Sari la conținut

Kawasaki VERSYS - dual sport


Postări Recomandate

Imi permit o parere: Versysul mi se pare o imbinare fericita intre o mobra inalta de mers zi de zi la munca prin oras si aglomeratie, cu unghi de bracare decent, una de plecat in wk cu fata si bagaje (am vazut parbriz standard reglabil si alte accesorii) si una de urcat si pana la Piatra Arsa (de exemplu) pe forestier (asta vara erau 2 francezi cu ele acolo si nu se plangeau defel). Da, lipsa crampoanelor poate pune probleme cand vrei ceva mai "hard" insa nu o sa ai niciodata strutocamila perfecta. Daca vrei hard iti iei un KTM si-l pui pe remorca pana la baza muntelui.

 

Personal si eu m-am gandit la optiunea Versys cand am schimbat mobra, insa ma indragostisem deja iremediabil de actuala :rolleyes: . Ca sa nu mai zic ca ieseam cu mult mai ieftin (am vazut zilele trecute oferta la una nou-nouta la 4600+TVA si cu alte beneficii in plus)

Thomas, am spus si eu, se pot face multe forestiere sau drumuri de munte cu stradale pur-sange. Cum spuneam, CB 500 ajuns la Pestera sau pe Penteleu. Cu o prietena la ghidon. Dar asta nu inseamna ca s-a distrat, ci doar ca s-a ambitionat sa se tina dupa noi pana acolo.

Si daca nu vrei chiar hard (ca atunci, intr-adevar, iti ei un enduro calumea si gata) sau mai vrei si zi de zi la munca prin Bucalea cu ea, sau vrei si Transfagarasanu cat se poate de sportiv si vrei sa nu te doara nici curru dupa 100 km si mai vrei si bagaje, cort, pasager, mai vrei sa ajungi si repede la forestierele alea (gen 130-140 pe autostrada)... atunci nu mai merge cu enduroaica pur-sange.

Asta ziceam. Probabil ca se tine Versysu' pe soft enduro dupa KLE, dar comparatia mi se pare exagerata (a, am uitat, toba aia pusa acolo te-a rezolvat cu calea-ntoarsa in caz de rau, ceva; e mai jos decat la CB sau GS). Ori ne dam de placere, ori doar ca sa ajungem undeva. Si de placere cu Versysu' pe Valea Rea nu cred ca poate fi vorba.

 

Sa traim si sa ne alegem cele mai bune mobre pentru ce vrem sa facem cu ele. Mie mi-a iesit, zic eu. Cand o fi s-o schimb oi vedea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 477
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Revenind, nu mi se pare normal sa zica cineva (la modul general discutam acum)"imi iau enduro ca nu pot merge cu asta (in cazul de fata Versys) pe forestier" in conditiile in care se da 5 zile/saptamana in oras, in week-end baga 2-3-5-900 km pe sosea si apoi eventual se baga 20 km pe un forestier :rolleyes: Atata tot.

 

In rest, fiecare isi alege mobra dupa propria placere si propriul buzunar.

Asa este. Nici mie nu mi se pare normal ca cineva sa spuna ca poti face forestiere cu motociclete de strada. Tot omu normal stie ca poti face cam orice cu orice motocicleta. Conteaza cat de bine poti face. Da, poti cara porcul cu un Lamborghini. Ai auzit tu pe cineva sa recomande masina aia pentru ca poate cara porci (a se citi: animale taiate pt Craciun)?

 

Mai corect ar fi sa se zica "Eu cu GSX-Rul meu m-am dus pana la Babele" nu "Cu un GSX-R ajungi lejer la Babele", de parca ar fi circuit moto pana acolo. Inlocuieste GSX-R cu orice motocicleta SuperMoto, daca vrei.

 

Revenind la discutie si la ce zicea Lupu parca de Versys... asta nu-i o motocicleta s-o arunci pe forestiere. E o motocicleta cu care sa te bucuri de serpentine si sa iti faci treba zilnic in oras. Mai aproape de supermoto decat de enduro. Cum bine observase si speedy, nu are treaba cu vechile KLE, care de bine de rau era gandit si pentru drumuri neasfaltate.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este. Nici mie nu mi se pare normal ca cineva sa spuna ca poti face forestiere cu motociclete de strada. Tot omu normal stie ca poti face cam orice cu orice motocicleta. Conteaza cat de bine poti face. Da, poti cara porcul cu un Lamborghini. Ai auzit tu pe cineva sa recomande masina aia pentru ca poate cara porci (a se citi: animale taiate pt Craciun)?

