SONYC Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 In prezent am montate pe mobra pneuri Pirelli Diablo Rosso 2, dot 2014. Nu-s rele, dar nu pot spune ca am termen de comparatie. Ideea este ca voi folosi viespea la drum lung (touring). Din acest motiv am intrebat de Michelin Road Pilot 4. Fie vorba intre noi, nu imi plac atat de mult cum arata in comparatie cu Pirelli, dar incerc sa nu pun un foarte mare accent pe acest aspect. Spui ca ai preferat gumele sport, detaliaza putin te rog motivele din spatele deciziei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 au aderenta mai buna la franari de urgenta, si poti sa tragi mai tare gazu la iesire din curba daca ai ABS, sa zicem ca prima nu te-ar interesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 (editat) au aderenta mai buna la franari de urgenta, si poti sa tragi mai tare gazu la iesire din curba daca ai ABS, sa zicem ca prima nu te-ar interesa. Au aderenta MULT MAI BUNA peste tot mai putin pe ploaie! Franarile de urgenta sunt ultima grija in cazul in care iei gume hypersport pe Viespe. Iesirea din curba(deschiderea gazului) e irelevanta in raport cu diferenta de aderenta intre tipuri diferite de anvelope in cazul unui mers normal. Anvelopele hypersport pe Viespe se justifica prea putin pt acest tip de motor tinand cont ca majoritatea fac touring/comutting cu ele. Legat de ABS, nu stiu daca ai franat brutal cu ABS+gume hypersport, dar fii sigur ca afirmatia ta nu e tocmai corecta. Editat Septembrie 6, 2017 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 (editat) cateva pareri / intrebari despre hornetul meu: 1) legat de termoflot? cum va dati seama ca e ulei in lichidul de racire? m-am uitat in vasul de expansiune si in radiator... lichidul e putin maroniu dar tot lichid ii, nu gel, pasta, etc... at de greu e schimbatul garniturilor si oring0urilor ? aprox un nr de ore? ce piese trebe demontate? evacuare, radiator, altceva? intreb pentru ca am cumparat toate garniturile preventiv pt schimb dar nu stiu sa ma apuc de ea sau doar in sezonul de iarna. 2) legat de frane: cand am luat motoreta frana destul de prost, avea ceva placute intaliene... nu le retin numele... le-am schimbat pt CL XBK5, am schimbat lichidul de frana (ferodo), am aerisit instalatia... frana tot mi se pare foarte slaba (cel putin comparativ cu 954) daca maneta o trag fortat franeaza OK, inschimb la inceputul cursei parca nici nu ar fii actionata. voua cum franeaza? ce inbunatatiri a-ti adus la frane? 3) legat de anvelope: am pus pe motoreta un set nou de dunlop sportsmart max, am doar cuvinte de lauda pt ele... aderenta si manevrabilitate foarte buna cu 2.2 bar fata 2.5 spate. folosesc motoreta 90% in afara orasului (~35 + 35 km naveta in ritm mai alert) in 3000 km nu am observat sa se patrateasca si merg ca nou. am avut si 2 zile de trackday cu ele, totul OK. 4) legat de furca: mi se pare foarte moale si amortizarea destul de slaba, face bottoming destul de usor. furca nu am observat sa curga... mi s-a mai dus un releu de semnalizare, se schimba in 5 minute si 50 RON :-) cam atat... ma gandesc sa o vand in viitorul apropiat si sa iau ceva naked mai mare, mai smecher 1. Desfaci busonul de la radiator, daca nu sunt urme de ulei inseamna ca inca e ok. Dar cum spunea si Vallach mai sus, recomand cu caldura sa se faca operatiunea asta, daca istoricul este incert. Toata mizeria de dupa, in cazul in care lichidele se combina da muult mai multa bataie de cap si ore pierdute decat operatiunea in sine. Mai ales daca o patesti ca mine la drum lung, cand motorul "amesteca" cu simt de raspundere lichidele, te trezesti cu o vaselina alba pe care abia o scoti.. nu mai vorbesc de schimburile de dupa. 2. Franele mediocre dar utilizabile. Eu am furtune cu insertie metalica, o pompa brembo de pe un Deauville (cred) si placute XBK 5. O diferenta este fata de spec-ul stock, dar nimic "WOW". Un upgrade interesant l-a facut un prieten, a luat etrieri cu pompa si furtune de pe un triumph street triple 2007 parca (sunt plug & play) si acolo chiar se simte, mai ales in prima parte a cursei. 