Pepsz Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Mereu am repetat-o, faptul ca hornetul nu are filtru de benzina constituie cel mai mare - al lui. Am avut de cateva ori probleme cu benzina, probleme care nu apareau daca exista un filtru. Acum sunt mai atent de unde alimentez si cu ce alimentez si toate sunt bune. Insa nu de putine ori prin tara, te lovezi in mijlocul a nicaieri de o benzinare uitata de lume de unde trebuie sa alimentezi si sa speri ca o sa duca. Cum spunea si Stefan, montarea unui filtru de benzina este imposibila din mai multe considerente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 nu stiu ce tot sincronizati voi acolo, eu nu am sincronizat niciodata carburile, iar Paul, dupa ce a luat-o de la mine, a trebuit sa o sincronizeze ca i s-a dus ceva fizic intr-un carburator si a trebuit sa umble acolo. acum probabil ca o fi si fiecare cu nazurile ei hai ca a trecut si ploaia. ps - nu stiu cum e la bandit, asa ca nu te contrazic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Popa Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) Cam asa arata momentat mai am de vopsit cateva elemente si astept aripa si bugspoileru..am sa revin cu poze dupa ce le montez. *Aripa Editat Aprilie 30, 2014 de Vlad Popa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Arata bine de tot hornetul Vlad. Aripa de fata o astepti? Asta clar nu e cea originala. Eu am acelasi model si vroiam sa te rog daca poti face o poza din partea stanga a motorului spre furtunul de benzina care iese de din rezervor si sa-mi spui daca ai sau nu filtru de benzina. Eu unu am luat o cu filtru (model 05-06), acum ca va aud pe voi pe aici ca in mod normal nu ar avea ma pune pe ganduri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Popa Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) Arata bine de tot hornetul Vlad. Aripa de fata o astepti? Asta clar nu e cea originala. Eu am acelasi model si vroiam sa te rog daca poti face o poza din partea stanga a motorului spre furtunul de benzina care iese de din rezervor si sa-mi spui daca ai sau nu filtru de benzina. Eu unu am luat o cu filtru (model 05-06), acum ca va aud pe voi pe aici ca in mod normal nu ar avea ma pune pe ganduri... Cand am schimbat bujiile am dat rezervorul. Jos si am vaz un furtunas subtire rupt l.am schimbat cu un altul dar nu original"improvizat" si nu imi aduc aminte sa fii vazut vreun filtru . Cat despre aripa e cea pt modelul 2002-2004 dar improvizata.. : D Editat Aprilie 30, 2014 de Vlad Popa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Am inteles.. deci sa fie la mine in + atunci. Se rezolva ) Legat de aripa te sfatuiesc sa cauti una de 05/06, arata mult mai bine si mentine curata si suprafata cilindrica care intra in jambe astfel incat sa nu ai nevoie de operatii de mentenanta neprogramate la nivelul simeringurilor de la furca ) Nu inteleg acum de ce nu ma certa nimeni cand eu va intrebam de furtun de benzina care intra/iese din filtru ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 baga si tu o poza la ce ai acolo. poate tu esti dovada ca merge si cu filtru normal, adica in afara sitei din rezervor. eu nu comentez prea des ca nu mai am hornelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Popa Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 baga si tu o poza la ce ai acolo. poate tu esti dovada ca merge si cu filtru normal, adica in afara sitei din rezervor. eu nu comentez prea des ca nu mai am hornelul Da si asta e o idee : D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Ce bec de pozitie trebuie pt hornet 600 2001, cati W etc. ? Pare să fie așa ceva T8-4 (12v 4W) cod Honda 34903-388-611 socket BA9s - e un soclu mai subțirel așa- vezi aici http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_automotive_light_bulb_types. Sorry for late response. