switch Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Bai, e genu de motor absolut polivalent. Daca n-ai pretentii de coclauri, e ideala. Oras + drumetii scurte + serpentine (uai de mine). Nu-i geniala la viteza mare sau pe vreme nasoala, unde nu prea te apara de vant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Iunie 7, 2010 Autor Share Postat Iunie 7, 2010 cerea cineva impresii despre motocicleta asta: NU IMI PARE RAU DE ALEGEREA FACUTA! Voi pune si un film pe youtube cu prima mea plimbare (primii 500 km). este un motor versatil. greu de descris. nu am putut (vrut) sa-i dau mai mult de 4000 turatie ("rodaj" scrie la manual?!?!). asa ca prime impresii... motocicleta e.... usor de condus, distractiva, comoda, te sprijina daca nu esti atent, da cu tine de nu te vezi daca insisti!!! Am incercat si cu pasager si ca pasager. nu mai vreau ca pasager! nu ca ar avea vreo problema sau incomod sau altceva dar voi fi egoist ... Nu vreau sa mai pierd distractia de a merge cu ea! mai trebuie sa fac niste setari pentru gusturile mele la suspensie (prea moale pe fata). directie precisa din ce in ce mai precisa cu cresterea vitezei. trebuie sa schimb parbrizul cu unu mai mare. ma bate vantul rau. am probleme cu conservarii daca imi mentin banda: "DE CE NU TE BAGI BA SI TU PRINTRE MASINI?" (posesor de BMW si unu de cayenne). am mers cca 200 km intr-o singura zi(dupa o noapte de somn de cca. 4,5h) si nu am simtit nici un fel de oboseala. acum ca trec de 600 de km voi putea sa-i dau turatie pana pe la 6000. pana la 1200 km nu ma dau la ea... am rabdare cum am avut si la cumpararea ei. Mesaj completat dar sunt singurul in tara asta care foloseste acest tip de moto? sau restul nu sunt si forumisti Mesaj completat azi i-am facut prima "baie". nu ma asteptam sa se curete asa usor si simplu. trebuie sa imi iau neaparat stander. m-am chinuit sa curat lantul si sa-l ung. da-i inainte, da-i inapoi. in rest e o placere sa iti speli motorul pe canicula la umbra cu apa rece si sampon, cu berea rece langa tine. dupa ce ma odihnesc si se usuca plecam impreuna la un tur prin oras. Mesaj completat Mesaj completat am facut aproape mia de km si tre sa ma duc cu ea la prima revizie... mie o frica de suma pe care mi-o vor comunica Mesaj completat am invitat un al rider sa "probeze" si astept si de la el o parere. mie imi pare ca are o problema cu franele sau unde mie mie frica sa strang mai tare (sa nu blochez fata)... asta ramane de vazut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicusor Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 cerea cineva impresii despre motocicleta asta: NU IMI PARE RAU DE ALEGEREA FACUTA! Voi pune si un film pe youtube cu prima mea plimbare (primii 500 km). este un motor versatil. greu de descris. nu am putut (vrut) sa-i dau mai mult de 4000 turatie ("rodaj" scrie la manual?!?!). asa ca prime impresii... motocicleta e.... usor de condus, distractiva, comoda, te sprijina daca nu esti atent, da cu tine de nu te vezi daca insisti!!! Am incercat si cu pasager si ca pasager. nu mai vreau ca pasager! nu ca ar avea vreo problema sau incomod sau altceva dar voi fi egoist ... Nu vreau sa mai pierd distractia de a merge cu ea! mai trebuie sa fac niste setari pentru gusturile mele la suspensie (prea moale pe fata). directie precisa din ce in ce mai precisa cu cresterea vitezei. trebuie sa schimb parbrizul cu unu mai mare. ma bate vantul rau. am probleme cu conservarii daca imi mentin banda: "DE CE NU TE BAGI BA SI TU PRINTRE MASINI?" (posesor de BMW si unu de cayenne). am mers cca 200 km intr-o singura zi(dupa o noapte de somn de cca. 4,5h) si nu am simtit nici un fel de oboseala. acum ca trec de 600 de km voi putea sa-i dau turatie pana pe la 6000. pana la 1200 km nu ma dau la ea... am rabdare cum am avut si la cumpararea ei. Mesaj completat dar sunt singurul in tara asta care foloseste