Vallach Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 (editat) Socul merge, insa am observat un lucru interesant astazi. Daca trag jumatate din cursa manetei el nu iese deloc din carburatoare, abia dupa jumatatea cursei pe care o are manetica incepe sa iasa din carburator. La pornirile pe care eu credeam ca le fac cu socul la jumatate, el nu era deschis deloc. Cred ca am zis asta pe zeci de topic-uri Maneta de soc are efect doar de la jumatatea cursei, iar aceasta "problema" afecteaza mai toate Hornet-urile din prima generatie. Totusi, la cald mai folosesti socul? salut sunt nou venit….dar va urmaresc de anul trecut…sunt interesat si eu de intalnire asa ca ma puteti pune pe lista…. Bine ai venit. O sa facem o lista si se inscrie cine doreste sa participe, urmareste topic-ul Editat Aprilie 4, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Cred ca am zis asta pe zeci de topic-uri Maneta de soc are efect doar de la jumatatea cursei, iar aceasta "problema" afecteaza mai toate Hornet-urile din prima generatie. Totusi, la cald mai folosesti socul? Bine ai venit. O sa facem o lista si se inscrie cine doreste sa participe, urmareste topic-ul La cald nu-l mai folosesc deloc. Porneste foarte bine. I-am gasit astazi o pozitie ok cu care porneste insa dupa cere sa-l trag de tot ca altfel moare. Aparent nu-i place sa fie pornita cu el la maxim insa nici sa stea cu el la 3 sferturi nu vrea. E foarte ciudata problema, o fi filtrul de aer ? Dar nu cred ca are a'face dat fiind faptul ca dupa ce motorul este incalzit merge impecabil. Se duce bine in ture si asta ma duce cu gandul ca nu are a'face filtru de aer cu mica problema. Oricum, atata timp cat prin pornirea asta nu afectez alte reglaje totul este ok pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Cumpat topcase(suport+cutie)ptHornet 2001 sau daca stiti unde gasesc la un pret decent.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 In sfarsit pot sa postez si eu aici ca posesor de Hornet. Am luat-o acum cateva zile, este prima motocicleta si sunt foarte incantat de ea, fostul proprietar a intretinut-o foarte bine si mi-a dat-o cu multe accesorii si consumabile noi Va salut pe toti! Asfalt uscat! Bun venit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jackson Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Bun venit.. Multumesc! And now let`s start the noob questions ) Voi cum faceti sa blocati ghidonul? Eu n-am reusit s-o fac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Multumesc! And now let`s start the noob questions ) Voi cum faceti sa blocati ghidonul? Eu n-am reusit s-o fac... Trebuie sa impingi putin cheia in contact si apoi sa o intorci in sensul invers acelor de ceasornic, in pozitia lock. Ghidonul nu trebuie sa fie la maxim spre stanga, eventual trage stanga maxim, apoi dreapta putin. Ar trebui ca astfel sa poti pozitiona cu usurinta cheia pe lock, fara sa o fortezi. Daca nu reusesti, posibil sa ai o problema cu mecanismul de blocare: http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=11&t=26996 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Stai putin nu e directia inversa acelor de ceasornic? Adica spre stanga? Parca asa era Acu daca nu merge nu forta, misca putin ghidonul cat il tii cat mai aproape de maxim stanga. Si daca tot nu merge, poate chiar a fost fortat acest sistem si s-a rupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Popa Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Baieti.. am iesit cu mobra la salonul moto si accesorii si am observat ceva ciudat in timp ce mergeam...motorul nu parca nu mergea curaiv se auzea parait asa si cand mergeam constant si cand statea la relanti...era un zgomot asemanator celuia ca atunci cand ramai fara benzina...stie cineva ce ar putea fii? Anul trecut i.am curatat si reglat carburatoarele... Curaiv - cursiv * Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 caut o aripa fata de hornet 2004 pe albastru si sa nu fie belita vopseaua daca se poate:) Edit: mai am o problema: daca merg pe ploaie cu viespea imi arunca toata apa de la roata din spate pe sa.ce sa fac? caut un suport de