 

Mai corect ar fi sa se zica "Eu cu GSX-Rul meu m-am dus pana la Babele" nu "Cu un GSX-R ajungi lejer la Babele", de parca ar fi circuit moto pana acolo.

Cu un dual cu gume de strada, te duci la Piatra Arsa (de acolo la Babele e interzis :rolleyes: ) fara greturi si fara sa-ti bati joc de mobra. Au facut-o si o fac atatia in fiecare an, pe Transalpina pana sa se asfalteze era week-end de week-end plin de SM-uri, dual-uri, etc. Exagerezi comparand o sportiva/naked cu alte categorii, din care fac parte KLE (enduro-stradal)si Versys-ul (dual) din discutie.

Dar da, dupa parerea mea merita sa o "arunci" 5% din timpul petrecut pe ea pe forestiere, decat sa ai una "de forestiere" pe care s-o chinui pe sosele :rolleyes: Diferenta de optica, right ? :D

Editat de Thomas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu un dual cu gume de strada, te duci la Piatra Arsa (de acolo la Babele e interzis :rolleyes: ) fara greturi si fara sa-ti bati joc de mobra. Au facut-o si o fac atatia in fiecare an, pe Transalpina pana sa se asfalteze era week-end de week-end plin de SM-uri, dual-uri, etc. Exagerezi comparand o sportiva/naked cu alte categorii, din care fac parte KLE (enduro-stradal)si Versys-ul (dual) din discutie.

Dar da, dupa parerea mea merita sa o "arunci" 5% din timpul petrecut pe ea pe forestiere, decat sa ai una "de forestiere" pe care s-o chinui pe sosele :rolleyes: Diferenta de optica, right ? :D

Lamuriti-ma si pe mine care e diferenta intre "dual" si "enduro touring".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lamuriti-ma si pe mine care e diferenta intre "dual" si "enduro touring".

Apeland la :rolleyes: pentru un raspuns complet, ar fi asa:

 

Dual - http://en.wikipedia.org/wiki/Dual-sport_motorcycle

 

Enduro-touring - http://en.wikipedia.org/wiki/Touring_motorcycle cu amendamentul

This category encompasses dual-sport motorcycles designed specifically to provide global touring capabilities on both pavement and off-road with the intent of making virtually any destination reachable
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt de aceeasi parere cu Thomas. N-am cum sa fiu categoric fiindca nu m-am dat cu ea. Sunt sigur ca nu intra pe unde poate DR-ul dar la fel de sigur sunt ca merge pe forestiere mai bine ca CB-ul / ER-ul / etc sau ca ligheanul de plastic pe care il am acum (si nu il dau ca suntem legati "sentimental"). E tot o struto-camila dar mult mai spre strutz decat spre camila. Adica stiu ca pot sa ii si dau in binga, sa fac "commuting, si sa ajung si la "manastirea X (e.g.)" luand-o pe poteca. Desigur poate pot sa ajung si cu ER-ul (de exemplu) acolo dupa cum s-a mai spus insa Versysul e mai inalta, cred ca stau mai bine pe ea, garda mai mare la sol (cu tot cu galeriile alea puse de-ampulea p-acolo).

Oricum mai e de studiat. Am zis ca o sa vreau ceva de drum care sa si fuga cat de cat (sa nu plafoneze ca un mono), sa nu aiba vibratii si sa pot sa o bag si pe poteci usoare si sa nu merg crispat cu 10 km/h pe el. Asa mi-as lua un Super Tenere dar vreau ceva facut dupa 2000 dar nu prea nou din cauza bugetului limitat si al faptului ca nu suport atata amar de electronica ce e pe ele. Ar mai fi V-Stromul dar mi se pare cam vaca fatza de Versys.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci singura deosebire ar fi ca enduro-touringurile ar avea ceva mai multe veleitati pentru parcurs distante mai lungi. Se intelege ca la off-road stau cam la fel, la mersul pe asfalt, idem.

Pai daca asta e singura diferenta intre KLE si Versys...