acest tip de moto? sau restul nu sunt si forumisti Mesaj completat azi i-am facut prima "baie". nu ma asteptam sa se curete asa usor si simplu. trebuie sa imi iau neaparat stander. m-am chinuit sa curat lantul si sa-l ung. da-i inainte, da-i inapoi. in rest e o placere sa iti speli motorul pe canicula la umbra cu apa rece si sampon, cu berea rece langa tine. dupa ce ma odihnesc si se usuca plecam impreuna la un tur prin oras. Mesaj completat Mesaj completat am facut aproape mia de km si tre sa ma duc cu ea la prima revizie... mie o frica de suma pe care mi-o vor comunica Mesaj completat am invitat un al rider sa "probeze" si astept si de la el o parere. mie imi pare ca are o problema cu franele sau unde mie mie frica sa strang mai tare (sa nu blochez fata)... asta ramane de vazut... Salutari nu nu esti singur cu versys si e o aqlegere buna sa o stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Septembrie 19, 2010 Autor Share Postat Septembrie 19, 2010 Salutari nu nu esti singur cu versys si e o aqlegere buna sa o stapanesti sanatos. Multumesc! detalii? cine mai are? de unde este(oras in romania) (nu de alta, dar sunt convins ca au si altii, din alte tari cu traditie moto. la noi se pare ca in afara de mine care postez pareri nu mai e nimeni de pe acest forum cu acest tip de moto)? ce parea are de acest tip de motocicleta? ce modificari, imbunatatiri, corecturi i-au adus? stiu ca mai este una in bucuresti care este de vanzare. este (aproape) complet echipata. Mesaj completat eu spre exemplu acum caut si nu gasesc suportul suportului(bratele de la moto la placa-suport pt top case) pentru topcase. idei, informatii, sugestii, preturi!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Tare motociclistul din filmulet. Sincer,nu m-ar afecta cu nimic daca ar crapa maturat de un camion care nu semnalizeaza cand schimba banda. Inteleg sa intri in fata la semafor insa m-as c.aca pe mine de frica daca as fi in masina si mi s-ar infige in fata dapasindu-ma prin dreapta in timpul crosetarii. On : se vede clar ca versys este superba pentru commuting. Suficient de inalta si totusi supla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Septembrie 21, 2010 Autor Share Postat Septembrie 21, 2010 Tare motociclistul din filmulet. Sincer,nu m-ar afecta cu nimic daca ar crapa maturat de un camion care nu semnalizeaza cand schimba banda. Inteleg sa intri in fata la semafor insa m-as c.aca pe mine de frica daca as fi in masina si mi s-ar infige in fata dapasindu-ma prin dreapta in timpul crosetarii.On : se vede clar ca versys este superba pentru commuting. Suficient de inalta si totusi supla. la inceput mi se parea ca tipul braveaza. braveaza, dar numai un pic. la jumatatea vitezei lui si eu fac, in limita bunului simt, acelasi lucru... ma ajuta motocicleta mult! Mesaj completat consumul la moto este supt 6% in oras cum este bucurestiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicusor Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 la inceput mi se parea ca tipul braveaza. braveaza, dar numai un pic. la jumatatea vitezei lui si eu fac, in limita bunului simt, acelasi lucru... ma ajuta motocicleta mult!Mesaj completat consumul la moto este supt 6% in oras cum este bucurestiul. salutari , nu am ce sa i reprosez in 8000 km facute in vara asta si numai in romania pe toate tipurile de drum inclusiv ceva forestiere pe trans alpina consum mic tinuta buna reprize ok,confortabila dar sepoate si mai bine (750 km facuti intr o zi deja pe ultimii 50 probleme cu genunchii eu fiind la 1.90m)in afara de inaltimea mea mobra e super ok; bafta multa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Octombrie 24, 2010 Autor Share Postat Octombrie 24, 2010 salutari , nu am ce sa i reprosez in 8000 km facute in vara asta si numai in romania pe toate tipurile de drum inclusiv ceva forestiere pe trans alpinaconsum