acheron Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 @ Method, rookie22, Wanted, COObra multumesc mult pentru raspunsurile voastre...in urma lor am mai facut un pas catre hornet. ma intreb acum ce-o sa zica vecinii dimineata cand incepe viespea sa bazaie ) (nu de alta dar plec la munca dimineata la 6:30) sper sa inteleaga inca o data, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 @COObra Frumoasa rau viespea ta ! Maine sper sa-ti fac o vizita sa o vad mai indeaproape, daca vii cu ea, bineinteles .Azi n-am venit cu ea ca inca nu m-a lasat raceala . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) salutare tuturor hornetistiloracum vreo 2 saptamani m-am apucat de citit astea 700 si ceva de pagini in speranta ca o sa gasesc raspunsuri la intrebarile mele. la unele am gasit la altele nu (poate si din cauza ca nu am apucat sa le termin de citit ) prin urmare, as vrea sa stiu si eu daca e vreun calaret de hornet pe aici cu 1,85m inaltime si vreo 75kg pentru ca sunt curios daca la dimensiunile astea stai lejer pe viespe. as vrea sa imi cumpar un hornet de prin 2000-2002 saptamanile urmatoare si m-ar ajuta enorm daca m-ar lamuri cineva pana data viitoare, numai bine va salut Eu am 1,85/75kg si am hornetu de 2 ani dar e semicarenat si ma ajuta foarte mult la viteza ca nu ma bate vantu daca gasesti unu semicarenat e mai bun ca nu trebuie sa te apleci asa mult pe rezervor , nu e obositoare la drum lung in rest toate bune si frumoase Editat Martie 22, 2011 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) Mi se pare ca S-ul pierde liniile Hornet.Mult mai frumoasa si mai true varianta originala,naked-ul. Faza cu aplecatul pe rezervor,dupa 120-130 e adevarat,vantul devine enervant ca pe orice naked.Daca te apleci destul de mult,adica daca pui barba castii pe rezervor nu mai simti vantul.Cum a zis si un coleg mai sus,nu e potrivita pt mers 200 pe autostrada.Nu e facuta pt asa ceva,dar daca vrei,poti sa faci si treaba asta cu ea.Vezi,aici e avantajul Hornet fata de multe alte motoare : se achita cu brio de orice sarcina Editat Martie 22, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Asta cu aplecatul e cat se poate de adevarata, dar cand ai pasager e putin cam dificil ca el nu prea mai are cum sa se aplece. Am verificat aseara filtrul de aer K&N si intradevar nu trece nici o urma de praf prin el, aveam ceva retineri dar zona de dupa el e perfect curata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Mi se pare ca S-ul pierde liniile Hornet.Mult mai frumoasa si mai true varianta originala,naked-ul.Faza cu aplecatul pe rezervor,dupa 120-130 e adevarat,vantul devine enervant ca pe orice naked.Daca te apleci destul de mult,adica daca pui barba castii pe rezervor nu mai simti vantul.Cum a zis si un coleg mai sus,nu e potrivita pt mers 200 pe autostrada.Nu e facuta pt asa ceva,dar daca vrei,poti sa faci si treaba asta cu ea.Vezi,aici e avantajul Hornet fata de multe alte motoare : se achita cu brio de orice sarcina asta e adevarat ca pierde liniile de hornet , se duce spre vitezana din fata , dar din spate tot hornet ramane numai ca nu e naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 @ Method, rookie22, Wanted, COObramultumesc mult pentru raspunsurile voastre...in urma lor am mai facut un pas catre hornet. ma intreb acum ce-o sa zica vecinii dimineata cand incepe viespea sa bazaie ) (nu de alta dar plec la munca dimineata la 6:30) sper sa inteleaga inca o data, multumesc cu toba standard aproape ca nu o auzi la relanti' eu am LeoVince si tot nu prea se aude . ce-i drept dupa 3000 de ture o cam auzi eu am modelul S. si sincer nici nu vreau N . la drum lung ma doare la bascheti ; am mers si cu 240 cu ceva vant din fata dar nu am avut nici o problema din cauza asta. cand o fi s-o schimb pe ceva asemanator va fi ceva cu semicarena si