3. Anvelope Sport pe viespie, pentru cei care o folosesc "pentru ce a fost proiectata" (si hypersport pentru cei care o folosesc pentru "ce nu a fost proiectata sa faca" ) ) din 2 considerente. 1. Viespia e usoara si scoti un mileage enorm cu ele, chiar daca sunt sport iar diferenta fata de o guma touring este imensa. 2. Motoreta e foarte jucausa si manevrabila asa ca sari foarte usor calul pe viraje, chiar fara sa-ti dai seama si ai vrea ca atunci cand o faci sa ai o baza in gume chiar daca esti genul care spune : "nu ma dau tare, doar ma plimb, sunt conservator, etc etc". 4. Furca moale DA!, aici recomand un ulei mai gros. De 4 ani am viespia, 2 furci servisate au fost cu ulei 10w.. mediocru spre periculos la felul in care merg eu cu ea. Anul asta, fortat de circumstante (s-a dus un simering) am trecut pe 15w. Cu totul altceva, in combinatie cu o guma hypersport am ars constant 2 secunde pe circuit de karting iar pe Adancata distractia a fost maxima si timpul foarte bun pentru un bondar din '99. O alta recomandare pe care o am pentru posesorii de viespii : Jucati-va cu rapoartele, incercati un -1 +1, o vreme n-o sa va puteti controla zambetul din casca. Daca sunteti doritori de senzatii si mai tari cu bondarul, schimbatii si tubul de acceleratie cu unul mai scurt (1000rr/600rr 2008+) diferenta este enorma. Am fost lunile trecute sa testez un hornet cu calcatura/acceleratie stock si am avut un soc, era lesinata rau, desi mobra era impecabila tehnic. Momentan cam asta imi vine in minte. Astea sunt recomandarile/modificarile care m-au facut sa tin viespul 4 ani si sa insumez peste 50.000 calare pe el in TOATE mediile si conditiile posibile. Editat Septembrie 6, 2017 de Pepsz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 (editat) Dap, @Pepsz.de rapoarte am uitat. Eu in ultima perioada de Viespe am facut o mica "aroganta". +4/-1.) Habar n-am catvera top speed-ul ca ma durea la basca de acest aspect, dar pe Amck era nebunie(1m10s). Pe strada era dezastru, depaseam atat de "din scurt in scurt" ca ma pufnea râsul. Legat de acceleratie, eu nu gasisem manson de R6 la vremea aia si mi-a facut mecanicul la strung parca adaptarea. Valeeeu, mi-era frica sa stranut. PS:ce spui tu @Pepsz in legatura cu anvelopele incercam si eu sa le explic multora. Luati gume sport, oricum va tin de va saturati de ele. Nu mai luati touring ca-s degeaba. Dar nah, preconceptiile sunt cum sunt si ideile fixe nu se pot schimba. Editat Septembrie 6, 2017 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 de ai fost la trackday? Ne poti oferi mai multe informatii? la Tg Secuiesc, evident » Post actualizat in 06 Sep 2017 20:35 nu e cine stie ce.