Megahertz Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Mai, eu am jumate din pistoanele tale, i-am curatat si sincronizat carbelitoarele, poate mi se pare mie sau e de la caldura, insa o ia mult mai usor acum din loc la rece. Soc tras- am uitat ce-i ala. Sfatul meu e sa mergi la un MECANIC si sa iti dea jos toata admisia, sa o curete bine, apoi sa sincronizeze carburatoarele cu simt de raspundere. La mine suruburile de la benzina erau pe maxim (3 ture), consuma in draci, dar tragea biiiine. Acum nu mai trage ca inainte (o idee mai slabut), insa cat as trage de gaz, nu trec de 5,5% Inainte scoteam 7 daca ma chinuiam un pic). Bujiile le-am inundat de doua ori, le-am dat jos, ars cu lampa cu gaz, periat, repetat operatiunea, puse calde in chiulasa, pornit lejer (era frig al naibii in perioada aia, iar eu porneam motorul de amorul artei, ca nu luasem inca permisul). Petru XXL (la el am mers in w-e pentru curatare si reglaj) a spus ca erau curate, insa reglajul era la maxim. Plutitoarele aratau ca luate din magazin. Acum am impresia ca pana si rateurile pe decelerare se aud mai frumos, mai puternic (nu stiu daca au legatura cu carburatoarele). Schimba si filtrul de aer daca are un sezon. Daca din 2009 nu i-ai mai umblat la carbelitoare, meri la mecanic, nu lasa lucrurile asa. Mare lucru sa nu fie ceva pe la membrane sau la petcock. Ne tii la curent cu mersul lucrurilor. Revin cu detalii: Am schimbat bobinele cu tot cu fise. Tot nu a pornit. Intr-un final am cumparat alt set de bujii, iar cu acestea a fost tot ok. Insa dadea semne ca se ineaca iar. Am adus-o la mecanic, unde i-a facut carburatia si i-au fost schimbate pastilele. Acum totul este ok. Se pare ca de la carburatie pleca toata buba. » Post actualizat in 06 Jul 2016 17:15 P.S. Nu mai pot sa editez Cunoasteti in Bucuresti pe cineva care poate sa colanteze cu folie carbon ? Ma intereseaza sa colantez aparatorile laterale (de langa sa) Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 (editat) Salut, Vreau sa schimb placutele de frana pe fata si nu stiu ce sa aleg, Ferodo sau Galfer? ambele sunt sinterizate . Voi ce ati alege dintre cele doua marci? Editat Iulie 9, 2016 de Hornet H Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 (editat) Salut, Vreau sa schimb placutele de frana pe fata si nu stiu ce sa aleg, Ferodo sau Galfer? ambele sunt sinterizate . Voi ce ati alege dintre cele doua marci? din ce am citit pe aici as merge pe Ferodo si eu urmează sa le schimb si cred ca asta o sa imi iau Editat Iulie 9, 2016 de fratzyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 (editat) Pe spate anul trecut am pus tot Ferodo... doar ca de Galfer nu prea stiu nimic , multumesc ptr. raspuns! Editat Iulie 9, 2016 de Hornet H Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 Pe spate anul trecut am pus tot Ferodo... doar ca de Galfer nu prea stiu nimic , multumesc ptr. raspuns! Galfer fac conducte de frana bune.si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 Mda...furtunele de frana le-am schimbat ,am pus Goodridge. Cred ca voi merge pe Ferodo.Merci ptr.post! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Hornetul vostru cat consuma? Mie mi se pare ca al meu e foarte "mancacios". La un drum zilnic de 20 de km prin oras, ma tine un plin cam 6-7 zile, in conditiile in care pe portiunile mai lungi merg cu ea in 4000-5000 de ture. In afara imi consuma un plin in aproximativ 200 de km, din care vreo 100 pe autostrada mergand in medie la 7500 ture. E vorba de un Hornet 2003 PC36. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_andrei Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Hornetul vostru cat consuma? Mie mi se pare ca al meu e foarte "mancacios". La un drum zilnic de 20 de km prin oras, ma tine un plin cam 6-7 zile, in conditiile in care pe portiunile mai lungi merg cu ea in 4000-5000 de ture. In afara imi consuma un plin in aproximativ 200 de km, din care vreo 100 pe autostrada mergand in medie la 7500 ture. E vorba de un Hornet 2003 PC36. Cel mai mare consum in oras la mine a fost de 5.7l/100km, intr-un mers semi-babeste cu 3000-4000 ture. Ce zici tu acolo, 140km cu 17l, e un consum de 12l/100km. Mi se pare a consum de vitezana irascibila, nu Hornet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Hornetul consuma 7-8% in Bucuresti, mers legal dar cu aglomeratie. 