vladut50 Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Cred ca Method zicea 1000km doar asa ca sa sublinieze ca tin f putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 contisport, pilot power... Mesaj completat Cred ca Method zicea 1000km doar asa ca sa sublinieze ca tin f putin. eu nu cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Ma uitam aseara la o chestie. Cand am scos motorul de la naftalina a pornit la prima cheie. Oare chiar sunt necesare toate chestiile pe care le recomanda unii, ba ca se face benzina nu stiu cum, ba uleiul nu stiu ce, ba carburatoarele golite, ba bujiile nu stiu cum. Eu doar am tinut bateria la incarcat si am pus porcarie din aia care previne decantarea apei din rezervor in rest nimic, totul lasat ca gata pentru functionare. Voi ce ati facut la motoare pentru iarna si cum au pornit prima oara? Sunt chestiile care circula printre motociclisti doar mituri? Am mai auzit de oameni care le pornesc odata pe saptamana doar ca sa consume bateria si sa afume bujiile ca alt scop nu vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 (editat) Al meu a stat acoperit dar in frig, minus multe grade ca era la casa la munte. Nu a plouat / nins pe el dar totusi temperatura a fost mult mai scazuta ca in oras. Nu a pornit deloc. Am pornit-o intr-un final cu cabluri la bateria de la masina tinand frana de fata si impingand de ea inainte in timp ce ii dadeam la buton. Asa am vazut ca da semne sa porneasca si pana la urma a luat-o. Eu ce sa zic, nu ma pricep la mecanica dar probabil ca s-a stricat benzina in ea sau o fi inghetat ceva... Editat Martie 16, 2011 de Garcya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 contisport, pilot power... Adica Continental Sport Attack, Michelin Pilot Power 2 sau Pure, Metzeler M3, compromisul cel mai bun pentru oras combinat cu drumuri lungi si viraje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Ma uitam aseara la o chestie. Cand am scos motorul de la naftalina a pornit la prima cheie.Oare chiar sunt necesare toate chestiile pe care le recomanda unii, ba ca se face benzina nu stiu cum, ba uleiul nu stiu ce, ba carburatoarele golite, ba bujiile nu stiu cum. Eu doar am tinut bateria la incarcat si am pus porcarie din aia care previne decantarea apei din rezervor in rest nimic, totul lasat ca gata pentru functionare. Voi ce ati facut la motoare pentru iarna si cum au pornit prima oara? Sunt chestiile care circula printre motociclisti doar mituri? Am mai auzit de oameni care le pornesc odata pe saptamana doar ca sa consume bateria si sa afume bujiile ca alt scop nu vad. Am tinut motorul in garaj fara incalzire, deci a fost supus la temperaturi sub 0 grade, iar pentru benzina am folosit un aditiv mai degraba dedicat curatarii carburatoarelor pt ca stabilizator de benzina nu am gasit. Bateria am tinut-o in casa si am incarcat-o 6h o data pe luna. Pe deasupra am mai folosit WD40 pentru piesele metalice. Hornetul a pornit din a 3-a incercare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Sunt plin de spume. Cand ma pregateam sa imi iau anvelope, m-am trezit cu o belea mai veche de care am crezut ca am scapat. Astazi m-a lasat hornetul in drum. IAR. S-a oprit si nu mai avea suficient curent sa porneasca. Bateria este noua, si am crezut ca cea veche nu primea curent. Cand am montat-o pe cea noua, la masuratoare imi incarca. Am facut cateva drumuri si am masurat-o iar. Totul OK Acum mi-a descarcat bateria si iar nu mai incarca. Suspectez releul. VA ROG sa imi spuneti de unde sa iau un releu pt Hornet 2001 F PC 34 Am vazut un cod pe el SH693-12. Prefer si unul SH mai ieftin. ( mai am de luat si gume ) Multumesc anticipat pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 VA ROG sa imi spuneti de unde sa iau un releu pt Hornet 2001 F PC 34Am vazut un cod pe el SH693-12. Prefer si unul SH mai ieftin. ( mai am de luat si gume ) Multumesc anticipat pt ajutor