Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

@pepsz:daca esti pregatit financiar si tii Viespea,go for it.eu am folosit toata partea fata completa de la gsxr1000 `99,dar din ce tin minte poti pune aproape orice fata completa cu minimum de modificari.nu e rocket science,doar un mecanic care stie sa moasoare si sa faca mici adaptari.:) am cunoscut la un moment dat 2 baieti,unul pusese fata de cbr1000 rr 2005 parca,altul cbr 954rr.si mai vazusem parca pe aici pe forum unul care a pus de r1 2000.ideea la mine a fost ca am avut noroc cu fata aia de gixer,care s-a si potrivit si si internele erau tipla.legat de consum:stiu ca circula mituri si zvonuri cu calcatura mai mare consum urias si pierderea top speed-ului.iti zic sincer,pe masurate:la mers touring consumul era acelasi,nici cea mai mica diferenta.la tras maxim pe Viespe maxim mi-a ocnsumat 12L,dar am abuzat de ea de am crezut ca o sa crape.top speed-ul nu stiu daca a scazut ca nu aveam bord:))) dar nici nu=mi pasa mie in general de top speed.in schimb +4le ala ma scotea din orice belele,trage mai repede si mai de jos.eu luasem lantul RK+pinioane JT si au mers direct,nu mai tin minte ce model exact.cat despre amortizor de ghidon,un mare NU!desi multi imi sar la gat si ma intreaba de ce nu imi plac deloc,eu nu am pus pe VIespe pt ca in general un am stil de pilotat foarte cursiv si smooth,dar si cand a fost sa vobleze(foarte rar) ma distram teribil.nici pe r1 acum nu am si nici nu am de gand sa pun.old school me is.:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@George05: Mersi fain inca o data pentru informatii, extrem de utile si m-au ajutat la conturarea unui plan. Gsxr-ul nu era de 750 ? Parca cel de 1000 a aparut incepand cu anul 2001, corecteaza-ma daca gresesc. Din cele cercetate pana acum si fata de 954 se potriveste foarte bine pe hornet, asa ca am 2 modele plug'n'play, ramane sa urmaresc ofertele care apar. Intre timp o sa ma ocup de consumabile si calcatura (3 sau 4). Top speedul nu ma intereseaza, nu stiu daca de cand o am a vazut de 2 ori top speedul asa ca este total irelevant, in schimb cuplu de jos ma intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

My bad! Acum am verificat în caietul în care trecusem tot ce am luat și pus pe Viespe, și da,partea fata e de pe Suzuki gsxr 750 din '99.deci @pepsz,imi cer scuze de dezinformare dar au trecut ceva ani de atunci și se pare ca am rămas blocat pe alte informații. 😊

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit George. Cat de tare m-a activat schimbarea suspensiilor :)) Ma uit la specificatiile franelor si sunt la ani lumina fata de ce are hornetul, nici nu-mi pot imagina franarea cu discuri de 310 si 6 pistonase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimba arcurile din telescoape, pompa de frana + furtune metalice + placute bune

 

Cred ca iesi mai ieftin si mai putina bataie de cap .

Și mare brânză nu rezolva! Schimbarea internelor pe furca FĂRĂ SETARI a Viespii e apa de ploaie. Am luat la "test" una cu interneze schimbate și era fix patina pe lângă a mea cate avea tot schimbat. Iese mai ieftin, dar nu e treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimba arcurile din telescoape, pompa de frana + furtune metalice + placute bune

 

Cred ca iesi mai ieftin si mai putina bataie de cap .

Nu merita, suma nu este departe si daca tot fac operatiunea vreau sa merg pe schimbarea radicala a suspensiilor. Sunt constient ca sunt bani pe care nu ii voi mai scoate niciodata insa nu voi vinde viespul, chiar daca voi lua ceva mai nou/performant, el va ramane. In momentul de fata franarea este la 100%, tot sistemul servisat, furtune metalice si placute CL XBK5 si desi diferenta este sesizabila fata de ce aveam inainte, tot nu ma multumeste.

 

George cu calcatura schimbata, nu ti-a facut probleme amortizorul spate ? Mai ales pe iesirile din viraj ? Eu momentan il am reglat la un click de maximul acceptat ca si duritate. Ai recomandari de amortizoare spate ale altor sportive, pentru viesp ? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merita, suma nu este departe si daca tot fac operatiunea vreau sa merg pe schimbarea radicala a suspensiilor. Sunt constient ca sunt bani pe care nu ii voi mai scoate niciodata insa nu voi vinde viespul, chiar daca voi lua ceva mai nou/performant, el va ramane. In momentul de fata franarea este la 100%, tot sistemul servisat, furtune metalice si placute CL XBK5 si desi diferenta este sesizabila fata de ce aveam inainte, tot nu ma multumeste.