4.5 - 6% in afara. in functie de viteza de croaziera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 7-8 in oras si afara depinde de viteza de croaziera, intre 5 si 8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Daca nu sunt sincronizate carburatoarele ii poate creste consumul asa mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Viespea poate consuma intre:3,5(mers aberant de legal in afara orasului) si 11(mers ingrozitor de in forta) tot in afara. toate modele de Hornet consuma intre 5 si 8 in general.aici vorbim de calcule din plin in plin fara rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Daca nu sunt sincronizate carburatoarele ii poate creste consumul asa mult? Inainte sa fac sincronizarea de carburatoare am dat o tura pana la busteni si inapoi cu un prieten (tot cu hornet 2005) iar mie mi-a consumat cu 1% mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pan_Ku Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 Salut, Se da urmatoarea problema: Schimb de placute si lichid de frana. Am schimbat placutele fara niciun fel de problema, curatat etrierii cu TRV, lustruit, etc. Acum intervine problema, am desfacut aerisitoarele de la ambii etrieri si am evacuat tot lichidul de frana prin actionarea manetei de frana. ( am vazut (youtube), dupa, ca la schimbul de lichid lichidul se extrage cu o siringa din rezervor si se completeaza cu cel nou). Acum nu mai reusesc ca fac vacum in instalatie. Precizez ca am incercat cam tot ce se poate ( rezervorul plin cu capacul montat si aerisire ambele etriere, aerisire cu furtunasul introdus in bidonul cu lichid, etc.) Orice sfat e binevenit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 E aşa greu să completezi moto la profil ( mai ales când pui întrebări )? Să faci vacuum în instalaţie ? Asta e instalaţie de climă sau ce ? Cred că nu ai înţeles cum se face şi acum ai aer în instalaţie. Se face aşa: apeşi maneta ( ca să nu rămână lichid în piston ), scoţi cu seringa tot lichidul vechi din rezervor apoi completezi cu lichid nou în rezervor. Scoţi cu vacuum tot lichidul pe la aerisitoare până îşi schimbă culoarea ( în timpul ăsta completezi cu lichid nou în rezervor). Strângi aerisitoarele şi aia e. Voi aţi scos tot lichidul, inclusiv din conducte. Acum ar trebui să trageţi cu vacuum până nu mai vin bulle de aer sau clasic, faceţi pedale şi slăbiţi uşor până dispare aerul şi pedala nu mai e elastică. Atenţie : dacă moto e după 2007 cu frâne combinate, la schimbarea lichidului de pe spate se face schimbarea şi/sau aerisirea şi a celor 4 pistonaşe (două pe fiecare parte) de pe faţă pt că e un circuit comun ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seiceanu Florin Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Mie imi consuma intre 4-5.5 exterior, mers linistit cu pasager. Am nevoie de o parere, bineinteles pe cat se poate doar pe baza acestui filmuletz. https://www.youtube.com/watch?v=qgUf3G3FVE0 Credeti ca fluctuatiile acestea mici la relanti pot fi din cauza ca nu sunt sincronizate carburatoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Mie imi consuma intre 4-5.5 exterior, mers linistit cu pasager. Am nevoie de o parere, bineinteles pe cat se poate doar pe baza acestui filmuletz. https://www.youtube.com/watch?v=qgUf3G3FVE0 Credeti ca fluctuatiile acestea mici la relanti pot fi din cauza ca nu sunt sincronizate carburatoarele? Merge foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Boros Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 Salutare tuturor... Am nevoie de ajutorul vostru. Am facut prostia (?!?) de a