danny_nt Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 (editat) mai gasiti Bel Ray la bidon 4l la vreo 187 lei sunt mai multe site-uri cu fix aceleasi preturi http://www.ludomoto.ro/magazin-online/motocicleta/honda/600/cb-600-f-hornet-s-abs/2000/?page=1 http://eshop.wolfmoto.ro/magazin/motocicleta/honda/600/cb-600-f-hornet-s-abs/2000/ sigur si altele, eu am dat cautare dupa modelu meu de motor dar cred ca e acelasi ulei Din cate vad pe toate siturile nu se gaseste bidon 4L decat la comanda. Sa va zic ce am patit anul trecut. Dau sa iau de pe un site nu mai stiu care bidon de 4L, sun omul si zice ca abia ce a dat ultimul bidon, dar ca aduce saptamana viitoare. Il sun saptamana viitoare, ca inca n-a primit dar ca primeste in cateva zile...si m-a tot tinut asa 2 saptamani, pana mi-am bagat picioarele. Comand pe alt site, toate bune si frumoase, vine omul pana la mine cu transportul cand imi scoate uleiul si filtrul, zice ca n-a mai avut bidon de 4 litri si mi-a adus 4 de 1 litru la acelasi pret. Am iesit mai bine ce-i drept, da totusi asa greu se gaseste bidonul ala de 4 litri? Editat Februarie 25, 2014 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Nu trebuie ca si codurile sa fie la fel sa insemne ca e acelasi motor pentru ca e acelasi motor, are fix aceleasi tolerante, aceeasi proiectare, ca au schimbat materialele din care e facut sau procesul in care e facut motorul, unghiul supapelor sau raportatele din cutia de viteze nu inseamna ca nu e acelasi motor, e un derivat al aceluiasi motor si e gandit sa functioneze aproape la fel. Deja e comic, pe logica asta toate motoarele OTTO sunt identice și gândite "să funcționeze aproape la fel" Ia vezi vascozitatea la 40 grade celsius si gandeste-te ce diferente apar la 5 grade. Nu trebuie să mă gândesc ce ar face un ulei la extremele de jos sau de sus. Pt asta se fac experimente și măsurători, nu facem interpolări în minte ("acum închide ochii și ești una cu uleiul, ești la 5 grade celsius temperatura scade și scade, scade..." ). @Cristirus pune 10W40 de care vrei tu și o să fie bine. Iar dacă o să agațe cutia treci la Motul 10W40. Nu-ți trebuie 10W60 decât dacă mergi cu ea în Africa sau dacă vrei să-l schimbi mai des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Am o factura de la fostul proprietar cu ultima revizie din mai 2013. Dar acolo nu scrie numai schimb ulei nu si ce fel de ulei. Scrie numai operatiile facute nu si materialele folosite. Asa mi de ciuda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubermuri Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Am si eu o intrebare. Trebuie sa-mi schimb releul de incarcare la Hornetul meu din 2001 si am gasit cu radiator si fara. De care ar trebui sa-mi iau, ca habar n-am, si motorul e la 350 km de mine la iernat...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Ia cu radiator sau daca nu, pe cel fara radiator sa-l pui intr-un loc expus vantului sa se raceasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Am o factura de la fostul proprietar cu ultima revizie din mai 2013. Dar acolo nu scrie numai schimb ulei nu si ce fel de ulei. Scrie numai operatiile facute nu si materialele folosite. Asa mi de ciuda Ai și tu dilema vieții ! Mie mi-au pus în garanție Motul 5100 10W-30 în UK la prima revizie iar la următoarele revizii în Ro mi-au pus Motul 5100 10W-40 (mi-au zis că trebuie 30 dar se simt ei mai în siguranță cu 40). Pune 10W-60 cum a zis Sorin și poți merge la Ecuator