COObra Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 la lichidul de racire, ai un surub parca sub pompa de apa (parca), oricum nu se da jos tot spatele. releul de incarcare e sub rezervor si se schimba in 30 de secunde. asta daca ai mufe si nu e cu fire cositorite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan86 Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 50-100lei iti ia un mecanic manopera la toate schimburile astea, dai banii si stai langa el si "fura", pe urma ti le faci singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Mai am si eu doua intrebari, poate s-au mai discutat dar n-am gasit acum. 1. Cum se scoate lichidul de racire din rezervor? M-am uitat in carte si zice sa dau jos tot spatele. Chiar asa? 2. Unde e releul de incarcare? Pot sa-l schimb singur in spatele blocului? La ulei si lichid de frana cred ca m-am prins cum se face, dar daca aveti sfaturi utile nu va abtineti. E prima oara cand ii fac revizia si acum invat de pe net cum se face Stima. Ar trebui o atentie sporita la aerisire, daca schimbi lichidul de frana. Sa nu rupi vreun aerisitor daca e blocat(pui pe el un degripant daca e intepenit si nu fortezi, lasi sa-si dea drumul singur). Iar la aerisire sa folosesti un furtunas de perfuzie ca sa vezi mai usor cum iese aerul din instalatie si nici sa nu faci mizerie cu lichidul care iese, il pui sa se scurga intr-un recipient ceva. La releu e cum zice colegul Coobra dai jos rezervorul si se schimba usor, e prins cu 2 suruburi parca. Eu nu mai fac singur schimburile din lipsa de timp si spatiu, ba mai scapam ceva ulei si faceam mizerie, ba trebuie sa scapi de ulei ca nu-mi place sa-l arunc la gunoi. Sunt destule oferte acum primavara, daca iei ulei si filtru de la ei iti fac schimbul gratis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 La releu e cum zice colegul Coobra dai jos rezervorul si se schimba usor, e prins cu 2 suruburi parca. atentie la suroabele/surubul astea, ca am impresia ca reprezinta si masa pentru releu, deci trebuie sa fie curat filetul (asta oricum e bine de verificat la orice surub, dar na, la ce tine de electrica e bine de verificat de 3 ori) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kronnos Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Pt cine e interesat de crashpaduri va mai dau si eu un contact gasit pe net si folosit de mine Daniel: 0746198461 Mi-a dat un prieten pagina pe care este postul asta, am sunat vreo 4 zile pana cam am reusit sa dau de om... Numarul acesta nu mai e de actualitate, in caz ca mai are cineva nevoie de crash pad-uri, scriu aici noul numar al lui Radu. Radu: 0762 267 997 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borisache Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 daca tot vorbim de crashpaduri, vreau si eu sa-mi iau pt hornet din 2000, cei care a-ti pus recent, cat au costat? sunteti multumiti? poate aveti si o poza mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kronnos Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 daca tot vorbim de crashpaduri, vreau si eu sa-mi iau pt hornet din 2000, cei care a-ti pus recent, cat au costat? sunteti multumiti? poate aveti si o poza mersi Vezi ca pe bikeshop.ro daca dai o cautare gasesti cateva modele din care sa-ti alegi ce-ti place. Eu le-am pus si sper sa nu am ocazia sa va povestesc cat sunt de multumit de ele . M-au costat 100 lei + 8 transportul; montajul in regie proprie. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 daca tot vorbim de crashpaduri, vreau si eu sa-mi iau pt hornet din 2000, cei care a-ti pus recent, cat au costat? sunteti multumiti? poate aveti si o poza mersi Eu am luat de pe ebay unele. In total cu tot cu transport in jur de 150 de lei iar ca si design, zic ca sunt o idee mai reusite. Au venit intr-o saptamana din Lithuania. http://www.ebay.com/itm/Crash-Protectors-for-Honda-CB600-Hornet-98-06-Frame-Sliders-Mushrooms-/271445715980?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item3f336cec0c&vxp=mtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Hornetul meu putin modificat Anvelopele le-ai schimbat? Ai bagat multa munca/bani in modificarile astea si lasi motoreta cu niste opinci obosite. Cu anvelopele alea o dai pe jos si se duc atat munca cat si banii bagati in modificare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 (editat) Anvelopele le-ai schimbat? Ai bagat multa munca/bani in modificarile astea si lasi motoreta cu niste opinci obosite. Cu anvelopele alea o dai pe jos si se duc atat munca cat si banii bagati in modificare...Rau esti bro':)@bogdan86:reusita Viespea!bravo!cum spunea si @NVS,ia repede niste gume bune ca ar fi pacat sa nu te poti bucura de ea prea mult timp:) Editat Aprilie 18, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Rau esti bro':) rau, nerau, are dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 