Oricum, vad ca tindem spre categorii din ce in ce mai "nishate".

Mesaj completat

Eu sunt de aceeasi parere cu Thomas. N-am cum sa fiu categoric fiindca nu m-am dat cu ea. Sunt sigur ca nu intra pe unde poate DR-ul dar la fel de sigur sunt ca merge pe forestiere mai bine ca CB-ul / ER-ul / etc sau ca ligheanul de plastic pe care il am acum (si nu il dau ca suntem legati "sentimental"). E tot o struto-camila dar mult mai spre strutz decat spre camila. Adica stiu ca pot sa ii si dau in binga, sa fac "commuting, si sa ajung si la "manastirea X (e.g.)" luand-o pe poteca. Desigur poate pot sa ajung si cu ER-ul (de exemplu) acolo dupa cum s-a mai spus insa Versysul e mai inalta, cred ca stau mai bine pe ea, garda mai mare la sol (cu tot cu galeriile alea puse de-ampulea p-acolo).

Oricum mai e de studiat. Am zis ca o sa vreau ceva de drum care sa si fuga cat de cat (sa nu plafoneze ca un mono), sa nu aiba vibratii si sa pot sa o bag si pe poteci usoare si sa nu merg crispat cu 10 km/h pe el. Asa mi-as lua un Super Tenere dar vreau ceva facut dupa 2000 dar nu prea nou din cauza bugetului limitat si al faptului ca nu suport atata amar de electronica ce e pe ele. Ar mai fi V-Stromul dar mi se pare cam vaca fatza de Versys.

Pai, eu ce zic?! KLE, frateeee !!!

(o sa ajung sa zica lumea ca am inebunit, peste tot pe unde intreaba lumea de mobre versatile eu o dau cu KLE-ul; adevarul e ca ma satisface aproape total, singura chestie care ma cam deranjeaza e greutatea uuuun pic cam mare)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speedy: hai pe la Bavaria in weekend sa dam o tura cu F800GSul lor de test drive :rolleyes: Sa vezi atunci cum uiti de KLE :rolleyes:

 

Fara sa gugalesc, definitiile mele de dual-sport/enduro-touring:

- dual-sport: motocicleta micuta, ne-dedicata competitiilor, sub 150kg, cu motor putin stresat si intervale de mentanta rezonabile, capabila sa se descurce in offroad tehnic daca pilotul are cohones; exemple clasice: , KL(X?R?) 250, XR250, DR350, XR400, DRz400; cel mai mare reprezentant al clasei ar fi LC4

- enduro-touring: motocicleta mare, plecata de la ideea (ideea, nu capabilitate!) de offroad (paris-dakar in speta) dar cu tendinte puternice de touring; in general chestii masive 200kg+ la gol si publicitate masiva asociata; este pt industria moto ce e SUVul pt industria auto - toata lumea vrea unu desi 99% nu vor face mai mult de doua forestiere bine intretinute pe toata durata de viata a vehiculului

 

La astea se adauga clasa "adventure" care e un enduro-touring pus la cura de slabire si cam atat.

Mesaj completat

 

La astea se adauga clasa "adventure" care e un enduro-touring pus la cura de slabire, cu un motor nervos si cam atat. Aici 950/990 a fost solo multa vreme, prins acu din urma de 800le de la BMW si, mai nou, de la Triumph.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speedy: hai pe la Bavaria in weekend sa dam o tura cu F800GSul lor de test drive :rolleyes: Sa vezi atunci cum uiti de KLE :rolleyes:

Da, suna tentant, dar fara sa putem scoate un pic si in off n-are farmec. Si mai e ceva esential: pretul. Cum spuneam si mai la inceput: poate peste cativa ani o sa mi-o permit, deocamdata ma depaseste la bani cam de vreo 3-4 ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, suna tentant, dar fara sa putem scoate un pic si in off n-are farmec. Si mai e ceva esential: pretul. Cum spuneam si mai la inceput: poate peste cativa ani o sa mi-o permit, deocamdata ma depaseste la bani cam de vreo 3-4 ori.