cu ea. Am si eu o intrebare. Trebuie sa-mi schimb releul de incarcare la Hornetul meu din 2001 si am gasit cu radiator si fara. De care ar trebui sa-mi iau, ca habar n-am, si motorul e la 350 km de mine la iernat...? Dacă poți alege și se potrivește mufa ia cu radiator, evident ( nu am văzut regulator de Hornetă fără radiator). Cred că tu ai o singură mufă iar după 2007 e cu două mufe mai mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubermuri Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Am inteles. Ma gandeam ca imi trebuie cu radiator dar nu eram sigur de diferenta. De ce se fac si fara? Treaba e ca nu pot sa ma uit la el ca e departe Merci de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Sunteti fenomenal cu uleiurile astea. E evident ca sunt comparatii pur subiective si mereu cand s-a adus in discutie uleiul folosit au fost N si N pareri cum ca agata cum ca nu, cum ca marca asta e mai buna cum ca nu, cum ca troncane/bate/zornaie etc etc etc. @cristirus Nu inteleg dilemele asa mari pe care le ai in legatura cu uleiul. De fapt te inteleg putin, asa am fost si eu la inceput, aveam impresia ca de acel ulei din motor depinde viata intregii omeniri. Ai impresia ca daca vei pune o marca va crapa motorul iar daca vei pune alta marca va tine 3 generatii de acum incolo ? Atata stress pentru nimic Treaba e foarte simpla. Ai hornet din 2009 deci vei avea 3 variante de vascozitati (nu o sa-ti spun marcile pentru ca intru in gura lupului si o sa ma cert cu X si cu Y asupra marcii Z) : 10w30 , 10w40 , 10w50. Vad ca tii mult la motorul tau asa ca ma indoiesc ca vei merge cu el prea sportiv (adica pe rosu constant) deci excludem 10w60 si 15w50. Acum din astea trei vascozitati o sa excludem 10w30-ul pentru ca, presupun ca vrei sa circuli si vara cu ea. Ei bine vara deseori temperaturile trec de 30. Asadar am ramas cu 2 vascozitati : 10w40 si 10w50. Ambele sunt la fel de bune doar ca 50-ul iti ofera un confort suplimentar, adica indiferent daca ti se vor topi plasticele de pe mobra, indiferent daca jumatate din populatia globului moare din cauza caniculei, indiferent daca seaca toate oceanele lumii, 50-ul va fi acolo sa ajute, el va fi mereu pregatit sa unga motorul indiferent de circumstante, acel cuzinete nu va simtit sub nici o forma problemele lumii, nici chiar prezenta lui Basescu la presedentie (greu de crezut a ? dar da ! 10w50-ul nu o simte). Asadar iti recomand sa nu te mai stresezi aiurea si sa pui pentru inceput un 10w40 (Motul, Bell-Ray, Repsol etc etc) marca contand mai putin sa mergi frumusel cu ea si sa vezi cum se comporta, apoi te vei putea alatura foarte fumos unui grup care spune ca "Motulul agata cutii si troncane" sau unui alt grup intitulat "Bell-Ray facatorul de spuma" (apropo am auzit ca aceste grupulete recurteaza deci fiti pe faza cei care simtiti troncaneli in cutie) iar apoi, la anul, tot pe o zi friguroasa ca asta, cand Mihaita va cauta un tip de ulei pentru hornetul lui din 2009, tu vei sti ce sa-i recomanzi si ce marca sa o injuri. Lasand putin gluma la o parte, pune un 10w40 mergi cu el, vezi cum se comporta si daca nu iti place schimbi marca/firma/vascozitatea/cutia de viteze, ce vrei. Tine minte ca niciodata un motor in mintile lui nu se va strica din cauza uleiului daca pui ceea ce este recomandat pentru el. INDIFERENT DE BRAND. