Jump to content
metaxa

Honda Hornet

Recommended Posts

Butonul de pornire poate nu funcționează.încearcă sa o impingi sa vezi daca o ia asa:)

Ciudat e ca in momentul in care il apas, se stinge LED-ul verde de la indicatorul pozitiei Neutru pentru cutia de viteze. Deci ceva face, dar nu stiu ce :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ciudat e ca in momentul in care il apas, se stinge LED-ul verde de la indicatorul pozitiei Neutru pentru cutia de viteze. Deci ceva face, dar nu stiu ce :))

probabil e moarta bateria, nu mai are putere sa invarta absolut deloc, am pătit la fel la un moment dat.incearca cu alta baterie si cu ocazia asta verifica si releul de încărcare, poate ti-a crăpat si ala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu fie senzorul de la cric.asa am patit eu.ridica cricu baga in 1 apasat ambreaju si incearca sa o pornesti

» Post actualizat in 13 Mar 2017 19:51

Si legat de baterie eu i am dat curent de la masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciudat e ca in momentul in care il apas, se stinge LED-ul verde de la indicatorul pozitiei Neutru pentru cutia de viteze. Deci ceva face, dar nu stiu ce :))

E posibil sa fie senzorul de neutral (asa imi facea si mie cateodata, mai ales cand se incalzea), tine ambreiajul calcat si incearca sa o pornesti ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai desfaci capacul de la radiator, desfaci capacul de la vasul de expansiune..daca nu ai destul lichid in radiator completezi, astepti sa se deschida termostatul si sa porneasca ventilatorul, daca mai e nevoie mai completezi cu antigel.

Atentie capacul original de la radiator are un surubel mic de siguranta, trebuie desfacut ala sa nu il fortezi ca rupi altele pe acolo.

Daca nu porneste ventilatorul o iei pas cu pas.

 

Pasii sa verifici toate componentele ar fi:

 

Mai sus intra si verificarea sigurantei (la mine asta vara din cauza ca a mers mult ventilatorul mi se topise siguranta si nu mai facea contact bine in soclu)

 

Daca esti din Bucuresti poate aruncam un ochi la ea intr-o seara.

Am promis ca revin dupa verificare cele de mai sus si rezultat schimbat antigel ( cel vechi avea 3 ani ) si gasit siguranta arsa Ventilator !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

1. Care e temperatura la care porneste electroventilatorul la PC41?

2. A avut cineva probleme cu ,,unsoarea" de pe lant, care se scurge pe catalizator?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună colegii Horetisti, primăvara asta mă lovesc de următoarea problema,zilele trecute am scos Hornetul la plimbare(pc34) și a încercat sa mă lase pe drum :)) mai exact da semne ca merge în 3 pistoane și se oprește. Am schimbat benzina din rezervor și am mers vreo 20km toate bune si frumose..acuma după câteva zile fără sa il mai plimb, l.am scos și la fel a facut figuri.

Mentionez ca carburatoarele au fost curățate și sincronizate anul trecut. La fel și bujiile(Denso Iridium) sunt schimbate anul trecut.

Edited by adrian2311

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,ma poate ajuta cineva unde gasesc un manual ptr hornet 2007 in pdf si daca stie cineva ce acumulator trebuie la hornet 2007 (PC41)...de cati Ah ??ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună colegii Horetisti, primăvara asta mă lovesc de următoarea problema,zilele trecute am scos Hornetul la plimbare(pc34) și a încercat sa mă lase pe drum :)) mai exact da semne ca merge în 3 pistoane și se oprește. Am schimbat benzina din rezervor și am mers vreo 20km toate bune si frumose..acuma după câteva zile fără sa il mai plimb, l.am scos și la fel a facut figuri.

Mentionez ca carburatoarele au fost poponeataățate și sincronizate anul trecut. La fel și bujiile(Denso Iridium) sunt schimbate anul trecut.

Eu zic ca e vorba doar de umezeala in care sta. Posibil condens la fiecare pornire . Am intampinat anul trecut cam aceas treaba la pornirile matinale...ora 8 pe racoare ; odata cu incalzirea totul a fost ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,ma poate ajuta cineva unde gasesc un manual ptr hornet 2007 in pdf si daca stie cineva ce acumulator trebuie la hornet 2007 (PC41)...de cati Ah ??ms

ytz 10s, 8,6 ah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ytz 10s, 8,6 ah.

:thanks: :cheers: si cu manualul am rezolvat,vine saptamana viitoare ..

Edited by banat rider

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Vreau sa comand o husa Oxford pt. hornetul meu si nu stiu ce marime sa iau, M sau L ?

 

Are cineva husa de exterior Oxford ? Daca da, dati-mi si mie un sfat ce marime sau iau. Si daca nu e prea mult, si 2-3 pareri despre husele astea. O sa stea afara motorul tot sezonul dupa care merge la garaj.

 

Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai nevoie de marimea M, este foarte buna insa trebuie sa astepti sa se raceasca putin motorul inainte de a pune husa.

Salut,

 

Vreau sa comand o husa Oxford pt. hornetul meu si nu stiu ce marime sa iau, M sau L ?

 

Are cineva husa de exterior Oxford ? Daca da, dati-mi si mie un sfat ce marime sau iau. Si daca nu e prea mult, si 2-3 pareri despre husele astea. O sa stea afara motorul tot sezonul dupa care merge la garaj.