Un F800GS second costa cam de 5 ori cat KLE-ul tau. SI mai e ceva: pe F800GS s-ar putea sa nu atingi pamantul nici macar cu varful bocancului. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un F800GS second costa cam de 5 ori cat KLE-ul tau. SI mai e ceva: pe F800GS s-ar putea sa nu atingi pamantul nici macar cu varful bocancului. :D

Bine ca esti tu dastept !!! :( E sa crap daca nu ma duc sa ma suit si io sa vad cum e. Ia-ti tu Versys maaaaa, sa vezi ce bine e cu roata aia pe 17 de pe fata prin gropanele Romanesti. :rolleyes:

 

 

 

 

(ce ma, e asa inalta martoaga bavareza? :rolleyes:

 

LE: 88 fata de 85, maaaare smecherie. Cred ca atat am ridicat-o eu acum pe a mea, cu ultimele setari.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speedy: hai pe la Bavaria in weekend sa dam o tura cu F800GSul lor de test drive :rolleyes: Sa vezi atunci cum uiti de KLE :(

 

 

daca imi permiteti sa ma bag in discutii de oameni mari :D :

am facut drive test-ul la Bavaria cu 1200 gs si dupa aia cu gs 800-le

uh. 800-le m-a dat pe spate asa de bine merge: trage de rupe si pe off se misca bine (nu asa bine ca x-ul meu dar...)

deci: 1200 gs mi s-a parut o vaca comoda (scuze de cacofonie)

800 gs - of of :(

dupa ce am predat-o m-am suit pe a mea mobra: concluzia: parca m-am dat jos de de full suspension si m-am suit pe o bicla de oras (asta pe sosea)

 

hai craciun fericit!

:rolleyes:

 

a! si de inalta nu mi s-a parut prea prea avand in vedere ca eu ating numai cu varful de la un picior cand merg cu xchallenge, cred ca e chestie de obisnuinta. cu gs 800-le atingeam cu ambele varfuri deci e mai jos decat x-ch

Editat de popp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca imi permiteti sa ma bag in discutii de oameni mari :rolleyes: :

am facut drive test-ul la Bavaria cu 1200 gs si dupa aia cu gs 800-le

uh. 800-le m-a dat pe spate asa de bine merge: trage de rupe si pe off se misca bine (nu asa bine ca x-ul meu dar...)

deci: 1200 gs mi s-a parut o vaca comoda (scuze de cacofonie)

800 gs - of of :D

dupa ce am predat-o m-am suit pe a mea mobra: concluzia: parca m-am dat jos de de full suspension si m-am suit pe o bicla de oras (asta pe sosea)

 

hai craciun fericit!

:rolleyes:

 

a! si de inalta nu mi s-a parut prea prea avand in vedere ca eu ating numai cu varful de la un picior cand merg cu xchallenge, cred ca e chestie de obisnuinta. cu gs 800-le atingeam cu ambele varfuri deci e mai jos decat x-ch

Ai unde sa o scoti de pe asfalt pe la showroomu' ala? Sau afost vreun test organizat in alta parte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai unde sa o scoti de pe asfalt pe la showroomu' ala? Sau afost vreun test organizat in alta parte?

 

in principiu te lasa doar 15-30 min sa mergi cu ea

eu am luat-o pe de-a dreptul (in fata showroomului)

si mai poti sa te dai pe delulete asa: cand iesi de la bmw faci stanga pana la rond. la rond faci dreapta spre calea ferata si dupa 30 m vezi ca este un panou cu saltele relaxa (cred) cu un elefant pe el. faci stanga pe langa el si o tii inainte pana la un pod. acolo, inainte de pod se face un pseudococlau. te poti juca in liniste. atentie la caine ca sunt niste stani prin apropiere )fief-ul lui Gigi cred

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in principiu te lasa doar 15-30 min sa mergi cu ea

eu am luat-o pe de-a dreptul (in fata showroomului)

si mai poti sa te dai pe delulete asa: cand iesi de la bmw faci stanga pana la rond. la rond faci dreapta spre calea ferata si dupa 30 m vezi ca este un panou cu saltele relaxa (cred) cu un elefant pe el. faci stanga pe langa el si o tii inainte pana la un pod. acolo, inainte de pod se face un pseudococlau. te poti juca in liniste. atentie la caine ca sunt niste stani prin apropiere )fief-ul lui Gigi cred

