Jump to content

Recommended Posts

Ne chinuiam sa pocnim cu toba, si ciudat, la Hornetul meu nu merge...

Voi ati reusit ?

Adica sa opresti si sa pornesti motorul de la buton in timp ce merge, repede, ca sa pocneasca toba.

http://www.youtube.com/watch?v=wTRThLHosro

Edited by Garcya
Link to post
Share on other sites
  • Replies 15k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma gandeam ca nu era NECESAR sa specific ca SUNT constient ca nu este bine, blablabla... dar na..

Oricum la mine nu merge, nu e vorba sa sti "cand si cum" sa-i dai, i-am dat si nu pocneste, nu moare motorul, etc.. in fine.

Eram curios cum face cu toba de carbon, de aia.

Link to post
Share on other sites

Ne chinuiam sa pocnim cu toba, si ciudat, la Hornetul meu nu merge...

Voi ati reusit ?

Adica sa opresti si sa pornesti motorul de la buton in timp ce merge, repede, ca sa pocneasca toba.

asta da problema :crack:

Link to post
Share on other sites

Ma gandeam ca nu era NECESAR sa specific ca SUNT constient ca nu este bine, blablabla... dar na..

Oricum la mine nu merge, nu e vorba sa sti "cand si cum" sa-i dai, i-am dat si nu pocneste, nu moare motorul, etc.. in fine.

Eram curios cum face cu toba de carbon, de aia.

 

Nu sunt mandru ca te invat prostii...dar iti spun eu cum sa faci ca sa obtii un mini bang sonic :eek:

In timpul mersului ( sa ai macar 5k rpm) opreste motorul din butonul rosu (motorul ramane in viteza) tragi o data sau de doua ori de gaz, dupa care pui iar pe pornit butonul rosu. Fiind in viteza...sa ai grija sa nu fie gazul tras cand pui pe ON din buton.

Motorul va porni automat iar, iar surplusul de benzina va exploda cu mare tam-tam :D

Functioneaza garantat la toate motoarele pe carburator.

Ca sa iti faci o idee, asculta in filmuletul asta pe la minutul 1:10 (adica subsemnatul cu hornet 600 - toba stock)

 

http://www.youtube.com/watch?v=SwgXPQdIsb8&feature=player_embedded#at=84

Link to post
Share on other sites

Nu sunt mandru ca te invat prostii...dar iti spun eu cum sa faci ca sa obtii un mini bang sonic :eek:

In timpul mersului ( sa ai macar 5k rpm) opreste motorul din butonul rosu (motorul ramane in viteza) tragi o data sau de doua ori de gaz, dupa care pui iar pe pornit butonul rosu. Fiind in viteza...sa ai grija sa nu fie gazul tras cand pui pe ON din buton.

Motorul va porni automat iar, iar surplusul de benzina va exploda cu mare tam-tam :D

Functioneaza garantat la toate motoarele pe carburator.

Ca sa iti faci o idee, asculta in filmuletul asta pe la minutul 1:10 (adica subsemnatul cu hornet 600 - toba stock)

 

http://www.youtube.com/watch?v=SwgXPQdIsb8&feature=player_embedded#at=84

 

maestre......capu` la cutie ca se trage :banana:

Link to post
Share on other sites

Merge si de pe loc, tot cum zici tu doar ca scoasa din viteza.

Eram 3 motoare acolo numai la mine nu a vrut sa puste :)

Link to post
Share on other sites

Am rezolvat ! Fix asa am facut, numai ca n-am apucat sa mai citesc aici, m-am dus de capul meu si asa am facut.Multumesc mult.Se pare ca am luat alegerea cea buna.Acum m-am impotmolit la surubul care tine efectiv placutele.Se pare ca inbusurile ieftine nu pot desface acel surub.Maine ma duc sa iau o extensie pentru cheia tubulara sa nu mai fac vreo tampenie.Multumesc inca odata.Asfalt uscat

 

 

dar prima data inainte de a desface suruburile recomandat e sa le dai cu spray anti-rugina degripante sau penetrante cum vrei sa le spui ca sa se slabeasca mai usor .Se gasesc la orice magazin de piese auto chiar si in mag gen practiker bricostore si altele..............

