Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@adi0 : da, asa este - daca ar fi sa comparam ambele branduri/modele complet "intamplatoare" :) preturile de consumabile/piese/accesorii la moto sunt considerabil mai mari (as zice chiar exagerate in unele situatii)

 

In RO vad motocilcismul ca hobby/pasiune si ce mai vrei tu dar nu un mijloc de transport extraordinar de eficient. Atat din privinta capacicatii motoarele mai mult sau mai putin adecvate - in oras 600-750-XXXX+ nu isi gaseste utilitatea la adevarata valoare sub nici o forma (poti sa te strecori mult mai eficient cu un YBR decat cu RR ca idee) cat si a numarului de luni/an in care il poti practica. In curand oricum vor fi doar 2 anotimpuri asa ca roaga-te sa ninga doar decembrie ianuarie :]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde gasesc sa cumpar sau sa fac aceste "piulitele" speciale pentru un Hornet PC34 ?

 

Salut, comanda-le la COC sau la alt dealer: surub carene laterale - 20 Ron / buc

 

90109-KW3-000.jpg

 

Am pierdut vremea la absolut toti comerciantii si depozitele de suruburi din Cluj (Mafcom, Bendkopp, Fabory samd) si nu am reusit sa gasesc nici pe departe ceva similar. Mafcom m-au enervat in mod deosebit, in fine..

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, comanda-le la COC sau la alt dealer: surub carene laterale - 20 Ron / buc

 

90109-KW3-000.jpg

 

Am pierdut vremea la absolut toti comerciantii si depozitele de suruburi din Cluj (Mafcom, Bendkopp, Fabory samd) si nu am reusit sa gasesc nici pe departe ceva similar. Mafcom m-au enervat in mod deosebit, in fine..

 

Salut.

 

Din pacate nu de suruburi sunt interesat ci de piulitele imbracate in camasa de cauciuc.

 

Voi merge pe la COC. Daca te-au ajutat cu suruburi cu siguranta pot face comanda si de piulite.

 

Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

 

Am inceput si eu sa rasfoiesc anunturile de motociclete dupa ceva naked, maxim 2400 euro, preferabil 2000. In top preferinte se afla Honda Hornet. Ar fi prima mea motocicleta. Am gasit cateva anunturi dar neavand experienta in domeniul asta, ma gandesc cum sa evit cumparaturile cu probleme si as avea nevoie de putin ajutor.

 

Anunturile sunt astea

https://lajumate.ro/honda-hornet-1199478.html

http://olx.ro/oferta/vanzare-ID653dk.html#9e857a7ce8

http://olx.ro/oferta/honda-hornet-ID4IkR2.html#dd5ce28186

https://lajumate.ro/yamaha-fz6-1228389.html

 

Este vreunul din asta de eliminat din start?

 

Thanks

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

 

Am inceput si eu sa rasfoiesc anunturile de motociclete dupa ceva naked, maxim 2400 euro, preferabil 2000. In top preferinte se afla Honda Hornet. Ar fi prima mea motocicleta. Am gasit cateva anunturi dar neavand experienta in domeniul asta, ma gandesc cum sa evit cumparaturile cu probleme si as avea nevoie de putin ajutor.

 

Anunturile sunt astea

https://lajumate.ro/honda-hornet-1199478.html

http://olx.ro/oferta/vanzare-ID653dk.html#9e857a7ce8

http://olx.ro/oferta/honda-hornet-ID4IkR2.html#dd5ce28186

https://lajumate.ro/yamaha-fz6-1228389.html

 

Este vreunul din asta de eliminat din start?

 

Thanks

 

Motorul galben l-am avut si eu in vedere cand am cautat undeva prin februarie-martie. Este neinmatriculat, adus din Italia parca, si la momentul respectiv nu m-a impresionat cu nimic. Daca inca nu s-a dat probabil ca nu m-am inselat in privinta lui.

 

Iar ultimul anunt este cu o Yamaha :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta merita - http://olx.ro/oferta/honda-hornet-ID4IkR2.html#dd5ce28186

 

Atentie dupa ce vad in poze nu e model 2001 ci undeva intre 2003-2005. Farul, codita si carenele laterale sunt de pe model 2003 in sus. Furca e upside down cum gasesti pe modele 2005.

 

Daca nu e inmatriculat grija ca toba sa fie omologata altfel vei avea parte de ceva distractie cand ii faci RAR-ul.

Daca intradevar e din 2001 in acte verifica totul cu atentie. Proprietarul anterior fie a investit enorm in el sa il faca sa arate ca un model mai nou, fie a fost accidentat si reparat cu ce a fost disponibil.

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta merita - http://olx.ro/oferta/honda-hornet-ID4IkR2.html#dd5ce28186

 

Atentie dupa ce vad in poze nu e model 2001 ci undeva intre 2003-2005. Farul, codita si carenele laterale sunt de pe model 2003 in sus. Furca e upside down cum gasesti pe modele 2005.