spala mobra... si de atunci nu mai vrea neam sa porneasca fara acceleratie. Daca inainte de acest eveniment, dupa chiar si 1 saptamana de zile nepornita trageam socul si ii dadeam scurt la automat si pornea singurica, acum... soc tras, demaror si acceleratie jumatate de tura sa plece motorul. idei pareri impresii? Hornet PC36 2006 Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liko Postat Iulie 23, 2016 Share Postat Iulie 23, 2016 Va salut. Vreau sa cumpar semnalizari originale hornet an dupa 2007, poate are cineva si stau aruncate. Eu am niste semnalizari led pe care le avea motocicleta, pe louis costa 19 euro unul parca, dar sunt mici, iar eu vreau sa se "vada" ca cotesc. Scriu aici pentru ca am mai mari sanse decit la sectiunea cumpar. Daca am semnalizari cu led, merg puse cele stock fara probleme? Nu stiu, au relee diferite poate.. intreb . Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 Cel mai bun lucru e să desfaci şaua şi să pui un bec de 21w în locul ledurilor. Probabil cine i-a pus leduri fie a schimbat releul, fie i-a pus în paralel cu ledurile nişte rezistenţe de putere ( pe releul OEM al mobrei nu merg puse direct leduri - clipeşte repede ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cip M Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 (editat) Vand ceva piese ramase prin garaj in urma modificarilor. Pret 250 lei (negociabil) pt tot ce se vede in poze. Tel 0740.231.476 Ciprian Editat Iulie 29, 2016 de kyp-76 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 700 km am calculat 4.2l/100 km,viteza intre 50-80km/h.In alta ordine de idei, la intoarcere din plimbare a inceput sa "troncane" cv undeva la pinionul din fata, dar se aude doar cand accelerez daca nu accelerez nu se aude, ce naiba sa fie la relanti nu se aude absolut nimik nici cand accelerez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_andrei Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 700 km am calculat 4.2l/100 km,viteza intre 50-80km/h.In alta ordine de idei, la intoarcere din plimbare a inceput sa "troncane" cv undeva la pinionul din fata, dar se aude doar cand accelerez daca nu accelerez nu se aude, ce naiba sa fie la relanti nu se aude absolut nimik nici cand accelerez. Daca se aude mai puternic atunci cand accelerezi din turatii mici (2000-3500) decat atunci cand accelerezi din turatii mai mari, s-ar putea sa fie intinzatorul de lant. Oricum, din cate am inteles e o problema comuna la Honda, asta cu intinzatorul de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 @adrian_andrei:intinzatorul de la lantul de DISTRIBUTIE e "problema comuna" la Hornet,nu de la cel de TRANSMISIE. @DJENAVAR:da jos capacul de la pinion si verifica daca sta cum trebuie,sa nu fie destrans/uzat/etc.deci se aude doar in sarcina(accelerare) sa inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 (editat) 700 km am calculat 4.2l/100 km,viteza intre 50-80km/h.In alta ordine de idei, la intoarcere din plimbare a inceput sa "troncane" cv undeva la pinionul din fata, dar se aude doar cand accelerez daca nu accelerez nu se aude, ce naiba sa fie la relanti nu se aude absolut nimik nici cand accelerez. Consum de doar 4.2, cum ai reusit? Nu cumva mergi subturat? Motiv pt care face galagie si lantul de distributie (daca intr-adevar de acolo vine zgomotul) Daca se aude de la lantul de transmisie, verifica uzura lantului si a pinioanelor. Curata si greseaza lantul, ridica motorul pe stand si vezi daca roata spate se misca lejer. Legat de consum, de regula imi ia 5.4 - 5.8, iar ultima tura, putin peste 700 km (TA + TF intr-o singura zi), am calculat 5.6l/100 km. Regim de mers 90-120km/h croaziera (cand e drumul liber, adica destul de rar), 40-60km/h in coloana, depasiri (fara numar), deci accelerari rapide apoi din nou in coloana, in plus mers destul de mult pe serpentinele traseelor montane, apoi putin pe autostrada 130-180km/h. Editat August 3, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.