Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

@ Method, rookie22, Wanted, COObra

multumesc mult pentru raspunsurile voastre...in urma lor am mai facut un pas catre hornet.

ma intreb acum ce-o sa zica vecinii dimineata cand incepe viespea sa bazaie :laugh:) (nu de alta dar plec la munca dimineata la 6:30)

sper sa inteleaga ;)

inca o data, multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare tuturor hornetistilor

acum vreo 2 saptamani m-am apucat de citit astea 700 si ceva de pagini in speranta ca o sa gasesc raspunsuri la intrebarile mele. la unele am gasit la altele nu (poate si din cauza ca nu am apucat sa le termin de citit :laugh: )

prin urmare, as vrea sa stiu si eu daca e vreun calaret de hornet pe aici cu 1,85m inaltime si vreo 75kg pentru ca sunt curios daca la dimensiunile astea stai lejer pe viespe. as vrea sa imi cumpar un hornet de prin 2000-2002 saptamanile urmatoare si m-ar ajuta enorm daca m-ar lamuri cineva

pana data viitoare, numai bine

va salut

 

 

Eu am 1,85/75kg si am hornetu de 2 ani dar e semicarenat si ma ajuta foarte mult la viteza ca nu ma bate vantu :( daca gasesti unu semicarenat e mai bun ca nu trebuie sa te apleci asa mult pe rezervor :) , nu e obositoare la drum lung in rest toate bune si frumoase

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare ca S-ul pierde liniile Hornet.Mult mai frumoasa si mai true varianta originala,naked-ul.

Faza cu aplecatul pe rezervor,dupa 120-130 e adevarat,vantul devine enervant ca pe orice naked.Daca te apleci destul de mult,adica daca pui barba castii pe rezervor nu mai simti vantul.Cum a zis si un coleg mai sus,nu e potrivita pt mers 200 pe autostrada.Nu e facuta pt asa ceva,dar daca vrei,poti sa faci si treaba asta cu ea.Vezi,aici e avantajul Hornet fata de multe alte motoare : se achita cu brio de orice sarcina :laugh:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu aplecatul e cat se poate de adevarata, dar cand ai pasager e putin cam dificil ca el nu prea mai are cum sa se aplece.

Am verificat aseara filtrul de aer K&N si intradevar nu trece nici o urma de praf prin el, aveam ceva retineri dar zona de dupa el e perfect curata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare ca S-ul pierde liniile Hornet.Mult mai frumoasa si mai true varianta originala,naked-ul.

Faza cu aplecatul pe rezervor,dupa 120-130 e adevarat,vantul devine enervant ca pe orice naked.Daca te apleci destul de mult,adica daca pui barba castii pe rezervor nu mai simti vantul.Cum a zis si un coleg mai sus,nu e potrivita pt mers 200 pe autostrada.Nu e facuta pt asa ceva,dar daca vrei,poti sa faci si treaba asta cu ea.Vezi,aici e avantajul Hornet fata de multe alte motoare : se achita cu brio de orice sarcina :laugh:

asta e adevarat ca pierde liniile de hornet , se duce spre vitezana din fata , dar din spate tot hornet ramane :( numai ca nu e naked

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Method, rookie22, Wanted, COObra

multumesc mult pentru raspunsurile voastre...in urma lor am mai facut un pas catre hornet.

ma intreb acum ce-o sa zica vecinii dimineata cand incepe viespea sa bazaie :laugh:) (nu de alta dar plec la munca dimineata la 6:30)

sper sa inteleaga :(

inca o data, multumesc

cu toba standard aproape ca nu o auzi la relanti'

eu am LeoVince si tot nu prea se aude . ce-i drept dupa 3000 de ture o cam auzi :)

 

eu am modelul S. si sincer nici nu vreau N . la drum lung ma doare la bascheti ; am mers si cu 240 cu ceva vant din fata dar nu am avut nici o problema din cauza asta. cand o fi s-o schimb pe ceva asemanator va fi ceva cu semicarena si roata de 180 pe spate :)...adica ceva asemantor cu modelul pe care il am acum (SV1000 S , fazer dupa 2007, bandit dupa 2007 ...etc )...asta daca nu trec pe enduro :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu toba standard aproape ca nu o auzi la relanti'

eu am LeoVince si tot nu prea se aude . ce-i drept dupa 3000 de ture o cam auzi :laugh:

 

ma gandeam la sunet pentru ca m-am plimbat putin cu banditul unui prieten sambata trecuta si fiind vremea mai rece l-a lasat putin sa se incalzeasca inainte sa plece cu el la plimbare. si ma uitam ca statea, cu socul tras, la vreo 3000 de ture si facea putina galagie...nu de speriat dar imi imagineam cum s-ar auzi alea 3000 de ture dimineata la 6 si un sfert in fata scarii la mine... :( cred ca intr-o saptamana ar incepe sa mi-o tranteasca toti vecinii din bloc cand ar vedea-o pe afara :))

da' sa fie sanatosi... sa apuc eu sa mi-o iau :)

Editat de acheron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam la sunet pentru ca m-am plimbat putin cu banditul unui prieten sambata trecuta si fiind vremea mai rece l-a lasat putin sa se incalzeasca inainte sa plece cu el la plimbare. si ma uitam ca statea, cu socul tras, la vreo 3000 de ture si facea putina galagie...nu de speriat dar imi imagineam cum s-ar auzi alea 3000 de ture dimineata la 6 si un sfert in fata scarii la mine... :laugh: cred ca intr-o saptamana ar incepe sa mi-o tranteasca toti vecinii din bloc cand ar vedea-o pe afara :()

da' sa fie sanatosi... sa apuc eu sa mi-o iau :)

Pai se aude la fel de tare ca o dacie cu socul tras, daca suporta daciile o sa suporte si hornetul cu toba stoc, mai ales, ca nu dureaza mai mult de 2-3 minute incalzirea din soc.

