satori Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Cam vagă descrierea ta pt o problemă care pare greu de dibuit. Am mai povestit undeva că (la PC41) e normal să aibă așa o ezitare dacă accelerezi în secunda imediat următoare după ce ai pornit motorul ( aflat default în buclă închisă până CDI anulează șocul și trece pe info de la sonda lambda ). Face la rece sau tot timpul ? Pe neutral se turează la roșu (13k rpm) sau e limitată mai jos ? Ai făcut vreun "custom" pe la tobă ( care să implice și sonda lambda ) sau ai toba originală ? Gazele miros normal la cald sau rămâne un vag miros de benzină ca atunci când e motorul rece ? Pt a vedea dacă e problemă pe aprindere măsoară bobinele apoi desfă bujiile, verifică ochiometric și cu aparatul de măsură fișele și dacă să zicem sunt înnegrite bujiile 1 cu 4, schimbi bobinele între ele și vezi dacă problema se mută la bujiile 2-3 după schimbare. Câți km are mobra de i-ai schimbat ambreiajul ( test de compresie ?) ? Incerc sa iti descriu eu mai bine: cu gaz constant, motocicleta intra intr-o aparenta frana de motor. Dureaza putin, gen 1-2 secunde, dupa care puterea revine, de obicei foarte brusc (iar daca te-a pus dracu sa tragi de gaz sa compensezi.... e distractiv de brusc). Atat. E banal dar destul de deranjant, mie mi-a facut chestia asta pe Amckart de exemplu si singurul lucru care m-a salvat a fost ca stiam ce urmeaza si am strans ambreiajul. Dupa ce am pus o prostie din aia de fuel injector in ea s-a calmat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 O luăm la ghiceală, dacă nu e electric atunci e pe alimentare. Presiune mică la intrare injectori : sita de la pompa de benzină, pompa sau regulator de presiune. De unde știi că TPS e bun ? Ai unde să pui diagnoză ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 S-ar putea sa ai dreptate cu electricul. Perioada in care s-a calmat coincide cu schimbarea bateriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 (editat) Am scos si viespea in sfarsit la aer, prima destinatie a fost la ITP, insa cu ocazia asta am verificat si presiunea in pneuri: Fata: 1.5 (am pus 2.2) Spate: 2.0 (am pus 2.4) Pilot Power DOT 2014 (schimbate in toamna anul trecut). Este normal ca peste iarna sa piarda asa de mult presiune? Cand am bagat-o in garaj avea tot 2.2 cu 2.4 Am si apucat sa fac cam 60km cu presiunea scazuta, nu m-a lasat inima sa nu dau o tura de varianta si abia la intoarcere am dat pe la o vulcanizare, sper ca nu-i bai Editat Aprilie 24, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Da, e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drkstr Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 O luăm la ghiceală, dacă nu e electric atunci e pe alimentare. Presiune mică la intrare injectori : sita de la pompa de benzină, pompa sau regulator de presiune. De unde știi că TPS e bun ? Ai unde să pui diagnoză ? Salut. TPS-ul e verificat de tipii de la service. Nu am de unde sa iau diagnoza. Incerc sa mai continui pe partea electrica, pentru ca de acolo banuiesc ca e avand in vedere ca e un fenomen care apare aleator. Daca nu merge asa, trec si la partea mecanica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Da, e normal. esti sigur?pe ce te bazezi cand spui ca e normal sa piarda asa multa presiune?nu sunt ironic,chiar as vrea sa stiu.nu de alta,dar dupa cate 5-6 luni de "garat" motorul,stand pe roti,nu pe stander,mie imi pierde maxim 0.2,in cel mai rau caz.tine cont ca gumele omului sunt noi,ale mele in general sunt pe sfarsit de viata cand bag motorul la iernat. @vallach:tura pe varianta nu se pierde sub nici o forma:P cat despre cei 60km cu presiunea scazuta,n-are absolut nimic decat o uzura mai mare in km aia decat cu presiunea normala...adica putin spre deloc.sezon placut si linistit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drkstr Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Am scos si viespea in sfarsit la aer, prima destinatie a fost la ITP, insa cu ocazia asta am verificat si presiunea in pneuri: Fata: 1.5 (am pus 2.2) Spate: 2.0 (am pus 2.4) Pilot Power DOT 2014 (schimbate in toamna anul trecut). Este normal ca peste iarna sa piarda asa de mult presiune? Cand am bagat-o in garaj avea tot 2.2 cu 2.4 Am si apucat sa fac cam 60km cu presiunea scazuta, nu m-a lasat inima sa nu dau o tura de varianta si abia la intoarcere am dat pe la o vulcanizare, sper ca nu-i bai