 

George cu calcatura schimbata, nu ti-a facut probleme amortizorul spate ? Mai ales pe iesirile din viraj ? Eu momentan il am reglat la un click de maximul acceptat ca si duritate. Ai recomandari de amortizoare spate ale altor sportive, pentru viesp ? :D

Ce producator ai ales ptr.furtunele metalice? eu am luat GOODRIDGE si lichid frana Motul RBF660,astept primavara sa le montez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare sunt si eu proaspat motociclist, am achizitionat o bijuterie de Honda hornet pc41 din 2007 . Intrebare la voi ? Am inteles ca suspensia spate ar avea 7 trepte, cum se poate regla pe trepte si voi pe ce trepte mergeti ? sau care ar fi ok pt un incepator ? Iar pentru placute de frana , ce recomandati ?

Editat de Nightsighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pepsz:sa fii sigur ca odată cu modificarea călcăturii nu se transforma Viespe în Papita le. 😈 lăsând gluma la o parte, călcătura +4 doar reface niște puteri pierdute odată cu trecerea anilor, dar destul de simțitoare încât sa încânte sufletul. 😊 legat de amortizorul spate, nu știu ce se potrivește de pe SS plug'n'play, doar cel de pe cbr f3 dar nu merita. Gândesc eu ca se poate face o adaptare relativ usoara de pe ceva SS generație mai noua, nu e chiar inginerie . plăcuțele tale sunt the Best there is. Nice!

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am urmarit discutia voastra legata de suspensiile viespii si am o curiozitate. Oare furca usd de pe Hornetul din 2005-2006 este cu adevarat o imbunatatire fata de cea normala sau a fost doar marketing ca sa ajute vanzarile faceliftului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta pe 2005 e notabila fata de modelul anterior. Se putea și mai bine dar totuși a fost în pas destul de mare în fata. Nu e ca și una de SS din perioada aia, dar oricum e altceva. Nici 2007+ nu e vreo invenție, dar calea aleasa de cei de la Honda a fost buna, în stilul personal Honda.

 

@pepsz:acum am observat ce am scris în postul anterior. Autocorectul ma rupe câteodată.

"odată cu modificarea călcăturii Viespea nu se transforma în racheta", asta vroiam sa scriu. 😊

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari la modelele vechi am inteles ca la rezervor pe langa ai 17 litri de benzina mai e si rezerva aia care are nush cat. Si exista un robinet ceva care comuta de pe principal pe rezerva. la modelu din 2007 pc 41 este la fel ? stiu ca are 19 litri rezervoru. Poa sa mai aibe ceva de rezerva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelele vechi are 16 în total, cu 3 rezerva inclusa. Robinetul "intra" la 13.asta în teorie. Ca în realitate câți posesori atâtea situații.

La 2007 ai bec indicator de "rosu" pe bord, nu mai ai robinet.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce producator ai ales ptr.furtunele metalice? eu am luat GOODRIDGE si lichid frana Motul RBF660,astept primavara sa le montez.

Sincer nu stiu de la ce producator sunt furtunele, am luat-o cu ele montate. O sa ma uit cand voi trece pe la garaj. Ca si sfat, inainte de a le monta, curata bine etrierii, schimba garniturile daca este necesar, pune placute bune (recomand CL XBK5) si o sa ramai placut uimit de franare.

 

Diferenta pe 2005 e notabila fata de modelul anterior. Se putea și mai bine dar totuși a fost în pas destul de mare în fata. Nu e ca și una de SS din perioada aia, dar oricum e altceva. Nici 2007+ nu e vreo invenție, dar calea aleasa de cei de la Honda a fost buna, în stilul personal Honda.

 

@pepsz:acum am observat ce am scris în postul anterior. Autocorectul ma rupe câteodată.

"odată cu modificarea călcăturii Viespea nu se transforma în racheta", asta vroiam sa scriu.

Nu ma astept sa devina racheta ci un pic mai intepata. Intr-adevar placutele sunt superbe din toate punctele de vedere, isi merita din plin banii.

 

O intrebare pentru toti hornetistii, folositi bujii iridium ? Merita sa ai asa ceva pe hornet ? Pana acum am mers cu bujii standard si n-am avut probleme dar daca tot trebuie sa le schimb pot lua in considerare si varianta iridium daca produce efecte pozitive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai înțepați da,va deveni. Și vei rămâne plăcut impresionat.

