dar nu stiu cat de mult se merita. Daca ai farul clasic cu un bec H4 cum e si la cb500 sunt bani aproape aruncati. Mare diferenta nu o sa fie, farul e mare, oglinda la fel si iti difuzeaza lumina in loc sa ti-o concentreze intr-un singur loc si in final o sa ai o lumina alba si un pic mai puternica decat cea data de H4. eu am modelul S cu far mai patratos. problema la becul care il am acum este ca e chior de tot , in rest faza lunga pare sa bata unde trebuie, faza scurta e imprastiata bine pe strada, etc daca dau banii pe un bec bun , tot dau 50 ron . ce imi e 50 ce imi e 150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Doar mie mi se vede forumul asa tampit cu mesajele toate intr-un arbore dedesupt? Sau e ceva schimbat pentru toata lumea. Cel putin pe mine ma dispera ca nu vad toate mesajele in ordinea in care au fost scrise si pt fiecare mesaj in parte trebuie sa dau un click si sa astept pana se incarca. Mesaj completat Doar mie mi se vede forumul asa tampit cu mesajele toate intr-un arbore dedesupt? Sau e ceva schimbat pentru toata lumea. Cel putin pe mine ma dispera ca nu vad toate mesajele in ordinea in care au fost scrise si pt fiecare mesaj in parte trebuie sa dau un click si sa astept pana se incarca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu76 Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Doar mie mi se vede forumul asa tampit cu mesajele toate intr-un arbore dedesupt? Sau e ceva schimbat pentru toata lumea. Cel putin pe mine ma dispera ca nu vad toate mesajele in ordinea in care au fost scrise si pt fiecare mesaj in parte trebuie sa dau un click si sa astept pana se incarca. LA FEL SI LA MINE.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 nu e o problema a forumulul . se poate seta de orice user modul in care sa fie afisat undeva sus este un meniu in dreapta "Options" si la "Display Modes" dati "Standard" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Sergiu din ce an este hornetul tau? Ai un singur bec cu faza scurta si lunga? De ce nu iti iei de la luigi kit xenon cu balast slim h4 bixenon, si pe scurta o sa ai si pe lunga, poti sa dai flash, etc. Costa 150 lei Eu am comandat de la el, ii foarte de treaba, de exemplu am luat ceva total aiurea, din greseala mea: eu pe hornet am doua becuri separate pentru scurta si lunga, nu mai sunt h4, sunt h11. Am comandat h4 si el mi le-a inlocuit pe loc, fara discutii, cu h11. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 faza lunga e normala la kitul de care zici tu. eu as vrea sa am si faza lunga tot xenon. am sunat la aia de am pus eu linkul mai sus si mi-au zis ca vand si pe bucati . deci am cam rezolvat problema . nu au pe stoc inca dar nu e graba nici la mine. oricum ma mai uit si dupa alte oferte. la luigi am vazut ca H4 costa 190 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Ati avut careva BT016 pe Hornet? Cum sunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 faza lunga e normala la kitul de care zici tu. eu as vrea sa am si faza lunga tot xenon. am sunat la aia de am pus eu linkul mai sus si mi-au zis ca vand si pe bucati . deci am cam rezolvat problema . nu au pe stoc inca dar nu e graba nici la mine. oricum ma mai uit si dupa alte oferte. la luigi am vazut ca H4 costa 190 ron Costa 150, nu sunt actualizate preturile. Tocmai ti-am zis ca am cumparat eu h4 bixenon, adica ai xenon si pe scurta si pe lunga, asa cum vrei tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Costa 150, nu sunt actualizate preturile.Tocmai ti-am zis ca am cumparat eu h4 bixenon, adica ai xenon si pe scurta si pe lunga, asa cum vrei tu. sarumana' in cazul asta il sun sa-mi iau si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Am o problemă cu fiabilul Hornet. Pierde ulei pe la radiatorul de ulei, cel de după galerii. Vinovat de pierderea de ulei cred că e o-ringul de etanÂşare. Să desfac radiatorul Âşi să etanÂşez cu pastă sau ar trebui schimbată garnitura ? Să fie de vină temperaturile prea scăzute ? Eu circul cu motoreta acum iar dimineața când plec la Âşcolă sunt ceva grade cu minus. Se pot observa petele de ulei în partea de sus, unde se face legătura între baia de ulei Âşi radiator Âşi pe toată lungimea radiatorului, unde se prinde capacul în Âşuruburi. A scăzut Âşi nivelul de ulei de când am luat-o. Am făcut până în 2000km Âşi mai e ulei cam pe 35% din jojă. Când l-am cumpărat era cam 90%. Mesaj completat Radiatorul de ulei, dacă nu mă înÂşel, a apărut pe hornetul după 2002, dar nu-s sigur de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Am o problemă cu fiabilul Hornet. Pierde ulei pe la radiatorul de ulei, cel de