Sari la conținut

Kawasaki VERSYS - dual sport


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 477
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

imi dau seama ca e subiectiv...dar majoritatea prietenilor folosesc bel ray si asta a incercat altceva...acum am sa iau in considerare si eneosul sugerat de tine...tocmai de aceea am intrebat ce foloseste lumea si daca e multumita...

Editat de Ashtray
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am montat niste ieftinituri dar sunt foarte ok.

 

Le-am comandat. miercuri imi vin o sa le montez si o sa revin cu poze si impresii.

 

Gata le-am montat.

 

attachicon.gifDSCF1106.JPGattachicon.gifDSCF1103.JPGattachicon.gifDSCF1104.JPGattachicon.gifDSCF1107.JPGattachicon.gifDSCF1105.JPG

 

am intampinat ceva probleme la fixarea pe ghidon. Cuplele de fixare sunt de 22mm nu de 28mm (stiam asta), au trebuit montate 2 distantiere (cate o piulita pe fiecare parte), am mai modificat cu 180 grade racordul furtunului de frana si cam asta a fost.

 

Arata mai bine decat ma asteptam montate pe motor.


Cost total 125 lei cu transport prin posta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari cu vechiul dar noul meu versys 650 de prin 2009!

(e asta de aici: /index.php?/topic/740938-vand-kawasaki-versys-650/ )

 

Tocmai ce am penetrat si eu in comunitatea voastra! Cam bate vantu prin comunitate dar na... ma primiti? :)

 

 

Intrebari de inceput:

- cati din voi au intors parbrizu stock invers si li s-a parut mai bine? Momentan are un givi inalt de 'touring' dar e degeaba. Ma gandesc chiar si p-asta sa-l intorc invers + alte gauri...

- solutie rapida si buna de rezolvat zdranganitu plasticelor? ma gandesc la un petic de pana sau chiar la cauciuc de camera

 

Later edit: Am un KLE500 de vanzare pentru cine e interesat sa se dea si pe coclauri: /index.php?/topic/744784-vand-cel-mai-tare-kawasaki-kle500-2005-din-romania

post-82534-0-89801200-1489784421_thumb.jpeg

Editat de shumilica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un buretel nu e de ajuns... am tot pus buretei pana m-am enervat intr-o zi, am dat piesa cu problema jos si i-am lipit pe spate o bucata de spuma de cauciuc! Problem solved!

E vorba de plasticul de deasupra farului. Daca ai drum maine(duminica) prin Baneasa suna-ma si ne vedem sa iti explic cum am procedat eu. Eu sunt la serviciu de la 9 la 17 dar 10 min pot sa evadez gratios. Ai PM cu nr meu.

Bonus: o sa auzi cum suna asta micu.

 

post-19846-0-38444800-1489838168_thumb.jpg

 

Pentru asta era piesa din postul de saptamana trecuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Multumesc pentru raspunsuri.

 

Eu vreau sa stiu in oras cat ma duce si daca e normal fata de altii, o sa fac consumul cand se aprinde becu (se aprinde un bec dupa ce palpaie ultima liniuta?).

 

Inca o nedumerire pe care o am:

 

Aveti vreo explicatie pentru care cadrul meu este NEGRU? Versys 650 din 2009... N-am vazut niciun versys cu cadru negru si culoarea generala argintie...

 

Din cate observ am probleme cu mentinerea unei turatii constante la relanti. Cand e rece ii setez relantiul un pic mai sus, si chiar si asa are variatii, cand se incalzeste trebuie sa-l las mai jos (din rotita din dreapta) ca ajunge la aproape 2000rpm la relanti. De la ce sa fie? Ea merge ok, dar e deranjanta acea fluctuatie. Credeam ca pe injectie o sa scap de reglat chestii de genu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai l-am reglat la rece pentru ca era reglat la cald si la rece era prea jos...

In fine, parca si-a mai revenit, e ok, dar tot are mici fluctuatii de turatie.

 

 

Si-a pus cineva niste crashpad-uri utile? Adica sa nu se zgarie carenele daca o scap. Ma gandesc la ceva care sa aiba si cauciuc pe ele.

Ce recomandati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am crashbars de la sw-motech si tot mi s-a zgariat carena la o cazatura simpla, aproape de pe loc. Terenul accidentat a purtat o parte din vina. Partile esentiale insa au fost protejate, din punctul meu de vedere crashbarul si-a facut treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

De ceva vreme ma tot gandesc sa imi schimb si eu motoreta si dupa multe ore de facut research pe net m-am cam oprit la Versys 1000 (desi parca o sa-mi lipseasca glumele ca merg cu scuteru' care consuma 3.5% :D ).

 

Problema este ca am vazut pe multe forumuri ca oamenii spun ca suspensiile nu prea ar fi de enduro-touring, ci mai mult spre naked; fiind furca inversata, tind sa ii cred. Cum se comporta pe teren accidentat/semi-offroad, fata de un Transalp de exemplu?

Eu as crede ca este un naked putin mai inalt, daca tinem cont ca motorul este cel de pe Z1000, si suspensiile nu ar fi cine stie ce...

Protectia la vant cum vi se pare? Pentru partea de sus, presupun ca o rezolvi daca pui un parbriz mai de neam prost asa, cat motoru' :)) , dar genunchii sunt putin protejati?

O parte destul de buna este ca are cric central, ceea ce m-ar scapa de stander sau de mers pe langa motor.

 

Ah, inca ceva, pentru cele ce ABS, este posibil sa il decuplezi?

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...