Sari la conținut

Latime Cauciuc Vs Viteza


yo4hgx
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 168
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu stiu ce sa zic. nu am cunostinte in asa ceva si nu ma bag. nu sunt pilot de curse incat sa am nevoie de noi setari pt a atinge varful performantei. tot ce zic e ca din cum era motocicleta inainte, dupa aia s-a schimbat enorm. se comporta cum trebuie. (pe strada e mai rigida, dar e normal)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Irinel Stiulete

nu stiu ce sa zic. nu am cunostinte in asa ceva si nu ma bag. nu sunt pilot de curse incat sa am nevoie de noi setari pt a atinge varful performantei. tot ce zic e ca din cum era motocicleta inainte, dupa aia s-a schimbat enorm. se comporta cum trebuie. (pe strada e mai rigida, dar e normal)

 

omule,e crucial sa stai pe motocicleta cand iti reglezi suspensia,ca o faci in functie de greutatea (MASA) ta.

 

Nu e logic ca un motor sa aiba niste setari pt un gras de 120 kg si alte setari pt unu de 60 kg? (vorbind de aceeasi motocicleta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, e logic. dar ce e asa de greu sa intelegi ca motocicleta dupa setarile facute de ei se comporta altfel. ti-am mai zis, nu fac performanta incat sa am nevoie de varful setarilor. totusi cred ca acel tip de lucra la ohlins, nu a fost luat de la vanzarea castravetilor si pus acolo sa regleze suspensii. banuiesc ca stia ce face.

 

cineva spunea: daca esti meserias, nici nu trebuie sa atingi un lucru ca sa-ti dai seama ce are, trebuie doar sa-l vezi cum arata.

 

la fel si baiatul ala. s-a apasat de cateva ori pe ea, a reglat, m-a urcat pe ea si iar a reglat. apoi mi-a dat-o sa plec. punc si gata.

 

subiect inchis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Irinel Stiulete

nu am pus la indoiala skillul celor care ti-au umblat la furca.cu siguranta baietii 'stiu' suspensii (si nu sunt ironic cand spun asta)

 

ideea nu e de a avea 'varful setarilor' (ce-o mai fi insemnand si asta) , ci sa-ti dai interesul sa intelegi o furca,asa cum functioneaza ea. eu n-am nici un skill de mecanic,dar pe cat pot incerc sa citesc, sa ma documentez...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai spus si inca o mai spun. nu ma cred capabil inca pentru a seta furca. cred ca baietii au stiut ce fac si asta se vede clar.

 

varful setarilor= setarile optime, cele mai bune..... sper ca ai inteles acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...
Vizitator ala cu F-ul

Ma batea gandul sa imi schimb cauciucul pe spate cu 160, dar dupa ce am citit in mare toate postarile, voi ramane la cel standard 150/70 zr17 (69). Ce este drept, mai lat da bine estetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare tuturor! Am si eu o nedumerire si apelez la voi poate ma puteti lamuri : ma pregatesc sa incalt capra cu gume noi si ma confrunt cu urmatoarea dilema, anume exista o diferenta intre valorile din CIV-ul obtinut de la RAR la inmatriculare (adusa din Italia, anul trecut in toamna) si "carta di circolazione" la dimensiunile rotii fata, "100/90-19 65H" vs. "100/90-19 57H", respectiv acel indice de sarcina. O fi gresit cei de la RAR? Pe dimensiunile astea, 100/90 -19 eu nici nu am gasit guma fata cu indice sarcina 65, banuiesc ca e corecta cea din cartea din italia, 57 !?! A mai avut cineva situatia asta?

Editat de ionutgrig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut. ala e indice de viteza

"H"-ul da, e indice de viteza dar numerele din fata lui reprezinta indicele de sarcina asa cum a spus si ionutgrig .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci de ce montand un cauciuc mai lat decat cel original viteza maxima scade?