rau, nerau, are dreptate. Era o gluma evident.dar te intreb pe tine:avand in vedere poza lui bogdan86,in sensul ca e noroi pe roata fata si cea spate abia se vede...cum ti-ai dat tu seama ca sunt opinci gumele lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 (editat) Interesanta creatura (bogdan86) Indeed.. In general nu sunt fan streetfighter, iar modelele SF din gama producatorilor din ultimii ani imi dau dureri de cap. Modelul urmator imi place cel mai mult dintre toate Honda Hornet: http://www.bikewalls.com/pictures/Honda_Hotnet_Kitracing_2006_06_1440x900.jpg Nici fratele mai mare, clasic, nu arata rau: http://www.bikewalls.com/pictures/Honda_Hornet_900_2006_02_1440x900.jpg Editat Aprilie 18, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 raportez - unu la mana mi se par cam patrate, doi la mana modelul ala mi se pare ca nu e chiar unul recent (posibil sa ma insel), trei la mana (si cel mai important) am avut incredere in ce ai zis tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinAnicai Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Salut. De cateva zile posesor de permis. Si de cateva luni posesor de hornet. Am cateva intrebari: 1. Am 160 cm si 60 kg cu ce presiune ar trebuii sa rulez in pneuri?(merg numai eu pe mobra) 2. Se gasesc sei câta mai slim. Ajung destul de greoi cu ambele picioare jos desi am coborato pe ultima pozitie din reglajul telescopului. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 raportez - unu la mana mi se par cam patrate, doi la mana modelul ala mi se pare ca nu e chiar unul recent (posibil sa ma insel), trei la mana (si cel mai important) am avut incredere in ce ai zis tu Haha...tare:D te luasem un pic la intrebari ce mi-era dor de tine;) dap,se vede clar ca gumele alea sunt terminate. @alinanicai:presiune general valabila decenta pt aproape orice guma street 2,2 fata cu 2,4 spate(sa-mi sara in cap cei cu presiuni dupa manual).cat despre sa,nu te complica,te vei obisnui sa stai mai pe un picior decat pe ambele picioare la semafor sau cand te opresti;) no worries Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Rau esti bro':) @bogdan86:reusita Viespea!bravo!cum spunea si @NVS,ia repede niste gume bune ca ar fi pacat sa nu te poti bucura de ea prea mult timp:) Acelasi cum ma stii... M-am apucat sa citesc discutiile din trecut de pe aici, iti vine sa crezi!?! Ce grup eram si cata activitate in afara forumului. Acum e slabuta miscarea de pe aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Hopa....ce e aici - adunare de old times hornets ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Te asteptam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Hopa....ce e aici - adunare de old times hornets ? Hopaaa hopaaa zic si eu:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Salut, Muultmesc mult. Nu am iesit pana acuma la ture lungi, doar prin Cluj deocamdata. Suna tare dar pentru oras eu ma bucur sa ma auda aia din conserve la nevoie am db killeru ala sin in 10 secunde se pune sus. Cred ca la ture mai lungi ar fii deranjant fara db killer. Legat de concurs, eu am participat cu cine m-au selectat ei, da intradevar naked-urile au fost avantajate si la proba de indemanare dar asta este viata de biker cu + si -'uri ) . Mersi si pentru site-ul de piese, sper sa ne vedem la Gilau cati mai multi Hornetisti Arunca un ochi aici pentru codurile de care ai nevoie: oemmotorparts.com Btw, frumos Hornet-ul.. insa chiar ma intrebam de ce iti lipseste parbrizul original Toba nu e chiar pe gustul meu insa suna foarte bine. Sunt curios, ai iesit cu motorul si la curse mai lungi? Cum ti se pare sunetul in astfel de conditii? Felicitari pt locul obtinul la concurs, desi nu a fost o cursa dreapta, R1 nu stie sa mearga incet Pt colegii care probabil se intreaba despre ce e vb: PS. pana la intrunirea hornetistilor de la vara ne putem aduna la Transylvania Bike Fest (30 mai - 1 iun), Gilau CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 (editat) Salutare, Am si eu cateva intrebari. Am pus pe un Hornet doua proiectoare after market de la GIVI. Fiecare consuma 55 W. Deci acum am un consum mai mare cu 110 W. Are cineva idee care este sarcina electrica maxima a Hornetului de dupa 2007 ? Din ce vad in manualul de service , alternatorul are capacitate de 0,333 kW / 5000 rotatii pe minut. Din ce calcule am facut eu , daca am: - faza lunga - 55W - faza scurta - 55W - becuri pozitie - 2 x 5W = 10 W - semnalizare - 2 x 21W = 42 W - bec lampa numar - 5W - leduri pozitie/Stop frana ~ 20 W Daca le-as avea pe toate pornite ar fi 182 W per total. Daca mai adaug si 110W de la proiectoare as ajunge la 292 W , ceea ce ar fi sub 333 W cat suporta Alternatorul. Ar mai fi si alt consum care sa duca puterea totala consumata peste 333 W ? Apoi , pe langa alternator , am inteles ca mai poate pica regulatorul. Din pacate nu am gasit nici o specificatie