numar sa fie putin mai jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Baieti.. am iesit cu mobra la salonul moto si accesorii si am observat ceva ciudat in timp ce mergeam...motorul nu parca nu mergea curaiv se auzea parait asa si cand mergeam constant si cand statea la relanti...era un zgomot asemanator celuia ca atunci cand ramai fara benzina...stie cineva ce ar putea fii? Anul trecut i.am curatat si reglat carburatoarele... Curaiv - cursiv * Poate trebuie curatat\schimbat filtrul de aer? Ori bujiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Popa Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Poate trebuie curatat\schimbat filtrul de aer? Ori bujiile? la bujii ma mai gandeam si eu multumesc am sa ii fac si revizia sa vedem daca continua sa faca asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 caut o aripa fata de hornet 2004 pe albastru si sa nu fie belita vopseaua daca se poate:) Edit: mai am o problema: daca merg pe ploaie cu viespea imi arunca toata apa de la roata din spate pe sa.ce sa fac? caut un suport de numar sa fie putin mai jos? Baga o cautare pe net pt aripa fata. Suportul de numar stock e cel ce protejeaza cel mai bine,dar tine cont si de ce profil ai pe guma spate...si de faptul ca pe ploaie sau apa multa pe carosabil nu vei gasi nici o protectie totala decat eventual o aripa pe toata roata gen chopper:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jackson Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Trebuie sa impingi putin cheia in contact si apoi sa o intorci in sensul invers acelor de ceasornic, in pozitia lock. Ghidonul nu trebuie sa fie la maxim spre stanga, eventual trage stanga maxim, apoi dreapta putin. Ar trebui ca astfel sa poti pozitiona cu usurinta cheia pe lock, fara sa o fortezi. Daca nu reusesti, posibil sa ai o problema cu mecanismul de blocare: http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=11&t=26996 Am urmat `pasii` descrisi de tine, dar tot nu merge. Il desfac in weekend sa vad daca gasesc ceva in neregula. Multumesc pt link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 stie careva cum se regleaza ceasul la Hornet PC41? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bullet14 Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) stie careva cum se regleaza ceasul la Hornet PC41? Tii apasat pe ambele butoane 2-3 sec pana incepe sa mearga ceasul intermitent. Apoi folosesti butoanele pt a modifica minutele si orele (merge doar incrementare si e pe 12 ore). Dupa ce am fixat ora l-am lasat asa si pana la urma a iesit din modul de setare. Imi spui daca a functionat Edit: la mine a mers asa pe un PC36 [2003]. Sper sa mearga si la tine. Editat Aprilie 8, 2014 de bullet14 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 A functionat. Mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Baga o cautare pe net pt aripa fata. Suportul de numar stock e cel ce protejeaza cel mai bine,dar tine cont si de ce profil ai pe guma spate...si de faptul ca pe ploaie sau apa multa pe carosabil nu vei gasi nici o protectie totala decat eventual o aripa pe toata roata gen chopper:) Pai nu vreau sa fie protectie totala,acuma am problema ca fara topcase imi arunca toata apa pe spate/pasager. o sa incerc cu un suport de numar putin mai lung poate merge asa.Cauciuc spate am un Metzeller Sportec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Eu am suportul de numar original (ala mare si urat), si top-case. Cand merg pe ploaie, tot mai e mizerie pe topcase, deci daca nu era acolo ajungea pe sa, asa ca e cam greu sa scapi total de fenomenul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Salut, am citit in postarile anterioare de ceva iesire mai nationala pe la vara, ma inscriu si eu pe listaa ps caut aripa fata hornet 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Pai nu vreau sa fie protectie totala,acuma am problema ca fara topcase imi arunca toata apa pe spate/pasager. o sa incerc cu un suport de numar putin mai lung poate merge asa.Cauciuc spate am un Metzeller Sportec Nu vei scapa de apa de pe sa/pasager in totalitate sub nici o forma.doar vei urati