după galerii. Vinovat de pierderea de ulei cred că e o-ringul de etanÂşare. Să desfac radiatorul Âşi să etanÂşez cu pastă sau ar trebui schimbată garnitura ? Să fie de vină temperaturile prea scăzute ? Eu circul cu motoreta acum iar dimineața când plec la Âşcolă sunt ceva grade cu minus. Se pot observa petele de ulei în partea de sus, unde se face legătura între baia de ulei Âşi radiator Âşi pe toată lungimea radiatorului, unde se prinde capacul în Âşuruburi. A scăzut Âşi nivelul de ulei de când am luat-o. Am făcut până în 2000km Âşi mai e ulei cam pe 35% din jojă. Când l-am cumpărat era cam 90%. Mesaj completat Radiatorul de ulei, dacă nu mă înÂşel, a apărut pe hornetul după 2002, dar nu-s sigur de asta. Gogule nu e ulei e antigel, intradevar acolo e radiatorul de ulei, dar acest radiator e racit de antigel. Cam toate horneturile ar trebui sa aibe, primele au avut motorul de pe cbr f3, iar radiatorul de ulei s-a pus incepand cu F3-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 O parere despre ulei Mobil semisintetic 10W-40 poate oferi cineva? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Gogule nu e ulei e antigel, intradevar acolo e radiatorul de ulei, dar acest radiator e racit de antigel. Cam toate horneturile ar trebui sa aibe, primele au avut motorul de pe cbr f3, iar radiatorul de ulei s-a pus incepand cu F3-ul. Eu la hornetul 2001 nu cred ca am. Oricum racitoarele astea sunt mari porcarii, la astra mi s-a strapuns si mi-a iesit tot uleiul prin vasul de antigel. Am avut ce curata. Vezi daca ai ulei prin antigel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 O parere despre ulei Mobil semisintetic 10W-40 poate oferi cineva? Ms Da Tii la motorul tau nu? Mai pune 10-15-20-30 de lei si baga macar un motul 5100 sau o alta marca de ulei mai rasarita, nu cacatul ala. Bagam si eu in primul meu motor, un kawasaki zephyr '94, tot 4 in line si il papa in draci, daca la mobil papa 500 ml la 2000 de km cu motul-ul papa 500 ml de la un schimb la altul (6000 de km). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 O parere despre ulei Mobil semisintetic 10W-40 poate oferi cineva? Ms mai pune cum ziceau si altii niste bani si pune un ulei mai de doamne ajuta.mobil-ul e un c...t mare si degeaba Mesaj completat Am o problemă cu fiabilul Hornet. Pierde ulei pe la radiatorul de ulei, cel de după galerii. Vinovat de pierderea de ulei cred că e o-ringul de etanÂşare. Să desfac radiatorul Âşi să etanÂşez cu pastă sau ar trebui schimbată garnitura ? Să fie de vină temperaturile prea scăzute ? Eu circul cu motoreta acum iar dimineața când plec la Âşcolă sunt ceva grade cu minus. Se pot observa petele de ulei în partea de sus, unde se face legătura între baia de ulei Âşi radiator Âşi pe toată lungimea radiatorului, unde se prinde capacul în Âşuruburi. A scăzut Âşi nivelul de ulei de când am luat-o. Am făcut până în 2000km Âşi mai e ulei cam pe 35% din jojă. man......papa si ulei....curge si antigelul.eu personal ti-as recomanda sa nu mai mergi pe minus grade si sa bagi un service ca la ca la carte.nu de alta dar la cum pierde si ulei motoreta ceva nu e in regula deloooooooc ..cat despre fiabilul hornet...el e fiabil.dar japonetzii aia mici si cu ochii oblici nu l-au gandit sa mearga la scoala pe minus grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 (editat) Pai eu, din putina mecanica pe care o stiu, adica aproape deloc , as zice ca e doar garnitura de vina, care poate s-a uzat din cine stie ce motive sau au inghetat ceva depuneri de apa (?), si daca o schimbi, s-ar putea sa rezolvi problema, insa sa pui o garnitura adevarata (originala sau aftermarket, nu decupata din cine stie ce materiale in nustiuce atelier din zona). Editat Martie 9, 2011 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Da,toate Hornet-urile au radiator de ulei,da,e o prostie pt Hornet,dar trebuie sa ne gandim ca motorul e saltat direct de pe CBR F2 respectiv F3 unde ideea nu mai pare asa proasta si da,e garnitura,subscriu la ce zice vladutz,ia-ti o garnitura originala si nu cred sa mai ai probleme.Poti sa mergi cu ea pe frig,nu e nici o problema,eu am mers cu ea pe frig o gramada,nu e un motor chiar asa de delicat,dar incearca sa-l lasi sa se incalzeasca putin inainte. P.S. Ca ulei eu am mers pe Castrol Actevo,rezultate ff bune mai ales ca Actevo este un ulei destul de ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 (editat) Eu, pana nu se incazeste motorul, nu trec de 3000rpm....deoarece nu mai am vreme sa stau in garaj pana se incalzeste. Oricum, sub 10 grade afara nu prea imi place sa ies, insa sa mergi sub 0 grade mi se pare un