http://www.pro-bike.ro/forums/topic/75220-...carcare-cbr-f3/ Vezi cu cat il da nenea asta. Noi am inteles ca sunt pe la 300 roni..bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Nou 370lei, de la Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Sunt plin de spume. Cand ma pregateam sa imi iau anvelope, m-am trezit cu o belea mai veche de care am crezut ca am scapat.Astazi m-a lasat hornetul in drum. IAR. S-a oprit si nu mai avea suficient curent sa porneasca. Bateria este noua, si am crezut ca cea veche nu primea curent. Cand am montat-o pe cea noua, la masuratoare imi incarca. Am facut cateva drumuri si am masurat-o iar. Totul OK Acum mi-a descarcat bateria si iar nu mai incarca. Suspectez releul. VA ROG sa imi spuneti de unde sa iau un releu pt Hornet 2001 F PC 34 Am vazut un cod pe el SH693-12. Prefer si unul SH mai ieftin. ( mai am de luat si gume ) Multumesc anticipat pt ajutor si pe mine m-a lasat pe sfarsitul sezonului trecut.am luat nou de la irina(user skija ninja).recomand sa iei NOU,nu de alta dar iei unul SH si poate ai ghinion sa te lase si ala....ca nu are durata de viata infinita.am dat 400 si ceva de ron pe el,dar nu mai am probleme.decat sa dai 250-300 si sa te lase cand ti-e lumea mai draga..parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 eu sincer sa fiu nu stiu exact ce releu mi-a pus mecanicul pe el... am impresia ca este de cv suzuki, la verificat...incarca cat trebuie, si cu ala umblu de anul trecut , apropo am dat 50 roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianpavelmm Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Salutare, Ce recomandati, racire cu apa, antigel sau ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Nou 370lei, de la Honda. De unde mai exact ? Din Pipera ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Nu-s din BucureÂşti, nu Âştiu pe unde mai e reprezentață Honda la voi. Poți să cauți Âşi pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Voi ce ati facut la motoare pentru iarna si cum au pornit prima oara? Nimic. Tinuta in frig. Bateria am scos-o doar in ultimele 3 saptamani de iarna si am dus-o in casa. A pornit la prima fara nici un ajutor. Am pornit-o de 2 ori in iarna...O data ca sa o aud si o data ca sa o mut (1 km). Oi fi eu mai norocos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Salutare, Ce recomandati, racire cu apa, antigel sau ulei? glumesti, sau doar nu stii? apa: nu, cea nedemineralizata produce depuneri de saruri, cea demineralizata nu face schimbul de caldura la fel de bine ca si gelul si apa fierbe la 100 de grade. Daca o sa mai fie nopti cu temperaturi negative (si o sa fie), exista riscul sa iti crape radiatorul sau chiar blocul motor antigel : te costa 10 lei pe litru, la 2.2 litri cat intra in hornet, nu e mare lucru. face totul cum terbuie, nu corodeaza, ci chiar curata, face schimbul de caldura bine ulei: asta probabil o stii de la "racire pe ulei" care inseamna un pic altceva (atunci cand exista un radiator mic, prin care trece uleiul din motor, si este racit). Nu e binevenit sa umpli sistemul de racire proiectat pentru apa cu ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Nu e binevenit sa umpli sistemul de racire proiectat pentru apa cu ulei. :laugh: ....asta a fost tare de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 Fratziorii de Hornetzel,va zic si eu o vorba : nu va luati cauciuce moi-moi ca va tin 1000km.Incercati un compromis intre rezistenta cauciucului si grip.Eu zic ceva mediu.In nici un caz M3 prin care bagi mana cand e rece,decum cand se incalzeste.Ca sa mergi la adevarata valoare a unui M3,adica sa profiti de aderenta pe care ti-o ofera,pai tre sa mergi intr-un mare fel...Aa,poate vi se pare ciudat,dar eu am avut rezultate f bune cu Michelin Pilot Power pe R1.A imbinat aderenta cu rezistenta extraordinar,cand am luat motoru era incaltata cu asa ceva si erau uzate cam 30% si eu am mai mers 5500 km pana s-a dus spatele.Si