george05 Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 rau, nerau, are dreptate. Era o gluma evident.dar te intreb pe tine:avand in vedere poza lui bogdan86,in sensul ca e noroi pe roata fata si cea spate abia se vede...cum ti-ai dat tu seama ca sunt opinci gumele lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 (editat) Interesanta creatura (bogdan86) Indeed.. In general nu sunt fan streetfighter, iar modelele SF din gama producatorilor din ultimii ani imi dau dureri de cap. Modelul urmator imi place cel mai mult dintre toate Honda Hornet: http://www.bikewalls.com/pictures/Honda_Hotnet_Kitracing_2006_06_1440x900.jpg Nici fratele mai mare, clasic, nu arata rau: http://www.bikewalls.com/pictures/Honda_Hornet_900_2006_02_1440x900.jpg Editat Aprilie 18, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 raportez - unu la mana mi se par cam patrate, doi la mana modelul ala mi se pare ca nu e chiar unul recent (posibil sa ma insel), trei la mana (si cel mai important) am avut incredere in ce ai zis tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinAnicai Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Salut. De cateva zile posesor de permis. Si de cateva luni posesor de hornet. Am cateva intrebari: 1. Am 160 cm si 60 kg cu ce presiune ar trebuii sa rulez in pneuri?(merg numai eu pe mobra) 2. Se gasesc sei câta mai slim. Ajung destul de greoi cu ambele picioare jos desi am coborato pe ultima pozitie din reglajul telescopului. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 raportez - unu la mana mi se par cam patrate, doi la mana modelul ala mi se pare ca nu e chiar unul recent (posibil sa ma insel), trei la mana (si cel mai important) am avut incredere in ce ai zis tu Haha...tare:D te luasem un pic la intrebari ce mi-era dor de tine;) dap,se vede clar ca gumele alea sunt terminate. @alinanicai:presiune general valabila decenta pt aproape orice guma street 2,2 fata cu 2,4 spate(sa-mi sara in cap cei cu presiuni dupa manual).cat despre sa,nu te complica,te vei obisnui sa stai mai pe un picior decat pe ambele picioare la semafor sau cand te opresti;) no worries Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Rau esti bro':) @bogdan86:reusita Viespea!bravo!cum spunea si @NVS,ia repede niste gume bune ca ar fi pacat sa nu te poti bucura de ea prea mult timp:) Acelasi cum ma stii... M-am apucat sa citesc discutiile din trecut de pe aici, iti vine sa crezi!?! Ce grup eram si cata activitate in afara forumului. Acum e slabuta miscarea de pe aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Hopa....ce e aici - adunare de old times hornets ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Te asteptam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Hopa....ce e aici - adunare de old times hornets ? Hopaaa hopaaa zic si eu:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Salut, Muultmesc mult. Nu am iesit pana acuma la ture lungi, doar prin Cluj deocamdata. Suna tare dar pentru oras eu ma bucur sa ma auda aia din conserve la nevoie am db killeru ala sin in 10 secunde se pune sus. Cred ca la ture mai lungi ar fii deranjant fara db killer. Legat de concurs, eu am participat cu cine m-au selectat ei, da intradevar naked-urile au fost avantajate si la proba de indemanare dar asta este viata de biker cu + si -'uri ) . Mersi si pentru site-ul de piese, sper sa ne vedem la Gilau cati mai multi Hornetisti Arunca un ochi aici pentru codurile de care ai nevoie: oemmotorparts.com Btw, frumos Hornet-ul.. insa chiar ma intrebam de ce iti lipseste parbrizul original Toba nu e chiar pe gustul meu insa suna foarte bine. Sunt curios, ai iesit cu motorul si la curse mai lungi? Cum ti se pare sunetul in astfel de conditii? Felicitari pt locul obtinul la concurs, desi nu a fost o cursa dreapta, R1 nu stie sa mearga incet Pt colegii care probabil se intreaba despre ce e vb: PS. pana la intrunirea hornetistilor de la vara ne putem aduna la Transylvania Bike Fest (30 mai - 1 iun), Gilau CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 (editat) Salutare, Am si eu cateva intrebari. Am pus pe un Hornet doua proiectoare after market de la GIVI. Fiecare consuma 55 W. Deci acum am un consum mai mare cu 110 W. Are cineva idee care este sarcina electrica maxima a Hornetului de dupa 2007 ? Din ce vad in manualul