 

Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

1. Care e temperatura la care porneste electroventilatorul la PC41?

2. A avut cineva probleme cu ,,unsoarea" de pe lant, care se scurge pe catalizator?

 

1. Cred ca pe la 100 de grade, dar e posibil sa ma insel. La mine temperatura de rulare e aproape de 80C.

2. Da.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Vreau sa comand o husa Oxford pt. hornetul meu si nu stiu ce marime sa iau, M sau L ?

 

Are cineva husa de exterior Oxford ? Daca da, dati-mi si mie un sfat ce marime sau iau. Si daca nu e prea mult, si 2-3 pareri despre husele astea. O sa stea afara motorul tot sezonul dupa care merge la garaj.

 

Mersi.

Eu am o husa Oxford de prin 2010 luata second hand. E absolut impecabila. Inainte avusesem una Louis si nu a tinut o iarna.Asta imi place foarte mult, s-a cam decolorat in timp si am mai agatat-o dar pare un material foarte bun...recomand

De curiozitate cat costa si de unde cumperi?

Edited by danny_nt

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,ma poate ajuta cineva de unde pot cumpara un kit de coborare (lowering kit )ptr un hornet model 2007 in sus ??eu am 1,65 si as vrea sa coboare saua putin mai jos...nu as vrea sa modific saua ..ms

 

Exista posibilitatea sa inlocuiesti U-ul de fixare a telescopului pe bascula spate(se inlocuieste cu unul mai scurt) dar nu stiu cat e de safe.

Sau exista posibilitatea sa modifici saua si sa o faci la fel de confortabila sau poate chiar mai confortabila.

Eu am 160, am modificat saua si pot sa spun ca am ajuns la un maxim de confort al sezutului si am si scazut considerabil inaltimea de la saua pana la sol fara sa afectez ciclistica motocicletei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am o husa Oxford de prin 2010 luata second hand. E absolut impecabila. Inainte avusesem una Louis si nu a tinut o iarna.Asta imi place foarte mult, s-a cam decolorat in timp si am mai agatat-o dar pare un material foarte bun...recomand

De curiozitate cat costa si de unde cumperi?

Am vazut pe net pe mai multe site-uri la 119 lei (marimea M). Daca dai in google husa moto primele site-uri duc catre husa Oxford. O sa comand azi una bucata marime M.

Multumesc pentru raspunsuri tuturor.

 

Acum va supun atentiei alta problema cu speranta ca poate unul din voi s-a izbit de ea de-a lungul timpului. Eu am un Hornet din 2001, PC34, 600cm3.

In lichidul de racire gasesc mereu si ulei, chiar si dupa ce am schimbat lichidul acesta s-a umplut rapid de ulei. Atentie, nu este o cantitate mare ci doar il murdareste. Nivelul uleiului nu scade, il verific mereu.

V-ati lovit de problema asta ? Daca da, cum ati rezolvato si de unde a fost ? Termoflot ? Chiulasa ?

 

Mersi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare prieteni!

Mi-am schimbat de curand bateria si am fost cu motocicleta pentru verificarea incarcarii ( necesara pentru garantie). Domnul de acolo a consemnat incarcare de 12.8 v la relantiu si mi-a spus ca trebuie sa fie intre 13.5-14.5. In ture parea sa urce "corespunzator" intre 13.2-13.8

Gasesc undeva datele oficiale de la honda in manual?

Voi ce parere aveti ?

 

PS. detin modelul din 2005 (ce porneste cu faza scurta automat)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare prieteni!

Mi-am schimbat de curand bateria si am fost cu motocicleta pentru verificarea incarcarii ( necesara pentru garantie). Domnul de acolo a consemnat incarcare de 12.8 v la relantiu si mi-a spus ca trebuie sa fie intre 13.5-14.5. In ture parea sa urce "corespunzator" intre 13.2-13.8

Gasesc undeva datele oficiale de la honda in manual?

Voi ce parere aveti ?

 

PS. detin modelul din 2005 (ce porneste cu faza scurta automat)

 

Tot din 2005 am si eu. La fel e si la mine, cu efectul (relativ usor) vizibil ca atunci cand apas frana la relanti, scade putin intensitatea tuturor consumatorilor: far, lumina de background de la bord. Bateria pe care o am e de cel putin anul trecut din vara, cand am cumparat moto si nu cred ca a schimbat-o fostul proprietar inainte s-o vanda. La fel a facut de la inceput. Toata iarna a stat pe moto (in garaj acoperit si izolat), a invartit fara probleme in primavara.

 

Si eu as fi curios de alte pareri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi problema am avut si eu ,dar la modelul mai vechi ,pc 34.

Am schimbat bateria si la verificare ,valorile nu ierau suficient de mari.

Am schimbat releul de incarcare si tot aceleasi valori.

Pana la urma am descoperit ca masa de la releu nu iera buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi ma duc la un electrician sa verificam problema. @luk77 am sa verific si masa de la releu.

Alta chestiune: poate fi o coincidenta sau nu, dar de cand am pus-o la iernat mi-au murit efectiv 2 bujii de la 2 fise diferite. Mentionez ca bujiile au murit la distanta de cca 1-2 luni. Bujiile au fost schimbate acum 3 ani, deci cred ca: ori am fost pacalit (bujii de proasta calitate), ori am o defectiune pe instalatie ori a fost o coincidenta nefasta.

Ce parere aveti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca am schimbat bujiile in fiecare sezon :))) Cred ca sunt si mega proaste toate bujiile de pe piata ( multe facaturi,desi am incercat de la mai multe magazine si firme ) . Hornetu e si migalos cu carburatia,si daca nu e 100% pusa la punct,le afuma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine ti-a spus ca hornetul e pretențios cu carburația?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...