spatele a luat saracu niste acceleratii...Fata mere si acuma,nota 15 eu am Metzeler M1 acum pe spate si pot sa zic ca au aderenta super buna si nu ma tem sa ma las pe curbe . M3 sunt mai bune .M5 sunt si mai bune daca ai bani si te tin si mai mult . Pilot Power pe R1 ? ieri am stat de vorba cu un baiat care are mai multe motorete si imi spunea cat de proaste sunt exact pe R1 Tipul nu este incepator si a condus cam de toate deci il cam cred. La Metzeler ce-mi place e ca se incalzeste destul de repede dar are aderenta chiar si cand este rece . Am pipait mai multe gume noi sa vad cum sunt ca textura dar nu am gasit niciunul la fel ca Metzeler . Marea majoritate la rece sunt destul de tari si pe masura ce se incalzesc ai impresia ca se topesc. La asta al meu pe care trebuie sa-l schimb(M1), cand ma dau mai tare se vede uzura...dar nu se topeste . Am incercat o explicatie mai putin tehnica ... Altele bune ar fi Dunlop 211 . acum depinde cum te dai . daca vrei sa te dai pe curbe si sa ai si incredere ca nu dai cu bucile de pamant iei ceva mai bun, else is bune si Danubiana Mesaj completat Ma uitam aseara la o chestie. Cand am scos motorul de la naftalina a pornit la prima cheie.Oare chiar sunt necesare toate chestiile pe care le recomanda unii, ba ca se face benzina nu stiu cum, ba uleiul nu stiu ce, ba carburatoarele golite, ba bujiile nu stiu cum. Eu doar am tinut bateria la incarcat si am pus porcarie din aia care previne decantarea apei din rezervor in rest nimic, totul lasat ca gata pentru functionare. Voi ce ati facut la motoare pentru iarna si cum au pornit prima oara? Sunt chestiile care circula printre motociclisti doar mituri? Am mai auzit de oameni care le pornesc odata pe saptamana doar ca sa consume bateria si sa afume bujiile ca alt scop nu vad. habar n-am eu mi-am schimbat bujiile ca asa mi s-a nazarit si am vrut sa trec pe iridium, am golit rezervorul cu gandul de a-l curata de eventualele reziduri dar era foarte curat:) am schimbat uleiul si filtrele si am curatat/sincronizat carburatoarele. dupa toate astea mobra mea trage destul de bine chiar din ture joase . inca nu i-am facut consumul ca nu am apucat sa merg la benzinarie . dar sper sa nu trec de 6-6.5 cat aveam anul trecut . eu am mai pornit-o iarna asta si rezultatul a fost cum ai spus si tu...am descracat bateria la un moment dat . eu o porneam sa ma dau cu ea prin garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 La o plimbare, din rutina zilnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 :laugh: ....asta a fost tare de tot Tare putin spus!!!!(pentru unii merge si ulei,sa unga presutupa!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealer Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Salut. Stiti cumva daca instalatia de pornire contact+cdi merge de pe modelul 2003 pe modelul 2005? Stiu ca este acelasi model pc36 dar ma gandesc sa nu fi schimbat ceva. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Cred ca Method zicea 1000km doar asa ca sa sublinieze ca tin f putin Exact,thks,ziceam asa,orientativ. Nu am zis ca Metzeler sunt cauciucuri proaste,eu am luat Hornet-ul echipat cu M1,sunt f bune,e adevarat se incalzesc f repede,aderenta buna dar mie mi s-a parut ca M1 s-a gatat rapid,si atunci de abia o frecam pe la 80-90 ca eram incepator.Cand am inceput sa-i dau mai tare facea brobonele de cauciuc.Am vrut sa-mi iau M3 dar pur si simplu bagam degetul prin ele de cat de moi erau.Banuiesc ca aveau super aderenta da nush cat m-ar fi tinut asa ca m-am sucit si mi-am luat Dunlop 211 care sunt destul de ok. @ Sergiu_Q : Mie Pilot Power-ul pe R1 mi-au facut impresie extraordinara.Mentionez ca nu sunt f priceput pe curbe,deci nu scot untul nici din motor nici din cauciucuri,dar cauciucurile s-au comportat bine de tot : aderenta buna,rezistenta f buna,bune pe ploaie.Un prieten cu primul model de R1 a avut pe fata si a zis ca e ff bun.Acuma pt cei avansati,duse