 

Eu am folosit iridium o singura data, vreo luna și ceva. Nu mai pornea cum trebuie și performante cu + nu am simțit. Pt mine personal au fost doar mai scumpe, și nimic mai mult. Le-am schimbat cu cele vechi. 😊

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys, eu nu inteleg un lucru.. de ce ai modifica PC34/36 sau chiar si 41 pentru a te da pe circuit cu ea, in loc sa achizitionezi o motocicleta sportiva pe care sa o pregatesti pentru circuit si sa o folosesti numai in acest scop (like this), apoi sa tii Horneta asa cum e pentru o tura de weekend pe serpentine sau poate o fuga intr-un circuit prin Europa sau cine stie unde?

 

Va rog nu imi spuneti de costuri, sezonul trecut am investit in Hornet PC34 aproape valoarea ei daca as fi vandut-o si nu sa fac nu stiu ce modificari sportive.. ci operatiuni de intretinere, consumabile, estetica. Modelul nu mai valoreaza cine stie ce pe piata iar orice faci la motor costa.

 

As fi putut cu usurinta sa o vand si sa imi iau ceva mai nou insa m-am atasat de ea si vreau sa o tin in stare buna, plus ca timpul nu imi permite sa ma dau atat de mult pe cat mi-as dori, iar o motocicleta mai scumpa cu frane de Boeing si senzori de parcare nu mi-ar aduce nimic in plus (hai sa nu pornim o discutie despre ABS, da e util insa m-am descurcat si fara pana acum).

 

Parerea mea e ca nu exista nimic pe lumea asta care sa fie bun la toate.. si naked sa arate bine, si touring sa care 100 de saci de dormit, si sportiva sa te poti da pe circuit, si consum mic sa faci in ciuda la posesorii de SV, si caferacer sa iti poti lasa barba, si devreme acasa etc..

 

 

 


» Post actualizat in 09 Jan 2016 22:50

My bad, am uitat de enduro.. hai sa punem Tourance la Hornet si sa ne bagam la RedBull Romaniacs sau poate trial? Nu face nimeni un Hornet dragster? Bineinteles ca franele la CB600f nu sunt potrivite, trebuie doar sa le schimbam cu altele de Dodge si n-ai treaba.

 

Scuze pentru sarcasm, sper ca v-ati amuzat putin macar.. Totusi nu inteleg de ce ai face o motocicleta multilateral dezvoltata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vallach:tari comparațiile, am ras bine. Deja îmi imaginam o Viespe cu discuri de Dodge Ram 3000.hahahaa!

Acum serios,problema ridicata de tine e una logica și rațională. Pe când răspunsurile din partea unora ca mine nu prea au treaba cu raționale, ci mai mult cu sentimentele. Eu unul am "radicalizat" Viespea din dorința pura de a crea ceva exact pe gustul meu. Cum spune @pepsz și cum spui și tu, nu veți vinde Viespile din dotare niciodată. Și atunci, fiecare baga banul cum ii dictează piticii de pe creier. Nu? Iar faptul ca tie sau altcuiva nu vi se pare logic și rațional sa încerci sa faci asemenea upgrade-uri Viespii nu valorează nimic în ochii celui care decide sa facă asemenea modificări. Corect?

 

Aia cu gume tourance vroia unul pe aici sa o pună în aplicare, sa facă Viespe soft enduro printr-un simplu schimb de gume. Mi-e personal aia mi se pare o a aberație.

 

Nu exista ceva care sa fie bun la toate, dar Viespea o poți face sa fie ok-ish pe circuit fata costuri aberante. Ca în oraș și la touring decent e absolut bună, de la mama ei.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vallach: A descris foarte bine George situatia cu completarea ca daca fac upgradeurile respective le fac doar pentru mine, avand in vedere ca motocicleta va ramane la mine pentru totdeauna, pentru faptul ca sunt posibil de realizat la preturi decente iar asta imi va aduce un plus de stabilitate si siguranta atat pe strada cat si pe circuit.

 

Acum nu-ti imagina ca daca fac investiile respective, mentenanta elementara va fi ignorata. Va fi prioritara si va fi facuta cu cele mai calitative consumabile cum a fost si pana acum. Cum ar fi sa schimb furca/amortizorul spate si sa stau cu ulei de 15.000 km, filtru de 20.000 si bujii de 25.000 :crack:

 

Nu am pretentia ca hornetul sa devina o motocicleta destinata circuitului indiferent de cat as baga in ea, pentru ca nu se va intampla asta, nu e construita pentru asa ceva insa cu siguranta poate deveni mai distractiva si mai sigura decat este in varianta ei stock, pe pista. Pentru recorduri/performanta si eventuale competitii cu siguranta voi trece pe ceva destinat pistei dar inca nu este cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...