Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Sunt de acord cu tine, desi ma indoiesc ca devin eu un pilot mai bun dupa ce schimb uleiul si brusc mobra incepe sa mearga.

In fine, intre noi fie vorba, eu am spus ca ar putea sa se gandeasca la asta, nu i-am zis sa il schimbe, asa ca nu vad de unde a plecat ideea asta cu 4kkm-5kkm... 12kkm. Fiecare schimba uleiul cand il taie capul si cu ce il taie capul, ca doar el stie ce a facut cu mobra si cat de mult tine la ea.

Corect!spuneam si eu mai sus...fiecare face oricum cum il taie si il duce capul,dar cand aud ideea aia fixa de 5k km musai schimbat ca asa e bine ma apuca tremuricii:)

Si pana una alta,eu am schimbat si la 1k,si la 5k si la 10k...de curiozitate:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si la ce concluzie ai ajuns ?

La faptul ca un ulei bun se tine extrem de bine la acele valori.si nu e la ureche ci verificari uletrioare la supape,distributie,ambreiaj,check up general(desfacut motor) la tot ce inseamna piese in miscare in motor,compresie.nu a existat uzura prematura chiar daca am schimbat la 12k.vindeam piese si tot ce tine moto intr-o perioada si faceam "teste" pe motorul meu cu uleiuri(schimburi peste schimburi cu uleiuri incepand se la ieftinache pana la cele scumpe),distributie(schimbata ca eram eu un pic paranoia),kituri de lant and so on...si tin sa precizez ca motorul nu statea o zi nemiscat,si a fost utilizat in absolut toate regimurile(mers in concedii lejer,tras pe el mai sport,mers pe curbe,tras in rosu,etc).si inainte sa il vand inca o verificare amanuntita si totul era la cote.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si e o intrebare daca tot suntem la aceiasi categorie:)..momentan am in mobra Motul 5100 10w40.. dupa ce se incalzeste motorul cand schimb vitezele zmaceste putin..Vreau sa fac schimbul de ulei sapatamana asta si as lua 7100 10w40..o sa fie oare vreo diferenta?sau sa incerc alt tip de ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare. Am cumparat Hornet 600 2005 recent. Duminica am observan un fenomen ciudat, la franare mai dura, roata din fata cumva pierde aderenta si parca ar sarea. Am vazut asa ceva numai la bicicleta cu curca lunga. Eu am asteptat la un stoppie. Este normal sau trebuie schimbat ceva in furca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva la hornet 2004 daca pun toba sport se aude vreo diferenta?sau e ca si la modelele mai noi unde trebuie anulat catalizatorul?

Gluma aia de catalizator n-are nici o importanta:) pune orice toba sport si sunetul de Viespe se va modifica mult...din punctul meu de vedere o toba carbon pe Hornet produce cel mai frumos sunet:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gluma aia de catalizator n-are nici o importanta:) pune orice toba sport si sunetul de Viespe se va modifica mult...din punctul meu de vedere o toba carbon pe Hornet produce cel mai frumos sunet:)

 

Orice toba de carbon?sau ai un model in minte? eu vreau sa imi iau Leovince SBK..daca zici ca ar suna mai bine pe alt model iau altceva:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Orice toba de carbon?sau ai un model in minte? eu vreau sa imi iau Leovince SBK..daca zici ca ar suna mai bine pe alt model iau altceva:)

Eu exact asta am avut prima data leo sbk carbon...suna tare frumos:) urmatoare tot carbon,dar si evacuarea scurtata complet..deci irelevant.orice toba carbon de firma suna frumos pe viespe,parere personala doar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu cred, arată-mi și mie cartea aia. La toate PC41 e la fel 12000KM, vezi atach

 

 

In cartea de service pe care am primit o odata cu motocicleta (cea in romana) scrie 6000km. In acelasi timp in owner's manual, tot primit odata cu moto, (cel in engleza) scrie intr-adevar 12000. Si in manualul de service (in italiana) tot 12000scrie.