viespea daca prelungesti suportul de numar stock;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reder_marius Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Salutare baieti ! Ma confrunt si eu cu o problema de natura electrica la viespele meu. Sa imi scuzati explicatiile, nu am cunostinte prea multe pe partea asta si daca zic prostii sau am formulari de om needucat, sa ma iertati. Problema e in felul urmator. Mi-a murit motorul in trafic si n-a mai vrut sa porneasca. (asta cam la 5-10 min dupa ce am plecat de acasa). Noroc ca eram la vale si am pornit-o cu clasicul bagat in viteza, running start si buton. Mi-a pornit si apoi n-a mai facut figuri. Am ajuns unde aveam treaba, o jumate de ora a stat in parcare. Am pornit apoi cu ea, fara nici o problema, si dupa alte 5-10 min. mi-a murit iarasi. Aceasi procedura de pornire.Ieri am fost la un coleg sa imi fac niste masuratori de tensiuni si curenti si minuni, si aparent, totul este in regula, Bateria are curent si incarcare cum scrie in carte. La turatie treptata, incarcarea e liniara spre 14V-14,5. Daca turez mai tare spre 4-5000 ture, scade undeva la 13,5V. Am masurat contactele de la cele 3 fire care vin de la alternator si duc spre baterie (sper sa nu zic prostii aici) si iarasi valoriile erau normale. Le-am curatat un pic totusi, le-am mai strans si le-am pus la loc. De asemenea am masurat sa nu faca scurt undeva pe firul cu - (minus) al bateriei si valoarea era 0. Ca si solutii, eu ma gandeam sa imi iau o baterie noua sa elimin posibilitatea ca tensiunea sa fie buna, dar amperajul prea mic (sper sa nu zic iarasi o prostie) sau daca exista posibilitatea sa imprumut o baterie sa vad daca mai patesc sa imi moara motorul. Daca e in regula bateria, atunci sper sa nu fie alternatorul sau alte contacte si m-as orienta spre un service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borisache Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 salut, am avut si eu o problema similara, mi-a murit in mers, am crezut ca nu mai are benzina, am trecut pe rezerva, a pornit, m-am gandit ca nu e de la benzina, am schimbat pe on, a mers, a murit iar in mers, pornit cu cabluri legate la masina, pana a mai murit de vreo 2 ori si nu a mai pornit deloc, rezultate in urma service-ului - robinet benzina reconditionat, baterie schimbata, releu incarcare schimbat, dupa iarna schimbat si bujii si merge bine acum. daca zici ca ai incarcare buna trebuie sa verifici si bateria sa vezi daca tine curent, la mine dupa ce am schimbat bateria (care nu se mai incarca la maxim), am vazut ca si releul incarca cam putin, si pana la urma nu mai incarca si desi o porneam cu cabluri se oprea la orice aprindere de bec (semnalizare/frana, mers fara far) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reder_marius Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 In prima faza la baterie ma gandesc. Sa o inlocuiesc si eu. Am mai intrebat pe forum si vreau sa vad si alte solutii si concluzii inainte sa dau banii pe ce poate n-ar trebui schimbat. Mersi de raspuns. Am sa fiu cu ochii si pe releul de incarcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) In prima faza la baterie ma gandesc. Sa o inlocuiesc si eu. Am mai intrebat pe forum si vreau sa vad si alte solutii si concluzii inainte sa dau banii pe ce poate n-ar trebui schimbat. Mersi de raspuns. Am sa fiu cu ochii si pe releul de incarcare Verifica bateria SI releul de incarcare inainte sa faci cumparaturi!!!daca esti atent putin pe acest topic,ai sa vezi ca exista foarte multi care au avut aceleasi probleme cauzate de releu,nu de baterie.Oricum aceste doua "probleme" au venit in general mana in mana la mai toti cei care au semnalat aceste simptome... Editat Aprilie 9, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Am patit si eu ca tine. Am schimbat releul,...dar problema se pare ca era de la o mufa (mama-tata) carbonizata. Se pare ca releul original a fost si el afectat. Asa e danny_nt ? DIn cauza trepidatiilor apareau intreruperi. La masuratori..era totul ok Asa ca incepi sa cauti pe cabluri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.