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Salut,am o honda hornet din 2004 si avand in vedere ca incepe sezonul cat de curand trebuie sa caut o baterie..ce imi recomandati? vreau sa aiba si garantia bateria..Eu ma gandeam la Varta sau Bosch,de cati Ah trebuie sa fie bateria pe hornet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Sunteti fenomenal cu uleiurile astea. E evident ca sunt comparatii pur subiective si mereu cand s-a adus in discutie uleiul folosit au fost N si N pareri cum ca agata cum ca nu, cum ca marca asta e mai buna cum ca nu, cum ca troncane/bate/zornaie etc etc etc. @cristirus Nu inteleg dilemele asa mari pe care le ai in legatura cu uleiul. De fapt te inteleg putin, asa am fost si eu la inceput, aveam impresia ca de acel ulei din motor depinde viata intregii omeniri. Ai impresia ca daca vei pune o marca va crapa motorul iar daca vei pune alta marca va tine 3 generatii de acum incolo ? Atata stress pentru nimic Treaba e foarte simpla. Ai hornet din 2009 deci vei avea 3 variante de vascozitati (nu o sa-ti spun marcile pentru ca intru in gura lupului si o sa ma cert cu X si cu Y asupra marcii Z) : 10w30 , 10w40 , 10w50. Vad ca tii mult la motorul tau asa ca ma indoiesc ca vei merge cu el prea sportiv (adica pe rosu constant) deci excludem 10w60 si 15w50. Acum din astea trei vascozitati o sa excludem 10w30-ul pentru ca, presupun ca vrei sa circuli si vara cu ea. Ei bine vara deseori temperaturile trec de 30. Asadar am ramas cu 2 vascozitati : 10w40 si 10w50. Ambele sunt la fel de bune doar ca 50-ul iti ofera un confort suplimentar, adica indiferent daca ti se vor topi plasticele de pe mobra, indiferent daca jumatate din populatia globului moare din cauza caniculei, indiferent daca seaca toate oceanele lumii, 50-ul va fi acolo sa ajute, el va fi mereu pregatit sa unga motorul indiferent de circumstante, acel cuzinete nu va simtit sub nici o forma problemele lumii, nici chiar prezenta lui Basescu la presedentie (greu de crezut a ? dar da ! 10w50-ul nu o simte). Asadar iti recomand sa nu te mai stresezi aiurea si sa pui pentru inceput un 10w40 (Motul, Bell-Ray, Repsol etc etc) marca contand mai putin sa mergi frumusel cu ea si sa vezi cum se comporta, apoi te vei putea alatura foarte fumos unui grup care spune ca "Motulul agata cutii si troncane" sau unui alt grup intitulat "Bell-Ray facatorul de spuma" (apropo am auzit ca aceste grupulete recurteaza deci fiti pe faza cei care simtiti troncaneli in cutie) iar apoi, la anul, tot pe o zi friguroasa ca asta, cand Mihaita va cauta un tip de ulei pentru hornetul lui din 2009, tu vei sti ce sa-i recomanzi si ce marca sa o injuri. Lasand putin gluma la o parte, pune un 10w40 mergi cu el, vezi cum se comporta si daca nu iti place schimbi marca/firma/vascozitatea/cutia de viteze, ce vrei. Tine minte ca niciodata un motor in mintile lui nu se va strica din cauza uleiului daca pui ceea ce este recomandat pentru el. INDIFERENT DE BRAND. vreau sa stiu despre ulei mai mult pe viitor. despre motorul asta nu stiu nimic. deaia intreb. am intrebat numa daca sa pun 10w40. nu stiam diferentele. si denala o sa pun oricum. dar a mai ramas o dilema:)) full-sintetic, semi sau mineral?) pe uni poate ii deranjeaza dar si voi a-ti fost odata ca mine. la celalalt motor numai cat am bagat benzina si cheia in contact, in rest nimic ca l-am tinut jumatate de sezon si l-am primit cu schimburile facute o sa ma duc si sportiv cu ea, dar nu tot timpul, cand imi permite drumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 (editat) Salut,am o honda hornet din 2004 si avand in vedere ca