mic tinuta buna reprize ok,confortabila dar sepoate si mai bine (750 km facuti intr o zi deja pe ultimii 50 probleme cu genunchii eu fiind la 1.90m)in afara de inaltimea mea mobra e super ok; bafta multa! pentru ce ai tu probleme exista solutii: http://motowerk.com/photogallery.aspx adica kit de coborare a scaritelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicusor Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 pentru ce ai tu probleme exista solutii: http://motowerk.com/photogallery.aspx adica kit de coborare a scaritelor. uau f tare frate sti cumva cum le pot aduce din state ca daca imi las scaritele mai jos si imi pun saua pe gel mai inalta cu 3 cm nu o mai vand niciodata e prea ok ptr un 650 combinat asfalt-forest. multumesc,bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Noiembrie 4, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2010 (editat) se comanda acolo dar sunt si prin europa dar nu reusesc sa gasesc! daca vrei poti sa comanzi acolo cu plata pay pal plus transport. daca vrei sa impartim transportul eu as vreau sa iau chitul da lasare... Mesaj completat mi-am facut un scut de radiator. simplu de facut. necesar. voi pune si poze cat de curand. Mesaj completat Am reusit sa mai fac 2 lucruri faine la motocicleta: sa-i pun monorak de la KAPA si i-am facut griljaj de protectie la radiator. Pacat ca nu pot sa le probez din cauza vremii. Editat Noiembrie 4, 2010 de pachemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Decembrie 13, 2010 Autor Share Postat Decembrie 13, 2010 interesanta idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 De Versys-ul asta ma simt si eu din ce in ce mai atras. Imi place ca e polivalenta si pretabila la touring pe distante medii. Si imi place si ca e pretabil sa "ii dai sa miaune", fiind linie. Cred ca ii place sa ii dai in gushe si in ture medii - inalte, chiar daca are alta curba de putere-cuplu fatza de ER6. Cred ca e relativ confortabila, inaltutza este deci ar merge o forestiera. N-as avea nevoie de mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Un suparat pe versys Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) De Versys-ul asta ma simt si eu din ce in ce mai atras. Imi place ca e polivalenta si pretabila la touring pe distante medii. Si imi place si ca e pretabil sa "ii dai sa miaune", fiind linie. Cred ca ii place sa ii dai in gushe si in ture medii - inalte, chiar daca are alta curba de putere-cuplu fatza de ER6. Cred ca e relativ confortabila, inaltutza este deci ar merge o forestiera. N-as avea nevoie de mai mult. Tehnic vorbind, nu e linie, ci paralel. Si ii dai in guse... un pic doar. Cam ca la V. Este confortabila, insa nu cred ca are stabilitate pentru un forestier mai neplacut. Eu unul consider motocicleta asta in extrema street-only a allrounderelor (se ia de mana cu Ducati MUltistrada); cum dai de-o groapa pierzi cam usor echilibrul iar ghidonul e relativ ingust si tras spre spate (stradal). City & distante medii = win. Distante lungi sau drumuri proaste = loose. Editat Decembrie 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Eu nu stiu de ce zice lumea ca Versysul e inlocuitorul KLE-ului. Nu vad nimic in comun. Roata mica pe fata, ghidon ingust, toba aia extrem de jos...unde sunt veleitatile off-road?! Mie mi se pare neked clar. Vad ca lumea zice ca l-a bagat pe forestiere. Pentru lumea asta am o intrebare: a mai fost si cu alta mobra afara de pe asfalt sau experienta cu Versysul a fost prima de acest gen? Intreb pentru ca stiu oameni care au executat forestiere, grele chiar, cu CB 500 fara nicio modificare, dar asta nu inseamna ca CB-ul se simte bine afara de pe asfalt. Intreb toate astea pentru a-mi face o imagine cat mai exacta, eu sunt fan KLE cat se poate de convins, dar asta nu se mai face, asa ca, daca o sa vreau la un moment dat o mobra mai tinerica, o sa trebuiasca sa renunt la KLE. Si in prima faza mi s-a parut firesc trecerea la Versys, dar dupa ce l-am vazut si incalecat nu mi s-a mai parut deloc asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Corect, nu e inlocuitor complet al KLEului. E descendentul direct, orientat spre strada. Il poate inlocui in orice conditii, mai putin offroad. Daca vrei KLE modern, ai pus-o ca nu prea exista. Sari putin spre 10k euro nou si ai deja BMW si Triumph. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Corect, nu e inlocuitor complet al KLEului. E descendentul direct, orientat spre strada. Il poate inlocui in orice conditii, mai putin offroad. Daca vrei KLE modern, ai pus-o ca nu prea exista. Sari putin spre 10k euro nou si ai deja BMW si Triumph. Exact, mie mi se pare cam in plus, asa, avand in vedere ER-urile... Si da, asta e si impresia mea, ca nu prea exista ceva apropiat de KLE, nici de la ceilalti producatori. Singurul care se apropie ca stil e F800 GS, dar deocamdata ma depaseste financiar grav de tot. Poate peste vreo 2-3 ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) Exact, mie mi se pare cam in plus, asa, avand in vedere ER-urile...Si da, asta e si impresia mea, ca nu prea exista ceva apropiat de KLE, nici de la ceilalti producatori. Singurul care se apropie ca stil e F800 GS, dar deocamdata ma depaseste financiar grav de tot. Poate peste vreo 2-3 ani... Imi permit o parere: Versysul mi se pare o imbinare fericita intre o mobra inalta de mers zi de zi la munca prin oras si aglomeratie, cu unghi de bracare decent, una de plecat in wk cu fata si bagaje (am vazut parbriz standard reglabil si alte accesorii) si una de urcat si pana la Piatra Arsa (de exemplu) pe forestier (asta vara erau 2 francezi cu ele acolo si nu se plangeau defel). Da, lipsa crampoanelor poate pune probleme cand vrei ceva mai "hard" insa nu o sa ai niciodata strutocamila perfecta. Daca vrei hard iti iei un KTM si-l pui pe remorca pana la baza muntelui. Personal si eu m-am gandit la optiunea Versys cand am schimbat mobra, insa ma indragostisem deja iremediabil de actuala . Ca sa nu mai zic ca ieseam cu mult mai ieftin (am vazut zilele trecute oferta la una nou-nouta la 4600+TVA si cu alte beneficii in plus) Editat Decembrie 21, 2010 de Thomas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Thomas, ai incercat tu sa mergi in offroad cu o motocicleta cu roata de 17 si suspensii stradale? Ti-a fost comod? Daca da, atunci n-ai decat sa faci offroad cu Goldwingu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Decembrie 21, 2010 Autor Share Postat Decembrie 21, 2010 Personal si eu m-am gandit la optiunea Versys cand am schimbat mobra, insa ma indragostisem deja iremediabil de actuala . Ca sa nu mai zic ca ieseam cu mult mai ieftin (am vazut zilele trecute oferta la una nou-nouta la 4600+TVA si cu alte beneficii in plus) e scumpa la 4600+tva. eu am luat-o 9 cu fix 5000 tva(19%) inclus. acum am inceput si eu sa o acesorizez ca e necesar. i-am facut grilaj de protectie radiator si am montat tocase cu stop inclus in top case(neterminata lucarea). urmeaza o baveta(aparatoare de noroi la aripa fata) pe fata si aripa pe spate. Am facut deja cu ea 8000 km si chiar imi pare rau ca s-a terminat sezonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) Thomas, ai incercat tu sa mergi in offroad cu o motocicleta cu roata de 17 si suspensii stradale? Ti-a fost comod? Daca da, atunci n-ai decat sa faci offroad cu Goldwingu @switch Nici nu banuiesti pe unde am mers cu PegasoStrada, cu roti de 17" si suspensii REGLABILE (ca si la Versys). Ideea e ca poti merge pe un drum decent cu ambele, daca vrei sa traversezi Siriu pe la Lacul Vulturilor nu o s-o poti face decat cand e foarte uscat Ca idee, eu mi-am ales mobrele pana acum dupa logica "sa imi indeplineasca majoritatea cerintelor zilnice", asa ca nu mi-as lua un enduro cand merg 95% in oras si