esti sigur?pe ce te bazezi cand spui ca e normal sa piarda asa multa presiune?nu sunt ironic,chiar as vrea sa stiu.nu de alta,dar dupa cate 5-6 luni de "garat" motorul,stand pe roti,nu pe stander,mie imi pierde maxim 0.2,in cel mai rau caz.tine cont ca gumele omului sunt noi,ale mele in general sunt pe sfarsit de viata cand bag motorul la iernat. @vallach:tura pe varianta nu se pierde sub nici o forma:P cat despre cei 60km cu presiunea scazuta,n-are absolut nimic decat o uzura mai mare in km aia decat cu presiunea normala...adica putin spre deloc.sezon placut si linistit! Eu am Diablo Rosso 2 puse in toamna si mi-a pierdut 0.6 - 0.7 atmosfere pe durata iernii. » Post actualizat in 24 Apr 2015 11:30 Pentru cine are nevoie de manual de service pentru Hornet,un tip a postat aici linkuri de download pentru diversi ani de fabricatie: http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?p=276950 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 (editat) @vallach:tura pe varianta nu se pierde sub nici o forma:P Sa stii ca e destul de faina centura asta pt o tura rapida: Apahida-Valcele, plus ca nu e prea circulata si nici nu sunt admiratoare pe margine » Post actualizat in 24 Apr 2015 11:37 Eu am Diablo Rosso 2 puse in toamna si mi-a pierdut 0.6 - 0.7 atmosfere pe durata iernii. Inainte am avut Pirelli Dragon Supercorsa si un IRC SP-11R sport-touring pe spate, nu tin minte sa se fi lasat asa de mult pe timpul iernii. Editat Aprilie 24, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drkstr Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Sa stii ca e destul de faina centura asta pt o tura rapida: Apahida-Valcele, plus ca nu e prea circulata si nici nu sunt admiratoare pe margine » Post actualizat in 24 Apr 2015 11:37 Inainte am avut Dragon Supercorsa si un IRC sport-touring pe spate, nu tin minte sa se fi lasat asa de mult pe timpul iernii. ...m-am speriat initial, apoi am bagat aer in ele si le-am verificat periodic presiunea cu acelasi manometru. Par a fi in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 (editat) Am scos si viespea in sfarsit la aer, prima destinatie a fost la ITP, insa cu ocazia asta am verificat si presiunea in pneuri: Fata: 1.5 (am pus 2.2) Spate: 2.0 (am pus 2.4) nu era 2,5 fata si 2,9 spate? Editat Aprilie 24, 2015 de kokane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpleGuy Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Ma intereseaza un disc pe roata din fata (partea stanga), si o teava de esapament (ala care se imparte in 4) pentru un hornet din 2007. (Sau pur si simplu daca cineva dezmembreaza hornet 2007, is interesat) Ideal ar fi in jur de cluj ... dar daca ii cazu' exista si curier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 nu era 2,5 fata si 2,9 spate? In manual cu siguranta, insa acele valori sunt exagerat de mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 In manual cu siguranta, insa acele valori sunt exagerat de mari Presiunea e și în funcție de modelul cauciucului, nu numai de mobră Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 esti sigur?pe ce te bazezi cand spui ca e normal sa piarda asa multa presiune?nu sunt ironic,chiar as vrea sa stiu.nu de alta,dar dupa cate 5-6 luni de "garat" motorul,stand pe roti,nu pe stander,mie imi pierde maxim 0.2,in cel mai rau caz.tine cont ca gumele omului sunt noi,ale mele in general sunt pe sfarsit de viata cand bag motorul la iernat. @vallach:tura pe varianta nu se pierde sub nici o forma:P cat despre cei 60km cu presiunea scazuta,n-are absolut nimic decat o uzura mai mare in km aia decat cu presiunea normala...adica putin spre deloc.sezon placut si linistit! Din amintiri, la Michelin aveai pierdere de 1psi/luna (doar din cauciuc). Asta inseamna 0.07*6 => 0.42 (6-7-8... ca toamna e lunga). Mai adauga si o diferenta acolo de la temperatura ... E pe acolo, e normal. Acum omoara-ma ca nu imi da la 0.01 » Post actualizat in 24 Apr 2015 13:37 Presiunea e și în funcție de modelul cauciucului, nu numai de mobră Si de preferinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Din amintiri, la Michelin aveai pierdere de 1psi/luna (doar din cauciuc). Asta inseamna 0.07*6 => 0.42 (6-7-8... ca toamna e lunga). Mai adauga si o diferenta acolo de la temperatura ... E pe acolo, e normal. Acum omoara-ma ca nu imi da la 0.01 ? Post actualizat in 24 Apr 2015 13:37 Si de preferinte. Hehe,am priceput