Performance Solutions Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 pai m-au urcat si pe motor. (inainte sa plec) ). acum nu cred ca cei de la Ohlins doar s-au jucat sau doar mi-au gasit intamplator setarile. daca eu iti spun ca e imposibil sa reglezi niste suspensii fara sa ai omul pe motocicleta macar pentru sag de ce nu vrei sa ma crezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 nu stiu ce sa zic. nu am cunostinte in asa ceva si nu ma bag. nu sunt pilot de curse incat sa am nevoie de noi setari pt a atinge varful performantei. tot ce zic e ca din cum era motocicleta inainte, dupa aia s-a schimbat enorm. se comporta cum trebuie. (pe strada e mai rigida, dar e normal) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 nu stiu ce sa zic. nu am cunostinte in asa ceva si nu ma bag. nu sunt pilot de curse incat sa am nevoie de noi setari pt a atinge varful performantei. tot ce zic e ca din cum era motocicleta inainte, dupa aia s-a schimbat enorm. se comporta cum trebuie. (pe strada e mai rigida, dar e normal) omule,e crucial sa stai pe motocicleta cand iti reglezi suspensia,ca o faci in functie de greutatea (MASA) ta. Nu e logic ca un motor sa aiba niste setari pt un gras de 120 kg si alte setari pt unu de 60 kg? (vorbind de aceeasi motocicleta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 da, e logic. dar ce e asa de greu sa intelegi ca motocicleta dupa setarile facute de ei se comporta altfel. ti-am mai zis, nu fac performanta incat sa am nevoie de varful setarilor. totusi cred ca acel tip de lucra la ohlins, nu a fost luat de la vanzarea castravetilor si pus acolo sa regleze suspensii. banuiesc ca stia ce face. cineva spunea: daca esti meserias, nici nu trebuie sa atingi un lucru ca sa-ti dai seama ce are, trebuie doar sa-l vezi cum arata. la fel si baiatul ala. s-a apasat de cateva ori pe ea, a reglat, m-a urcat pe ea si iar a reglat. apoi mi-a dat-o sa plec. punc si gata. subiect inchis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Irinel Stiulete Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 nu am pus la indoiala skillul celor care ti-au umblat la furca.cu siguranta baietii 'stiu' suspensii (si nu sunt ironic cand spun asta) ideea nu e de a avea 'varful setarilor' (ce-o mai fi insemnand si asta) , ci sa-ti dai interesul sa intelegi o furca,asa cum functioneaza ea. eu n-am nici un skill de mecanic,dar pe cat pot incerc sa citesc, sa ma documentez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 am mai spus si inca o mai spun. nu ma cred capabil inca pentru a seta furca. cred ca baietii au stiut ce fac si asta se vede clar. varful setarilor= setarile optime, cele mai bune..... sper ca ai inteles acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ala cu F-ul Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Ma batea gandul sa imi schimb cauciucul pe spate cu 160, dar dupa ce am citit in mare toate postarile, voi ramane la cel standard 150/70 zr17 (69). Ce este drept, mai lat da bine estetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutgrig Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 (editat) Salutare tuturor! Am si eu o nedumerire si apelez la voi poate ma puteti lamuri : ma pregatesc sa incalt capra cu gume noi si ma confrunt cu urmatoarea dilema, anume exista o diferenta intre valorile din CIV-ul obtinut de la RAR la inmatriculare (adusa din Italia, anul trecut in toamna) si "carta di circolazione" la dimensiunile rotii fata, "100/90-19 65H" vs. "100/90-19 57H", respectiv acel indice de sarcina. O fi gresit cei de la RAR? Pe dimensiunile astea, 100/90 -19 eu nici nu am gasit guma fata cu indice sarcina 65, banuiesc ca e corecta cea din cartea din italia, 57 !?! A mai avut cineva situatia asta? Editat Martie 11, 2014 de ionutgrig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_86 Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Salut. ala e indice de viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Pe o jantă de 5" (12,5 cm), care sunt mărimile recomandate ale a unui cauciuc? 170/50? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Salut. ala e indice de viteza "H"-ul da, e indice de viteza dar numerele din fata lui reprezinta indicele de sarcina asa cum a spus si ionutgrig . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aturdoc9 Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Atunci de ce montand un cauciuc mai lat decat cel original viteza maxima scade? Cu siguranta nu au aceeasi inaltime cel de 130 cu cel de 140 .