m0n0rath Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 @adi0 : da, asa este - daca ar fi sa comparam ambele branduri/modele complet "intamplatoare" preturile de consumabile/piese/accesorii la moto sunt considerabil mai mari (as zice chiar exagerate in unele situatii) In RO vad motocilcismul ca hobby/pasiune si ce mai vrei tu dar nu un mijloc de transport extraordinar de eficient. Atat din privinta capacicatii motoarele mai mult sau mai putin adecvate - in oras 600-750-XXXX+ nu isi gaseste utilitatea la adevarata valoare sub nici o forma (poti sa te strecori mult mai eficient cu un YBR decat cu RR ca idee) cat si a numarului de luni/an in care il poti practica. In curand oricum vor fi doar 2 anotimpuri asa ca roaga-te sa ninga doar decembrie ianuarie :] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 (editat) Unde gasesc sa cumpar sau sa fac aceste "piulitele" speciale pentru un Hornet PC34 ? Salut, comanda-le la COC sau la alt dealer: surub carene laterale - 20 Ron / buc Am pierdut vremea la absolut toti comerciantii si depozitele de suruburi din Cluj (Mafcom, Bendkopp, Fabory samd) si nu am reusit sa gasesc nici pe departe ceva similar. Mafcom m-au enervat in mod deosebit, in fine.. Editat Mai 16, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Salut, comanda-le la COC sau la alt dealer: surub carene laterale - 20 Ron / buc Am pierdut vremea la absolut toti comerciantii si depozitele de suruburi din Cluj (Mafcom, Bendkopp, Fabory samd) si nu am reusit sa gasesc nici pe departe ceva similar. Mafcom m-au enervat in mod deosebit, in fine.. Salut. Din pacate nu de suruburi sunt interesat ci de piulitele imbracate in camasa de cauciuc. Voi merge pe la COC. Daca te-au ajutat cu suruburi cu siguranta pot face comanda si de piulite. Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 (editat) Oh, my bad, am citit in graba. In cazul asta ai nevoie de: 64528-KV3-000 Chiar daca sunt mai scumpe piesele originale, macar stii ca e exact ce ai nevoie si nu iti bati capul Editat Mai 16, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daniel Cata Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Hello, Am inceput si eu sa rasfoiesc anunturile de motociclete dupa ceva naked, maxim 2400 euro, preferabil 2000. In top preferinte se afla Honda Hornet. Ar fi prima mea motocicleta. Am gasit cateva anunturi dar neavand experienta in domeniul asta, ma gandesc cum sa evit cumparaturile cu probleme si as avea nevoie de putin ajutor. Anunturile sunt astea https://lajumate.ro/honda-hornet-1199478.html http://olx.ro/oferta/vanzare-ID653dk.html#9e857a7ce8 http://olx.ro/oferta/honda-hornet-ID4IkR2.html#dd5ce28186 https://lajumate.ro/yamaha-fz6-1228389.html Este vreunul din asta de eliminat din start? Thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefP Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Hello, Am inceput si eu sa rasfoiesc anunturile de motociclete dupa ceva naked, maxim 2400 euro, preferabil 2000. In top preferinte se afla Honda Hornet. Ar fi prima mea motocicleta. Am gasit cateva anunturi dar neavand experienta in domeniul asta, ma gandesc cum sa evit cumparaturile cu probleme si as avea nevoie de putin ajutor. Anunturile sunt astea https://lajumate.ro/honda-hornet-1199478.html http://olx.ro/oferta/vanzare-ID653dk.html#9e857a7ce8 http://olx.ro/oferta/honda-hornet-ID4IkR2.html#dd5ce28186 https://lajumate.ro/yamaha-fz6-1228389.html Este vreunul din asta de eliminat din start? Thanks Motorul galben l-am avut si eu in vedere cand am cautat undeva prin februarie-martie. Este neinmatriculat, adus din Italia parca, si la momentul respectiv nu m-a impresionat cu nimic. Daca inca nu s-a dat probabil ca nu m-am inselat in privinta lui. Iar ultimul anunt este cu o Yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Asta merita - http://olx.ro/oferta/honda-hornet-ID4IkR2.html#dd5ce28186 Atentie dupa ce vad in poze nu e model 2001 ci undeva intre 2003-2005. Farul, codita si carenele laterale sunt de pe model 2003 in sus. Furca e upside down cum gasesti pe modele 2005. Daca nu e inmatriculat grija ca toba sa fie omologata altfel vei avea parte de ceva distractie cand ii faci RAR-ul.Daca intradevar e din 2001 in acte verifica totul cu atentie. Proprietarul anterior fie a investit enorm in el sa il faca sa arate ca un model mai nou, fie a fost accidentat si reparat cu ce a fost disponibil. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Asta merita - http://olx.ro/oferta/honda-hornet-ID4IkR2.html#dd5ce28186 Atentie dupa ce vad in poze nu e model 2001 ci undeva intre 2003-2005. Farul, codita si carenele laterale sunt de pe model 2003 in sus. Furca e upside down cum gasesti pe modele 2005. Daca nu e inmatriculat grija ca toba sa fie omologata altfel vei avea parte de ceva distractie cand ii faci RAR-ul. Daca intradevar e din 2001 in acte verifica totul cu atentie. Proprietarul anterior fie a investit enorm in el sa il faca sa arate ca un model mai nou, fie a fost accidentat si reparat cu ce a fost disponibil. Spor Tocmai l-am intrebat pe fostul proprietar, mi-a zis ca doar cadrul e 2001, restul e 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Tocmai l-am intrebat pe fostul proprietar, mi-a zis ca doar cadrul e 2001, restul e 2005 Treaba dubioasa. Eu unul nu m-as baga la asa ceva decat daca proprietarul ii face toate acele la RAR, dar si asa cu oarecare retineri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Salutare ! Sunt proaspat detinator de