Nu verificasem nicioadata aceasta info.

Eu luam 'de buna' informatia primita de la intermotorcycle pt ca oricum primii 2 ani nu aveam incotro daca vroiam sa pastrez garantia.

Oricum, in cazul meu, vine mai repede intervalul de timp decat km (chiar si decat cei 6000) si, oricum, 150lei la 6k km nu mi se par chiar o avere :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cartea de service pe care am primit o odata cu motocicleta (cea in romana) scrie 6000km. In acelasi timp in owner's manual, tot primit odata cu moto, (cel in engleza) scrie intr-adevar 12000. Si in manualul de service (in italiana) tot 12000scrie.

 

 

Eu am scapat simplu de chestia asta, cand am facut 6000km pur si simplu nu era niciun service autorizat Honda in Bucuresti asa ca mi-am bagat picioarele in ea de garantie.

 

Chiar, de curiozitate, stie careva ce se intampla daca nu respecti programul de revizii impus de dealerii din Romania (la jumatate fata de producator)? Ma refer din punct de vedere al garantiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cartea de service pe care am primit o odata cu motocicleta (cea in romana) scrie 6000km. In acelasi timp in owner's manual, tot primit odata cu moto, (cel in engleza) scrie intr-adevar 12000. Si in manualul de service (in italiana) tot 12000scrie.

 

in romania probabil zice ca ca sunt conditii vitrege, probabil legatura cu praful, soselele, etc. si vine recomandarea sa faci revizia mai repede. O chestie de genul asta a fost bagata sub nasul nostru de catre dealer la o masina cu termen de revizie 40k in general, redus la 30k in ro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare. Am cumparat Hornet 600 2005 recent. Duminica am observan un fenomen ciudat, la franare mai dura, roata din fata cumva pierde aderenta si parca ar sarea. Am vazut asa ceva numai la bicicleta cu curca lunga. Eu am asteptat la un stoppie. Este normal sau trebuie schimbat ceva in furca?

Poate ar trebui strinsi rulmenti de la jug sau schimbati, de obicei atunci topaie, e doar o parere o verificare la un service poate nu ar strica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cartea de service pe care am primit o odata cu motocicleta (cea in romana) scrie 6000km. In acelasi timp in owner's manual, tot primit odata cu moto, (cel in engleza) scrie intr-adevar 12000. Si in manualul de service (in italiana) tot 12000scrie.

Nu verificasem nicioadata aceasta info.

Eu luam 'de buna' informatia primita de la intermotorcycle pt ca oricum primii 2 ani nu aveam incotro daca vroiam sa pastrez garantia.

Oricum, in cazul meu, vine mai repede intervalul de timp decat km (chiar si decat cei 6000) si, oricum, 150lei la 6k km nu mi se par chiar o avere :-)

Nu e contradicţie între cele două sau faptul că ai nişte căsuţe goale la 0, 1k, 6k km. Informaţiile sunt aceleaşi la orice dealer Honda inclusiv Intermotorcycle. Prima revizie e la 1000 km restul la 6000 km.

Dar uleiul se schimbă la 12000km. La 6000km de ex se verifică doar furtunul de scurgere a apei din corp filtru de aer să nu fie înfundat.

 

 

Eu am scapat simplu de chestia asta, cand am facut 6000km pur si simplu nu era niciun service autorizat Honda in Bucuresti asa ca mi-am bagat picioarele in ea de garantie.

 

Chiar, de curiozitate, stie careva ce se intampla daca nu respecti programul de revizii impus de dealerii din Romania (la jumatate fata de producator)? Ma refer din punct de vedere al garantiei.

Acelaşi răspuns şi la tine. Nu e la jumătate ci e fix la recomandarea producătorului : vizita la service se face la 6000km.

Dacă nu respecţi programul de revizii pierzi garanţia.

