Sari la conținut

Help Me Pliz


Postări Recomandate

HEEELP

 

De 2 luni ma chinui cu un simptom ciudat la motor.

 

Urc in ture, si pe la 6000rpm incepe sa se comporte ca si cum ar ramane fara benzina. Revin in turele 5000-5500 merge.

 

Verificate:

 

1. bujii absolut noi

2. filtru de aer luat prin octombrie de la luis (delo)

3. benzina curge din rezervor in carburi ok.

4. carburile super curate si reglate.

5. scanteie are

6. compresie are

 

O sa schimb CDI (poate nu da scanteie cum trebuie la turele alea) de proba. Diseara fac proba cu CDI.

 

Totusi banuiesc membranele de cauciuc de la carburi ca si-ar fi pierdut din flexibilitate.

 

AJUTOR UMANITAR:

isi face cineva pomana cu mine sa probam cu carburile lui de gsx600f (88-95)?

Macar sa elimin problema carburatoarelor.

Platesc tot ce trebuie! Numai sa probez ca urca in ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HEEELP

 

De 2 luni ma chinui cu un simptom ciudat la motor.

 

Urc in ture, si pe la 6000rpm incepe sa se comporte ca si cum ar ramane fara benzina. Revin in turele 5000-5500 merge.

 

Verificate:

 

1. bujii absolut noi

2. filtru de aer luat prin octombrie de la luis (delo)

3. benzina curge din rezervor in carburi ok.

4. carburile super curate si reglate.

5. scanteie are

6. compresie are

 

O sa schimb CDI (poate nu da scanteie cum trebuie la turele alea) de proba. Diseara fac proba cu CDI.

 

Totusi banuiesc membranele de cauciuc de la carburi ca si-ar fi pierdut din flexibilitate.

 

AJUTOR UMANITAR:

isi face cineva pomana cu mine sa probam cu carburile lui de gsx600f (88-95)?

Macar sa elimin problema carburatoarelor.

Platesc tot ce trebuie! Numai sa probez ca urca in ture.

 

 

daca nu'i de la aprindere, mai bine zis de la programul pt "avans", foarte probabil de la membrane insa nu de la flexibilitate ci de la posibile fisuri - scoate'le pe rand si priveste'le in lumina soarelui. daca da, putin lac de unghii face minuni (pana faci rost de altele).

doar de curiozitate, cine ti'a facut pct'ul 4.- carburi curate si ... reglate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan le am pe ale lui Lordloth si le voi pune sambata dimineata.

 

Aseara am schimbat urmatoarele:

 

1. CDI - face la fel - deci nu e din CDI

 

2. BOBINE - face la fel - deci nu e din bobine

 

3. scos filtru de aer - face un pic mai nasol - deci filtru ok

 

Ideea e urmatoarea: Sunt 500% convins ca nu se taie scanteia. Ca daca s-ar taia, la revenirea ei ar da rateu pe toba. Ceea ce nu am. E clar nu vine benzina!

 

Mentionez inca o data: rezervor curat, furtune schimbate, carburi curate.

 

Mai banuiam arcurile care imping sertarul ... dar daca fac proba cu "," carburile lui Laur .. vad sambata dimineata.

 

Mai am de incercat urmatoarele:

 

1. furtunul de vacuum care duce in rezervor sa nu fie fisurat

2. membrana din robinetul rezervorului sa nu fie fisurata (e actionata de vacuum)

3. carburatoarele in sine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ZIDU: am scris in primul post ca am compresie ok. :disappointed:

 

Anyway:

 

Am pus carburatoarele de la lordloth si merge de rupe asfaltul.

 

Ce pana mea poate sa fie in carburile mele?

 

1. super curate

2. reglate fix ca la carte (plutitor, ture la surubul de aer ...)

 

Banuiesc membranele de vacuum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ZIDU: am scris in primul post ca am compresie ok. :disappointed:

 

Anyway:

 

Am pus carburatoarele de la lordloth si merge de rupe asfaltul.

 

Ce pana mea poate sa fie in carburile mele?

 

1. super curate

2. reglate fix ca la carte (plutitor, ture la surubul de aer ...)

 

Banuiesc membranele de vacuum.

 

te'am mai intrebat odata CINE ti'a facut carburatia? adica daca n'ai facut'o tu, esti sigur pe respectivu'?

mai citeste odata ce ti'am spus despre membrane (am intalnit aceeasi problema la un geexer)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

membranele 100%

am vazut la fel la un transalp. mergea super pana la 5000 de ture si acolo murea de eram convins ca e limitat. am desfacut si una din membrane avea o ditamai gaurica. le-am inlocuit si apoi zbura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Banuiesc membranele de vacuum.

foare posibil

daca sunt fisurate sau rigidizate si incep sa scape aer chiar atunci cand incep s lucreze ma tare atunci un numar nedefinit intre 1 si 4 pistoane nu or sa mai prineasca suficient gaz si or sa faca frana de motor :disappointed: si nu o sa mai ia ture

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si daca nu mai are gaz si trage aer fals nu da rateuri in carburator?

nu e vorba de aer fals, la vacumatice e o zona inn care ai depresiune, deasupra membranelor, si daca astea is perforate si acolo intra aer necontrolat din circuitul de admisie, atunci acul nu se mai ridica cum trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e vorba de aer fals, la vacumatice e o zona inn care ai depresiune, deasupra membranelor, si daca astea is perforate si acolo intra aer necontrolat din circuitul de admisie, atunci acul nu se mai ridica cum trebuie

 

Jur ca nu am vazut fisuri. Se vede ca sunt obosite membranele. Poate au pori

Poate iau de la louis membrane noi .. sa vad.