la limita nush cum se comporta,dar in mers normal,jos palaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 glumesti, sau doar nu stii?apa: nu, cea nedemineralizata produce depuneri de saruri, cea demineralizata nu face schimbul de caldura la fel de bine ca si gelul si apa fierbe la 100 de grade. Daca o sa mai fie nopti cu temperaturi negative (si o sa fie), exista riscul sa iti crape radiatorul sau chiar blocul motor antigel : te costa 10 lei pe litru, la 2.2 litri cat intra in hornet, nu e mare lucru. face totul cum terbuie, nu corodeaza, ci chiar curata, face schimbul de caldura bine ulei: asta probabil o stii de la "racire pe ulei" care inseamna un pic altceva (atunci cand exista un radiator mic, prin care trece uleiul din motor, si este racit). Nu e binevenit sa umpli sistemul de racire proiectat pentru apa cu ulei. Pai de exemplu ce s-ar intampla daca bagi ulei? 1. nu ingheata, cel putin la 0 grade ca apa, nu fierbe la 100 grade, este mai scump ca antigelul de obicei(da asta e bila neagra). Necunoscuta e cum face schimbul de caldura cu radiatorul. Dar la prima vedere mi se pare doar mai costisitor nu si ca ar avea efecte negative. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 (editat) Pai de exemplu ce s-ar intampla daca bagi ulei? 1. nu ingheata, cel putin la 0 grade ca apa, nu fierbe la 100 grade, este mai scump ca antigelul de obicei(da asta e bila neagra).Necunoscuta e cum face schimbul de caldura cu radiatorul. Dar la prima vedere mi se pare doar mai costisitor nu si ca ar avea efecte negative. Sincer sa fiu, poate unii baga ulei, si de asta am fost quote'at de mai multe ori nu stiu ce sa zic. Dar uleiul este ceva mai vascos, si eu vad urmatoarele probleme 1. Ar face un ciclu pompa -motor - radiator- pompa, mai incet, si inevitabil cu un schimb de caldura mai prost din cauza asta. 2. Nu stiu daca sistemul cu vasul de expansiune ar functiona la fel de corect 3. Cand ai scurge uleiul pe la surubul de drenaj, ai murdari motorul 4. In caz ca ai vrea sa completezi nivelul la lichid ar trebui sa ai uleiu tot timpul la tine, pe cand atunci cand ai antigel, oricand poti sa completezi cu nitica apa. Din avantajele enuntate de tine, pai la 0 grade nu ingheata nici antigelul, si nici nu fierbe la 100, si au si substante care sa impidice corodarea. Unicul avantaj care ar putea sa existe la ulei , este lipsa depunerilor si a corodarii. Poate daca bagi un 0W30 ar merge, nu stiu ce sa zic... incearca si povesteste-ne Editat Martie 17, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Cred ca Method zicea 1000km doar asa ca sa sublinieze ca tin f putin. Exact,thks,ziceam asa,orientativ. Nu era prea greu sa iti dai seama Oricum, un lucru e clar....tot timpul a fost acest compromis....cu cat cauciucurile sunt mai moi, cu atat au aderenta mai buna (in majoritatea conditiilor), insa tin mai putin.....cel mai bun compromis e multicompund (2CT, 3CT) sau continuous compund ca cei de la Continental.....tari la mijloc si moi pe margini. Cine se da racing, se mai scapa pe circuite si are bani isi ia gume sport (mai scumpe, mai aderente dar tin mai putin), cine se da asa mai "cu treaba buna" isi ia sport touring (mai ieftine, aderenta mai scazuta si durata de viata lunga) ...da cred ca lucrurile astea se stiu deja. Mesaj completat Cred ca Method zicea 1000km doar asa ca sa sublinieze ca tin f putin. Exact,thks,ziceam asa,orientativ. Nu era prea greu sa iti dai seama Oricum, un lucru e clar....tot timpul a fost acest compromis....cu cat cauciucurile sunt mai moi, cu atat au aderenta mai buna (in majoritatea conditiilor), insa tin mai putin.....cel mai bun compromis e multicompund (2CT, 3CT) sau continuous compund ca cei de la Continental.....tari la mijloc si moi pe margini. Ati auzit careva sa fie contraindicate bujiile cu iridium motoarelor mai vechi...an 2000 pe carburator...cum ar fi Hornetul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.