ashtray. Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 merci de raspuns... ma gandeam sa incerc un motorex...un prieten cu 636 e foarte multumit de el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 (editat) imi dau seama ca e subiectiv...dar majoritatea prietenilor folosesc bel ray si asta a incercat altceva...acum am sa iau in considerare si eneosul sugerat de tine...tocmai de aceea am intrebat ce foloseste lumea si daca e multumita... Editat Martie 12, 2017 de Ashtray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenhorn Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Eneos 10w40 e cea mai buna investitie pe care am facut-o dupa gume, bineinteles. Mai pui si un filtru Highflo hf303 si gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Filtru e hiflo 303 , gumele sunt pr4 cu senzor de presiune pe ele...aparent mai trebuie sa pun eneos si o sa ma tina o viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ony81 Postat Martie 14, 2017 Share Postat Martie 14, 2017 Salutare. Are cineva handguard-uri , ceva recomandari ... ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Martie 14, 2017 Share Postat Martie 14, 2017 eu le am pe cele oem dar pe afara am vazut ca lumea ii apreciaza pe astia http://www.barkbusters.net/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigAir Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 eu am montat niste ieftinituri dar sunt foarte ok. Le-am comandat. miercuri imi vin o sa le montez si o sa revin cu poze si impresii. Gata le-am montat. DSCF1106.JPGDSCF1103.JPGDSCF1104.JPGDSCF1107.JPGDSCF1105.JPG am intampinat ceva probleme la fixarea pe ghidon. Cuplele de fixare sunt de 22mm nu de 28mm (stiam asta), au trebuit montate 2 distantiere (cate o piulita pe fiecare parte), am mai modificat cu 180 grade racordul furtunului de frana si cam asta a fost. Arata mai bine decat ma asteptam montate pe motor. Cost total 125 lei cu transport prin posta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ony81 Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Multumesc...Cred ca astept salonul, poate gasesc ceva pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 (editat) Salutari cu vechiul dar noul meu versys 650 de prin 2009! (e asta de aici: /index.php?/topic/740938-vand-kawasaki-versys-650/ ) Tocmai ce am penetrat si eu in comunitatea voastra! Cam bate vantu prin comunitate dar na... ma primiti? Intrebari de inceput: - cati din voi au intors parbrizu stock invers si li s-a parut mai bine? Momentan are un givi inalt de 'touring' dar e degeaba. Ma gandesc chiar si p-asta sa-l intorc invers + alte gauri... - solutie rapida si buna de rezolvat zdranganitu plasticelor? ma gandesc la un petic de pana sau chiar la cauciuc de camera Later edit: Am un KLE500 de vanzare pentru cine e interesat sa se dea si pe coclauri: /index.php?/topic/744784-vand-cel-mai-tare-kawasaki-kle500-2005-din-romania Editat Martie 17, 2017 de shumilica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenhorn Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Un buretel nu e de ajuns... am tot pus buretei pana m-am enervat intr-o zi, am dat piesa cu problema jos si i-am lipit pe spate o bucata de spuma de cauciuc! Problem solved! E vorba de plasticul de deasupra farului. Daca ai drum maine(duminica) prin Baneasa suna-ma si ne vedem sa iti explic cum am procedat eu. Eu sunt la serviciu de la 9 la 17 dar 10 min pot sa evadez gratios. Ai PM cu nr meu. Bonus: o sa auzi cum suna asta micu. Pentru asta era piesa din postul de saptamana trecuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Pai in cazu asta te sun cand sunt in sectoru 1 sa-ti zic sa dai un claxon sa ma iau dupa sunet, nu sa-mi dai adresa fixa ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenhorn Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Eu sunt de caraula pe weekenduri luna asta... luna viitoare ma bag cu placere! Ce inseamna plimbare scurta? Transalpina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Cam cati km faceti cu un rezervor in Bucuresti? Cu mers nici prea prea nici foarte foarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 21 de litrii intra in a mea..268km pana se aprinde becul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 In oras, cu miaru? Eu am facut 170 de km in oras si deja e la ultima liniuta, fara sa se aprinda nimic... O sa merg pana se aprinde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Am dat si 2 ture corbeanca mogosoaia bucuresti..consumul mediu in bord imi arata 6.3... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sam_UnQiuL Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 La mine nu sare de 5, dar nu merg aproape de loc prin oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 La drum intins la 100-110 am consum instant de 5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
versatil Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Un plin imi ajunge undeva pe la 320-340 km (650 din 2010). Nu prea bag prin oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Multumesc pentru raspunsuri. Eu vreau sa stiu in oras cat ma duce si daca e normal fata de altii, o sa fac consumul cand se aprinde becu (se aprinde un bec dupa ce palpaie ultima liniuta?). Inca o nedumerire pe care o am: Aveti vreo explicatie pentru care cadrul meu este NEGRU? Versys 650 din 2009... N-am vazut niciun versys cu cadru negru si culoarea generala argintie... Din cate observ am probleme cu mentinerea unei turatii constante la relanti. Cand e rece ii setez relantiul un pic mai sus, si chiar si asa are variatii, cand se incalzeste trebuie sa-l las mai jos (din rotita din dreapta) ca ajunge la aproape 2000rpm la relanti. De la ce sa fie? Ea merge ok, dar e deranjanta acea fluctuatie. Credeam ca pe injectie o sa scap de reglat chestii de genu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenhorn Postat Martie 31, 2017 Share Postat Martie 31, 2017 Relantiul se regleaza la cald. Cand e rece nu umbli la rotita, are soc automat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumilica Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Pai l-am reglat la rece pentru ca era reglat la cald si la rece era prea jos... In fine, parca si-a mai revenit, e ok, dar tot are mici fluctuatii de turatie. Si-a pus cineva niste crashpad-uri utile? Adica sa nu se zgarie carenele daca o scap. Ma gandesc la ceva care sa aiba si cauciuc pe ele. Ce recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Eu nu as pune crashpaduri pe versys...un crash cage frumos eventual custom facut la evil chop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Terminus75 Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Eu am crashbars de la sw-motech si tot mi s-a zgariat carena la o cazatura simpla, aproape de pe loc. Terenul accidentat a purtat o parte din vina. Partile esentiale insa au fost protejate, din punctul meu de vedere crashbarul si-a facut treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Mai 4, 2017 Share Postat Mai 4, 2017 (editat) De ceva vreme ma tot gandesc sa imi schimb si eu motoreta si dupa multe ore de facut research pe net m-am cam oprit la Versys 1000 (desi parca o sa-mi lipseasca glumele ca merg cu scuteru' care consuma 3.5% ). Problema este ca am vazut pe multe forumuri ca oamenii spun ca suspensiile nu prea ar fi de enduro-touring, ci mai mult spre naked; fiind furca inversata, tind sa ii cred. Cum se comporta pe teren accidentat/semi-offroad, fata de un Transalp de exemplu? Eu as crede ca este un naked putin mai inalt, daca tinem cont ca motorul este cel de pe Z1000, si suspensiile nu ar fi cine stie ce... Protectia la vant cum vi se pare? Pentru partea de sus, presupun ca o rezolvi daca pui un parbriz mai de neam prost asa, cat motoru' ) , dar genunchii sunt putin protejati? O parte destul de buna este ca are cric central, ceea ce m-ar scapa de stander sau de mers pe langa motor. Ah, inca ceva, pentru cele ce ABS, este posibil sa il decuplezi? Editat Mai 4, 2017 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.