 

Problema e ca nu stiu cum se monteaza. M-am tot uitat eu si par prinse cu nituri. Ma mai uit.

O sa pun o poza azi, maine cu o membrana.

 

 

--- LATER ADD-ON ---

 

Deci se vad un fel de nituri

 

post-22-1153037690_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Verificarea rapida a corectitudinii functionarii membranelor o poti face daca scoti airbox-ul, pornesti motorul si te uiti la pozitia sertarelor in timp ce cresti turatia. Cele cu membrane fisurate raman foarte inchise iar cele cu orificiile de aer infundate se deschid "prematur" scazand viteza gazului in carb odata cu cantitatea de benzina "trasa" in motor (exista si varianta in care toate sunt la fel de gaurite/infundate dar sunt slabe sansele).

 

Membrana din poza cred ca iese de pe sertar fara sa desfaci nimic, trebuie doar sa o intinzi. Problema e ca de obicei se lipesc destul de bine in timp si trebuiesc scoase cu grija ca sa nu se rupa.

 

Daca imi zici si despre ce motor e vb revin cu mai multe detalii.

 

Succes !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Membrana din poza cred ca iese de pe sertar fara sa desfaci nimic, trebuie doar sa o intinzi. Problema e ca de obicei se lipesc destul de bine in timp si trebuiesc scoase cu grija ca sa nu se rupa.

 

Daca imi zici si despre ce motor e vb revin cu mai multe detalii.

 

Succes !

 

Suzuki GSX600F 1990.

Nu imi dau seama momentan cum iese membrana.

O sa ma uit in microfise, poate dau detalii.

 

Unde sunt aceste "Orificii de aer"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te rog sa'mi spui si mie cum ai reusit sa desparti membrana... caci chiar n'am auzit asa ceva pana acum

 

(vezi ca unii dau sfaturi doar din auzite)

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai gasit tu DOAR MEMBRANELE? Ma indoiesc!

 

LOUIS: 10043051

 

Vergasermembranen:

Gummimembranen von Gleichdruckvergasern werden im Laufe der Jahre häufig sprÜde und bekommen Risse - der betreffende Zylinder fällt dann aus oder er "hängt nicht mehr am Gas". Preiswerten Ersatz, auch fßr Modelle, fßr die keine Originalersatzteile mehr erhältlich sind, bietet der bekannte Markenhersteller "TourmaX".

 

* Im Lieferumfang ist jeweils eine Membran fĂźr einen Vergaser enthalten.

* Erstausrßsterqualität

* Made in Japan

 

 

Eu am inteles ca sunt "doar membranele"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca gasesti doar membranele..... este mai mult posibil sa le gasesti cu tot cu sertarase......nu prea ai cum sa scoti membrana de pe sertar.....am mai incercat...... se schimba cu totul...... eu am int5alnit la un steed o problema....la relanti mergea perfect....(tragea benzina pe circuitul de mers in gol) iar in turatie mica mergea doar un cilindru.... cum sareai de po anumita turatie mergea si celalat am dat jos membranele..... si am observat ca una era sparta... adica era imbatranit cauciucul si avea o fisura......am lipit-o cu picatura si am pus o bucatica de cauciuc de la o garnitura de pompa de benzina de nu stiu ce draq de masina care era foarte subtire si acum merge de nu se poate..... inca un sfat... uitatate cu atentie la membrane la lumina puternica si trage putin de ele adica sa le intinzi cand te uiti... ca ele cand le scoti nu se vad gaurile de obicei......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasiproblema are un gagiu cu un gs 500f... am inteles ca sunt recunoscute pentru defectul asta...

la el problema este de la crburatoare... (nu sunt reglate)... Unul trage mai mult altul mai putzin... acum ... este in ghips dar era in stadiul de a schimba membranele....

:banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki GSX600F 1990.

Nu imi dau seama momentan cum iese membrana.

O sa ma uit in microfise, poate dau detalii.

 

Unde sunt aceste "Orificii de aer"?

 

 

Orificiile de aer la carb-urile cu membrana se afla astfel pozitionate incat sa comunice cu camera superioara membranei. Deci trebuie sa fie pe sus, cel mai probabil in capacul de deasupra membranei sau langa capac spre motor (nu spre airbox).

 

Revin cu detalii exacte despre asta si despre cum scoti membrana imediat ce ajung inapoi in Bucuresti (acum sunt in Timisoara). Cred ca am manualul de service undeva in colectia mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Revin cu detalii exacte despre asta si despre cum scoti membrana imediat ce ajung inapoi in Bucuresti (acum sunt in Timisoara). Cred ca am manualul de service undeva in colectia mea...

 

Am man de service dar nu am vazut sa scrie. Deci mai citesc inca odata sectiunea aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...