adrianm Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Stie cineva daca la o Hornet din 2007 cu indicatii in mph (modelul cu lcd adusa din UK ) se pot schimba indicatiile in kmh ? Imi raspund tot eu : DA se pot schimba (E type only) scrie in Owner's Manual la pag 28-30 Ignition ON, press and hold SEL and RESET for more than 2 sec press SEL repetat pana clipeste mph apoi RESET schimba afisajul in kmh( se schimba toate se trip A, trip B,speedometer, odometer). Asa ca luati cu incredere motociclete din UK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d t m Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 nu prea misca lumea in cuibul de viespi... deci si a mai montat cineva ghidon de sbk pe hornet sau nu?normal unii mi ar spune:"pai de ce nu l vinzi si ti iei un sbk".... R: ca mi place sa l personalizez pe al meu zilele trecute am curatat si eu galeriile cu autosol(multumiri pe aceasta cale)...au iesit spectacol" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Sa vedem poze cu galeriile lucitoare ! Si eu am frecat pe ale mele vreo 2 ore prima data....dar a meritat efortul....au iesit bestiale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 ce anume vreisa stii despre montarea ghidonului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dilivio Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 salutare. am vazut un hornet 2007 cu seaua schimbata. Mi se pare ca era sa cu gel. am cautat peste tot dar nu am gasit nicaieri pe cineva care sa produca sau sa vanda asa ceva. stie cineva vreun site sau pe cineva in romania care ma poate ajuta? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
connoisseur Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Salut, Sant incepator total (miercuri 24 am examenul) si vreau un motor. Am posibilitatea sa iau un Hornet din 2006 la aprox 4700 EUR. Merita pretul asta? Mentionez ca motocicleta momentan nu porneste si a fost trantita pe dreapta. Are rezervorul infundat, pedala frana spate indoita si destul de julit motorul, in rest pare OK. Km are un pic peste 9000. Cat de scump poate fi de remediat faptul ca nu porneste? Cam ce pret au consumabilele (ulei, filtre si eventual kit de lant)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Salut, Sant incepator total (miercuri 24 am examenul) si vreau un motor. Am posibilitatea sa iau un Hornet din 2006 la aprox 4700 EUR. Merita pretul asta? Mentionez ca motocicleta momentan nu porneste si a fost trantita pe dreapta. Are rezervorul infundat, pedala frana spate indoita si destul de julit motorul, in rest pare OK. Km are un pic peste 9000. Cat de scump poate fi de remediat faptul ca nu porneste? Cam ce pret au consumabilele (ulei, filtre si eventual kit de lant)? Cam mult, trantita si fara sa porneasca. Preturile sunt cam pe-acolo dar fara sa fie tavalita, cam atat costa o Horneta din 2006. Asa ar trebui sa arate o Horneta la banii aia. Oricum oferta e foarte mare si urmeaza preturi de iarna, ai de unde alege nu te grabi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 iti dau eu una din 2000,model 2001 la un super pret . 2400 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 am si eu o intrebare: care e probabilitatea sa se arda ambele becuri pe stanga la semnalizare? am patit-o aseara cand nu mai luminau, dar releul mergea ok...siguranta s-a ars usor...i-am facut un scurt ca sa verific. inteleg sa se arda un bec dar amandoua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 salutare.am vazut un hornet 2007 cu seaua schimbata. Mi se pare ca era sa cu gel. am cautat peste tot dar nu am gasit nicaieri pe cineva care sa produca sau sa vanda asa ceva. stie cineva vreun site sau pe cineva in romania care ma poate ajuta? merci http://www.topsaddlery.com/en/index.php4 in Romania prin C&C Motorbikes ADRESA: C&C Motorbikes International SRL Bucuresti Str. Lt.av. Gheorghe Caranda nr.53 E-mail: info@barracudamoto.ro Telefon:+40 21 410 67 32 Mobil: +40 723.99.77.55 +40 742.99.77.55 Catalin Fax: +40 21 411 25 54 am si eu o intrebare: care e probabilitatea sa se arda ambele becuri pe stanga la semnalizare? am patit-o aseara cand nu mai luminau, dar releul mergea ok...siguranta s-a ars usor...i-am facut un scurt ca sa verific. inteleg sa se arda un bec dar amandoua? ai un scurt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 poti sa detaliezi putin? eu am mers pe principiul ca daca as avea scurt se ardea siguranta si nu consumatorii...faza e ca n-am umblat la semnalizari sau altceva electric de mult timp...sa apara asa din senin iau azi 4 becuri si daca se ard ma apuc sa verific instalatia toata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 (editat) poti sa detaliezi putin? eu am mers pe principiul ca daca