SONYC Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 Sezonul asta vreau sa trec de 9k parcursi, dar am inceput foarte tarziu (sfarsit de Iulie). Anul viitor tintesc spre 20k. Am citit ceva review-uri despre Pirelli Diablo Rosso 3, n-am gasit unul sa se planga de lipsa aderentei, inclusiv pe ploaie, dar durata de viata nu e foarte mare, pana in 8k. Ideea in cazul meu este ca am de gand sa parcurg ceva km, nu-s insurat, n-am copii, asa ca, apa, paie si bataie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 (editat) Nu te mai lua dupa feedback-urile legate de durata de viata. De ce? Simplu. Depinde de prea multi factori. Din experienta pe Viespe iti spun asa: -Pilot power simplu-7000km(cumparate sh, cam 60/70% viata mai aveau in ele) -Pilot power 2ct-peste 12000km(luate de noi) -Metzler M3-6000km(sh,50% viata) -Pirelli supercorsa pro sc2-7000km(luate de noi) -Dunlop d211-4000km(sh,40% viata in ele) -o gramada de sh hypersport de toate felurile, aveau viata maxim 50%,fiecare a tinut minim 4000km Probabil am uitat una alta, dar in mare iti poti face o idee. Viespea nune usoara cum spunea cineva, ci are "apasare" relativ mica datoria mai multor factori,si nu prea rupe gumele. Poate cu pasager si bagaje. PS:mentionez ca acei km scrisi mai sus ia-am facut in mare parte "la rupere", fara pasager. In oras o gramada, drumuri prin tara si mai multe. Etc. Editat Septembrie 8, 2017 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 Desi m-as duce pe circuit cu Horneta asa pt inceput, totusi nu e cea mai indicata motocicleta pentru track. Din ce m-am documentat parerea generala fata de naked-uri pe circuit e ca mai mult te chinui. » Post actualizat in 07 Sep 2017 14:26 Ai trecut de la CBR954 la CB600f? Pe circuitele de karting, viespul si in general nakedurile sunt foarte potente si distractive. Pe un circuit mare da.. naked-ul se chinuie, cu precadere hornetul. Daca vorbim de un circuit gen Adancata, da te poti da for fun, dar nu poti emite pretentii legate de timpi/performante. Insa daca vrei sa te distrezi, sa-ti cunosti mai bine motocicleta si sa progresezi, recomand cu caldura circuitele mici (Skatkart, Selena, Amckart, VIK power din Arad, nu stiu care sunt conditiile acolo si daca se poate intra cu moto, etc) Am tot auzit si citit pareri de la altii cum ca ba e bine sa scazi presiunea pe serpentine, ba nu e. Un exemplu de argument: "Many people, including canyon carvers, think that by running a lower tire pressure will result in better performance. In reality, you’re flexing your tire when it doesn’t need to by not having enough air pressure in it, resulting in excessive tire wear." Cand tragi linie, eu deduc cam asa: scazi presiunea ceea ce iti ofera (macar la nivel teoretic) o suprafata de contact mai mare. Si aici am 2 intrebari: 1. Daca scazi din presiune atat de mult incat sa obtii o suprafata considerabil mai mare de contact, nu afectezi si rigiditatea cauciucului? Cand vorbim de gume de masina, alea pot sa faca wobbly-wobbly pe asfalt (la accelerari de exemplu), nu pateste nimeni nimic. Dar la motoreta nu incepe sa-ti danseze curu' in curbe (intrare, iesire, etc) daca nu ai presiunea adecvata? Pentru ca stim cu totii, presiunea actioneaza in mod egal pe toata suprafata gumei, dar forta centrifuga -mama ei- trage de linia mediana a gumei in afara. Si fara o presiune suficienta care sa-ti "sustina" si marginea gumei...intuiesc ca nu e bine. 2. Daca scazi din presiune "numa' putin", mai are sens? Chiar obtii beneficii reale sau e mai mult un confort psihic ? Intreb si eu, de curiozitate; nu urmaresc sa mai trezesc un topic aici... Difera de la guma la guma. Scazi presiunea tinand cont de specificatiile gumei. Ideea sa ajungi la nivelul confortabil de aderenta pentru stilul de mers pe care vrei sa-l practici. Daca o scazi prea mult, guma flexeaza si devine instabila, riscand astfel un high side de toata frumusetea, mai ales pe iesirile din viraj. De exemplu Pilot Power-ul de la michelin are carcasa flexibila iar daca scazi la 1.8/1.9 gen, sunt sanse mari sa se intample ce am zis mai sus. Btw, parca scria cineva pe topic ca a pus D211 pe Hornet PC41.. Si eu am D211 pe Hornet PC34 dar nu as putea sa le recomand altui posesor de hornet fara sa vad ce face cu motocicleta. Eu am mers pe optiunea asta (si nu regret) pentru ca intru des pe circuit si plusurile D211 s-au vazut imediat, atat in timpi cat si in feeling. Ca dupa am mai facut si o Grecia cu el si commuting zilnic, asta e partea a 2 a si intra pe cheltuiala mea pe care mi-o asum. Insa daca e sa recomand altui posesor de hornet o guma, ar fi "orice" guma sport pentru ca stiu ca este arhisuficienta in conditii