incepe sezonul cat de curand trebuie sa caut o baterie..ce imi recomandati? vreau sa aiba si garantia bateria..Eu ma gandeam la Varta sau Bosch,de cati Ah trebuie sa fie bateria pe hornet? Ar trebui să vorbească cineva cu hornetă din 2004 ca să știe dimensinile exacte. De Varta poți să uiți, Bosch nu mă pricep, nu am avut. Și eu am aceeași problemă și o să iau de aici http://www.caranda.ro/moto.htm poziția 8 YS12-10B-4 din lista BSB sau poziția 11 YTZ10S din tabelul Yucell. BSB e mai bună dar nu cred să mai aibă pe stoc. Yucell te ține garantat 2 sezoane, BSB 3. Din tabel nu pare dar BSB e mai înaltă cu 2 cm decât YTZ. BSB e maxim cât poate intra sub șaua Hornet 2007. Aprox 100 lei Editat Februarie 25, 2014 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 vreau sa stiu despre ulei mai mult pe viitor. despre motorul asta nu stiu nimic. deaia intreb. am intrebat numa daca sa pun 10w40. nu stiam diferentele. si denala o sa pun oricum. dar a mai ramas o dilema:)) full-sintetic, semi sau mineral?) pe uni poate ii deranjeaza dar si voi a-ti fost odata ca mine. la celalalt motor numai cat am bagat benzina si cheia in contact, in rest nimic ca l-am tinut jumatate de sezon si l-am primit cu schimburile facuteo sa ma duc si sportiv cu ea, dar nu tot timpul, cand imi permite drumulFull sintetic.Oarecum off topic: Cum stii ca vine primavara? Vezi cateva pagini de discutii despre ulei pe topicul hornetistilor . Primavara frumoasa si asfalt uscat tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Salut,am o honda hornet din 2004 si avand in vedere ca incepe sezonul cat de curand trebuie sa caut o baterie..ce imi recomandati? vreau sa aiba si garantia bateria..Eu ma gandeam la Varta sau Bosch,de cati Ah trebuie sa fie bateria pe hornet? http://www.motovip.ro/index.php?pg=cautare/cautare.php&cautare=PC36 De aici mi-am comandat eu acum 2 ani inca merge... Toate bateriile de acolo se potrivesc pe Hornetul tau foloseste-te de model si mai cauta daca nu iti plac cele de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Sunteti fenomenal cu uleiurile astea. E evident ca sunt comparatii pur subiective si mereu cand s-a adus in discutie uleiul folosit au fost N si N pareri cum ca agata cum ca nu, cum ca marca asta e mai buna cum ca nu, cum ca troncane/bate/zornaie etc etc etc. @cristirus Nu inteleg dilemele asa mari pe care le ai in legatura cu uleiul. De fapt te inteleg putin, asa am fost si eu la inceput, aveam impresia ca de acel ulei din motor depinde viata intregii omeniri. Ai impresia ca daca vei pune o marca va crapa motorul iar daca vei pune alta marca va tine 3 generatii de acum incolo ? Atata stress pentru nimic Treaba e foarte simpla. Ai hornet din 2009 deci vei avea 3 variante de vascozitati (nu o sa-ti spun marcile pentru ca intru in gura lupului si o sa ma cert cu X si cu Y asupra marcii Z) : 10w30 , 10w40 , 10w50. Vad ca tii mult la motorul tau asa ca ma indoiesc ca vei merge cu el prea sportiv (adica pe rosu constant) deci excludem 10w60 si 15w50. Acum din astea trei vascozitati o sa excludem 10w30-ul pentru ca, presupun ca vrei sa circuli si vara cu ea. Ei bine vara deseori temperaturile trec de 30. Asadar am ramas cu 2 vascozitati : 10w40 si 10w50. Ambele sunt la fel de bune doar ca 50-ul iti ofera un confort suplimentar, adica indiferent daca ti se vor topi plasticele de pe mobra, indiferent daca jumatate din populatia globului moare din cauza caniculei, indiferent daca seaca toate oceanele lumii, 50-ul va fi acolo sa ajute, el va fi mereu pregatit sa unga motorul indiferent de circumstante, acel cuzinete nu va simtit sub nici o forma problemele lumii, nici chiar prezenta lui Basescu la presedentie (greu de crezut a ? dar da ! 