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 Dap, @Pepsz.de rapoarte am uitat. Eu in ultima perioada de Viespe am facut o mica "aroganta". +4/-1. ) Habar n-am catvera top speed-ul ca ma durea la basca de acest aspect, dar pe Amck era nebunie(1m10s). Pe strada era dezastru, depaseam atat de "din scurt in scurt" ca ma pufnea râsul. Legat de acceleratie, eu nu gasisem manson de R6 la vremea aia si mi-a facut mecanicul la strung parca adaptarea. Valeeeu, mi-era frica sa stranut. PS:ce spui tu @Pepsz in legatura cu anvelopele incercam si eu sa le explic multora. Luati gume sport, oricum va tin de va saturati de ele. Nu mai luati touring ca-s degeaba. Dar nah, preconceptiile sunt cum sunt si ideile fixe nu se pot schimba. Ce nebunie de raport, cu acceleratie de r6 cred ca era foarte distractiv. Aveai amortizor spate stock ? Mie si cu raportul asta si gazul schimbat imi cam face probleme pe iesirea din viraj Top speedul este complet irelevant pentru Hornet si nu numai. Adica s-o luam pe aia dreapta, de cate ori ajungi sa atingi top speed-ul motocicletei ? Majoritatea o fac doar o data si atunci de curiozitate. In schimb cuplul combinat cu ciclistica jucausa pe care o are hornetul, face din el o jucarie foarte distractiva. Dupa parerea mea, viespia trebuia sa iasa din fabrica cu -1 pe fata sau +3 spate. 1.10 pe Amckart, excelent timp. Presupun ca aveai franele de gixer, nu ? Si cu raportul asta imi imaginez ca pe linia dreapta vedea si a 3-a ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 (editat) Pe vremea aia amortizorul spate era in stare impecabila(luasem mobra de la prim proprietar cu 17.000 reali) , funcționa ca unul nou, dar cu toate astea aveam in plan să-l schimb. N-am mai făcut-o. Pe iesirile din aproape orice viraj era ingrozitor de "jucausa" Viespea. Dar devenise un stil de mers care-mi placea, dansam si saream la fiecare iesire. Pe Amck cu Viespea stock am plecat de la 1.22(prima intrare ever) si am coborât pana la 1.16(dupa cateva vizite). Best-ul a fost dupa modificari evident. Primea a 3a sub pasarela. Furca+franele de gixer faceau diferenta enorma. Editat Septembrie 7, 2017 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Eu unul nu am idei fixe, nu in ceea ce priveste subiectul asta vreau sa zic ))))))) Daca as fi avut, nu mai intrebam, evident. Gume sport, ok. Recomandari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 (editat) dunlop sportsmart 1, 2 sau 2max 2max fiind cel mai nou model, probabil si cel mai performant... pentru hornet aprox 1000 - 1100 Ron pe anvelopemoto.eu (120/70 + 180/55) Editat Septembrie 7, 2017 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Eu unul nu am idei fixe, nu in ceea ce priveste subiectul asta vreau sa zic ))))))) Daca as fi avut, nu mai intrebam, evident. Gume sport, ok. Recomandari? Ah, eu nu ma refeream la tine, ci la modul general. Eu m-as uita putin in ograda celor de la Metzler, m7rr e o optiune extraordinara. Ofera un feedback muuult superior Sportsmarturilor de la Dunlop. Pe Michelin n-as merge neaparat decat la o oferta de pret buna. Pirelli rosso 2 sunt ok-ish, personal nu-mi place aderenta lor, mai bine zis lipsa si sunt ceva mai "tari" decat restul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 (editat) Dunlop SportSmart 2Max - n-am prea gasit review-uri Metzler M7RR - sunt destul de laudate, dar mi se pare cam putin sa rulezi doar 7k pana necesita schimbare. In ritmul in care parcurg eu km inseamna ca trebuie sa fac doua schimburi pe sezon. Observ ca toata lumea afirma ca Hornetul este o mobra usoara, drept urmare nu se pune prea mare presiune pe anvelope. Asta din 2007 pe care o detin are 198 de kg la gol, nu zic ca e grea, dar nici usoara nu o consider, sunt sportive cu sensibil mai putine kg. Cauciucurile de le am montate in prezent isi fac datoria, nu zic nu, dar au dot 2014 si mi se pare, din putina mea experienta, ca sunt momente in care pierd aderenta, le simt cum aluneca. Probabil se incalzesc ceva mai greu. Nu stiu cum or fi astea mai noi, Rosso 3. Anul asta nu le schimb oricum ar fi, trag de ele pana vine frigul, sper ca la finalul sezonului (nu neaparat cel oficial) sa notez 8-9k. Va rog sa punctati daca gresesc