RazvanLNI Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 (editat) Dar motorul, motorul cum se comporta? Trage bine? Porneste la sfert? Da rateuri? Cu consumul cum sta? Editat Martie 1, 2017 de RazvanLNI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Dar motorul, motorul cum se comporta? Trage bine? Porneste la sfert? Da rateuri? Cu consumul cum sta? Trage ok, porneste un pic mai greu(trebuie sa trag putin de gaz ca sa porneasca) in rest nu am semnalat probleme. Consumul ... nu i l-am facut niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Si eu m-am confruntat cu problema asta, ai cumva toba schimbata? Din cate am inteles carburatie + toba schimbata + pozitia tobei la hornet (inainte de pc41) = miros de benzina. La mine nu s-a schimbat nimic dupa schimbarea bujiilor + curatare / sincronizare carburatoare In perioada asta e normal sa porneasca putin mai greu, mai ales dimineata. Tocmai de aia exista soc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Salutari, Astazi am schimbat uleiul si am dat prima tura... Cu aceasta ocazie insa, am descoperit o chestie enervanta pt care poate ma puteti ajuta voi cu o rezolvare: maneta de ambreiaj nu revine pana la capat...mai raman 2-3 mm de cablu pe care trebuie sa ii ajut eu sa revina (impinand maneta). Analizand problema am ajuns la concluzia ca vinovatul este arcul de la levierul care actioneaza ambreiajul si nu maneta. Se pare ca e prea slab. Stiti cumva cum poate fi schimabt acel arc? Levierul nu are nici un surub sus...imi pare ca trebuie sa desfac tot capacul ambreiajului sa ajung la el... » Post actualizat in 24 Feb 2017 15:41 Am omis sa precizez ca viespea mea este din 2011..daca are vreo relevanta "Aşa fac toate". Nu-ţi bate capul, verifică jocul să fie 10-20mm la capătul manetei şi atât (pag 3-27 ). La o mobră ca asta la care toate merg perfect, doar "defecte" ca ăsta poţi găsi. M-am obişnuit să-i dau un bobârnac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Si eu m-am confruntat cu problema asta, ai cumva toba schimbata? Din cate am inteles carburatie + toba schimbata + pozitia tobei la hornet (inainte de pc41) = miros de benzina. La mine nu s-a schimbat nimic dupa schimbarea bujiilor + curatare / sincronizare carburatoare In perioada asta e normal sa porneasca putin mai greu, mai ales dimineata. Tocmai de aia exista soc Toba e stoc si nu pare ca i s-a schimbat pozitia vreodata. Carburatoarele nu le-am sincronizat niciodata pentru ca am mobra asta din vara trecuta. :-) Cu pornirea am problema aia si in mijlocul verii, insa nu ma deranjeaza asa de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 (editat) Mai riguros e sa masori cat ai la maneta jocul in zona unde se vede cablul (partea din dreapta a ei), cu o ruleta sau un subler In varf, in partea dinspre capatul de ghidon, jocul masurat depinde de ce maneta de ambreiaj ai montata. La una scurta iti iese mai mic, la una mai lunga mai mare PS: Jocul in arcul de la ambreiaj il am si eu pe a mea la 15000km, si a fost acolo de cand am luat-o (avea sub 5000km) "Aşa fac toate". Nu-ţi bate capul, verifică jocul să fie 10-20mm la capătul manetei şi atât (pag 3-27 ). La o mobră ca asta la care toate merg perfect, doar "defecte" ca ăsta poţi găsi. M-am obişnuit să-i dau un bobârnac Editat Martie 2, 2017 de FadeToBlack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Trage ok, porneste un pic mai greu(trebuie sa trag putin de gaz ca sa porneasca) in rest nu am semnalat probleme. Consumul ... nu i l-am facut niciodata. Asa miros si eu, de pasager nu mai zic. Si am reglajul foarte bun, amestecul putin mai bogat decat standardul si consumul de 4.5 in afara. Deci nu, nu e nici o problema Obisnuieste-te cu ideea. » Post actualizat in 02 Mar 2017 20:00 Mă poate ajuta si pe mine cu o chestie? Cum reglez frana pe spate? Acu nu prinde aproape deloc pana nu apas pedala pana jos, as vrea sa intre un pic mai devreme si mai ferm.mulțumesc. Fa-i o aerisire la instalatie. Eventual schimba si lichidul daca e mai vechi de 3-4 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexumf Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Adrianm & FadeToBlack: mulțumesc frumos pt lămuriri :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 (editat) Asa miros si eu, de pasager nu mai zic. Si am reglajul foarte bun, amestecul putin mai bogat decat standardul si consumul de 4.5 in afara. Deci nu, nu e nici o problema Obisnuieste-te cu ideea. Nu vreau sa ma obisnuiesc cu ideea. Nu exista nicio solutie pentru problema asta? Editat Martie 3, 2017 de gabizxc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m0n0rath Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Hmzz ciudat, mie mi se pare ca fix aerul ala de benzina adauga un + feeling-ului. Din cand in cand mai stau in spatele tobei la ralanti for extra flavor. If it's not broke, don't fix it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Si eu sunt innebunit dupa mirosul de benzina, si cand fac plinul imi place sa miros mai trag pe nas si de la toba ))) Eu vad doua chestii: modifici amestecul sa fie mai sarac (mai putina benzina) si 2 schimbi toba cu alt model, sa bata mai in jos sau sa fie montata mai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Nu pot frate sunt dependent..daca nu trag benzina pe nas nu sunt eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Martie 4, 2017 Share Postat Martie 4, 2017 Salutare, rog un posesor de pc 41 , din Bucuresti, sa ma contacteze la 0723456705. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 (editat) #nuvamaidrogatz On: mie imi place mirosul de fum facut de motoarele in 2t. Dacă stau să mă gândesc mi s-a facut dor de Vespa mea ET2. De Paşti e primul lucru când ajung în RO: fum 2T Nu pot frate sunt dependent..daca nu trag benzina pe nas nu sunt eu. Corect. Când am mobra, am mobra. Când n-o am, am la mine mereu o Zippo ( cu benzină nu cu "lighter fluid" ) deşi nu fumez Editat Martie 5, 2017 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Florin Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 Salutare ; o idee tehnica va rog ; am pornit-o azi ( din 2001 ) cu socul tras toate bune - am redus socul relantiu bun doar ca incalzeste mult ( sau mi se pare ) pe loc ( inca nu e gata de iesit pe strada ) a urcat acul o liniuita sub H si ventilatia nu a dat semne de miscare ??? La incheierea sezonului trecut pornea in aceas pozitie ventilatia ; posibil blocat termostat ??? sau sa functioneze altfel cand e in sarcina ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 (editat) Nu cred ca merge altfel in sarcina. Verifica sigurantele poate e arsa\oxidata respectiva. Cu antigelul cum stai? De obicei se incalzeste aiurea cand ai aer prin instalatie. Editat Martie 5, 2017 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Florin Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Chiar pus recent antigel ! Posibil sa fie si aer?? O aerisire optima cum ii fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Pai desfaci capacul de la radiator, desfaci capacul de la vasul de expansiune..daca nu ai destul lichid in radiator completezi, astepti sa se deschida termostatul si sa porneasca ventilatorul, daca mai e nevoie mai completezi cu antigel. Atentie capacul original de la radiator are un surubel mic de siguranta, trebuie desfacut ala sa nu il fortezi ca rupi altele pe acolo. Daca nu porneste ventilatorul o iei pas cu pas. Pasii sa verifici toate componentele ar fi: Ne asiguram ca ventilatorul este OK - scoatem firele de pe termocupla si le punem in contact direct. Ventilatorul se invarte => e ok.- Ne asiguram ca termocupla e OK - o dam jos si o punem la fiert. Cand da apa in clocot (ceva mai devreme de fapt, dar nu cred ca ai termometru sa masori exact temperatura), trebuie ca intre cele 2 contacte ale termocuplei sa existe conductivitate electrica.- Ne asiguram ca termostatul functioneaza - il fierbem si pe asta. Trebuie sa se deschida (vizibil cu ochiul liber inainte sa dea in clocot) - Ne asiguram ca in instalatie e lichid de racire corespunzator.- Facem aerisirea instalatiei "ca la carte" se lasa motorul pornit pana cand porneste ventilatorul CU CAPACUL DE UMPLERE AL CIRCUITULUI SCOS. Mai sus intra si verificarea sigurantei (la mine asta vara din cauza ca a mers mult ventilatorul mi se topise siguranta si nu mai facea contact bine in soclu) Daca esti din Bucuresti poate aruncam un ochi la ea intr-o seara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian Florin Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Nu sunt ; dar iti multumesc si revin cu un raspuns aici...le verific pe toate » Post actualizat in 07 Mar 2017 13:37 Nu sunt ; dar iti multumesc si revin cu un raspuns aici...le verific pe toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 Salutare, rog un posesor de pc 41 , din Bucuresti, sa ma contacteze la 0723456705. multumesc! N-o sa te contacteze nimeni, daca nu spui in ce problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 N-o sa te contacteze nimeni, daca nu spui in ce problema. Vrea să dea 500eur primului care care sună la nr de pe ecran ( nu ştii de la mine, e secret) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_qveta Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Salut baieti, Ma lovesc si eu de problema de primavara: nu porneste, evident. Am tinut bateria pe redresor, deci zic ca nu e problema acolo. Functioneaza faruri, claxon, etc, dar nu misca nimic cand dau sa porneasca, nici macar "clanc". Cineva cu idei? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Salut baieti, Ma lovesc si eu de problema de primavara: nu porneste, evident. Am tinut bateria pe redresor, deci zic ca nu e problema acolo. Functioneaza faruri, claxon, etc, dar nu misca nimic cand dau sa porneasca, nici macar "clanc". Cineva cu idei? Mersi. Butonul de pornire poate nu funcționează.încearcă sa o impingi sa vezi daca o ia asa:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_qveta Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Butonul de pornire poate nu funcționează.încearcă sa o impingi sa vezi daca o ia asa:) Ciudat e ca in momentul in care il apas, se stinge LED-ul verde de la indicatorul pozitiei Neutru pentru cutia de viteze. Deci ceva face, dar nu stiu ce ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Ciudat e ca in momentul in care il apas, se stinge LED-ul verde de la indicatorul pozitiei Neutru pentru cutia de viteze. Deci ceva face, dar nu stiu ce ) probabil e moarta bateria, nu mai are putere sa invarta absolut deloc, am pătit la fel la un moment dat.incearca cu alta baterie si cu ocazia asta verifica si releul de încărcare, poate ti-a crăpat si ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.