 

daca e asa mare problema , ii cobori relantiul la 800-1000 de ture si nici nu o auzi. cu socul tras o sa ai max 2000 de ture :)

Exact. La mine nu urca peste 2.000 cu socul tras, si am relatiul pe la 1.100

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornetul cu toba stock mie mi se pare ca se aude periculos de incet,de 2 ori era sa fac accident din cauza asta prin sate,treceau oamenii prin fata mea,eu fiind la 20-30m si nici macar nu se uitau la mine,nu ma auzeau absolut deloc.

Grija mare si la treaba asta,un motor tre sa se auda ca un motor totusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit si eu sa-mi fac consumul ieri :laugh:. eram curios sa vad cat scot dupa ce am curatat si sincronizat carbelitoarele.

6.65l/100km :( . 30 km in bucuresti si 100km in afara . nu am mers la consum,legal in localitati, 140-230 in afara, in bucuresti am mers legal :)) (al naibi hornetul asta, ajunge la 120 si in treapta 1-a)

voi cat ati scos dupa sincronizare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit si eu sa-mi fac consumul ieri . eram curios sa vad cat scot dupa ce am curatat si sincronizat carbelitoarele.

6.65l/100km . 30 km in bucuresti si 100km in afara . nu am mers la consum,legal in localitati, 140-230 in afara, in bucuresti am mers legal :() (al naibi hornetul asta, ajunge la 120 si in treapta 1-a)

voi cat ati scos dupa sincronizare ?

Eu dupa schimbat filtre + sincronizare, am cam acelasi consum , adica in oras am cam 8.1 (bine, a scazut nitel, ca pe frigul similar, toamna ajungeam aproape de 9) .

Ce-i drept ca dupa ca am vazut mai multe filmulete pe net, mi-am dat seama ca merg destul de agresiv, desi eu tot timpul credeam ca sunt cuminte :)

In afara la mers ilegal anul trecut lua cam 6.7-7, la mers legal, singur pe motor 4.8-5.8, cu pasager greu plus un litru.

 

zici de 120 in prima? :laugh:

la mine e ceva de genul (la 13.000 rpm)

1 - 100, 2 - 145, 3-180, 4 - 215, 5 - Neexplorat (dar la 12.000 avea 230 parca...) 6 - Neexplorat :)

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zici de 120 in prima? :laugh:

la mine e ceva de genul (la 13.000 rpm)

1 - 100, 2 - 145, 3-180, 4 - 215, 5 - Neexplorat (dar la 12.000 avea 230 parca...) 6 - Neexplorat :)

 

pe bune. si eu m-am mirat. chiar ma gandeam..da ce e busa ? :(

uite pe unu care i-a dat foarte scurt 106 cu 1-a

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala sta pe loc, cu roata spate in aer. uita-te in stanga sus cum se vede asfaltul. si oricum urca prea repede sa fie real. :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*daca ai pus-o ca gluma si sunt eu blonda azi, no hard feelings :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la inceput scoteam si 4,2% media, da mergeam foarte incetisor...dupa aia cam 6%....ce-i drept nu stau la oras si intru cu motoru in oras destul de rar.

Totusi 120 la ora intr-a 1-a nu e cam mult? poate daca urci cu turatiile pana in limitator...da nu cred ca e prea indicat asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala sta pe loc, cu roata spate in aer. uita-te in stanga sus cum se vede asfaltul. si oricum urca prea repede sa fie real. :(

*daca ai pus-o ca gluma si sunt eu blonda azi, no hard feelings :laugh:

nu e gluma. e adevarat ca ala e suspendat. eu nu am zis ca am ajuns la 120 in 2 secunde ci doar ca i-am dat cap de la un semafor la altul. cand m-am uitat pe bord aveam 120 si turometrul pe roșu

ala din filmul pe care l-am pus schimba destul de repede chiar inainte de a intra pe rosu si deja avea 106km/h deci mecanic e foarte posibil sa depasesti cei 120 pe care i-am vazut eu .

Mesaj completat

aaa... poti sa incerci si tu ca banuiesc ca o sa fie la fel ca doar nu e taraboanta mea mai speciala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Ma poate ajuta cineva cu urmatoarea informatie: ce dimensiuni are cheia de bujii pentru Hornet 2002?

 

Merci!

La 16mm sau 5/8", cel mai simplu in astfel de cazuri sa cauti pe internet dupa marimea bujiei.

Cu placere! :laugh:

 

Insa daca te referi la dimensiuni gen lungimea tubului, etc, nu stiu sa iti spun acum.

Oricum, ar fi bine sa faci rost de o cheie de bujii de hornet, altfel bujia de pe cilindrul 3 o sa te nefiriceasca nitel.

Daca nu o sa iti mai raspunda nimeni, maine o sa iau rigla si o sa masor dimensiunile generale a cheiei originale.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...M-am chinuit cu bujia nr 3. Dar am facut mai multe combinatii cu niste prelungitoare pana am reusit. De fapt ...a fost meritul tatalui meu. :laugh:

Imi pare rau ca nu am cotele pe care le cautati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici eu nu o am pe cea originala..dar am luat una universala din piatza...chinuiala mare la bujia nr 3..cu greu..se reuseste.un sait de unde putem cumpara cheie originala(sau asemanatoare)ca sa nu ne mai chinuim la bujia nr.3 pe viitor.mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...