Eu nu am scăpat de chestia asta ( şi nici nu am vrut ) pt că în garanţia de 2 ani am trecut de la 500km (cât avea mobra) la peste 20000km deci am fost la ei de vreo 4 ori (1k, 6k, 12k, 18k km).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e contradicţie între cele două sau faptul că ai nişte căsuţe goale la 0, 1k, 6k km. Informaţiile sunt aceleaşi la orice dealer Honda inclusiv Intermotorcycle. Prima revizie e la 1000 km restul la 6000 km. - in cartea in ro scrie clar 'se inlocuieste la fiecare 6000km sau 12luni' in dreptul uleiului din motor

Dar uleiul se schimbă la 12000km. - asa scrie in cartea in engleza La 6000km de ex se verifică doar furtunul de scurgere a apei din corp filtru de aer să nu fie înfundat - nu vorbim decat strict de schimbatul uleiului din motor, nu de alte verificari

 

 

Acelaşi răspuns şi la tine. Nu e la jumătate ci e fix la recomandarea producătorului : vizita la service se face la 6000km.

Dacă nu respecţi programul de revizii pierzi garanţia.

Eu nu am scăpat de chestia asta ( şi nici nu am vrut ) pt că în garanţia de 2 ani am trecut de la 500km (cât avea mobra) la peste 20000km deci am fost la ei de vreo 4 ori (1k, 6k, 12k, 18k km)- si nu ai schimbat si uleiul la intervalele astea?

post-52646-0-80738400-1408681056_thumb.jpg

post-52646-0-32820600-1408681063_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, schimburile ulei şi filtru la 12000, iar la 6000 verificări ochiometrice pe la furtune şi filtru de aer. La vremea aia, în 2008 nici măcar nu aveau un check list în română. Am fost primul lor client cu Hornet în garanţie. Un filtru de aer original Honda pe care îl găseai la 150-180 lei pe ebay, la ei era 320 lei deci nu ne-am împrietenit prea tare. Treaba asta cu 6000km pt interval la ulei mă miră şi o să întreb la Honda Portsmouth UK la dealerul de unde e luată mobra mea


» Post actualizat in 22 Aug 2014 09:27

LE Oricum mi se pare o aiureală checklistul ăla românesc cu schimbarea uleiului din diferenţial la 24 luni. Diferenţial ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat motoreta de la intermotorcycle la sf de noiembrie 2009 si mi au dat carticica in romana (doar cea de service, pe care puneau stampilele). Prima revizie, cea de 1000km, a fost prin martie-aprilie 2010. Apoi 6k, 12k, 18k le am facut la ei si la toate mi au schimbat si uleiul si filtrul de ulei. In fine, nu mai conteaza. Doar sunt curios de ce diferenta (probabil o luase deja la vale IM si vroiau sa se scoata pe service :-)) ). Sa mi zici si mie pls rasp celor din UK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul sa schimba la 12k pentru un mers "mediu".

In orice carte de la masina scrie ca daca mecanismul functioneaza in contidii dificile (temperaturi extreme, trafic greu, porniri, opriri dese), intervalele se injumatatesc.

Eu schimb intre 8-12k in functie de unde si cum am mers.

Cand merg 70% in oras schimb pe la 8k, cand fac ture lungi cu mers sute de kilometri cu 110-120km/h @~6krpm (viteza mea de comfort), e clar ca uleiul ala e mai putin obosit decat daca as merge in oras cu viteza medie de 35km/h cu variatii de la 0-100km/h dese, cu sarit de turatie de la 1300 la 13k, de 20 de ori pe zi.

 

Aceeasi chestie valabila si la placute de frane, lant ambreiaj, etc. La bulgari de exemplu, unde nu trece drumul pe la fiecare pe acasa, la o ora matina cu trafic redus, nu am franat cu placutele 120km! am mers constant si am scos viteza medie de 90km/h cu consum de 4.5. Conteaza foarte mult cum mergi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul sa schimba la 12k pentru un mers "mediu".

In orice carte de la masina scrie ca

Eu schimb intre 8-12k in functie de unde si cum am mers.