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Momentan nu sunt pe langa motor dar am gasit o poza cu el in care se vede filtrul din lateral. Problema mea era ca filtru era foarte aproape de blocul motor si imi era frica ca se va topi odata si odata. Problema mea actuala este furtulul de benzina care iese din acest filtru si intra intr-un 'T' care duce mai departe benzina la carb 1-2, 3-4. Problema e ca din cauza filtrului e greu de obtinut unghiul corespunzator pentru a conecta iesirea din filtru cu T-ul. De nu am avut probleme cu functionarea motorului din cauza acestui filtru, dar ma gandesc ca daca nu a fost prevazut un astfel de filtru din fabrica, nu are rost sa complicati sistemul. Ma gandesc sa renunt la el pentru a rezolva problema unghiului pe care il face furtunul in momentul asta. (unghiul a dus la fisurarea furtului in zona de imbinare cu T-ul) Sper ca m-am facut suficient de inteles . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 2. exagerat de scump, sper sa reusesc sa gasesc pe undeva suruburi compatibile la un pret mult mai decent Multumesc pt informatii, acum 2 ani si ceva cand locuiam langa statia de metrou Brancoveanu mi-ar fi fost usor sa ajung.. O sa mai caut prin Cluj un magazin dedicat, pana acum am intrebat la zeci de magazine (feronerie, auto, sanitare etc) fara succes. http://fasteners.fabory.com/eCache/ROE/6/258.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 (editat) http://fasteners.fabory.com/eCache/ROE/6/258.html Ezakt Si colegii de la Cluj i-au recomandat tot pe ei, numai ca au magazin de prezentare intr-o zona mai marginasa. O sa incerc la Fabory cu prima ocazie. Momentan nu sunt pe langa motor dar am gasit o poza cu el in care se vede filtrul din lateral. Problema mea era ca filtru era foarte aproape de blocul motor si imi era frica ca se va topi odata si odata. In cazul tau filtrul a fost montat de fostul proprietar. Chiar intentionam sa intreb.. in cazul in care si-a montat cineva filtru de bezina: 1. ce fel de filtru a fost instalat? 2. cum functioneaza motorul cu filtrul aditional? 3. cat de mare e riscul ca temperatura motorului sa afecteze filtrul? (spatiu foarte mic in care acesta poate fi montat) 4. montarea filtrului a avut efecte benefice? (adica, dupa instalare, cat de des/rar a fost necesara curatarea carburatoarelor) poate tu esti dovada ca merge si cu filtru normal, adica in afara sitei din rezervor. Bandit-ul merge sigur cu filtru aditional, montat din fabrica pt modelele 2000+, numai ca nu e ca si filtrele de 4 RON din supermarket. Cel mai probabil este un filtru mai calitativ care nu afecteaza debitul de benzina (nu am gasit pe net o poza identica cu cel ce l-am vazut instalat). nu stiu ce tot sincronizati voi acolo, eu nu am sincronizat niciodata carburile, iar Paul, dupa ce a luat-o de la mine, a trebuit sa o sincronizeze ca i s-a dus ceva fizic intr-un carburator si a trebuit sa umble acolo. Am inteles ca sincronizarea este necesara dupa ce carburatoarele au fost desfacute si curatate. Astfel, revenim la problema lipsei filtrului de bezina si la necesitatea de a curata carburatoarele. De exemplu acum mi se intampla ca, din cauza acestei probleme, carburatorul #1 sa nu mai inchida corect si apoi sa scuipe benzina afara. Mentionez ca ultima data am curatat/sincronizat carburatoarele pe la jumatatea sezonului trecut cand am avut aceeasi problema. Editat Mai 1, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Mai 3, 2014 Share Postat Mai 3, 2014 (editat) Momentan nu sunt pe langa motor dar am gasit o poza cu el in care se vede filtrul din lateral. Problema mea era ca filtru era foarte aproape de blocul motor si imi era frica ca se va topi odata si odata. Problema mea actuala este furtulul de benzina care iese din acest filtru si intra intr-un 'T' care duce mai departe benzina la carb 1-2, 3-4. Problema e ca din cauza filtrului e greu de obtinut unghiul corespunzator pentru a conecta iesirea din filtru cu T-ul. De nu am avut probleme cu functionarea motorului din cauza acestui filtru, dar ma gandesc ca daca nu a