10w50-ul nu o simte). Asadar iti recomand sa nu te mai stresezi aiurea si sa pui pentru inceput un 10w40 (Motul, Bell-Ray, Repsol etc etc) marca contand mai putin sa mergi frumusel cu ea si sa vezi cum se comporta, apoi te vei putea alatura foarte fumos unui grup care spune ca "Motulul agata cutii si troncane" sau unui alt grup intitulat "Bell-Ray facatorul de spuma" (apropo am auzit ca aceste grupulete recurteaza deci fiti pe faza cei care simtiti troncaneli in cutie) iar apoi, la anul, tot pe o zi friguroasa ca asta, cand Mihaita va cauta un tip de ulei pentru hornetul lui din 2009, tu vei sti ce sa-i recomanzi si ce marca sa o injuri. Lasand putin gluma la o parte, pune un 10w40 mergi cu el, vezi cum se comporta si daca nu iti place schimbi marca/firma/vascozitatea/cutia de viteze, ce vrei. Tine minte ca niciodata un motor in mintile lui nu se va strica din cauza uleiului daca pui ceea ce este recomandat pentru el. INDIFERENT DE BRAND. Totusi ramane o dilema. Pot face parte din mai multe grupuri simultan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataaaa Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Oarecum off topic: Cum stii ca vine primavara? Vezi cateva pagini de discutii despre ulei pe topicul hornetistilor . hornetele pe campii, hai sa le servisam, copii :-)) ref ulei, uite ce zice manualul de PC41: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 http://www.motovip.ro/index.php?pg=cautare/cautare.php&cautare=PC36 De aici mi-am comandat eu acum 2 ani inca merge... Toate bateriile de acolo se potrivesc pe Hornetul tau foloseste-te de model si mai cauta daca nu iti plac cele de acolo. @ovidiu22 S-ar putea să fie bune recomandările lui Straic cu baterie de altă formă și de 7A. Ce ți-am dat eu e pt Horneta nouă altă formă, de 9A deci ignoră-mi sfaturile ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Ce am avut pe ea montata a fost volton parca de 10A, are vreo importanta daca e de 6 A sau de 10? cu ce ma ajuta daca e mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Aloha din nou, s-a raspuns si explicat despre uleiuri mai mult decat coerent. Cine vrea sa priceapa citeste aici si pricepe. Subiectul nr 2 de primavara: Baterie pt model 2003-2004 ca a mea YTX 7L -BS Maintenance free battery, wet and activated, 12V 6Ah, Dimensions 113x70x105 Atentie: Dimensiuni mici si nu incape una mai mare acolo, amperaj mic deci trebuie sa aiba power la jumpstart. Nu stiu daca ma exprim bine. Preturile variaza intre 100 si 240 ron in functie de marca si daca e pe gel sau nu. Eu sunt fan inrait Toplite de ani de zile. Prima m-a tinut 4 ani a doua face 3 ani anul asta. Nu dau link pentru ca nu vreau sa considere cineva ca imi fac publicitate pe topicul asta. Ce iti recomand este sa cumperi de undeva unde iti poate masura incarcarea ca sa primesti garantie. Iei cu cativa lei mai ieftin de pe un magazin virtual si daca iti crapa in cateva luni prinde orbu' scoate-i ochii. Si ia o baterie buna ca nu o iei in fiecare sezon. A doua problema ca vad ca ma ignorati. Ce parere aveti de repaint la pinky? Red and white retro smth? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 doua problema ca vad ca ma ignorati. Ce parere aveti de repaint la pinky? Red and white retro smth? Iello I. Parere personala: 1 la mana : Mergi mai mult pe alb fata de rosu. Foloseste asa, ca si "touch" cateva linii rosii dar pastreaza alb/negru dominant. Vezi in link cam ce vreau sa spun despre combinatia de culori alb/negru/rosu: http://www.1000hp.net/magazin/honda/HondaCup_0081.jpg . 2 la mana : Vezi ca Marius a dat bug-ul de la fostul meu hornet cuiva ca sa il repare si sa il copieze - pune-i lui Pinky si un bug ca acela - ii schimba total look-ul si e facut special pentru Hornet clasic - nu e vreo inventie gen "street-fighter". Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 (editat) (...) Tine minte ca niciodata un motor in mintile lui nu se va strica din cauza uleiului daca pui ceea ce este recomandat pentru el. INDIFERENT DE BRAND. In sfarsit un sfat de bun simt. CB600f PC34: - 4-stroke oil, API SE, SF or SG, SAE 10W-40 - Oil capacity 3.8L (with filter change) - engine oil replace 12.000 km - battery YTX7L-BS 12V-6Ah - spark plug CR9EH-9 (NGK) - front tyre 120/70ZR-17 radial - rear tyre 180/55ZR-17 radial - drive chain DID 525VM2-110LE - drive chain slack 30-40 mm - brake fluid DOT4 - coolant capacity 2L (+ 0.2L reserve) -> distiled water + ethylene glycol (50-50 mixture) do NOT use alcohol based - engine idle 1300 +/- 100 rpm - Air filter: Hiflo HFA1602 (or equivalent) - Oil filter: Hiflo HF303 (or equivalent) Cu uleiul de motor eu nu mai imi bat capul cu tot felul de brand-uri exotice. Repsol, Castrol sau oricare dintre producatorii clasici, sintetic, 10W-40 si am rezolvat. In schimb am avut tot felul de probleme cu bateria. Am decis ca sezonul asta o sa imi iau un multimetru si un redresor automat. Dupa ce voi face toate verificarile revin cu informatii. Acum.. ori motorul / redresorul meu are o problema si de aceea imi da peste cap bateria in 1 an, ori pur si simplu bateriile ce le-am avut pana acum au fost niste pocnitori cu Varta pe primul loc. Editat Februarie 26, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borisache Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 eu mi-am comandat un voltmetru de prin china, sper sa bata pe acolo pe unde trebuie si sa stau linistit cu incarcarea, daca incarcarea e buna si bateria trebuie sa tina mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 eu mi-am comandat un voltmetru de prin china, sper sa bata pe acolo pe unde trebuie si sa stau linistit cu incarcarea, daca incarcarea e buna si bateria trebuie sa tina mai mult Si legat de multimetre am auzit tot felul de povesti, iar riscul la unul ieftin e sa indice valori cu o marja de eroare destul de mare. Totusi, nu am innebunit sa dau 200-300 RON pe un aparat, cel mai probabil o sa il iau pe acesta (~60 RON la mai multe magazine): http://www.uni-trend.com/ut33d.html Anul trecut am masurat la service incarcarea la Hornet si mi s-a spus ca totul e in parametri normali. Am primit si sfatul sa masor dupa ce dau o tura prin oras, sa fie releul incins de la temperatura motorului sau sa verific redresorul, nu cumva de acolo sa li se traga moartea bateriilor. Am vazut ca cineva recomanda Toplite mai sus, probabil o sa incerc si brand-ul asta dupa ce moare bateria actuala, de fapt, desi o am in casa si o incarc in fiecare weekend, tare imi e ca dupa ce o pun pe motor nu are curent nici sa aprinda ledurile de pe bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Si legat de multimetre am auzit tot felul de povesti, iar riscul la unul ieftin e sa indice valori cu o