Cand merg 70% in oras schimb pe la 8k, cand fac ture lungi cu mers sute de kilometri cu 110-120km/h @~6krpm (viteza mea de comfort), e clar ca uleiul ala e mai putin obosit decat daca as merge in oras cu viteza medie de 35km/h cu variatii de la 0-100km/h dese, cu sarit de turatie de la 1300 la 13k, de 20 de ori pe zi.

 

Aceeasi chestie valabila si la placute de frane, lant ambreiaj, etc. La bulgari de exemplu, unde nu trece drumul pe la fiecare pe acasa, la o ora matina cu trafic redus, nu am franat cu placutele 120km! am mers constant si am scos viteza medie de 90km/h cu consum de 4.5. Conteaza foarte mult cum mergi.

...și iar o dăm în bălării. Nu se pomenește în cartea motocicletei mele sau a mașinii despre mersul "mediu" și nici despre mersul la bulgari. No offence dar unii dintre voi își fac mai multe griji decât ar trebui. Noi vorbim aici despre Hornet nu despre vreun RR. La curse poate schimbi uleiul o dată pe zi sau chiar după fiecare sesiune, în furcă la o cursă sau chiar la o sesiune iar din shock o dată la 3 curse etc. În plus, la 13000 r/m deja e roșu la Hornetă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...și iar o dăm în bălării. Nu se pomenește în cartea motocicletei mele sau a mașinii despre mersul "mediu" și nici despre mersul la bulgari. No offence dar unii dintre voi își fac mai multe griji decât ar trebui. Noi vorbim aici despre Hornet nu despre vreun RR. La curse poate schimbi uleiul o dată pe zi sau chiar după fiecare sesiune, în furcă la o cursă sau chiar la o sesiune iar din shock o dată la 3 curse etc. În plus, la 13000 r/m deja e roșu la Hornetă.

nu inteleg in ce balarii am dat.

E o diferenta mare de uzura a unui mecanism care merge la o viteza constanta versus un mecanism la care vitezele variaza.

Deci da, mecanismul stie de mers "mediu", sau la "bulgari", pentru ca e tinut la viteza constanta acolo pe perioade lungi de timp.

La multe masini noi sunt senzori ce masoara vascozitatea uleiului, si guess what, am avut o astfel de masina si in 3.000km pe autostrada s-a uzat uleiul cat pentru 700km de Bucuresti.

Acelasi lucru se intampla si la motocicleta, uleiul se uzeaza diferint in functie de regimul de mers al motocicletei, mult diferit.

Daca consideri asta balarii, probabil nu are rost sa continuam o discutie tehnica..

 

Uite aici cateva manuale de utilizare, cauta dupa cuvantul "dificil" si o sa vezi ca sunt alte intervale de timp, si ce nu e dificil e "normal" sau "mediu" cum am zis eu, ca ziceai ca nu scrie nicaieri de chestia asta.

http://www.hyundai-motor.ro/img/oldModels/manuale/Sonata%20DSL%202006%20(ro).pdf

http://www.aviamotors.ro/doc/certificat_garantie.pdf

http://www.chevrolet.ro/pdf/manuals/Epica_MY10_2009_RO.pdf

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimensiunile standard sunt cele de mai jos, nu pune altceva decat cel original:

 

112 mm x 70 mm x 130 mm pt. PC34 si PC36

150 mm x 87 mm x 93 mm pt. PC41

 

 

Care dunt dimensiunile maxime pentru baterie pentru un Hornet 2010+?

 

Am cumparat in fuga un acumulator care are cam 150x85x130 - mi-e teama ca nu prea incape.

Editat de winky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimensiunile standard sunt cele de mai jos, nu pune altceva decat cel original:

 

112 mm x 70 mm x 130 mm pt. PC34 si PC36

 

150 mm x 87 mm x 93 mm pt. PC41

Mersi, Inseamna ca nu se potriveste. Eu totusi am sa incerc - daca se potriveste va zic.

 

Nu intreb de ce sa nu pun "altceva decat cel original" ca intram iar intr-o discutie ca aia cu uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...