fost prevazut un astfel de filtru din fabrica, nu are rost sa complicati sistemul. Ma gandesc sa renunt la el pentru a rezolva problema unghiului pe care il face furtunul in momentul asta. (unghiul a dus la fisurarea furtului in zona de imbinare cu T-ul) Sper ca m-am facut suficient de inteles . Foarte tare cum e pus filtrul ala acolo , n`am mai vazut la nici un hornet filtru de benzina:) Editat Mai 3, 2014 de Straic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 salutare , vin si eu cu o intrebare : stie cineva unde as putea gasi un senzor de temperatura pentru PC34 ! trebuie sa-i fac o verificare pentru ca nu mai ridica acul pe bord iar daca este senzorul defect as vrea sa o rezolv cat mai rapid . va multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Megahertz Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Salut. Sa o stapanesti sanatos si sa te plimbe in siguranta ! Referitor la indicatii.... de la pg 1 pana aici (585) o sa te saturi de ele Spor la citit (au fost date in avans ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 In cazul tau filtrul a fost montat de fostul proprietar. Chiar intentionam sa intreb.. in cazul in care si-a montat cineva filtru de bezina: 1. ce fel de filtru a fost instalat? 2. cum functioneaza motorul cu filtrul aditional? 3. cat de mare e riscul ca temperatura motorului sa afecteze filtrul? (spatiu foarte mic in care acesta poate fi montat) 4. montarea filtrului a avut efecte benefice? (adica, dupa instalare, cat de des/rar a fost necesara curatarea carburatoarelor) Salut. Referitor la filtru de benzina. 1. pare a fi un filtru fe benzina ieftin gasit in orice magazin de piese (vezi poza) 2. motorul a functionat foarte bine cu el 3. riscul ca temperatura sa afecteze filtrul pot spune ca e moderat. Nu sta lipit de blocul motor, dar sunt temperaturi relativ mari in zona aia. Nu se vad semne pe el ca ar da sa se 'topeasca' 4. nu pot sa trag o concluzie daca a avut sau nu efecte benefice fiindca am achizitionat motocicleta la sfarsit de august si nu am apucat sa fac mai mult de 1500/2000 de km astfel incat sa fie nevoie de curatat/sincronizat carburatoarele. Acum ca am aflat ca nu e 'de la mama lui' acel filtru as vrea sa il scot din ecuatie si vreau sa stiu daca odata ce fac asta trebuie obigatoriu sa curat/sincronizez carburatoarele. Ma gandesc ca odata scos din schema ascest filtru, debitul de benzina va fi ceva mai mare. Rog pe cineva sa ma contrazica daca vorbesc prostii. Si rog pe cineva care are un Hornet 05-06 sa faca o poza in zona furtunului de benzina pentru a vedea cum arata cel autentic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Popa Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 Salut. Referitor la filtru de benzina. 1. pare a fi un filtru fe benzina ieftin gasit in orice magazin de piese (vezi poza) 2. motorul a functionat foarte bine cu el 3. riscul ca temperatura sa afecteze filtrul pot spune ca e moderat. Nu sta lipit de blocul motor, dar sunt temperaturi relativ mari in zona aia. Nu se vad semne pe el ca ar da sa se 'topeasca' 4. nu pot sa trag o concluzie daca a avut sau nu efecte benefice fiindca am achizitionat motocicleta la sfarsit de august si nu am apucat sa fac mai mult de 1500/2000 de km astfel incat sa fie nevoie de curatat/sincronizat carburatoarele. Acum ca am aflat ca nu e 'de la mama lui' acel filtru as vrea sa il scot din ecuatie si vreau sa stiu daca odata ce fac asta trebuie obigatoriu sa curat/sincronizez carburatoarele. Ma gandesc ca odata scos din schema ascest filtru, debitul de benzina va fi ceva mai mare. Rog pe cineva sa ma contrazica daca vorbesc prostii. Si rog pe cineva care are un Hornet 05-06 sa faca o poza in zona furtunului de benzina pentru a vedea cum arata cel autentic. o sa incerc eu sa fac poza ca ma duc maine sa il plimb sper sa reusesc sa prind ceva ca e bagat bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 multumesc celor care au venit cu oferte pentru senzorul de temperatura la PC34 dar in urma testarii senzorul de pe motocicleta mea este functional , cel mai probabil exista o defectiune in bord . va multumesc inca odata , toate cele bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan86 Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 din pacate se vinde /index.php?