as avea scurt se ardea siguranta si nu consumatorii...faza e ca n-am umblat la semnalizari sau altceva electric de mult timp...sa apara asa din senin iau azi 4 becuri si daca se ard ma apuc sa verific instalatia toata.. Ai dreptate scurtul nu ardea consumatorii. Semnalizarea dr merge ? Incarcarea e buna ? Am avut urmatoarea experienta: prin 1994 in Ungaria conduceam o Dacia.Aveam farurile aprinse.Am semnalizat stanga si am facut o depasire.In momentul acela mi-a sarit borna - (minus) de la baterie.Tensiunea a sarit pe la vreo 40 v si mi-a ars tot ce aveam aprins atunci : pozitii, faza scurta, semnalizare stg si becurile din bord. Verifica si bornele. Editat Septembrie 22, 2008 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dilivio Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 http://www.topsaddlery.com/en/index.php4 in Romania prin C&C Motorbikes ADRESA: C&C Motorbikes International SRL Bucuresti Str. Lt.av. Gheorghe Caranda nr.53 E-mail: info@barracudamoto.ro Telefon:+40 21 410 67 32 Mobil: +40 723.99.77.55 +40 742.99.77.55 Catalin Fax: +40 21 411 25 54 merci mult pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 no problemo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Traduceri din manualul italian Hornet 600 Toate aceste indicatii sunt pentru Honda Hornet 600 (CB600F). Pentru alte modele s-ar putea sa nu fie valabile. Traduceri din manualul italian din 1999, dar cred ca sunt valabile pana la hornet 2003 linistit, si poate si mai mult. - Relnati: 1300 rpm (+-100rpm) - Joc liber al manetei de ambreiaj: 1-2cm (altfel strici discul de ambreiaj) - Benzina cu cifra octanica de cel putin 91 cu continut scazut de plumb. (95-ul de la noi are cam 91 real cred) - Nivelul de ulei se verifica cu motocicleta dreapta (nu pe piciorul lateral) dupa ce s-a pornit motorul 2-3min si s-a lasat oprit 2 min. Nivelul se verifica fara a insuruba joja! - Lichid de racire: antigel + apa distilata (50%/50%). Un amestec de 40% antigel si 60% apa nu protejeaza impotriva coroziunii. Daca e foarte frig (sub 0 grade) se poate ajunge pana la un maxim de 60% antigel - 40% apa distilata. - Butonul rosu de oprire al motorului este de siguranta si de obicei se lasa pe pozitia ON. Adica opresti motorul de la cheie. - Nu tineti apasat butonul de pornire mai mult de 5 sec. Dupa fiecare apasare, lasati inca 10 secunde pana la o noua apasare. - Joc lant: 3-4 cm cu motocicleta pe picoirul lateral si la liber. - cand indicatorul de temperatura nu a trecut de prima linie (adica motorul e rece) nu depasiti 3000rpm (asa tin minte ca am citit, dar acuma nu gasesc, asa ca s-ar putea sa ma insel). Adica incalzesti motorul, dar acuma cum e frig, trebuie sa stai 15 min pana ajunge la temperatura optima. Asa ca incalzesti motorul 5 min dupa care pleci, dar nu depasesti 3000rpm pana nu trece indicatorul de prima linie. Depozitare pt iarna Depizotarea pe durata lunga, cum ar fi pe timpul iernii, necesita anumite operatiuni care sa reduca deteriorarea motocicletei datorita nefolosirii ei pe durata lunga. Eventualele reparatii trebuiesc efectuate inainte de depiozitare, deoarece se pot uita in momentul repunerii in folosire a motocicletei. 1. Schimbati uleiul si filtrul de ulei (puneti ulei naspa si ieftin daca va trebui sa il schimbati la primavara) 2. Asigurati-va ca circuitul de racire contine un amestec de antigel si apa distilata de 50%-50% 3. Goliti rezervorul de benzina si stropii peretii acestuia cu ulei anticoroziv (cred ca poate fi si ulei de motor) Puneti la loc capacul rezervorului. 4. Pentru a evita ruginirea in interiorul cilindrilor, urmati urmatorii pasi: a) scoateti cauciucurile ce protejeaza bujiile si punetile departe de bujii, pe ceva plastic sau acoperiti-le cu banda adeziva. scoateti bujiile si puneti-le intr-un loc sigur. Nu le conectati la capacele de cauciuc! c) varsati in fiecare cilindru cate o lingurita (15-20 cm cubi) de ulei de motor nefolosit. d) rotiti motorul in gol de cateva ori pentru a se distribui bine uleiul (apasand butonul de automat cateva secunde cred) e) puneti inapoi bujiile si capacelele de cauciuc 5. Scoateti bateria si depozitati-o intr-un loc protejat de temperaturi sub 0 grade sau de lumina soarelui. Verificati nivelul lichidului si efectuati incarcarea lunga (0,9A/5 - 10 h) a bateriei o data pe luna. (incarcarea rapida este la 4,0A/1h) 6. Spalati si uscati motocicleta. Ceruiti-o pe partile finisate. Pulverizati ulei anticoroziv pe partile cromate. 7. Lubefiati lantul. 