de service , alternatorul are capacitate de 0,333 kW / 5000 rotatii pe minut. Din ce calcule am facut eu , daca am: - faza lunga - 55W - faza scurta - 55W - becuri pozitie - 2 x 5W = 10 W - semnalizare - 2 x 21W = 42 W - bec lampa numar - 5W - leduri pozitie/Stop frana ~ 20 W Daca le-as avea pe toate pornite ar fi 182 W per total. Daca mai adaug si 110W de la proiectoare as ajunge la 292 W , ceea ce ar fi sub 333 W cat suporta Alternatorul. Ar mai fi si alt consum care sa duca puterea totala consumata peste 333 W ? Apoi , pe langa alternator , am inteles ca mai poate pica regulatorul. Din pacate nu am gasit nici o specificatie pentru modelul pe care il am eu: SH750AA (7.7261f) Ce ziceti ? As avea probleme cu acest plus de consum de 110W ? Eu cred că suprasoliciți alternatorul. Cele două becuri din far (w5w) plus cel de la număr (w5w) le poți înlocui cu leduri (de calitate, 4300K, fără canbus pt că nu ai nevoie). Semnalizările nu stai mereu cu ele aprinse deci poți să le scazi (așa cum un consumator mare este unit ABS care consumă 5W în standby și peste 100W când lucrează dar el lucrează rar și nu trebuie să-l iei în calcul ). Un alt consumator este ECU împreună cu injectoarele care nu știm ce consum au ( 30-50W ? posibil peste ) Proiectoarele adaugă un consum mare. Dacă le-ai pus de fițe no comment, dacă le-ai pus pt mai multă lumină sunt și alte soluții cu consum mai mic. Am făcut proba cu un HID H7 4300K, merge perfect și nu are "flare" pe oglinda asta de Hornet, nici nu se vede că e HID (consumă 40w pe faza scurtă). Dacă vrei neapărat să păstrezi proiectoarele atunci înlocuiește becurile din proiector cu unele cu led și care consumă vreo 7-8w fiecare, ceva de genul http://www.aliexpress.com/item/2pcs-30W-H7-CREE-LED-High-Power-LED-Fog-Light-Foglight-Bulb-Lamp-White-DRL-Headlight/882483296.html Editat Aprilie 18, 2014 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 (editat) Eu cred că suprasoliciți alternatorul. Cele două becuri din far (w5w) plus cel de la număr (w5w) le poți înlocui cu leduri (de calitate, 4300K, fără canbus pt că nu ai nevoie). Semnalizările nu stai mereu cu ele aprinse deci poți să le scazi (așa cum un consumator mare este unit ABS care consumă 5W în standby și peste 100W când lucrează dar el lucrează rar și nu trebuie să-l iei în calcul ). Un alt consumator este ECU împreună cu injectoarele care nu știm ce consum au ( 30-50W ? posibil peste ) Proiectoarele adaugă un consum mare. Dacă le-ai pus de fițe no comment, dacă le-ai pus pt mai multă lumină sunt și alte soluții cu consum mai mic. Am făcut proba cu un HID H7 4300K, merge perfect și nu are "flare" pe oglinda asta de Hornet, nici nu se vede că e HID (consumă 40w pe faza scurtă). Dacă vrei neapărat să păstrezi proiectoarele atunci înlocuiește becurile din proiector cu unele cu led și care consumă vreo 7-8w fiecare, ceva de genul http://www.aliexpress.com/item/2pcs-30W-H7-CREE-LED-High-Power-LED-Fog-Light-Foglight-Bulb-Lamp-White-DRL-Headlight/882483296.html Salut, - proiectoarele le-am luat pentru a avea lumini auxiliare pentru a fi vazut mai bine in trafic pe intuneric (strainii le zic conspicuous lights) (s-a facut studiu si s-a constatat ca lumea nu ia in calcul o singura sursa de lumina.In schimb , daca sunt doua sau mai multe lumini pe un vehicul , este observat si luat in considerare .... problema veche discutata mult in multe locuri). - am incercat acest tip de leduri: au cate un led pe fiecare parte laterala si unul in varf. Becul led sta transversal pe proiector , nu longitudinal. Din cauza lupelor si din cauza pozitionarii soclului becului in proiector bat foarte aiurea ca niste globuri din alea Disco cu bucatele mici de oglinda. Imprastie niste pete de lumina aiurea in toate directiile. Deci folosirea unor leduri pentru acest tip de proiectoare este exclusa. M-am mai interesat. Alternatorul si regulatorul nu patesc nimic. Doar ca bateria nu se mai incarca asa cum ar trebui. Astfel , aseara , dupa o ora de mers prin oras cu proiectoarele pornite am ajuns acasa am oprit motorul iar cand am incercat sa pornesc iar motocicleta canci curent =)) . Era fleaschca. Am rugat de dimineatza pe un nene sa ma impinga . Ne mai pornind proiectoarele am mers jumatate de ora prin oras sa ajung la serviciu si dupa jumatate de zi am incercat iar