acum:) inseamna ca am eu noroc si cu garajul incalzit,cine stie. Legat de presiunea aia de manual,discutiile se regasesc peste tot,cine are curaj sa bage atat aer in gume si sa si mearga cu mobra,are OO-le maaaari de tot si incosntienta pe masura @vallach:centura aia e numai buna de "aerisit" mintea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Nu mai gasesc, dar parca zicea cineva ca gasise suruburi din alea ptr capacul de la baterie sau filtrul de aer. Cine mai stie magazinul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 la Michelin aveai pierdere de 1psi/luna (doar din cauciuc) Bine de stiut, o sa verific presiunea mai des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 (editat) Hehe,am priceput acum:) inseamna ca am eu noroc si cu garajul incalzit,cine stie. Legat de presiunea aia de manual,discutiile se regasesc peste tot,cine are curaj sa bage atat aer in gume si sa si mearga cu mobra,are OO-le maaaari de tot si incosntienta pe masura @vallach:centura aia e numai buna de "aerisit" mintea Hai ca m-ai facut curios cu asta cu incalzirea. Uite ce am gasit: http://www.ehow.com/list_6944437_reasons-losing-tire-pressure.html Cica e invers, la cald pierzi mai mult. Tire pressure typically decreases more during warm weather than in cold weather. During cool weather, tire pressure can decrease by 1 or 2 lbs. a month and during warm weather tire pressure can decline by even more. Editat Aprilie 24, 2015 de satori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 (editat) Hai ca m-ai facut curios cu asta cu incalzirea. Uite ce am gasit: http://www.ehow.com/list_6944437_reasons-losing-tire-pressure.html Cica e invers, la cald pierzi mai mult. Tire pressure typically decreases more during warm weather than in cold weather. During cool weather, tire pressure can decrease by 1 or 2 lbs. a month and during warm weather tire pressure can decline by even more. habar nu am detalii tehnice,doar ziceam...ca poate am noroc cu garajul incalzit.oricum o mica diferenta intre ce spui tu si ce "posed" eu.warm weather e afara vara,la mine in garaj e decent doar,ca primavara afara. ce spun eu e pe gume pilot power 2ct,gp racer,si metz raceteck k3.pe pirelli supercorsa pro am pierdut mai bine de 0.5 daca imi aduc bine aminte.in acelasi garaj:) as inclina sa cred ca la mine in garaj de fapt sunt conditiile alea ideale de a pastra gumele,relativ intunecos,nici prea cald nici prea frig. Editat Aprilie 24, 2015 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMeCBR Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Imi poate spune cineva unde gasesc un service manual PDF pentru Hornet 600 2009 ?? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drkstr Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Imi poate spune cineva unde gasesc un service manual PDF pentru Hornet 600 2009 ?? Multumesc http://uploaded.net/file/9n3vdf30 , l-am gasit aici: http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?p=276950 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 http://uploaded.net/file/9n3vdf30 , l-am gasit aici: http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?p=276950 Bravo drkstr ! Merci. Câteva citate pt tine ( de pe Hornet.co.uk) : "Youre a star--looking for the 2007 manual for ages. Thanks", "This is awesome! Was looking for this for ages", "First SWM im seeing in english." Comunitatea "Hornet după 2007" îți datorează Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drkstr Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Bravo drkstr ! Merci. Câteva citate pt tine ( de pe Hornet.co.uk) : "Youre a star--looking for the 2007 manual for ages. Thanks", "This is awesome! Was looking for this for ages", "First SWM im seeing in english." Comunitatea "Hornet după 2007" îți datorează No problem! SI eu l-am cautat de mi-au sarit capacele. Ma bucur ca acum nu mai e o problema sa il gasim....cel putin nu pentru cei care vor sta sa citeasca paginile de aici. La cat mai putine reparatii si cat mai multe plimbari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simpleGuy Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 Un mersi massiv, pentru manul. Is dator cu cateva beri. Additionall: In continuare caut o galerie de toba, pentru hornet 2007, daca are cineva sau stie cineva, sau stie cineva cine stie cineva ... sa-mi trimita un mesaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.