Cu siguranta nu au aceeasi inaltime cel de 130 cu cel de 140 .(130/70 si 140/60 exemplu)automat raza scade deci si viteza creste demarajul ,alta explicatie nu exista

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare tuturor! Am si eu o nedumerire si apelez la voi poate ma puteti lamuri : ma pregatesc sa incalt capra cu gume noi si ma confrunt cu urmatoarea dilema, anume exista o diferenta intre valorile din CIV-ul obtinut de la RAR la inmatriculare (adusa din Italia, anul trecut in toamna) si "carta di circolazione" la dimensiunile rotii fata, "100/90-19 65H" vs. "100/90-19 57H", respectiv acel indice de sarcina. O fi gresit cei de la RAR? Pe dimensiunile astea, 100/90 -19 eu nici nu am gasit guma fata cu indice sarcina 65, banuiesc ca e corecta cea din cartea din italia, 57 !?! A mai avut cineva situatia asta?

tyre-sidewall-2008-10-10.jpg

 

 

sau aici:

http://www.conti-online.com/www/download/anvelope_ro_ro/sectiuni/hidden/downloads/tyre_basic_information_ro.pdf

» Post actualizat in 01 Sep 2014 14:57

este totul explicat la pagina 18...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

astia de la rar sunt niste incompetenti. ar trebui sa se ia cineva de viata lor, dar cine? :) o adunatura de retardati cu diplome de ingineri... posesori de diploma si atat, nicidecum meseriasi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astia de la rar sunt niste incompetenti.

Aparent rezervorul mobrei mele are 17L(in carte scrie 12.5, eu n-am reusit sa bag mai mult de 12 in el) iar duba unui vecin are transmisie pe spate(nu are). Inca un grup de oameni platiti degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

Aparent rezervorul mobrei mele are 17L(in carte scrie 12.5, eu n-am reusit sa bag mai mult de 12 in el) iar duba unui vecin are transmisie pe spate(nu are). Inca un grup de oameni platiti degeaba.

 

 

mobra din 2001 ai auzit? mobra super 50... m72 cu acte de dnepr si serii batute care a trecut pe bune, cbr f3 cu guma de 180, fiat ducato cu tractiune spate (ca tot spuneai de duba), dacia papuc 4x4 cu tractiune spate si cate si mai cate... toate astea numai din incompetenta si neatentia proprietarilor...

 

daca vrea cineva sa faca ceva corect iarasi nu se poate. caz concret: o prietena si-a luat o alfa 147 1.6 ts. fabricata in decembrie 2004. euro 3 (in anunt era euro4, ea n-a fost atenta, masina impecabila din toate punctele de vedere, testata la reprezentanta alfa) din 2005 sunt euro 4. diferenta? SINGURA? softul. s-a dus fata la alfa, a dat 2 sau 300 de euro, i-au resoftat-o, i-au dat acte cum ca a fost resoftata la reprezentanta, i-au dat si hartie de la ei cum ca singura diferenta la acest model este softul... la rar au zis ca nu se poate, ca ei se iau dupa serie. nu ca se omologheaza individual, nimic. seria nene... desi logic ar fi dupa noxe (trecem peste ele)... evident a inmatriculat-o in bulgaria ca nu mai putea de draci. n-a vrut ea sa plateasca incompetenta romanilor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrea cineva sa faca ceva corect iarasi nu se poate. caz concret: o prietena si-a luat o alfa 147 1.6 ts. fabricata in decembrie 2004. euro 3 (in anunt era euro4, ea n-a fost atenta, masina impecabila din toate punctele de vedere, testata la reprezentanta alfa) din 2005 sunt euro 4. diferenta? SINGURA? softul. s-a dus fata la alfa, a dat 2 sau 300 de euro, i-au resoftat-o, i-au dat acte cum ca a fost resoftata la reprezentanta, i-au dat si hartie de la ei cum ca singura diferenta la acest model este softul... la rar au zis ca nu se poate, ca ei se iau dupa serie. nu ca se omologheaza individual, nimic. seria nene... desi logic ar fi dupa noxe (trecem peste ele)... evident a inmatriculat-o in bulgaria ca nu mai putea de draci. n-a vrut ea sa plateasca incompetenta romanilor...

Eu am avut acelasi lucru la un Opel Astra G, prin 2008, cu un act aditional in care era mentionat ca dupa nu stiu ce modificare la catalizator, masina era incadrata la Euro 4(din Euro 3). Le-am explicat alora de la RAR, au zis ca nu se stie, o sa vedem la noxe, norocul meu a fost ca a iesit Euro 4(la noxe). Deci la mine s-a putut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

Eu am avut acelasi lucru la un Opel Astra G, prin 2008, cu un act aditional in care era mentionat ca dupa nu stiu ce modificare la catalizator, masina era incadrata la Euro 4(din Euro 3). Le-am explicat alora de la RAR, au zis ca nu se stie, o sa vedem la noxe, norocul meu a fost ca a iesit Euro 4(la noxe). Deci la mine s-a putut.

 

asta a facut si ea la sfatul unui inginer rar de la... am uitat exact, cluj parca! la bucuresti n-au percutat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...