Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Socul merge, insa am observat un lucru interesant astazi. Daca trag jumatate din cursa manetei el nu iese deloc din carburatoare, abia dupa jumatatea cursei pe care o are manetica incepe sa iasa din carburator. La pornirile pe care eu credeam ca le fac cu socul la jumatate, el nu era deschis deloc.

 

Cred ca am zis asta pe zeci de topic-uri :) Maneta de soc are efect doar de la jumatatea cursei, iar aceasta "problema" afecteaza mai toate Hornet-urile din prima generatie.

 

Totusi, la cald mai folosesti socul?

 

salut sunt nou venit….dar va urmaresc de anul trecut…sunt interesat si eu de intalnire asa ca ma puteti pune pe lista…. :D

 

Bine ai venit. O sa facem o lista si se inscrie cine doreste sa participe, urmareste topic-ul ;)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca am zis asta pe zeci de topic-uri :) Maneta de soc are efect doar de la jumatatea cursei, iar aceasta "problema" afecteaza mai toate Hornet-urile din prima generatie.

 

Totusi, la cald mai folosesti socul?

 

 

Bine ai venit. O sa facem o lista si se inscrie cine doreste sa participe, urmareste topic-ul ;)

La cald nu-l mai folosesc deloc. Porneste foarte bine. I-am gasit astazi o pozitie ok cu care porneste insa dupa cere sa-l trag de tot ca altfel moare. Aparent nu-i place sa fie pornita cu el la maxim insa nici sa stea cu el la 3 sferturi nu vrea. E foarte ciudata problema, o fi filtrul de aer ? Dar nu cred ca are a'face dat fiind faptul ca dupa ce motorul este incalzit merge impecabil. Se duce bine in ture si asta ma duce cu gandul ca nu are a'face filtru de aer cu mica problema.

Oricum, atata timp cat prin pornirea asta nu afectez alte reglaje totul este ok pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit pot sa postez si eu aici ca posesor de Hornet. Am luat-o acum cateva zile, este prima motocicleta si sunt foarte incantat de ea, fostul proprietar a intretinut-o foarte bine si mi-a dat-o cu multe accesorii si consumabile noi :clap:

 

Va salut pe toti! Asfalt uscat!

Bun venit..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc!

 

And now let`s start the noob questions :))

 

Voi cum faceti sa blocati ghidonul? Eu n-am reusit s-o fac...

 

Trebuie sa impingi putin cheia in contact si apoi sa o intorci in sensul invers acelor de ceasornic, in pozitia lock. Ghidonul nu trebuie sa fie la maxim spre stanga, eventual trage stanga maxim, apoi dreapta putin. Ar trebui ca astfel sa poti pozitiona cu usurinta cheia pe lock, fara sa o fortezi.

 

Daca nu reusesti, posibil sa ai o problema cu mecanismul de blocare:

http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=11&t=26996

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai putin nu e directia inversa acelor de ceasornic? Adica spre stanga?

 

Parca asa era

 

ybr125-ignition-switch-steering-lock-200

 

Acu daca nu merge nu forta, misca putin ghidonul cat il tii cat mai aproape de maxim stanga.

 

Si daca tot nu merge, poate chiar a fost fortat acest sistem si s-a rupt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti.. am iesit cu mobra la salonul moto si accesorii si am observat ceva ciudat in timp ce mergeam...motorul nu parca nu mergea curaiv se auzea parait asa si cand mergeam constant si cand statea la relanti...era un zgomot asemanator celuia ca atunci cand ramai fara benzina...stie cineva ce ar putea fii? Anul trecut i.am curatat si reglat carburatoarele...

 

Curaiv - cursiv *

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut o aripa fata de hornet 2004 pe albastru si sa nu fie belita vopseaua daca se poate:)

Edit: mai am o problema: daca merg pe ploaie cu viespea imi arunca toata apa de la roata din spate pe sa.ce sa fac? caut un suport de numar sa fie putin mai jos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti.. am iesit cu mobra la salonul moto si accesorii si am observat ceva ciudat in timp ce mergeam...motorul nu parca nu mergea curaiv se auzea parait asa si cand mergeam constant si cand statea la relanti...era un zgomot asemanator celuia ca atunci cand ramai fara benzina...stie cineva ce ar putea fii? Anul trecut i.am curatat si reglat carburatoarele...

 

Curaiv - cursiv *

Poate trebuie curatat\schimbat filtrul de aer? Ori bujiile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut o aripa fata de hornet 2004 pe albastru si sa nu fie belita vopseaua daca se poate:)

Edit: mai am o problema: daca merg pe ploaie cu viespea imi arunca toata apa de la roata din spate pe sa.ce sa fac? caut un suport de numar sa fie putin mai jos?

Baga o cautare pe net pt aripa fata.

Suportul de numar stock e cel ce protejeaza cel mai bine,dar tine cont si de ce profil ai pe guma spate...si de faptul ca pe ploaie sau apa multa pe carosabil nu vei gasi nici o protectie totala decat eventual o aripa pe toata roata gen chopper:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa impingi putin cheia in contact si apoi sa o intorci in sensul invers acelor de ceasornic, in pozitia lock. Ghidonul nu trebuie sa fie la maxim spre stanga, eventual trage stanga maxim, apoi dreapta putin. Ar trebui ca astfel sa poti pozitiona cu usurinta cheia pe lock, fara sa o fortezi.

 

Daca nu reusesti, posibil sa ai o problema cu mecanismul de blocare:

http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=11&t=26996

 

Am urmat `pasii` descrisi de tine, dar tot nu merge. Il desfac in weekend sa vad daca gasesc ceva in neregula. Multumesc pt link.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva cum se regleaza ceasul la Hornet PC41?