de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 (editat) Si eu am D211 pe Hornet PC34 dar nu as putea sa le recomand altui posesor de hornet fara sa vad ce face cu motocicleta. Eu am mers pe optiunea asta (si nu regret) pentru ca intru des pe circuit si plusurile D211 s-au vazut imediat, atat in timpi cat si in feeling. Ca dupa am mai facut si o Grecia cu el si commuting zilnic, asta e partea a 2 a si intra pe cheltuiala mea pe care mi-o asum. Insa daca e sa recomand altui posesor de hornet o guma, ar fi "orice" guma sport pentru ca stiu ca este arhisuficienta in conditii de strada. Trebuie sa pun intrebarea asta: De ce Hornet PC34 si nu o motocicleta mai potrivita pentru track? Stiu ca suntem pe topicul posesorilor de CB600f, imi place motocicleta asta si e potrivita pt ce fac eu cu ea, adica ture de weekend in jur de 300-500 km, uneori poate mai tare pe viraje in limita skill-ului si materialului de concurs. Insa de ce upgrade-uri costisitoare sau anvelope hypersport pe Hornet cand logic ar fi sa schimbi moto, eventual cu un model ca si F4i, adica mai sport, dar cat de cat confortabila la drum lung fata de SS-uri. Daca m-ar prinde virusul pt track days, cel mai probabil as pregati o sportiva de 600 pt asta si mi-as face de cap. Editat Septembrie 8, 2017 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 Pentru ca pe langa circuit, fac commuting adica 30 km prin Bucuresti 6/7 zile si cel putin 5/6 drumuri lungi (1000 km +) pe an. Sezonul meu incepe la jumatatea lui februarie si se termina cand da primul fulg de zapada, media pana acum fiind de ~ 13.000 km/sezon. De exemplu acum 3 saptamani, sambata dupa masa eram pe circuit, duminica dimineata cu mandra in spate si bagajele atarnate de codita, in drum spre Grecia. Genul asta de libertate, o sportiva fie el si F4i, nu mi-o poate oferi. In schimb hornetul imi ofera libertatea de a toca slidere/scartie for fun cu costuri relativ mici. Insa da, cochetez cu gandul unei sportive pur sange (600rr 2008+/r6 2006+) doar pentru pista si performanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 Multam' fain pentru raspunsuri baieti, iarna asta cu siguranta cumpar ceva "moale" pentru sezonul 2019. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Septembrie 9, 2017 Share Postat Septembrie 9, 2017 careva feedback despre bridgestone battlax bt 016 pro hypersport ??ms si asfalt uscat .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 9, 2017 Share Postat Septembrie 9, 2017 Din cate stiu is modele vechi si s-au inlocuit cu s20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liko Postat Septembrie 9, 2017 Share Postat Septembrie 9, 2017 Va salut. Dintr-odata hornetul meu (PC41) a inceput sa scoata un sunet cum pocneste o bujie, vreo 3 secunde la rind. Se aude filtrul de aer si injectoare, undeva pe la mijloc. Am demufat pompa de benzina, mufele de la injectoare, mufa de la bobinele de inductie - nu sa schimbat nimic. Bateria nu e noua, dar e buna, are 12,7 motor oprit, 13,8-9 pornit. Am incercat si cu un redresor atasat bateriei, la fel nici o schimbare. Nu afecteaza niciun fel pornitul si mersul motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 12, 2017 Share Postat Septembrie 12, 2017 Salutare, a folosit cineva un kit de coborare pentru PC41? Necesita reglaje suplimentare sau e suficienta instalarea acestui kit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 ma gandesc ca si fata ar tebui sa o cobori aceasi cm ca si spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Din acest motiv am si postat. Stiam, nu sunt ferm convins ca asa este, ca nu se modifica cursa arcului spate prin montarea acestui kit, prin urmare nu as avea de ce sa setez intr-un fel sau altul furca, cu atat mai mult ca cat nu are reglaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Pepsi nu se referea ca este nevoie sa cobori fata in sensul sa umbli la reglajele furcii, ci pentru a pastra geometria din fabrica si implicit sa nu strici ciclistica, va fi nevoie sa urci furca in juguri (adica sa cobori fata) pentru a compensa faptul ca spatele a fost coborat. Daca apelezi la un astfel de kit, ia in calcul ca nu cumva sa fie nevoie si de o scurtare a cricului lateral. Insa ca si idee, ce inaltime ai? (asta in cazul in care acest kit iti este necesar tie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 exact! Aceasi furca care o ai acuma, fara sa o modifici, poti sa o ridici in jug. http://www.motorcycleforums.net/forum/attachments/marauder-m50-secret-hideaway/18944d1242936566-how-lower-your-front-end-free-pics-100_4406.jpg cum e in poza aceaia de exemplu.... vezi ca capatul telescopului nu e aliniat cu jug-ul. » Post actualizat in 14 Sep 