Link to post
Share on other sites

Suriburile care sunt ruginite bine nu le mai desfaci nici cu wd40.

Am patit-o eu la protectia de la toba la un scuter. Am dat jumate de tub de wd40 pe ele si nu s-au clintit

Link to post
Share on other sites

Salut.

Cine stiu unde as putea sa gasesc un manual pentru Hornet Pc41 2007?

Merci.

 

Salut,

Cine stie de unde as putea obtine un manual pentru Hornet PC41 2007 si daca-mi poate recomanda cineva o baterie pentru acest model?

Merci.

Link to post
Share on other sites

Salut , ieri m-a cam lasat caruta in drum adica mi-a picat surubul care prinde schimbatorul de cadru. Are cineva idee de unde pot lua unul?

 

Multam fain.

Edited by caltabosh
Link to post
Share on other sites

A avut careva si bujii iridium si standard pe Hornet din asta mai vechi...pana in 2005? Eu am avut NGK Iridium si mergea super zdravan motoru, dar 2 mecanici buni au zis sa pun bujii NGK normale, si parca nu mai merge chiar asa sprinten motoru....desi diferenta e f mica....5% sa zic.

Ati mai patit careva?

Link to post
Share on other sites

eu am acum Iridiu si se simte diferenta.

chiar porneste mult mai bine acum cu bujiile cu Iridium. se simte si la mers normal 4-7k ture dar daca o forjez nu-mi dau seama daca e vreo diferenta ca nu sunt atent la treaba asta ca tragea motorul si celelalte.

Link to post
Share on other sites

eu am acum Iridiu si se simte diferenta.

chiar porneste mult mai bine acum cu bujiile cu Iridium. se simte si la mers normal 4-7k ture dar daca o forjez nu-mi dau seama daca e vreo diferenta ca nu sunt atent la treaba asta ca tragea motorul si celelalte.

 

salut, cum adica porneste mai bine? Aveai probleme cu bujiile vechi? Nu pornea ok?

 

 

PS.Chiar nu are nimeni un releu de proba? :(

Link to post
Share on other sites

Imi spuneti si mie va rog ce ulei sa pun la viespea mea.

Hornet 600 , an fab. 1999 , 20.000 km in bord (inclin sa cred ca sunt reali)

Am ocazia sa iau eu personal ulei Castrol dintr-un magazin Louis din Austria, si as vrea sa stiu ce tip de ulei sa cumpar.

 

L.E. : si ce cantitate am nevoie :scratch:

Edited by MirceaRM
Link to post
Share on other sites

Deduc eu ca imi trebuie 10 W 40 ;)

 

Am gasit la Louis :

Castrol Power 1 4T 10W-40 with "Power Release Formula" is a HC-synthetic engine oil specially developed for modern 4-stroke motorbikes.

O fi scump 4 litri - 52 euro?

Link to post
Share on other sites

ce releu iti trebuie?eu am pe acasa unul de incarcare parca

 

 

Salut de incarcare imi trebuie, vreau sa fiu sigur ca e busit al meu inainte sa-mi iau unul nou.

Link to post
Share on other sites

Motul ok ? , mai bine soreanca decat motul , eu unu m-am convins in privinta uleiurilor de la motul ( 5100 si 7100 ) , niste porcarii , numai pt faptul ca bubuie cutia la motor si tragi de schimbator ca la tractor , imediat se inegreste iar cand il scoti ...scoati apa neagra , deci iti dai seama cat de bun e .

Link to post
Share on other sites

sigur , si mi-au mai confirmat 2 motociclisti acelasi lucru .

Sau chiar mai mulți. Acum or să vină unii care îți spun că se înnegreÂşte pentru că îți curăță motorul. Oricum, culoarea nu contează atâta timp cât îÂşi face treaba bine (aici e buba).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...