undeva, nu e cu suparare, ideea este sa cumpar ceva conform nevoilor mele. Multumesc. Editat Septembrie 7, 2017 de SONYC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 (editat) Dunlop SportSmart 2Max - n-am prea gasit review-uri Metzler M7RR - sunt destul de laudate, dar mi se pare cam putin sa rulezi doar 7k pana necesita schimbare. In ritmul in care parcurg eu km inseamna ca trebuie sa fac doua schimburi pe sezon. Observ ca toata lumea afirma ca Hornetul este o mobra usoara, drept urmare nu se pune prea mare presiune pe anvelope. Asta din 2007 pe care o detin are 198 de kg la gol, nu zic ca e grea, dar nici usoara nu o consider, sunt sportive cu sensibil mai putine kg. Cauciucurile de le am montate in prezent isi fac datoria, nu zic nu, dar au dot 2014 si mi se pare, din putina mea experienta, ca sunt momente in care pierd aderenta, le simt cum aluneca. Probabil se incalzesc ceva mai greu. Nu stiu cum or fi astea mai noi, Rosso 3. Anul asta nu le schimb oricum ar fi, trag de ele pana vine frigul, sper ca la finalul sezonului (nu neaparat cel oficial) sa notez 8-9k. Va rog sa punctati daca gresesc undeva, nu e cu suparare, ideea este sa cumpar ceva conform nevoilor mele. Multumesc. Eu am M7RR si sunt foarte misto. Am mai avut inainte si Michelin Pilot Power si Pirelli nu mai stiu ce model, dar nu mi-au placut. Astea sunt foarte aderente si pe ploaie. la 160 pe o ploaie torentiala nu simteam ca pierd aderenta. Pe cand la Michelin pe umed imi fugea spatele de nu-i adevarat. Editat Septembrie 7, 2017 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Cati km ai parcurs cu ele pana acum danny_nt si cat preconizezi ca mai "merg"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Eu am M7RR si sunt foarte misto. Am mai avut inainte si Michelin Pilot Power si Pirelli nu mai stiu ce model, dar nu mi-au placut. Astea sunt foarte aderente si pe ploaie. la 160 pe o ploaie torentiala nu simteam ca pierd aderenta. Pe cand la Michelin pe umed imi fugea spatele de nu-i adevarat. As zice ca o cauti cu lumanarea.. Ultima data cand m-a prins o ploaie torentiala eram pe la Jibou, iar cand am ajuns in Zalau toate strazile erau pline de apa. Roata fata imi arunca apa fix pe ghete, o senzatie tare neplacuta. PP-urile s-au comportat foarte bine, evident.. nu am mers cu 160. » Post actualizat in 07 Sep 2017 12:57 la Tg Secuiesc, evident » Post actualizat in 06 Sep 2017 20:35 nu e cine stie ce.... Fain. De mult ma bate gandul sa dau si eu o fuga, insa nu am reusit, iar mai nou am din ce in ce mai putin timp pt moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 @SONYC: Dunlop SportSmart 2Max is modele destul de noi (2017 parca... poate de acea nu ai gasit review-uri) Despre metzeller am auzit si eu lucruri bune, dar am ales dunlop pt ca pe 954 tot dunlop aveam si eram multumit de ele... @Vallach: peste 1 - 2 saptamani o sa ma mai duc odata, candva in timpul saptamani, daca te intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Pentru mersul pe strada chiar si intr-un ritm alert orice guma din gama sport e ok. Eu pana acum am experimentat : metzeler m5, continental sport attack 2 (foarte putin ~ 3000 km), dunlop sportsmart 2 si michelin pilot power simplu. In uzul stradal, cu exceptia continentalelor care aveau un comportament foarte dubios si fugeau din toate pozitiile, restul s-au descurcat cu brio chiar si pe ploaie/mazga/polei/-3 grade cu inceput de ninsoare si alte conditii de genul ) Atata timp cat guma are un DOT decent (cel mult 4 ani vechime, din punctul meu de vedere) si ajustezi presiunea in functie de ce vrei sa faci, n-ai treaba. Pe strada, cel mai important aspect este