/topic/712199-vand-hornet-streetfighter/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 din pacate se vinde /index.php?/topic/712199-vand-hornet-streetfighter/ Spor la vanzare! La ce motor vrei sa treci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan86 Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 hornet de 900 sau x-11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 hornet de 900 sau x-11 Bogdane,in primul rand inca odata felicitari pt felul in care a iesit viespea.in al doilea rand:desi probabil pretul e corect pt tine,nu o vei da in banii aia la cum e modificata.tre sa gasesti exact omul care sa gandeasca si sa simta ca si tine.crede-ma,am dat hornetul meu(poate il mai tii minte) cu chiu cu vai dupa modificari,acum 2 ani,la 2000eur unui prieten.in rest nici nu s-a apropiat lumea de sa monopost,cadru codita modificat and shit...rabdare multa si bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan86 Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 rabdare am, ca ma plimb cu motorul si candva o sa il dau. clar doar unul caruia ii place asa ceva o sa il cumpere, si credema ca nu o sa las din pret daca nu o vand o tin de oras & fun, mai strang ceva bani si tot imi iau ceva mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Salut. Referitor la filtru de benzina. 1. pare a fi un filtru fe benzina ieftin gasit in orice magazin de piese (vezi poza) 2. motorul a functionat foarte bine cu el 3. riscul ca temperatura sa afecteze filtrul pot spune ca e moderat. Nu sta lipit de blocul motor, dar sunt temperaturi relativ mari in zona aia. Nu se vad semne pe el ca ar da sa se 'topeasca' 4. nu pot sa trag o concluzie daca a avut sau nu efecte benefice fiindca am achizitionat motocicleta la sfarsit de august si nu am apucat sa fac mai mult de 1500/2000 de km astfel incat sa fie nevoie de curatat/sincronizat carburatoarele. Acum ca am aflat ca nu e 'de la mama lui' acel filtru as vrea sa il scot din ecuatie si vreau sa stiu daca odata ce fac asta trebuie obigatoriu sa curat/sincronizez carburatoarele. Ma gandesc ca odata scos din schema ascest filtru, debitul de benzina va fi ceva mai mare. Rog pe cineva sa ma contrazica daca vorbesc prostii. Si rog pe cineva care are un Hornet 05-06 sa faca o poza in zona furtunului de benzina pentru a vedea cum arata cel autentic. Salut, parerea mea e ca nu ai de ce sa umbli la carburatoare. Scoti pur si simplu filtrul ala si vezi cum merge. Treaba asta cu sincronizarea carburatoarelor mi se pare mai mult o moda decat o utilitate, sa sincronizezi carburatoarele de 2-3 ori pe an, mai mult le dai peste cap. Cred ca multe probleme se pot rezolva si altfel gen filtru de aer\bujii iar sincronizarea trebuie facuta doar in ultima instanta. Iar in loc de filtru o spalare de rezervor din cand in cand ar trebui sa rezolve problema, oricum benzina nu e atat de proasta pe cat se zice daca o iei de unde trebuie si aici ma refer la statii cu vad mare..etc In plus daca aveti probleme cu benzina si va duceti la un service pentru reparatii si acolo atesta ca a fost de vina benzina, detinatorul benzinariei va poate deconta pretul reparatiilor, aici ma refer la benzinariile mari nu astea fantoma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buffmoTTo Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Ok mersi. Momentan am scos filtrul si am pus furtun de benzina din rezervor pana in T-ul de sub carburatoare si totul fuctioneaza perfect. Si-a pus cineva mansoane aftermarket si le mai are pe cele originale in stare ok si de vanzare? Astept pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.