(130/70 si 140/60 exemplu)automat raza scade deci si viteza creste demarajul ,alta explicatie nu exista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Salutare tuturor! Am si eu o nedumerire si apelez la voi poate ma puteti lamuri : ma pregatesc sa incalt capra cu gume noi si ma confrunt cu urmatoarea dilema, anume exista o diferenta intre valorile din CIV-ul obtinut de la RAR la inmatriculare (adusa din Italia, anul trecut in toamna) si "carta di circolazione" la dimensiunile rotii fata, "100/90-19 65H" vs. "100/90-19 57H", respectiv acel indice de sarcina. O fi gresit cei de la RAR? Pe dimensiunile astea, 100/90 -19 eu nici nu am gasit guma fata cu indice sarcina 65, banuiesc ca e corecta cea din cartea din italia, 57 !?! A mai avut cineva situatia asta? sau aici: http://www.conti-online.com/www/download/anvelope_ro_ro/sectiuni/hidden/downloads/tyre_basic_information_ro.pdf » Post actualizat in 01 Sep 2014 14:57 este totul explicat la pagina 18... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 astia de la rar sunt niste incompetenti. ar trebui sa se ia cineva de viata lor, dar cine? o adunatura de retardati cu diplome de ingineri... posesori de diploma si atat, nicidecum meseriasi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gugal13 Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 astia de la rar sunt niste incompetenti. Aparent rezervorul mobrei mele are 17L(in carte scrie 12.5, eu n-am reusit sa bag mai mult de 12 in el) iar duba unui vecin are transmisie pe spate(nu are). Inca un grup de oameni platiti degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Aparent rezervorul mobrei mele are 17L(in carte scrie 12.5, eu n-am reusit sa bag mai mult de 12 in el) iar duba unui vecin are transmisie pe spate(nu are). Inca un grup de oameni platiti degeaba. mobra din 2001 ai auzit? mobra super 50... m72 cu acte de dnepr si serii batute care a trecut pe bune, cbr f3 cu guma de 180, fiat ducato cu tractiune spate (ca tot spuneai de duba), dacia papuc 4x4 cu tractiune spate si cate si mai cate... toate astea numai din incompetenta si neatentia proprietarilor... daca vrea cineva sa faca ceva corect iarasi nu se poate. caz concret: o prietena si-a luat o alfa 147 1.6 ts. fabricata in decembrie 2004. euro 3 (in anunt era euro4, ea n-a fost atenta, masina impecabila din toate punctele de vedere, testata la reprezentanta alfa) din 2005 sunt euro 4. diferenta? SINGURA? softul. s-a dus fata la alfa, a dat 2 sau 300 de euro, i-au resoftat-o, i-au dat acte cum ca a fost resoftata la reprezentanta, i-au dat si hartie de la ei cum ca singura diferenta la acest model este softul... la rar au zis ca nu se poate, ca ei se iau dupa serie. nu ca se omologheaza individual, nimic. seria nene... desi logic ar fi dupa noxe (trecem peste ele)... evident a inmatriculat-o in bulgaria ca nu mai putea de draci. n-a vrut ea sa plateasca incompetenta romanilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 daca vrea cineva sa faca ceva corect iarasi nu se poate. caz concret: o prietena si-a luat o alfa 147 1.6 ts. fabricata in decembrie 2004. euro 3 (in anunt era euro4, ea n-a fost atenta, masina impecabila din toate punctele de vedere, testata la reprezentanta alfa) din 2005 sunt euro 4. diferenta? SINGURA? softul. s-a dus fata la alfa, a dat 2 sau 300 de euro, i-au resoftat-o, i-au dat acte cum ca a fost resoftata la reprezentanta, i-au dat si hartie de la ei cum ca singura diferenta la acest model este softul... la rar au zis ca nu se poate, ca ei se iau dupa serie. nu ca se omologheaza individual, nimic. seria nene... desi logic ar fi dupa noxe (trecem peste ele)... evident a inmatriculat-o in bulgaria ca nu mai putea de draci. n-a vrut ea sa plateasca incompetenta romanilor... Eu am avut acelasi lucru la un Opel Astra G, prin 2008, cu un act aditional in care era mentionat ca dupa nu stiu ce modificare la catalizator, masina era incadrata la Euro 4(din Euro 3). Le-am explicat alora de la RAR, au zis ca nu se stie, o sa vedem la noxe, norocul meu a fost ca a iesit Euro 4(la noxe). Deci la mine s-a putut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 Performantele lor nu sunt constante. Adica, se pare ca e si cu noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 Eu am avut acelasi lucru la un Opel Astra G, prin 2008, cu un act aditional in care era mentionat ca dupa nu stiu ce modificare la catalizator, masina era incadrata la Euro 4(din Euro 3). Le-am explicat alora de la RAR, au zis ca nu se stie, o sa vedem la noxe, norocul meu a fost ca a iesit Euro 4(la noxe). Deci la mine s-a putut. asta a facut si ea la sfatul unui inginer rar de la... am uitat exact, cluj parca! la bucuresti n-au percutat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.