capacitatea ta de a te ajusta la conditiile mediului inconjurator. Ploua de rupe, sunt 5 grade si esti cu moto ? Foarte bine, mergi mai incet, nu fortezi comenzile si esti relativ safe. Ai chef de polizat scaritele pe serpentine ? Foarte bine, faci frumos presiunea inainte, scazi 2.7-le pe care l-ai avut de cand ai mers pe autostrada cu pasager... la 2/2.1 si ii dai bataie, si exemplele pot continua. Daca vorbim de circuit si timpi, aici se schimba datele si deja diferentele dintre gume se schimba semnificativ, incepem sa discutam despre feedback la supraincalzire, comportament pe iesire din viraje, forma, etc etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Daca vorbim de circuit si timpi, aici se schimba datele si deja diferentele dintre gume se schimba semnificativ, incepem sa discutam despre feedback la supraincalzire, comportament pe iesire din viraje, forma, etc etc. Desi m-as duce pe circuit cu Horneta asa pt inceput, totusi nu e cea mai indicata motocicleta pentru track. Din ce m-am documentat parerea generala fata de naked-uri pe circuit e ca mai mult te chinui. » Post actualizat in 07 Sep 2017 14:26 am ales dunlop pt ca pe 954 tot dunlop aveam si eram multumit de ele.. Ai trecut de la CBR954 la CB600f? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 (editat) da 954.... 2 ani de pauza ... hornet si pentru mine o fost prima data pe pista si motoreta sa descurcat binisor pentru nivelul meu. Editat Septembrie 7, 2017 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 (editat) Am observat in poza din anunt cum ai montat camera pe ghidon, din pacate insa eu nu am optiunea asta datorita parbrizului. Am incercat cu ham, e ok numai la viteze mici pentru ca imediat ce te apleci putin in fata vei filma doar bordul motocicletei. Pe casca nu imi montez camera pentru nimic. Are cineva si alte sugestii de montare a unei action-cam pe Hornet cu parbriz? Editat Septembrie 7, 2017 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 poti sa o montezi pe bratul de la oglinda... l-am folosit si asa o perioada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_andrei Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Ai chef de polizat scaritele pe serpentine ? Foarte bine, faci frumos presiunea inainte, scazi 2.7-le pe care l-ai avut de cand ai mers pe autostrada cu pasager... la 2/2.1 si ii dai bataie, si exemplele pot continua. Am tot auzit si citit pareri de la altii cum ca ba e bine sa scazi presiunea pe serpentine, ba nu e. Un exemplu de argument: "Many people, including canyon carvers, think that by running a lower tire pressure will result in better performance. In reality, you’re flexing your tire when it doesn’t need to by not having enough air pressure in it, resulting in excessive tire wear." Cand tragi linie, eu deduc cam asa: scazi presiunea ceea ce iti ofera (macar la nivel teoretic) o suprafata de contact mai mare. Si aici am 2 intrebari: 1. Daca scazi din presiune atat de mult incat sa obtii o suprafata considerabil mai mare de contact, nu afectezi si rigiditatea cauciucului? Cand vorbim de gume de masina, alea pot sa faca wobbly-wobbly pe asfalt (la accelerari de exemplu), nu pateste nimeni nimic. Dar la motoreta nu incepe sa-ti danseze curu' in curbe (intrare, iesire, etc) daca nu ai presiunea adecvata? Pentru ca stim cu totii, presiunea actioneaza in mod egal pe toata suprafata gumei, dar forta centrifuga -mama ei- trage de linia mediana a gumei in afara. Si fara o presiune suficienta care sa-ti "sustina" si marginea gumei...intuiesc ca nu e bine. 2. Daca scazi din presiune "numa' putin", mai are sens? Chiar obtii beneficii reale sau e mai mult un confort