marja de eroare destul de mare. Totusi, nu am innebunit sa dau 200-300 RON pe un aparat, cel mai probabil o sa il iau pe acesta (~60 RON la mai multe magazine): http://www.uni-trend.com/ut33d.html Anul trecut am masurat la service incarcarea la Hornet si mi s-a spus ca totul e in parametri normali. Am primit si sfatul sa masor dupa ce dau o tura prin oras, sa fie releul incins de la temperatura motorului sau sa verific redresorul, nu cumva de acolo sa li se traga moartea bateriilor. Am vazut ca cineva recomanda Toplite mai sus, probabil o sa incerc si brand-ul asta dupa ce moare bateria actuala, de fapt, desi o am in casa si o incarc in fiecare weekend, tare imi e ca dupa ce o pun pe motor nu are curent nici sa aprinda ledurile de pe bord eu am cumparat o chinezarie de voltmetru cu 40 de lei...si merge destul de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Merci Sorin, o sa vorbesc cu Marius sa aflu cu bugspoilerul. Culoarea daca o schimb as face-o predominant rosie ca asa e in carte si talon si nu as vrea sa mai schimb iar. Tot sunt croita sa il vand sa iau altceva sezonul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 vreau sa stiu despre ulei mai mult pe viitor. despre motorul asta nu stiu nimic. deaia intreb. am intrebat numa daca sa pun 10w40. nu stiam diferentele. si denala o sa pun oricum. dar a mai ramas o dilema:)) full-sintetic, semi sau mineral? ) pe uni poate ii deranjeaza dar si voi a-ti fost odata ca mine. la celalalt motor numai cat am bagat benzina si cheia in contact, in rest nimic ca l-am tinut jumatate de sezon si l-am primit cu schimburile facute o sa ma duc si sportiv cu ea, dar nu tot timpul, cand imi permite drumul Nu deranjezi cu nimic, pana la urma de asta e un forum si de asta avem un grup al nostru. Ti-am spus ca te inteleg, toti am trecut prin asa ceva, doar ca mi s-a parut putin amuzant. Nu trebuie sa o iei personal In ceea ce priveste tipul acestuia sintentic sau semi-sintetic. Mobra fiind din 2009 iti recomand full sintetic insa nu tuseste nici daca ii pui semi. Totusi ramane o dilema. Pot face parte din mai multe grupuri simultan? Pai cum sa nu ? Sunt unii care fac parte din toate grupurile si au ajuns la concluzia ca nu merita pus nici un ulei de pe piata asa ca s-au lasat de motociclism. O parte dintre ei inca sunt in asteptarea unui nou tip de ulei care va repara singur motoare. Doar il pui in baie si ai un motor gata de rodaj. Ce am avut pe ea montata a fost volton parca de 10A, are vreo importanta daca e de 6 A sau de 10? cu ce ma ajuta daca e mai mare? Eu am avut de 10 pana si-a dat duhul (nu stiu de cat timp era pe motoreta). In toamna am pus ce recomanda cartea si anume 12v6A si merge brici. Ma gandesc ca nu dauneaza dar nici nu ajuta una de 10A. Daca partea electrica iti merge bine, incarca constant nu vei avea probleme cu cea de 6. Adica acel manual nu exista degeaba si a fost gandit special pentru mobra ta, cu recomandarile cele mai bune pentru ea. De ce sa facem noi experimente ? Au facut suficiente acei "galbejiti" mici cu ochi ascutiti. eu mi-am comandat un voltmetru de prin china, sper sa bata pe acolo pe unde trebuie si sa stau linistit cu incarcarea, daca incarcarea e buna si bateria trebuie sa tina mai mult Chiar acum mi-am adus aminte. Ai reusit sa rezolvi problema cu incarcarea ? Era de la baterie ? Daca nu gresesc, te-ai confruntat mai pe finalul sezonului cu o problema pe partea electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.