 

Daca nu e inmatriculat grija ca toba sa fie omologata altfel vei avea parte de ceva distractie cand ii faci RAR-ul.

 

Daca intradevar e din 2001 in acte verifica totul cu atentie. Proprietarul anterior fie a investit enorm in el sa il faca sa arate ca un model mai nou, fie a fost accidentat si reparat cu ce a fost disponibil.

 

Spor

 

Tocmai l-am intrebat pe fostul proprietar, mi-a zis ca doar cadrul e 2001, restul e 2005

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai l-am intrebat pe fostul proprietar, mi-a zis ca doar cadrul e 2001, restul e 2005

 

Treaba dubioasa. Eu unul nu m-as baga la asa ceva decat daca proprietarul ii face toate acele la RAR, dar si asa cu oarecare retineri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Sunt proaspat detinator de Hornet 900 din 2003. Ar trebui sa stiu ceva in mod deosebit despre acest model ?

Are probleme specifice sau totul tine de intretinerea corespunzatoare ?

Merci !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegul are dreptate, la suruburile astea, mai bine cumperi cele originale. Eu am patit deja cu suruburile ieftine, care au ruginit dupa 2-3 luni.

 

 

Oh, my bad, am citit in graba.

 

In cazul asta ai nevoie de: 64528-KV3-000

Chiar daca sunt mai scumpe piesele originale, macar stii ca e exact ce ai nevoie si nu iti bati capul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu e inmatriculat grija ca toba sa fie omologata altfel vei avea parte de ceva distractie cand ii faci RAR-ul.

 

La motorul meu am o toba LeoVince SBK1200, nu am niciun act care sa ateste ca e omologata, doar o placuta pe spatele tobei (spre roata) cu ceva inscriptii. Bine, la ITP puteam fi si cu toba goala, c anu i-a interesat. Daca faceam la RAR, dadeam de belea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost la identificare in Voluntari prin martie. Nu mi-a dat identificarea decat dupa ce am schimbat toba sport pe care o aveam cu una oroginala, a spus pe spatele raportului ca au fost aduse modificari la sistemul de evacuare. Dupa ce am revenit cu toba originala nu a mai verificat nimic la motoreta.M-au intarziat cateva zile pentru toba sport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce becuri aveți pe mobre? Nu de alta, dar mi s a ars faza lungă..

» Post actualizat in 22 May 2016 18:16

Am varePC36

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ceva

 

H cat? Ca eu mi-am comandat H4 (intelesesem ca asta ar fi), dar cand sa il montez am observat ca am h11..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e H4

Si ce model de Hornet ai? Tot Philips +100% comandasem si eu, dar am avut o mica surpriza cand am vrut sa il schimb :) SI nici nu prea gasesc H11, doar H4 si H7 :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci pe varianta PC36 sunt h7 faza lungă și h4 faza scurta?

» Post actualizat in 23 May 2016 13:33

Așa am găsit pe Louis.de

» Post actualizat in 23 May 2016 13:33

Așa am găsit pe Louis.de

» Post actualizat in 23 May 2016 13:33

Deci pe varianta PC36 sunt h7 faza lungă și h4 faza scurta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detin un pc41 2008 si sambata trecuta am ramas fara benzina sau asa am crezut, in sensul ca aveam foarte putina benzina in rezervor si imi murea motorul in mers (nu mai tragea si murea). Dupa ce opream, miscam un pic mobra, apasam buton pornire, pompa isi facea treaba ei, imi pornea din nou si mergeam cam 1 km pana sa imi faca la fel. Am ajuns in cele din urma la o benzinarie si mi-a bagat 16 litri. Mai mult nu incapea. Rezervorul meu stiu ca e de 19L, iar cand miscam de mobra, se mai auzea ceva benzina inauntru. Nu prea multa, dar era.

M-am uitat, n-am gasit nici un buton pe la motor unde era switch-ul pe modelele inainte de pc41.

Din cate stiu eu modelul meu nu are robineti sau rezerve, asa e ?

Restul de benzina din rezervor de ce nu a vrut sa o foloseasca si murea in mers ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba dubioasa. Eu unul nu m-as baga la asa ceva decat daca proprietarul ii face toate acele la RAR, dar si asa cu oarecare retineri.

Intr-adevar. Dat fiind faptul ca e si revopsit ... ma gandesc sa nu fie un proiect facut din componente de pe mai multe motoare donator. Daca e din pasiune... inseamna ca sunt numai piese super. Daca e facut ca urmare a unui incident... atunci a fost considerabil incidentul. Si eu caut in momentul de fata pentru tatal meu un hornet (cam de 2001 - 2003) si am dat de anuntul respectiv. Nu m-am deranjat sa sun. Dar... daca se cumpara as fi curios de cateva pareri.

 

Cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...