psihic ? Intreb si eu, de curiozitate; nu urmaresc sa mai trezesc un topic aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Cati km ai parcurs cu ele pana acum danny_nt si cat preconizezi ca mai "merg"? Am cam vreo 4000 si cred ca sunt pe la jumate. Nu le termin sezonul asta. » Post actualizat in 07 Sep 2017 18:48 As zice ca o cauti cu lumanarea.. Ultima data cand m-a prins o ploaie torentiala eram pe la Jibou, iar cand am ajuns in Zalau toate strazile erau pline de apa. Roata fata imi arunca apa fix pe ghete, o senzatie tare neplacuta. PP-urile s-au comportat foarte bine, evident.. nu am mers cu 160. » Post actualizat in 07 Sep 2017 12:57 Asa imi zic si eu...noroc ca nu e prea des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 Am tot auzit si citit pareri de la altii cum ca ba e bine sa scazi presiunea pe serpentine, ba nu e. Un exemplu de argument: "Many people, including canyon carvers, think that by running a lower tire pressure will result in better performance. In reality, you’re flexing your tire when it doesn’t need to by not having enough air pressure in it, resulting in excessive tire wear." 1. Daca scazi din presiune atat de mult incat sa obtii o suprafata considerabil mai mare de contact Dar la motoreta nu incepe sa-ti danseze curu' in curbe (intrare, iesire, etc) daca nu ai presiunea adecvata? 2. Daca scazi din presiune "numa' putin", mai are sens? Chiar obtii beneficii reale sau e mai mult un confort psihic ? Nu lua ad-literam ce scrie acolo. Concluzia e interpretabila si suna cam asa: scazi presiune cat să-ți permita o aderenta mai buna tinand cont de tipul de pneu utilizat. Nu scoti aer ca dementu' pana la jumate din indicatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 On this note.. Are careva asa ceva? -> compresoare auto Cele ieftine par sa fie niste pocnitori chinezesti, iar modele precum Black&Decker ASI300 sunt destul de piperate si nu au feedback excelent. Caut sa imi iau un compresor pt ca mi s-a luat de astia de la vulcanizari, iar compresoarele de la benzinarii ori nu merg, ori e coada.. » Post actualizat in 08 Sep 2017 09:10Acum intrebarea ar fi odata rezolvate aceste probleme mai apar ? Si daca da cam pe cand ? Good question. Ma plangeam mai de mult ca nu am gasit nimic in manual legat de garniturile la termoflot. Nici o mentiune despre mentenanta, asa ca invatam din "povestea lui Stan Pățitul" Cu releul de incarcare iar e loterie. In general problema la CBR si CB din '90 - 2000. Am citit ca unii si le schimba rapid cu modele compatibile de la alte marci moto, iar la altii inca functioneaza in parametri cele stock. Cum ti-e norocul. Distributia parca trebuie schimbata la 50k. » Post actualizat in 08 Sep 2017 09:40Gume sport, ok. Recomandari? Cam astea ar fi optiunile ce le-as lua in calcul (in ordinea pretului): Michelin Pilot Power (alternativa: 2CT pt spate)Dunlop Qualifier 2Metzeler Sportec M5Bridgestone S20Pirelli Diablo Rosso 2Dunlop Sportsmart 2 / MaxBridgestone S21 Michelin Pilot Power 3Metzeler Sportec M7 RR Continental ContiSportAttack 3Pirelli Diablo Rosso 3Pirelli Rosso Corsa Cum mi s-a luat de obsesia motoristilor de la noi pentru Dunlop (in special D211), iar Pirelli am mai avut (au fost ok), poate as investi in S20 sau, daca ma strange punga, raman la PP care si-au facut treaba foarte bine. Btw, parca scria cineva pe topic ca a pus D211 pe Hornet PC41.. Se tot discuta de nave spatiale pe forum, insa ma uit in jur prin oras si vad numai Diablo Strada » Post actualizat in 08 Sep 2017 09:45Edit: am omis sa mentionez ca am avut un model mai vechi - Pirelli Dragon Supercorsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.