Tii apasat pe ambele butoane 2-3 sec pana incepe sa mearga ceasul intermitent. Apoi folosesti butoanele pt a modifica minutele si orele (merge doar incrementare si e pe 12 ore). Dupa ce am fixat ora l-am lasat asa si pana la urma a iesit din modul de setare. Imi spui daca a functionat

 

Edit: la mine a mers asa pe un PC36 [2003]. Sper sa mearga si la tine.

Editat de bullet14
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga o cautare pe net pt aripa fata.

Suportul de numar stock e cel ce protejeaza cel mai bine,dar tine cont si de ce profil ai pe guma spate...si de faptul ca pe ploaie sau apa multa pe carosabil nu vei gasi nici o protectie totala decat eventual o aripa pe toata roata gen chopper:)

 

 

Pai nu vreau sa fie protectie totala,acuma am problema ca fara topcase imi arunca toata apa pe spate/pasager. o sa incerc cu un suport de numar putin mai lung poate merge asa.Cauciuc spate am un Metzeller Sportec

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am suportul de numar original (ala mare si urat), si top-case. Cand merg pe ploaie, tot mai e mizerie pe topcase, deci daca nu era acolo ajungea pe sa, asa ca e cam greu sa scapi total de fenomenul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Pai nu vreau sa fie protectie totala,acuma am problema ca fara topcase imi arunca toata apa pe spate/pasager. o sa incerc cu un suport de numar putin mai lung poate merge asa.Cauciuc spate am un Metzeller Sportec

Nu vei scapa de apa de pe sa/pasager in totalitate sub nici o forma.doar vei urati viespea daca prelungesti suportul de numar stock;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti !

 

Ma confrunt si eu cu o problema de natura electrica la viespele meu. Sa imi scuzati explicatiile, nu am cunostinte prea multe pe partea asta si daca zic prostii sau am formulari de om needucat, sa ma iertati.

 

Problema e in felul urmator. Mi-a murit motorul in trafic si n-a mai vrut sa porneasca. (asta cam la 5-10 min dupa ce am plecat de acasa). Noroc ca eram la vale si am pornit-o cu clasicul bagat in viteza, running start si buton. Mi-a pornit si apoi n-a mai facut figuri. Am ajuns unde aveam treaba, o jumate de ora a stat in parcare. Am pornit apoi cu ea, fara nici o problema, si dupa alte 5-10 min. mi-a murit iarasi. Aceasi procedura de pornire.

Ieri am fost la un coleg sa imi fac niste masuratori de tensiuni si curenti si minuni, si aparent, totul este in regula, Bateria are curent si incarcare cum scrie in carte. La turatie treptata, incarcarea e liniara spre 14V-14,5. Daca turez mai tare spre 4-5000 ture, scade undeva la 13,5V. Am masurat contactele de la cele 3 fire care vin de la alternator si duc spre baterie (sper sa nu zic prostii aici) si iarasi valoriile erau normale. Le-am curatat un pic totusi, le-am mai strans si le-am pus la loc. De asemenea am masurat sa nu faca scurt undeva pe firul cu - (minus) al bateriei si valoarea era 0.

 

Ca si solutii, eu ma gandeam sa imi iau o baterie noua sa elimin posibilitatea ca tensiunea sa fie buna, dar amperajul prea mic (sper sa nu zic iarasi o prostie) sau daca exista posibilitatea sa imprumut o baterie sa vad daca mai patesc sa imi moara motorul. Daca e in regula bateria, atunci sper sa nu fie alternatorul sau alte contacte si m-as orienta spre un service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

am avut si eu o problema similara, mi-a murit in mers, am crezut ca nu mai are benzina, am trecut pe rezerva, a pornit, m-am gandit ca nu e de la benzina, am schimbat pe on, a mers, a murit iar in mers, pornit cu cabluri legate la masina, pana a mai murit de vreo 2 ori si nu a mai pornit deloc, rezultate in urma service-ului - robinet benzina reconditionat, baterie schimbata, releu incarcare schimbat, dupa iarna schimbat si bujii si merge bine acum.

 

daca zici ca ai incarcare buna trebuie sa verifici si bateria sa vezi daca tine curent, la mine dupa ce am schimbat bateria (care nu se mai incarca la maxim), am vazut ca si releul incarca cam putin, si pana la urma nu mai incarca si desi o porneam cu cabluri se oprea la orice aprindere de bec (semnalizare/frana, mers fara far)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In prima faza la baterie ma gandesc. Sa o inlocuiesc si eu. Am mai intrebat pe forum si vreau sa vad si alte solutii si concluzii inainte sa dau banii pe ce poate n-ar trebui schimbat.

Mersi de raspuns. Am sa fiu cu ochii si pe releul de incarcare

Verifica bateria SI releul de incarcare inainte sa faci cumparaturi!!!daca esti atent putin pe acest topic,ai sa vezi ca exista foarte multi care au avut aceleasi probleme cauzate de releu,nu de baterie.;)

Oricum aceste doua "probleme" au venit in general mana in mana la mai toti cei care au semnalat aceste simptome...

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si eu ca tine.

Am schimbat releul,...dar problema se pare ca era de la o mufa (mama-tata) carbonizata.

Se pare ca releul original a fost si el afectat. Asa e danny_nt ? :)

DIn cauza trepidatiilor apareau intreruperi. La masuratori..era totul ok

Asa ca incepi sa cauti pe cabluri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...