Hornet 900 din 2003. Ar trebui sa stiu ceva in mod deosebit despre acest model ? Are probleme specifice sau totul tine de intretinerea corespunzatoare ? Merci ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Colegul are dreptate, la suruburile astea, mai bine cumperi cele originale. Eu am patit deja cu suruburile ieftine, care au ruginit dupa 2-3 luni. Oh, my bad, am citit in graba. In cazul asta ai nevoie de: 64528-KV3-000 Chiar daca sunt mai scumpe piesele originale, macar stii ca e exact ce ai nevoie si nu iti bati capul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Daca nu e inmatriculat grija ca toba sa fie omologata altfel vei avea parte de ceva distractie cand ii faci RAR-ul. La motorul meu am o toba LeoVince SBK1200, nu am niciun act care sa ateste ca e omologata, doar o placuta pe spatele tobei (spre roata) cu ceva inscriptii. Bine, la ITP puteam fi si cu toba goala, c anu i-a interesat. Daca faceam la RAR, dadeam de belea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefP Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Eu am fost la identificare in Voluntari prin martie. Nu mi-a dat identificarea decat dupa ce am schimbat toba sport pe care o aveam cu una oroginala, a spus pe spatele raportului ca au fost aduse modificari la sistemul de evacuare. Dupa ce am revenit cu toba originala nu a mai verificat nimic la motoreta.M-au intarziat cateva zile pentru toba sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Ce becuri aveți pe mobre? Nu de alta, dar mi s a ars faza lungă.. » Post actualizat in 22 May 2016 18:16 Am varePC36 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Mai 22, 2016 Share Postat Mai 22, 2016 Asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Asa ceva H cat? Ca eu mi-am comandat H4 (intelesesem ca asta ar fi), dar cand sa il montez am observat ca am h11.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Asta e H4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Asta e H4 Si ce model de Hornet ai? Tot Philips +100% comandasem si eu, dar am avut o mica surpriza cand am vrut sa il schimb SI nici nu prea gasesc H11, doar H4 si H7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Deci pe varianta PC36 sunt h7 faza lungă și h4 faza scurta? » Post actualizat in 23 May 2016 13:33 Așa am găsit pe Louis.de » Post actualizat in 23 May 2016 13:33 Așa am găsit pe Louis.de » Post actualizat in 23 May 2016 13:33 Deci pe varianta PC36 sunt h7 faza lungă și h4 faza scurta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nightsighter Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Salut cum schimbam pe horent 2007 pc 41 becurile ? e cam ingust locu intre rezervor si jug ?? si parca trebuie h7 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Pc 34 e modelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vasile Scutaru Postat Mai 23, 2016 Share Postat Mai 23, 2016 Salutare, Ma puteti ajuta cu o toba stock de hornet 2007, pentru a merge pe 30 mai la autentificare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raikk Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Detin un pc41 2008 si sambata trecuta am ramas fara benzina sau asa am crezut, in sensul ca aveam foarte putina benzina in rezervor si imi murea motorul in mers (nu mai tragea si murea). Dupa ce opream, miscam un pic mobra, apasam buton pornire, pompa isi facea treaba ei, imi pornea din nou si mergeam cam 1 km pana sa imi faca la fel. Am ajuns in cele din urma la o benzinarie si mi-a bagat 16 litri. Mai mult nu incapea. Rezervorul meu stiu ca e de 19L, iar cand miscam de mobra, se mai auzea ceva benzina inauntru. Nu prea multa, dar era. M-am uitat, n-am gasit nici un buton pe la motor unde era switch-ul pe modelele inainte de pc41. Din cate stiu eu modelul meu nu are robineti sau rezerve, asa e ? Restul de benzina din rezervor de ce nu a vrut sa o foloseasca si murea in mers ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Boros Postat Mai 24, 2016 Share Postat Mai 24, 2016 Treaba dubioasa. Eu unul nu m-as baga la asa ceva decat daca proprietarul ii face toate acele la RAR, dar si asa cu oarecare retineri. Intr-adevar. Dat fiind faptul ca e si revopsit ... ma gandesc sa nu fie un proiect facut din componente de pe mai multe motoare donator. Daca e din pasiune... inseamna ca sunt numai piese super. Daca e facut ca urmare a unui incident... atunci a fost considerabil incidentul. Si eu caut in momentul de fata pentru tatal meu un hornet (cam de 2001 - 2003) si am dat de anuntul respectiv. Nu m-am deranjat sa sun. Dar... daca se cumpara as fi curios de cateva pareri. Cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Mai 25, 2016 Share Postat Mai 25, 2016 Salutare, Am o problema cu viespea din 2003. Problema am observat-o din 2010 de cand am motoreta. Cand merg pe ploaie (chiar si dupa ce o scot de la spalatorie) puterea motorului scade drastic. Dupa ce o scot de la spalatorie se rezolva repede dar cand ploua (chiar si cand nu mai ploua dar este apa pe jos) este foarte greu de mers cu ea. Trebuie sa trag de gaz mult mai mult ca sa plec de pe loc (motorul se tureaza mult mai greu). Cineva mi-a zis ca se face un condens la senzorul de clapeta si ca de aia nu mai merge. Am cautat pe net dar nu am gasit pe nimeni cu problema asta, daca ar fi o chestie generala (cum mi s-a dat de inteles, ar fi trebuit sa fie afectate mai multe motoare). A mai intampinat cineva genul asta de comportament ? Merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.