lucru foarte nesanatos pentru organism, doar daca nu ai ceva echipament foarte bun. Oricum, genuchii au de suferit cel mai mult din cauza frigului. Editat Martie 9, 2011 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Da,toate Hornet-urile au radiator de ulei,da,e o prostie pt Hornet,dar trebuie sa ne gandim ca motorul e saltat direct de pe CBR F2 respectiv F3 unde ideea nu mai pare asa proasta si da,e garnitura,subscriu la ce zice vladutz,ia-ti o garnitura originala si nu cred sa mai ai probleme.Poti sa mergi cu ea pe frig,nu e nici o problema,eu am mers cu ea pe frig o gramada,nu e un motor chiar asa de delicat,dar incearca sa-l lasi sa se incalzeasca putin inainte.P.S. Ca ulei eu am mers pe Castrol Actevo,rezultate ff bune mai ales ca Actevo este un ulei destul de ieftin. o mica problema pe frig e.aerul exagerat de rece nu ii place niciunui motor de motoreta,amestecul avand de suferit din cauza asta.pe langa asta,relantiul nu va ramane acelasi cand sunt minus 5 grade si cand sunt 15 grade cu plus.doi la mana,motorul trece prin cicluri de cald-rece prea brutal si prea des in decursul unei zile.se poate merge nu zice nimeni,nu explodeaza motorul dar nu e tocmai indicat.si cum zice si @valdutz50,sanatatea se subrezeste ceva .am mers si eu un sezon cu Actevo de la Castrol,fiind multumit pana cand motorul atingea pragul de 6000km,apoi gata...nu mai imi placea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Da Tii la motorul tau nu? Mai pune 10-15-20-30 de lei si baga macar un motul 5100 sau o alta marca de ulei mai rasarita, nu cacatul ala. Bagam si eu in primul meu motor, un kawasaki zephyr '94, tot 4 in line si il papa in draci, daca la mobil papa 500 ml la 2000 de km cu motul-ul papa 500 ml de la un schimb la altul (6000 de km). Ma gandeam eu ca e o pocnitoare Merci pt info.. In cazul asta merg pe Castrol SAE 10W-50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 (editat) o mica problema pe frig e.aerul exagerat de rece nu ii place niciunui motor de motoreta,amestecul avand de suferit din cauza asta.pe langa asta,relantiul nu va ramane acelasi cand sunt minus 5 grade si cand sunt 15 grade cu plus.doi la mana,motorul trece prin cicluri de cald-rece prea brutal si prea des in decursul unei zile.se poate merge nu zice nimeni,nu explodeaza motorul dar nu e tocmai indicat.si cum zice si @valdutz50,sanatatea se subrezeste ceva .am mers si eu un sezon cu Actevo de la Castrol,fiind multumit pana cand motorul atingea pragul de 6000km,apoi gata...nu mai imi placea Relanteul stă la acelaÂşi ture odată motorul încălzit. I-am pus Âşi o cârpă pe mijloc ca să ajungă mai repede la temperatura normală Âşi să nu se înfunde celulele radiatorului cu mizerie. Dacă trece prin cicluri de "cald-rece" ce se întâmplă ? Cât despre sănătate, e problema mea. Editat Martie 9, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 Si in MotoGP la un moment dat puneau banda izolatoare pe radiator ca sa controleze temperatura, asa ca nu e o rusine sa pui carpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 E un (cuvant urat) de O ring imens care vine intr-un canal al capacului, ce mare branza, auzi tu sa fie OEM altfel ... altfel ce, te dau astia de la honda in judecata ca nu pui iese de origine? Cat despre mersul iarna ... faza cu schimbarile prea mari de temperatura care afecteaza motorul auzi tu, de unde a iesit asta? Auto nu au tot motoare cum au si motocicletele si alea nu au nici pe naiba, daca racirea e brusca rau gen dupa ce ai incins bine motorul torni apa rece pe el atunci da, e o mare problema, dar in cazul in care il lasi sa se incalzeasca normal si sa se raceasca de la sine unde e problema ??? V-ati gasit de cine sa va luati ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 daca racirea e brusca rau gen dupa ce ai incins bine motorul torni apa rece pe el atunci da, e o mare problema, Asa ceva nu cumva se intampla cand speli motorul la spalatorie?...motor cald, dush rece de apa cu spuma activa.....am fost de 2 ori la spalatorie si ma miram cat de repede s-a racit motorul. E bine oare asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 (editat) Asa ceva nu cumva se intampla cand speli motorul la spalatorie?...motor cald, dush rece de apa cu spuma activa.....am fost de 2 ori la spalatorie si ma miram cat de repede s-a racit motorul. E bine oare asa ceva? Ba da doar ca acolo iti da cu un jet de apa, dar nu e indicat, cel mai bine e sa il lasi macar cateva minute sa se raceasca de la sine, oricum alta e cand arunci o galeata de 10l pe motor dintr-o data. Editat Martie 9, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.