hypnotech24 Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 mersi frumos bajeti.. Citisem ca hornetu e under geared din fabrica,dar stiti cum e..am auzit si mi-a placut si mie expresia de pe aici cu "japonezu a gandit-o el bine de a facut-o asa".. Le-a cam venit vremea sa le schimb si ma gandeam la un upgrade,doar ca acum vreo 2 ani am schimbat doar lantu ca ala se sparsese si deh,carpeala low budget ).. Mai citisem tot pe undeva ca mai bine pui +3 pe spate decat -1 pe fata de mila lantului cica.. Problema e ca daca ii pun +3 pe spate imi trebuie automat si lant mai lung,dar cum lantu meu are doar vreo 3-4k km as investi banii in altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Gresesc daca as zice ca un pinion mai mare pe spate te avantajeaza in cazul in care folosesti motorul preponderent prin oras? Conditiie in care pentru mine ar fi mai potrivit cel standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 eh ce zic eu de +3 nu e +20 sa nu mai poti merge cu motoru pe 2 roti ) calculasem la +3 iti scade cam cu 8-12km/h din top speed in toate vitezele.. Eu ma gandeam la treaba asta mai mult ca o metoda de a revigora putin mobra ca deh,deja 4 ani..si totusi inca ma face sa zambesc ca un copil cand face ca toate animalele dupa 8k rpm ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 (editat) +20 probabil pt stunts Cateva chestii de pe net: - I've gone 14t on front and 45t on rear, speedo reading is 25% higher than it should be i.e. reads 100 when doing 80 (according to gps anyway) - Give or take a tad.+3 on the rear will have your speedo reading around 7% faster than before you fitted the bigger rear.So an indicated 100 before will now read 107 - Dont forget your speedo is already reading fast(up to 10%) from the factory. - one more tooth on the front is the equivalent to taking 3 teeth off the back sprocket. The outcome will be less acceleration and a little more top speed, resulting in a less user-friendly 'feel' to the bike - gearing it up at the sprocket reduces top speed not top end power, increases thrust in gear, makes no difference to the torque output of the engine - I use a 45t rear,basically it was easier than buggering about with the front sprocket. I don't hang about on my commute, but half of it is B roads and the bike isn't held at a steady throttle for long periods on the A-road bits, so it suits Editat Mai 15, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 (editat) Mai citisem tot pe undeva ca mai bine pui +3 pe spate decat -1 pe fata de mila lantului cica.. Problema e ca daca ii pun +3 pe spate imi trebuie automat si lant mai lung, Corect. Mai ales din cauza faptului ca, in conditii dinamice, daca lantul e obligat sa se "invarta" in jurul unei raze mai mici, transmisia pierde mai mult din randament. Editat Mai 15, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Poate cineva recomanda un set de furtuni frana racing? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Știe cineva ce e asta? E lângă cdi la un hornet 600 din 1999. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) A da, poza. E pus pe motorul unui prieten, asa l-a cumpărat, am google it și nimic, nu știu ce e și ce face. » Post actualizat in 16 May 2015 09:43 . Editat Mai 16, 2015 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Nu. Are alarma și modulul e altul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) Gutachten Vorschaltbox Motorradland BB43 http://hornet-home.de/forum/viewtopic.php?f=15&t=11217 "Hello, the following history: I had already obtained from the manufacturer of the ballast box, but on the phone said Motorrland they had submitted the entire "power variation rail" on Alpha technology;where dethrottling for Hornet (PC34) via ballast box, however, is completely alien. Long red short: If someone so has an opinion, I would be happy if I (if necessary even fax) could get a copy via email, mail." Nu ma pricep prea bine la electrica, insa pare ceva pt instalatia Xenon sau.. pt limitarea puterii motorului. WTF? » Post actualizat in 16 May 2015 14:49Aparent, jucaria respectiva e produsa de Alpha Technik: http://www.alphatechnik.de Pare sa fie parte dintr-un kit fie de limitare fie de marire a puterii motorului. Editat Mai 16, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryus1182 Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) . Editat Mai 16, 2015 de maryus1182 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Intrebare pt colegii cu PC34/36: cam cati km reusiti sa faceti cu un plin (16/17L) si de regula cam dupa ce distanta alimentati asa pentru a fi siguri? Mi se pare foarte enervant sa schimb pe rezerva din mers, adica sa te trezesti cand iti e lumea mai draga ca motorul a ramas fara benzina (intr-o depasire, intr-un viraj samd). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 La aprox 250 km alimentez ,dar depinde cum tragi de motor ,daca ai pasager ,bagaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Marian Silviu Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 In medie cam 250km dar nu e obligatoriu sa schimbi pe res cand se aprinde becul.mie daca mi se aprinde becul in curba sau depasire la urmatoarea linie dreapta trec pe res.pot face km buni in pozitia on la robinet cu becul aprins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 pc 34/36 nu au bec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Marian Silviu Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Pc34 poate nu are, nu stiu. Pc36 iti garantez eu ca are.nu cred ca a mea este unica, singura pc36 varianta 1 an 2004 care are bec de benzina montat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Ok,gresala mea.Pc 34 nu are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Marian Silviu Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Sa gasesc niste kituri care se monteaza in rezervor si se pune un ceas separat care iti arata nivelul combustibilului din rezervor. Ma batea si pe mine gandul sa imi montez sa vad exact cata benzina mai am, sa nu mai desfac mereu capacul de la rezervor inainte de plecare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 (editat) Eu am patit-o in mers si am fost nevoit sa schimb pe RES asa de urgenta, desigur, acum gasesc robinetul ala cu ochii inchisi insa tot ma dispera PC34 are cel mai mic rezervor, nu are indicator de nivel benzina si nici macar LED de avertizare, asa ca.. km pe 0 la fiecare alimentare si Go Planet! Din acest motiv am devenit cam paranoic cu benzinariile, pe oriunde ma duc caut sa am statie de alimentare la maxim 200km. Consumul zic eu ca e normal, cu pasager, insa fara bagaje, asa mai light.. 5.6/100, in ritmul asta estimez ca un plin m-ar duce 280+ Btw, pentru cei din zona si nu numai, portiunea asta de drum a fost recent asfaltata si e o placere sa te dai: Alesd - Simleu Editat Mai 17, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) Am bagat in Hornet ulei 15w50. Cineva a zis ca ii prea gros si ca ii mai mare uzura in el. Ii adevarat? PC41 Editat Mai 18, 2015 de cristirus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altieri Constantin Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Salut, are cineva montat radiator de racire din China? Costa aproximativ 130 eur cu tot cu transport dar am auzit tot felul de povesti ca nu ar fi ok si nu stiu daca il comand sau nu. Am o Honda Hornet PC34 (2001) si radiatorul meu e stramb, a cazut pe partea dreapta, nu curge. Second hand am tot cautat dar nu are nimeni si la pret e aproximativ 100 eur unul in stare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zelotu17 Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) Cauta pe forum la vanzari/piese second hand/dezmembrari honda hornet Editat Mai 18, 2015 de zelotu17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altieri Constantin Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Cauta pe forum la vanzari/piese second hand/dezmembrari honda hornet Am facut deja asta, altfel nu cautam in China Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 (editat) Poti incerca si pe la service-uri, de regula au piese ramase de la diverse motoare, iar in plus baietii nu prea stau pe forum: http://cocmotors.ro/contact/ Editat Mai 18, 2015 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Cristea Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Salut, are cineva montat radiator de racire din China? Costa aproximativ 130 eur cu tot cu transport dar am auzit tot felul de povesti ca nu ar fi ok si nu stiu daca il comand sau nu. Am o Honda Hornet PC34 (2001) si radiatorul meu e stramb, a cazut pe partea dreapta, nu curge. Second hand am tot cautat dar nu are nimeni si la pret e aproximativ 100 eur unul in stare buna. Vorbește cu userul @doua.roti . E imposibil sa nu găsești unul in stare perfecta . Se ocupa in special cu Hornet . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.