sa o repornesc si bateria e ok , nu s-a mai descarcat. Solutii ar fi mai multe: - sa incerc cu becuri de 35W fiecare (in loc de 55W fiecare cat au acum). Dar pentru asta trebuie sa masor consumul de curent sa stiu daca ma incadrez chiar si cu becuri de 35W - sa vand proiectoarele astea si sa iau unele care-s proiectate din start sa mearga cu leduri (doar ca sunt de aproape 3 ori mai scumpe orice kituri de proiectoare led): Givi S320 Oricum ideea cu leduri pe numar si pozitii e buna, trebuie sa vad pe unde gasesc mai ieftin sa fac experimente. Merci si Bafta! Editat Aprilie 22, 2014 de mitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Va salut O aparatoare de lant pt un Hornet 2001 pe unde gasesc ? Ar fi perfect sa fie din alt material, decat plastic Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Salut, Oricum ideea cu leduri pe numar si pozitii e buna, trebuie sa vad pe unde gasesc mai ieftin sa fac experimente. Merci si Bafta! Niște w5w îți dau eu moca. Mai caută pe aliexpress de genul ăsta http://www.aliexpress.com/item/New-Arrival-H1-led-High-Power-11W-Lens-Constant-Currency-DC-10v-24v-Cree-White-car/1046850765.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Popa Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Salutare prieteni, Stie careva codul de la piesa din imaginea alaturata ? sau cum se numeste, eu unu nu am gasit nicaieri... Multumesc hornet.jpghornet2.jpg eu am cumparat motorul fara chesia respectiva, dar cred ca is 2 bucati, dupa cum se vede in poze, poate ma lamuriti voi. Mai jos aveti o poza cu motorul meu 1510484_10202503847330295_1752496529449955938_n.jpg salutare frumoasa horneta am si eu una la fel acum e la cosmetica sper sa iasa dragutz am sa pun poze cand este gata…app de parbriz am un prieten care se ocupa cu dezmembrari hornet si vazusem piesa care ai u nevoie la el..iti las nr de telefon si vbeste cu el 0740899579 / 0721340445 georgian il cheama…bafta sper sa ne vedem prin bucuresti Va salut O aparatoare de lant pt un Hornet 2001 pe unde gasesc ? Ar fi perfect sa fie din alt material, decat plastic Merci 0740899579 / 0721340445 georgian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 salutare frumoasa horneta am si eu una la fel acum e la cosmetica sper sa iasa dragutz am sa pun poze cand este gata…app de parbriz am un prieten care se ocupa cu dezmembrari hornet si vazusem piesa care ai u nevoie la el..iti las nr de telefon si vbeste cu el 0740899579 / 0721340445 georgian il cheama…bafta sper sa ne vedem prin bucuresti 0740899579 / 0721340445 georgian salut, o sa vin la bucale acuma joi dar fara motor, lasa-mi pe PM nr tau paote iesim la o bere #viespea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Hopa....ce e aici - adunare de old times hornets ? Muhahaha, am avut treaba azi la "regina maria", si ti-am intalnit albina. Imi place toba aia, niste detalii te rog despre ce toba e, cum ai prins etc, am si eu de gand sa imi pun una scurta jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Popa Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 pregatiri pregatiri pregatiri -Jantele la vopsit plus cateva elemente -am schimbat chitul de lant -filtru aer sport K&N -ulei filtru ulei -mansoane (sunt niste fakeuri dar mai bun decat ce aveam inainte) -mi-am facut aripa spate si un bug spoiler Urmeaza sa mai fac vopsit rezervor , codita, aripa fata kit xenon Momentan cam la asta m.am gandit... Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 (editat) Muhahaha, am avut treaba azi la "regina maria", si ti-am intalnit albina. Imi place toba aia, niste detalii te rog despre ce toba e, cum ai prins etc, am si eu de gand sa imi pun una scurta jos Salutare ! De anul trecut "Black Beauty" are drept calaret un tanar motociclist ! Il poti gasi aici: /index.php?