2017 11:21cauta pe google "how to lower motorcycle front end" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 @danutu_m Am 1.70, nu stau pe varfuri, pun in proportie de 75% piciorul jos, dar nu imi place. Vreau sa o cobor astfel incat sa pun complet ambele picioare pe asfalt. Cat despre cricul lateral, in mod cert o sa fie nevoie de unul ajustabil. @pepsi Inteleg ce vrei sa spui. O sa apelez oricum la serviciile unui mecanic, nu imi e jena sa ma murdaresc pe maini, dar pur si simplu nu am timp si de asa ceva. Multumesc pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 (editat) nici nu prea poti face singur daca nu ai stand ca sa o ridici de la jug. dar dupa parerea mea, la inaltimea ta nu ar trebui lasata mai jos. verifica inainte daca arcul spate nu e pretensionat la maxim.... daca e motoreta se lasa jos mai putin cand stai pe ea Editat Septembrie 14, 2017 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 @pepsi arcul spate a fost reglat conform greutatii mele, aproximativ 65 de kg, nu e prin urmare nicidecum pretensionat la maxim, nu avea sens, nici nu ma simte mobra, sunt prea usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Uite solutia ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_andrei Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 @danutu_m Am 1.70, nu stau pe varfuri, pun in proportie de 75% piciorul jos, dar nu imi place. Am aceeasi inaltime ca si tine si la fel ating si eu jos. De curiozitate te intreb, ce anume nu-ti place? Ai intalnit vreo situatie in care sa fi putut sa pui toata talpa jos te-ar fi ajutat considerabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 @pepsi Nu pot man, oricat as manca, deh, e rea carnea pe mine @adrian_andrei Nu imi da siguranta, altfel nu o pot spune. "Considerabil" este un cuvant mult prea puternic, dar cu certitudine mi-ar fi mai usor daca as putea pune toata talpa pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 La PC41 e mai dificil sa reglezi cum stau tuburile in juguri fata de alte motociclete. Au diametru variabil, si, implicit, nu iti dau prea multa flexibilitate. Iti dau un sfat: las-o cum e ea acum, dar du-te la un tapiter/gigel sa-ti ia din sa ceva material. Ai sa pui piciorul jos mai bine, fara sa te complici cu suspensia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 exact! Aceasi furca care o ai acuma, fara sa o modifici, poti sa o ridici in jug. http://www.motorcycleforums.net/forum/attachments/marauder-m50-secret-hideaway/18944d1242936566-how-lower-your-front-end-free-pics-100_4406.jpg cum e in poza aceaia de exemplu.... vezi ca capatul telescopului nu e aliniat cu jug-ul. » Post actualizat in 14 Sep 2017 11:21 cauta pe google "how to lower motorcycle front end" Si nu observi ca in zona jugului inferior, telescopul e mai gros? fix pe marimea prinderii? La PC41 e mai dificil sa reglezi cum stau tuburile in juguri fata de alte motociclete. Au diametru variabil, si, implicit, nu iti dau prea multa flexibilitate. Iti dau un sfat: las-o cum e ea acum, dar du-te la un tapiter/gigel sa-ti ia din sa ceva material. Ai sa pui piciorul jos mai bine, fara sa te complici cu suspensia. Corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 @pepsi Nu pot man, oricat as manca, deh, e rea carnea pe mine @adrian_andrei Nu imi da siguranta, altfel nu o pot spune. "Considerabil" este un cuvant mult prea puternic, dar cu certitudine mi-ar fi mai usor daca as putea pune toata talpa pe asfalt. Eu la 1,65 ajung doar cu varfurile jos si lucrul asta este putin incomod doar in momentul in care trebuie sa opresc in panta ... legat de nesiguranta ta tine doar de psihic ca doar nu o franezi cu picioarele pe asfalt !! . Baga km sa te obisnuiesti cu ea si sigur nu va mai fi un inconvenient asta . Asfalt uscat chiar daca este toamna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 La PC41 e mai dificil sa reglezi cum stau tuburile in juguri fata de alte motociclete. Au diametru variabil, si, implicit, nu iti dau prea multa flexibilitate. Iti dau un sfat: las-o cum e ea acum, dar du-te la un tapiter/gigel sa-ti ia din sa ceva material. Ai sa pui piciorul jos mai bine, fara sa te complici cu suspensia. Cand spui sa ia ceva material din ea, te referi la burete? Sa mai taie din el? N-as vrea sa o fac scandura, ca eu totusi o folosesc in regim de touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 (editat) De regula lumea mai pune ceva pe ea, nu indeparteaza din material. La drumuri mai lungi de 300km se simte ca șaua originala (cel putin pe PC34) nu e gandita pt asa ceva. De locul pasagerului nu mai zic nimic.. Editat Septembrie 21, 2017 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.