pentru modelul pe care il am eu: SH750AA (7.7261f) Ce ziceti ? As avea probleme cu acest plus de consum de 110W ? Eu cred că suprasoliciți alternatorul. Cele două becuri din far (w5w) plus cel de la număr (w5w) le poți înlocui cu leduri (de calitate, 4300K, fără canbus pt că nu ai nevoie). Semnalizările nu stai mereu cu ele aprinse deci poți să le scazi (așa cum un consumator mare este unit ABS care consumă 5W în standby și peste 100W când lucrează dar el lucrează rar și nu trebuie să-l iei în calcul ). Un alt consumator este ECU împreună cu injectoarele care nu știm ce consum au ( 30-50W ? posibil peste ) Proiectoarele adaugă un consum mare. Dacă le-ai pus de fițe no comment, dacă le-ai pus pt mai multă lumină sunt și alte soluții cu consum mai mic. Am făcut proba cu un HID H7 4300K, merge perfect și nu are "flare" pe oglinda asta de Hornet, nici nu se vede că e HID (consumă 40w pe faza scurtă). Dacă vrei neapărat să păstrezi proiectoarele atunci înlocuiește becurile din proiector cu unele cu led și care consumă vreo 7-8w fiecare, ceva de genul http://www.aliexpress.com/item/2pcs-30W-H7-CREE-LED-High-Power-LED-Fog-Light-Foglight-Bulb-Lamp-White-DRL-Headlight/882483296.html Editat Aprilie 18, 2014 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 (editat) Eu cred că suprasoliciți alternatorul. Cele două becuri din far (w5w) plus cel de la număr (w5w) le poți înlocui cu leduri (de calitate, 4300K, fără canbus pt că nu ai nevoie). Semnalizările nu stai mereu cu ele aprinse deci poți să le scazi (așa cum un consumator mare este unit ABS care consumă 5W în standby și peste 100W când lucrează dar el lucrează rar și nu trebuie să-l iei în calcul ). Un alt consumator este ECU împreună cu injectoarele care nu știm ce consum au ( 30-50W ? posibil peste ) Proiectoarele adaugă un consum mare. Dacă le-ai pus de fițe no comment, dacă le-ai pus pt mai multă lumină sunt și alte soluții cu consum mai mic. Am făcut proba cu un HID H7 4300K, merge perfect și nu are "flare" pe oglinda asta de Hornet, nici nu se vede că e HID (consumă 40w pe faza scurtă). Dacă vrei neapărat să păstrezi proiectoarele atunci înlocuiește becurile din proiector cu unele cu led și care consumă vreo 7-8w fiecare, ceva de genul http://www.aliexpress.com/item/2pcs-30W-H7-CREE-LED-High-Power-LED-Fog-Light-Foglight-Bulb-Lamp-White-DRL-Headlight/882483296.html Salut, - proiectoarele le-am luat pentru a avea lumini auxiliare pentru a fi vazut mai bine in trafic pe intuneric (strainii le zic conspicuous lights) (s-a facut studiu si s-a constatat ca lumea nu ia in calcul o singura sursa de lumina.In schimb , daca sunt doua sau mai multe lumini pe un vehicul , este observat si luat in considerare .... problema veche discutata mult in multe locuri). - am incercat acest tip de leduri: au cate un led pe fiecare parte laterala si unul in varf. Becul led sta transversal pe proiector , nu longitudinal. Din cauza lupelor si din cauza pozitionarii soclului becului in proiector bat foarte aiurea ca niste globuri din alea Disco cu bucatele mici de oglinda. Imprastie niste pete de lumina aiurea in toate directiile. Deci folosirea unor leduri pentru acest tip de proiectoare este exclusa. M-am mai interesat. Alternatorul si regulatorul nu patesc nimic. Doar ca bateria nu se mai incarca asa cum ar trebui. Astfel , aseara , dupa o ora de mers prin oras cu proiectoarele pornite am ajuns acasa am oprit motorul iar cand am incercat sa pornesc iar motocicleta canci curent =)) . Era fleaschca. Am rugat de dimineatza pe un nene sa ma impinga . Ne mai pornind proiectoarele am mers jumatate de ora prin oras sa ajung la serviciu si dupa jumatate de zi am incercat iar sa o repornesc si bateria e ok , nu s-a mai descarcat. Solutii ar fi mai multe: - sa incerc cu becuri de 35W fiecare (in loc de 55W fiecare cat au acum). Dar pentru asta trebuie sa masor consumul de curent sa stiu daca ma incadrez chiar si cu becuri de 35W - sa vand proiectoarele astea si sa iau unele care-s proiectate din start sa mearga cu leduri (doar ca sunt de aproape 3 ori mai scumpe orice kituri de proiectoare led): Givi S320 Oricum ideea cu leduri pe numar si pozitii e buna, trebuie sa vad pe unde gasesc mai ieftin sa fac experimente. Merci si Bafta! Editat Aprilie 22, 2014 de mitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Va salut O aparatoare de lant pt un Hornet 2001 pe unde gasesc ? Ar fi perfect sa fie din alt material, decat plastic Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Salut, Oricum ideea cu leduri pe numar si pozitii e buna, trebuie sa vad pe unde gasesc mai ieftin sa fac experimente. Merci si Bafta! Niște w5w îți dau eu moca. Mai caută pe aliexpress de genul ăsta http://www.aliexpress.com/item/New-Arrival-H1-led-High-Power-11W-Lens-Constant-Currency-DC-10v-24v-Cree-White-car/1046850765.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.