/user/73759-dudemarius/ . Fac impreuna o pereche tare potrivita !!!! E drept ca ne-am mai vazut de atunci iar noul proprietar a fost foarte dragut ca m-a lasat sa imi amintesc cum ma simteam pe viespe dar oasele mele au ales calea touringului asa ca m-am despartit de hornetica si am ales un VFR in schimb (il poti vedea in semnatura). P.S. : Daca vrei datele celui care mi-a adaptat toba spune-mi si ti le trimit pe PM. Toba este luata de pe un Suzuki GSXR 750 K6 (vezi poza atasata). Spor ! Editat Aprilie 24, 2014 de Sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Salutare la toata lumea bazaitoare Mi-am dat Hornetul de 600 care il aveam si ma gandeam sa iau altul doar ca acum nelamurirea mea este daca nu cumva cel de 900 este mai bun decat cel de 600. Am inteles ca este pe injectie , consum mai mic, cuplu si putere mai mare....dar putin mai greu. Am vazut ca sunt destul de ieftine cele de 900 in comparatie cu 600. A avut careva ambele sa imi zica o parere? Modelul care imi place cel mai mult este Hornet 600 2005-2006...dar nici 900-le nu mi-ar displace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Salutare ! De anul trecut "Black Beauty" are drept calaret un tanar motociclist ! Il poti gasi aici: /index.php?/user/73759-dudemarius/ . Fac impreuna o pereche tare potrivita !!!! E drept ca ne-am mai vazut de atunci iar noul proprietar a fost foarte dragut ca m-a lasat sa imi amintesc cum ma simteam pe viespe dar oasele mele au ales calea touringului asa ca m-am despartit de hornetica si am ales un VFR in schimb (il poti vedea in semnatura). P.S. : Daca vrei datele celui care mi-a adaptat toba spune-mi si ti le trimit pe PM. Toba este luata de pe un Suzuki GSXR 750 K6 (vezi poza atasata).suzukigsxr75001.jpg Spor ! M-ar interesa mai mult daca acea toba scurta este sustinuta de ceva sau doar de galerie, cam atat Apropo, are un fund sexy rau "black beauty", se pupa bine aripa spate cu toba scurta, ii da un aer mai agresiv din lateral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 M-ar interesa mai mult daca acea toba scurta este sustinuta de ceva sau doar de galerie, cam atat Apropo, are un fund sexy rau "black beauty", se pupa bine aripa spate cu toba scurta, ii da un aer mai agresiv din lateral Da, este sustinuta si in alt punct, bineinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bullet14 Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 (editat) 1619344_10203086549976952_3515058642019410074_n.jpgpregatiri pregatiri pregatiri -Jantele la vopsit plus cateva elemente -am schimbat chitul de lant -filtru aer sport K&N -ulei filtru ulei -mansoane (sunt niste fakeuri dar mai bun decat ce aveam inainte) -mi-am facut aripa spate si un bug spoiler Urmeaza sa mai fac vopsit rezervor , codita, aripa fata kit xenon Momentan cam la asta m.am gandit... Bafta A ta e pe injectie sau tot pe carburatie? As vrea sa iau si eu un filtru K&N pt urmatorul sezon si voiam sa stiu ce reglaje trebuie facute la carburatie. Si ce diferenta de sunet/cai/raspuns al acceleratiei ai. Editat Aprilie 24, 2014 de bullet14 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Salutare la toata lumea bazaitoare Mi-am dat Hornetul de 600 care il aveam si ma gandeam sa iau altul doar ca acum nelamurirea mea este daca nu cumva cel de 900 este mai bun decat cel de 600. Am inteles ca este pe injectie , consum mai mic, cuplu si putere mai mare....dar putin mai greu. Am vazut ca sunt destul de ieftine cele de 900 in comparatie cu 600. A avut careva ambele sa imi zica o parere? Modelul care imi place cel mai mult este Hornet 600 2005-2006...dar nici 900-le nu mi-ar displace Nu prea pui problema bine.daca unul e mai bum decat celalalt!din ce puncte de vedere,la ce,cum,de ce?multe detalii sunt necesare pt a afirma ceva.iti spun sigur ca 900-le e altceva,600-le fiind jucarie dragalasa.dezvolta putin si iti pot da anumite detalii daca doresti.nu am avut 900-le dar l-am testat destul de mult cand doream sa trec si eu de pe 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Popa Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 A ta e pe injectie sau tot pe carburatie? As vrea sa iau si eu un filtru K&N pt urmatorul sezon si voiam sa stiu ce reglaje trebuie facute la carburatie. Si ce diferenta de sunet/cai/raspuns al acceleratiei A ta e pe injectie sau tot pe carburatie? As vrea sa iau si eu un filtru K&N pt urmatorul sezon si voiam sa stiu ce reglaje trebuie facute la carburatie. Si ce diferenta de sunet/cai/raspuns al acceleratiei ai. sal e pe carburatie inca nu am mers cu ea dupa ce am schimbat filtrul dar as vrea sa merg cu ea totusi la un mecanic sa vedem daca mai e de facut ceva in leg cu reglajl carburatoarelor daca am schimbat filtrul. app daca cunoaste cineva nu ne suparam sa auzim pareri.multumim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.