sanduionut Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Corect, dc ai da un hornet pe un gsx, sau mai rau r6 ... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SonykSpeed10 Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Motorul este intr-o stare impecabila, are 27000 km (Reali) . Dar eu vreau sa o dau pe SS, deoarece m-am plictisit de Naked . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 si pe mine ma bate cateodata gandul asta cateodata. dar am ales Hornetul dupa 3 ani de stat pe ganduri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Marian Silviu Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 si yo nu inteleg de ce sa dai diferenta cand ar trebui sa iei. ce an e motoru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 Motorul este intr-o stare impecabila, are 27000 km (Reali) . Dar eu vreau sa o dau pe SS, deoarece m-am plictisit de Naked . Si totusi..care sunt accesoriile sport multe de tot de pe ea?cat despre faptul ca te-ai plictisit de naked..as intreba de ce si cati km ai cu Viespea,dar nu o fac pt ca e limpede raspunsul...so...accesoriile sport care sunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 hai ma George, ce dracu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 hai ma George, ce dracu. Pai nah...la asa "anunt" sunt curios.ca nah,e curios morosanul ce inseamna pt unii "multe accesorii sport":D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dab Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 Salutare, am o mica problema cu un Hornet 2008 si sunt curios daca a mai patit-o careva, imi taie gazul din senin, in mers fara nici o avertizare, dau sa accelerez si e ca si cum e rezervorul gol; opresc motorul si dupa cateva minute e ca si cum nu ar avea nimic. Mi s-a întâmplat prima data acum o saptamana, am zis ca e de la benzina (luasem de la Gazprom sau cam asa) dupa ce am facut plinul nu a mai dat nici un semn pana azi, am lasat-o pe seama benzinei, dar se pare ca nu e cazul. De fiecare data cand a facut figuri: avea suficienta benzina, nu se aprindea nici un bec sau vr-un cod de eroare pe bord, temperatura eram in jur de 80, nu am umbla la motor, a fost in service acum cateva luni pt o verificare (o am din februarie) de atunci am facut cel putin 500 km pana se sa intample prima oara. Numai stiu ce detalii sa va dau, o sa o duc la service cu prima ocazie, o sa scriu rezolvarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Practic, pierde putere in timpul mersului si daca tii gazul constant, brusc revine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dab Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Nu mai revine decat dupa ce opresc motorul. S-a intamplat sa pot sa tin constat (pana sa pot trage pe dreapta), s-a intamplat nici constant sa nu pot tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 eu am patit sa imi taie gazul o singura data dar l-am tinut in a 2-a turat la maxim. are ceva senzor care opreste alimentarea cand ceva nu ii convine ca sa nu ii strici motorul. poate ti stricat senzorul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SonykSpeed10 Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 si yo nu inteleg de ce sa dai diferenta cand ar trebui sa iei. ce an e motoru? Motorul este din 98 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dab Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 eu am patit sa imi taie gazul o singura data dar l-am tinut in a 2-a turat la maxim. are ceva senzor care opreste alimentarea cand ceva nu ii convine ca sa nu ii strici motorul. poate ti stricat senzorul ala. Multumesc de informatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 eu am patit sa imi taie gazul o singura data dar l-am tinut in a 2-a turat la maxim. are ceva senzor care opreste alimentarea cand ceva nu ii convine ca sa nu ii strici motorul. poate ti stricat senzorul ala. What?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Care parte nu ai inteles-o? Asa am patir odata. A zis cineva ca ii ceva sistem de protectie. Eu nu ma prea stiu cu astea. Dar asa am patit ca s-a blocat si roata pe spate atunci. M-am gandit si la varianta sa imi fi sarit din viteza pt ca dupa ce am apasat ambreiajul a intrat pe neutru. Pt mine inca ii o dilema. Dar nu a mai facut asa si motorul merge bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Care parte nu ai inteles-o? Asa am patir odata. A zis cineva ca ii ceva sistem de protectie. Eu nu ma prea stiu cu astea. Dar asa am patit ca s-a blocat si roata pe spate atunci. M-am gandit si la varianta sa imi fi sarit din viteza pt ca dupa ce am apasat ambreiajul a intrat pe neutru. Pt mine inca ii o dilema. Dar nu a mai facut asa si motorul merge bine Nu prea am idee de vreun sistem care taie gazul ca masura preventiva si ma mirasem... de acolo reactia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Eu am patit-o. Nu stiu sigur cauza dar sa intamplat o singura data si motorul nu pare sa aiba vreo problema. Poate fi de lacutia de viteze? Ti-am zis ca dupa ce am tras ambreiajul a intrat singur pe neutru. Toata treaba asta sa intamplat in viteza adoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Verifica si curata butonul rosu de pe ghidon si la fel cu senzorul de cric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dab Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Nu mi se opreste motorul(ceea ce presupun ca s-ar intampla daca ar declansa butonul rosu sau cricul), nu mai am putere, se duce la ralanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Care parte nu ai inteles-o? Asa am patir odata. A zis cineva ca ii ceva sistem de protectie. Eu nu ma prea stiu cu astea. Dar asa am patit ca s-a blocat si roata pe spate atunci. M-am gandit si la varianta sa imi fi sarit din viteza pt ca dupa ce am apasat ambreiajul a intrat pe neutru. Pt mine inca ii o dilema. Dar nu a mai facut asa si motorul merge bineNu are asa un sistem de protectie.Ti-a sarit dintr-a doua. Descrierea ta e ambigua, si sarit si blocat spatele nu se puteau intampla simultan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0n0rath Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 Cei care v-ati schimbat relativ de curand cablurile de acceleratie de unde le achizitionati ? Am aruncat cateva intrebari online si peste tot apar doar ca disponibile la comanda in 7-10 zile in medie. As prefera sa nu merg totusi fara cablul B de retur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 (editat) Cei care v-ati schimbat relativ de curand cablurile de acceleratie de unde le achizitionati ? Am aruncat cateva intrebari online si peste tot apar doar ca disponibile la comanda in 7-10 zile in medie. As prefera sa nu merg totusi fara cablul B de retur Am schimbat cablurile acum ceva timp si le-am gasit pe stoc la Dilly Point. Acum insa observ ca sunt listate cu stoc 0. Incearca si aici: RomiMoto Editat August 1, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Cei care v-ati schimbat relativ de curand cablurile de acceleratie de unde le achizitionati ? Am aruncat cateva intrebari online si peste tot apar doar ca disponibile la comanda in 7-10 zile in medie. As prefera sa nu merg totusi fara cablul B de retur Eu am luat de ambreiaj de la Cezar. Avea pe stoc. Banuiesc ca si de acceleratie ar trebui sa aiba. Merita sa intrebi. » Post actualizat in 01 Aug 2014 14:19 Ca tot vorbim de cutii de viteze. A mea nu sare din viteza da ramane blocata in a doua. Nu mereu dar odata sau de doua ori la iesire, cand schimb mai repede. Ori dau in jos pe liber ori apas ambreiajul de mai multe ori sa-si revina. De ce naiba numai in a doua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 ce face un drum de 1100 km in autostrada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 ce face un drum de 1100 km in autostrada... 10517982_4449533812916_5920248338249135799_n.jpg 10525886_4449533452907_8829888548091836078_n.jpg Sigur nu era noua guma inainte:) si de curiozitate...ce "incarcatura" aveai si ce presiune in guma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.