roata de 180 pe spate ...adica ceva asemantor cu modelul pe care il am acum (SV1000 S , fazer dupa 2007, bandit dupa 2007 ...etc )...asta daca nu trec pe enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acheron Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 (editat) cu toba standard aproape ca nu o auzi la relanti'eu am LeoVince si tot nu prea se aude . ce-i drept dupa 3000 de ture o cam auzi ma gandeam la sunet pentru ca m-am plimbat putin cu banditul unui prieten sambata trecuta si fiind vremea mai rece l-a lasat putin sa se incalzeasca inainte sa plece cu el la plimbare. si ma uitam ca statea, cu socul tras, la vreo 3000 de ture si facea putina galagie...nu de speriat dar imi imagineam cum s-ar auzi alea 3000 de ture dimineata la 6 si un sfert in fata scarii la mine... cred ca intr-o saptamana ar incepe sa mi-o tranteasca toti vecinii din bloc cand ar vedea-o pe afara ) da' sa fie sanatosi... sa apuc eu sa mi-o iau Editat Martie 23, 2011 de acheron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 daca e asa mare problema , ii cobori relantiul la 800-1000 de ture si nici nu o auzi. cu socul tras o sa ai max 2000 de ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 ma gandeam la sunet pentru ca m-am plimbat putin cu banditul unui prieten sambata trecuta si fiind vremea mai rece l-a lasat putin sa se incalzeasca inainte sa plece cu el la plimbare. si ma uitam ca statea, cu socul tras, la vreo 3000 de ture si facea putina galagie...nu de speriat dar imi imagineam cum s-ar auzi alea 3000 de ture dimineata la 6 si un sfert in fata scarii la mine... cred ca intr-o saptamana ar incepe sa mi-o tranteasca toti vecinii din bloc cand ar vedea-o pe afara )da' sa fie sanatosi... sa apuc eu sa mi-o iau Pai se aude la fel de tare ca o dacie cu socul tras, daca suporta daciile o sa suporte si hornetul cu toba stoc, mai ales, ca nu dureaza mai mult de 2-3 minute incalzirea din soc. daca e asa mare problema , ii cobori relantiul la 800-1000 de ture si nici nu o auzi. cu socul tras o sa ai max 2000 de ture Exact. La mine nu urca peste 2.000 cu socul tras, si am relatiul pe la 1.100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Stie careva ce cod de original are filtrul de Hornet 2000 PC 34? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brain Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 O fi asta 10050403 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Hornetul cu toba stock mie mi se pare ca se aude periculos de incet,de 2 ori era sa fac accident din cauza asta prin sate,treceau oamenii prin fata mea,eu fiind la 20-30m si nici macar nu se uitau la mine,nu ma auzeau absolut deloc. Grija mare si la treaba asta,un motor tre sa se auda ca un motor totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 am reusit si eu sa-mi fac consumul ieri . eram curios sa vad cat scot dupa ce am curatat si sincronizat carbelitoarele. 6.65l/100km . 30 km in bucuresti si 100km in afara . nu am mers la consum,legal in localitati, 140-230 in afara, in bucuresti am mers legal ) (al naibi hornetul asta, ajunge la 120 si in treapta 1-a) voi cat ati scos dupa sincronizare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 (editat) am reusit si eu sa-mi fac consumul ieri . eram curios sa vad cat scot dupa ce am curatat si sincronizat carbelitoarele.6.65l/100km . 30 km in bucuresti si 100km in afara . nu am mers la consum,legal in localitati, 140-230 in afara, in bucuresti am mers legal ) (al naibi hornetul asta, ajunge la 120 si in treapta 1-a) voi cat ati scos dupa sincronizare ? Eu dupa schimbat filtre + sincronizare, am cam acelasi consum , adica in oras am cam 8.1 (bine, a scazut nitel, ca pe frigul similar, toamna ajungeam aproape de 9) . Ce-i drept ca dupa ca am vazut mai multe filmulete pe net, mi-am dat seama ca merg destul de agresiv, desi eu tot timpul credeam ca sunt cuminte In afara la mers ilegal anul trecut lua cam 6.7-7, la mers legal, singur pe motor 4.8-5.8, cu pasager greu plus un litru. zici de 120 in prima? la mine e ceva de genul (la 13.000 rpm) 1 - 100, 2 - 145, 3-180, 4 - 215, 5 - Neexplorat (dar la 12.000 avea 230 parca...) 