pe sosele. Daca vreau sa trec muntii, ma sui pe o mobra dedicata si imi fac treaba, nu vreau sa patesc ca altii ramasi cu vacile prin munti si sunat prietenii sa ii scoata din creierii noroaielor @pachemon , cand cautam eu nu am gasit la banii astia si oricum comparatia e fata de cat am dat pe actuala. Editat Decembrie 21, 2010 de Thomas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pachemon Postat Decembrie 21, 2010 Autor Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) @switch Nici nu banuiesti pe unde am mers cu PegasoStrada, cu roti de 17" si suspensii REGLABILE (ca si la Versys). Ideea e ca poti merge pe un drum decent cu ambele, daca vrei sa traversezi Siriu pe la Lacul Vulturilor nu o s-o poti face decat cand e foarte uscat Ca idee, eu mi-am ales mobrele pana acum dupa logica "sa imi indeplineasca majoritatea cerintelor zilnice", asa ca nu mi-as lua un enduro cand merg 95% in oras si pe sosele. Daca vreau sa trec muntii, ma sui pe o mobra dedicata si imi fac treaba, nu vreau sa patesc ca altii ramasi cu vacile prin munti si sunat prietenii sa ii scoata din creierii noroaielor @pachemon , cand cautam eu nu am gasit la banii astia si oricum comparatia e fata de cat am dat pe actuala. stiu cand ai luat-o pe actuala. Atunci eu doar eram in cautari. si dupa cateva telefoane, indelungi cautari pe net. intrebari in stanga si in dreapta am primit un pont. Am sunat am luat legatura cu oamenii si am dus tratative cu ei. Mie mi-a iesit bine zic eu socoteala. Dar am avut o rabdare ... Cat despre drumuri lungi am facut cu ea Bucuresti Targu-Mures. Cand am ajuns nu am simtit oboseala. Cat despre offroad daca e uscat drumul si e un forestier usor este excelenta altfel te chinui cu ea. Dar acest aspect se poate remedia cu a facut intr-un post anterior cineva: a pus roti mari si inguste de enduro Editat Decembrie 21, 2010 de pachemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 (editat) @switch Nici nu banuiesti pe unde am mers cu PegasoStrada, cu roti de 17" si suspensii REGLABILE (ca si la Versys). Ideea e ca poti merge pe un drum decent cu ambele, daca vrei sa traversezi Siriu pe la Lacul Vulturilor nu o s-o poti face decat cand e foarte uscat Ca idee, eu mi-am ales mobrele pana acum dupa logica "sa imi indeplineasca majoritatea cerintelor zilnice", asa ca nu mi-as lua un enduro cand merg 95% in oras si pe sosele. Daca vreau sa trec muntii, ma sui pe o mobra dedicata si imi fac treaba, nu vreau sa patesc ca altii ramasi cu vacile prin munti si sunat prietenii sa ii scoata din creierii noroaielor Da, sunt de acord cu tine, dar mi se pare aiurea sa zici ca poti face offroad cu o motocicleta de strada. Normal ca se poate - conteaza cat de dus cu pluta e pilotul. Cu totii stim ca se poate, insa nu e deloc comod si riscurile sunt relativ mari. Ar trebui sa stim asta. In conditiile astea, de ce ne permitem sa ne bazam recomandarile pe incomoditate si riscuri majore? De ce nu recomandam Hornet pt toata lumea ca doar merge sa faci offroad cu ea, nu? Garantez ca pt multa lume Hornetul indeplineste 80% din cerintele zilnice (ori varianta N ori varianta S). Editat Decembrie 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 Da, sunt de acord cu tine, dar mi se pare aiurea sa zici ca poti face offroad cu o motocicleta de strada. Normal ca se poate - conteaza cat de dus cu pluta e pilotul. /index.php?...=429782&hl= /index.php?...=570499&hl= /index.php?...t&p=2118847 Revenind, nu mi se pare normal sa zica cineva (la modul general discutam acum)"imi iau enduro ca nu pot merge cu asta (in cazul de fata Versys) pe forestier" in conditiile in care se da 5 zile/saptamana in oras, in week-end baga 2-3-5-900 km pe sosea si apoi eventual se baga 20 km pe un forestier Atata tot. In rest, fiecare isi alege mobra dupa propria placere si propriul buzunar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.