Receptionat. Merci mult. Daca ajung pe la ei o sa execut traseul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta primavara, nici nu daduse firu' ierbii (pare-mi-se ca a si dat zapada apoi) - nu stiu care era la teste cu F800-le pe coclauri prin Pipera. A iesit de la rond si s-a dus de-a dreptul pe pseudo-campul ala pe noroaie. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta primavara, nici nu daduse firu' ierbii (pare-mi-se ca a si dat zapada apoi) - nu stiu care era la teste cu F800-le pe coclauri prin Pipera. A iesit de la rond si s-a dus de-a dreptul pe pseudo-campul ala pe noroaie. :)

Eu faceam aia prin toamna lui 2009 :) E misto cand te doare la basca :D

Mesaj completat

Completare: era F800le lor de test, deja trosnit de cineva; inca nu apucasera sa ii faca constatare Cascol :D

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si iar a deviat discutia si informatia de la Kawasaki Versys catre alte tipuri de motoare. Ce imbunatatiri ati adus voi la mobra voastra(Kawasaki Versys) aflata aici in discutie? Ce mici probleme ati avut voi la mobra voastra(Kavasaki Versys) si ati remediat si cum?

Spidica te-ai lamurit cu diferenta intre KLE vechi si KLE nou(versys) sau te-ai gandit cum ar fii sa ai si tu una si sa iti spui parerea avizat de spre acest tip de moto(KAWASAKI VERSYS)? Ai reusit sa aflii diferenta intre er6 si versys?

 

 

Acum revenim la subiectul din titlul topicului, chiar nimeni nu mai are acest tip de moto cu care sa impartasesc pareri si sa gasim impreuna rezolvari la micile probleme?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu eu pe cineva care si-a facut jmecher rau Versysul. Avea un model cu ABS si a pus Xenon, parbriz, ceva handguard-uri si indicator de treapta de viteza. Parca mai avea si alte tampenii, dar erau mai mult estetice decat functionale.

 

Nu prea stiu forumisti cu Versys. In genral p'acilea (subforumu asta ma refer), posesorii sunt baietii care fie au mobre ieftine, fie vor sa demonstreze ceva. Sunt si exceptii, dar nu sunt deosebit de numeroase (fost posesori, cunoscatori).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spidica te-ai lamurit cu diferenta intre KLE vechi si KLE nou(versys) sau te-ai gandit cum ar fii sa ai si tu una si sa iti spui parerea avizat de spre acest tip de moto(KAWASAKI VERSYS)? Ai reusit sa aflii diferenta intre er6 si versys?

Sunt lamurit doar asupra unui lucru: Versys nu e KLE nou. KLE nou nu exista. Diferentele sunt majore, mult mai importante decat cele intre Versys si ER. Deci nu am de ce sa ma gandesc cum ar fii sa am una. Asa ca mi-am spus parerea de spre Versys din exterior. Si gata.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt lamurit doar asupra unui lucru: Versys nu e KLE nou. KLE nou nu exista. Diferentele sunt majore, mult mai importante decat cele intre Versys si ER. Deci nu am de ce sa ma gandesc cum ar fii sa am una. Asa ca mi-am spus parerea de spre Versys din exterior. Si gata.

 

Se pare ca nu te-ai lamurit de loc. Versys este noul KLE model 650 conform scriptelor. Ca nu vrei tu, asta e cu totul alta problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca nu te-ai lamurit de loc. Versys este noul KLE model 650 conform scriptelor. Ca nu vrei tu, asta e cu totul alta problema.

Daca tii neaparat facem un sondaj: punem pozele si caracteristicile tehnice generale ale celor trei modele si vedem ce zice lumea.

Nici nu ma mai uit pe forumul celalalt, ca vad ca nu prea ai mare lucru de spus. Acolo ziceai ca Versys nu e urmasul KLE-ului. Aici vad ca o arzi exact invers...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca nu te-ai lamurit de loc. Versys este noul KLE model 650 conform scriptelor. Ca nu vrei tu, asta e cu totul alta problema.

In afara de motor, care e evolutia celui ce a echipat printre altele si KLE, Versys e cu totul o alta mancare de peste. KLE a fost, din pacate, ultimul Kawasaki dual purpose produs pentru Europa, pentru ca in America de Nord inca se vinde KLR650 (monocilindru, pe carburatie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...