8. Umflati cauciucurile la presiunea recomandata. Puneti motocicleta pe suporti ca sa ridicati rotile de la sol. 9. Acoperiti motocicleta (nu folositi plastic) si depozitati-o intr-un loc ferit de umiditate, schimbari zilnice de temperatura, sau lumina soarelui. Repunerea in functiune 1. Descoperiti si curatati motocicleta 2. Schimbati uleiul daca au trecut mai mult de 4 luni de la depozitare 3. Verificati nivelul lichidului in baterie si incarcati-o daca este nevoie 4. Goliti din rezervor uleiul anticoroziv care s-a scurs de pe peretii acestuia. Umpleti rezervorul cu benzina. 5. Efectuati toate controalele de rutina de dinaintea pnerii in functiune. (functionarea comenzilor, farului, becurilor, franelor, nivelul de ulei, lichid de racire, presiune pneuri, etc.) Faceti o tura la viteza mica intr-un loc ferit de trafic. In loc sa stropiti rezervorul cu ulei anticoroziv, cred ca mai bine ar fi sa faceti plinul cu benzina pana la gat si apoi sa adaugati stabilizator in benzina. Apoi faceti o tura cu motocicleta ca sa ajunga stabilizatorul in carburatoare. Daca ramane peste iarna benzina nestabilizata in carburatoare se aduna depuneri foarte urate. Manualul zice ca in cazul depozitarii pt mai mult de o luna, trebuiesc golite cerburatoarele, insa benzina stabilizata cred ca e ok daca ramane cateva luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emax Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Salut si eu am avut problema asta si dupa schimbarea cauciucului a disparut , iar presiunile scrise pe aparatorul de lant nu sunt chiar potrivite pt drumurile noastre , eu personal in fata pun 2.1 si spate 2.3 la rece. salut.crezi ca poti sa imi faci si mie rost de o aripa spate?daca da te rog sa imi dai de stire.MERCI ANTICIPAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 salut.crezi ca poti sa imi faci si mie rost de o aripa spate?daca da te rog sa imi dai de stire.MERCI ANTICIPAT! Salut , da pot sa-ti fac rost ,iti trimit pm. cu detaliile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emax Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Salut , da pot sa-ti fac rost ,iti trimit pm. cu detaliile. salut.da imi trebuie.motoreta mea este neagra si as vrea sa fie neagra aripa.te rog sa imi dai un beep pe tel 0744322536 sa vedem cum procedam. eu sint din bucuresti.MERCI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 Salut , da pot sa-ti fac rost ,iti trimit pm. cu detaliile. Saliu, trimite-mi si mie PM-ul acela... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 Saliu, trimite-mi si mie PM-ul acela... Salut , am trimis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d t m Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 Sa vedem poze cu galeriile lucitoare !Si eu am frecat pe ale mele vreo 2 ore prima data....dar a meritat efortul....au iesit bestiale mda urmeaza pozele...m-a cam prins ploaia zilele astea si inca nu am spalat-o...dar revin ce anume vreisa stii despre montarea ghidonului? pai pozitia se schimba drastic? avand un mini parbriz e mai relaxata pozitia de mers in afara? hornetul are rezervorul plat si lat...lucru care te impiedica sa ai un punct de contact cu rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 (editat) La ce pret se ridica o aparatoare de aia pt roata spate? Din ce matereal e? Editat Septembrie 30, 2008 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 La ce pret se ridica o aparatoare de aia pt roata spate? Din ce matereal e? Salut , e din fibra de sticla , si costa 180 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 nu prea misca lumea in cuibul de viespi... deci si a mai montat cineva ghidon de sbk pe hornet sau nu?normal unii mi ar spune:"pai de ce nu l vinzi si ti iei un sbk".... R: ca mi place sa l personalizez pe al meu zilele trecute am curatat si eu galeriile cu autosol(multumiri pe aceasta cale)...au iesit spectacol" Baga niste detalii ca-s interesat! de curatatul galeriilor P.S. Aparatoarea aia spate e chiar hidoasa....mai lipsesc niste mileuri pe locul pasagerului, un caine d'ala care da din cap pe coditza, neoane pe sub motor si niste cruciulitze pe ghidon... ah, si odorizante cu rapid =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Octombrie 1, 2008 Share Postat Octombrie 1, 2008 (editat) P.S. Aparatoarea aia spate e chiar hidoasa....mai lipsesc niste mileuri pe locul pasagerului, un caine d'ala care da din cap pe coditza, neoane pe sub motor si niste cruciulitze pe ghidon... ah, si odorizante cu rapid =)) Salut , daca e hidoasa (parerea ta) asa sa fie , parerea multor este ca chiar arata mai bine motocicleta cu asa ceva , plus ca are si rolul de a apara telescopul spate , arcul si lantul , de mizeria care e aruncat de cauciuc mai ales cand mergi pe ploaie sau pe drum murdar. Daca te uiti majoritatea motocicletelor noi ies deja cu asa ceva din fabricatie. Iti doresc o zi buna. Editat Octombrie 1, 2008 de mathe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.