6 - Neexplorat Editat Martie 25, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 zici de 120 in prima? la mine e ceva de genul (la 13.000 rpm) 1 - 100, 2 - 145, 3-180, 4 - 215, 5 - Neexplorat (dar la 12.000 avea 230 parca...) 6 - Neexplorat pe bune. si eu m-am mirat. chiar ma gandeam..da ce e busa ? uite pe unu care i-a dat foarte scurt 106 cu 1-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 ala sta pe loc, cu roata spate in aer. uita-te in stanga sus cum se vede asfaltul. si oricum urca prea repede sa fie real. *daca ai pus-o ca gluma si sunt eu blonda azi, no hard feelings Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Eu la inceput scoteam si 4,2% media, da mergeam foarte incetisor...dupa aia cam 6%....ce-i drept nu stau la oras si intru cu motoru in oras destul de rar. Totusi 120 la ora intr-a 1-a nu e cam mult? poate daca urci cu turatiile pana in limitator...da nu cred ca e prea indicat asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 (editat) I-am făcut azi consumul Âşi mi-a ieÂşit 8,1% mers numai în oraÂş. Nu Âştiu dacă merg agresiv sau nu. Editat Martie 25, 2011 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 ala sta pe loc, cu roata spate in aer. uita-te in stanga sus cum se vede asfaltul. si oricum urca prea repede sa fie real. *daca ai pus-o ca gluma si sunt eu blonda azi, no hard feelings nu e gluma. e adevarat ca ala e suspendat. eu nu am zis ca am ajuns la 120 in 2 secunde ci doar ca i-am dat cap de la un semafor la altul. cand m-am uitat pe bord aveam 120 si turometrul pe roșu ala din filmul pe care l-am pus schimba destul de repede chiar inainte de a intra pe rosu si deja avea 106km/h deci mecanic e foarte posibil sa depasesti cei 120 pe care i-am vazut eu . Mesaj completat aaa... poti sa incerci si tu ca banuiesc ca o sa fie la fel ca doar nu e taraboanta mea mai speciala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 am incercat azi, cand am venit de la munca, de doua ori:P, rezultat: 106-107, departe pana la 120 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indispus Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Salutare! Ma poate ajuta cineva cu urmatoarea informatie: ce dimensiuni are cheia de bujii pentru Hornet 2002? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 (editat) Salutare! Ma poate ajuta cineva cu urmatoarea informatie: ce dimensiuni are cheia de bujii pentru Hornet 2002? Merci! La 16mm sau 5/8", cel mai simplu in astfel de cazuri sa cauti pe internet dupa marimea bujiei. Cu placere! Insa daca te referi la dimensiuni gen lungimea tubului, etc, nu stiu sa iti spun acum. Oricum, ar fi bine sa faci rost de o cheie de bujii de hornet, altfel bujia de pe cilindrul 3 o sa te nefiriceasca nitel. Daca nu o sa iti mai raspunda nimeni, maine o sa iau rigla si o sa masor dimensiunile generale a cheiei originale. Editat Martie 25, 2011 de mettal86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Mda...M-am chinuit cu bujia nr 3. Dar am facut mai multe combinatii cu niste prelungitoare pana am reusit. De fapt ...a fost meritul tatalui meu. Imi pare rau ca nu am cotele pe care le cautati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu76 Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 nici eu nu o am pe cea originala..dar am luat una universala din piatza...chinuiala mare la bujia nr 3..cu greu..se reuseste.un sait de unde putem cumpara cheie originala(sau asemanatoare)ca sa nu ne mai chinuim la bujia nr.3 pe viitor.mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.