Baiazid Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 HEEELP De 2 luni ma chinui cu un simptom ciudat la motor. Urc in ture, si pe la 6000rpm incepe sa se comporte ca si cum ar ramane fara benzina. Revin in turele 5000-5500 merge. Verificate: 1. bujii absolut noi 2. filtru de aer luat prin octombrie de la luis (delo) 3. benzina curge din rezervor in carburi ok. 4. carburile super curate si reglate. 5. scanteie are 6. compresie are O sa schimb CDI (poate nu da scanteie cum trebuie la turele alea) de proba. Diseara fac proba cu CDI. Totusi banuiesc membranele de cauciuc de la carburi ca si-ar fi pierdut din flexibilitate. AJUTOR UMANITAR: isi face cineva pomana cu mine sa probam cu carburile lui de gsx600f (88-95)? Macar sa elimin problema carburatoarelor. Platesc tot ce trebuie! Numai sa probez ca urca in ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 vorbeste cu kali! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 Si eu zic ca ar fi membranele de la carburi dar s-ar putea sa aiba pori mariti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 HEEELP De 2 luni ma chinui cu un simptom ciudat la motor. Urc in ture, si pe la 6000rpm incepe sa se comporte ca si cum ar ramane fara benzina. Revin in turele 5000-5500 merge. Verificate: 1. bujii absolut noi 2. filtru de aer luat prin octombrie de la luis (delo) 3. benzina curge din rezervor in carburi ok. 4. carburile super curate si reglate. 5. scanteie are 6. compresie are O sa schimb CDI (poate nu da scanteie cum trebuie la turele alea) de proba. Diseara fac proba cu CDI. Totusi banuiesc membranele de cauciuc de la carburi ca si-ar fi pierdut din flexibilitate. AJUTOR UMANITAR: isi face cineva pomana cu mine sa probam cu carburile lui de gsx600f (88-95)? Macar sa elimin problema carburatoarelor. Platesc tot ce trebuie! Numai sa probez ca urca in ture. daca nu'i de la aprindere, mai bine zis de la programul pt "avans", foarte probabil de la membrane insa nu de la flexibilitate ci de la posibile fisuri - scoate'le pe rand si priveste'le in lumina soarelui. daca da, putin lac de unghii face minuni (pana faci rost de altele). doar de curiozitate, cine ti'a facut pct'ul 4.- carburi curate si ... reglate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthemis Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 stege: ti le dau eu. da un semn! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iulie 14, 2006 Autor Share Postat Iulie 14, 2006 Momentan le am pe ale lui Lordloth si le voi pune sambata dimineata. Aseara am schimbat urmatoarele: 1. CDI - face la fel - deci nu e din CDI 2. BOBINE - face la fel - deci nu e din bobine 3. scos filtru de aer - face un pic mai nasol - deci filtru ok Ideea e urmatoarea: Sunt 500% convins ca nu se taie scanteia. Ca daca s-ar taia, la revenirea ei ar da rateu pe toba. Ceea ce nu am. E clar nu vine benzina! Mentionez inca o data: rezervor curat, furtune schimbate, carburi curate. Mai banuiam arcurile care imping sertarul ... dar daca fac proba cu "," carburile lui Laur .. vad sambata dimineata. Mai am de incercat urmatoarele: 1. furtunul de vacuum care duce in rezervor sa nu fie fisurat 2. membrana din robinetul rezervorului sa nu fie fisurata (e actionata de vacuum) 3. carburatoarele in sine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 14, 2006 Share Postat Iulie 14, 2006 da compresie mai ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iulie 15, 2006 Autor Share Postat Iulie 15, 2006 @ZIDU: am scris in primul post ca am compresie ok. Anyway: Am pus carburatoarele de la lordloth si merge de rupe asfaltul. Ce pana mea poate sa fie in carburile mele? 1. super curate 2. reglate fix ca la carte (plutitor, ture la surubul de aer ...) Banuiesc membranele de vacuum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 @ZIDU: am scris in primul post ca am compresie ok. Anyway: Am pus carburatoarele de la lordloth si merge de rupe asfaltul. Ce pana mea poate sa fie in carburile mele? 1. super curate 2. reglate fix ca la carte (plutitor, ture la surubul de aer ...) Banuiesc membranele de vacuum. te'am mai intrebat odata CINE ti'a facut carburatia? adica daca n'ai facut'o tu, esti sigur pe respectivu'? mai citeste odata ce ti'am spus despre membrane (am intalnit aceeasi problema la un geexer) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blondie Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 membranele 100% am vazut la fel la un transalp. mergea super pana la 5000 de ture si acolo murea de eram convins ca e limitat. am desfacut si una din membrane avea o ditamai gaurica. le-am inlocuit si apoi zbura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 Banuiesc membranele de vacuum. foare posibil daca sunt fisurate sau rigidizate si incep sa scape aer chiar atunci cand incep s lucreze ma tare atunci un numar nedefinit intre 1 si 4 pistoane nu or sa mai prineasca suficient gaz si or sa faca frana de motor si nu o sa mai ia ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 pai si daca nu mai are gaz si trage aer fals nu da rateuri in carburator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 pai si daca nu mai are gaz si trage aer fals nu da rateuri in carburator? nu e vorba de aer fals, la vacumatice e o zona inn care ai depresiune, deasupra membranelor, si daca astea is perforate si acolo intra aer necontrolat din circuitul de admisie, atunci acul nu se mai ridica cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iulie 16, 2006 Autor Share Postat Iulie 16, 2006 nu e vorba de aer fals, la vacumatice e o zona inn care ai depresiune, deasupra membranelor, si daca astea is perforate si acolo intra aer necontrolat din circuitul de admisie, atunci acul nu se mai ridica cum trebuie Jur ca nu am vazut fisuri. Se vede ca sunt obosite membranele. Poate au pori Poate iau de la louis membrane noi .. sa vad. Problema e ca nu stiu cum se monteaza. M-am tot uitat eu si par prinse cu nituri. Ma mai uit. O sa pun o poza azi, maine cu o membrana. --- LATER ADD-ON --- Deci se vad un fel de nituri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hogzilla Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 Salutare, Verificarea rapida a corectitudinii functionarii membranelor o poti face daca scoti airbox-ul, pornesti motorul si te uiti la pozitia sertarelor in timp ce cresti turatia. Cele cu membrane fisurate raman foarte inchise iar cele cu orificiile de aer infundate se deschid "prematur" scazand viteza gazului in carb odata cu cantitatea de benzina "trasa" in motor (exista si varianta in care toate sunt la fel de gaurite/infundate dar sunt slabe sansele). Membrana din poza cred ca iese de pe sertar fara sa desfaci nimic, trebuie doar sa o intinzi. Problema e ca de obicei se lipesc destul de bine in timp si trebuiesc scoase cu grija ca sa nu se rupa. Daca imi zici si despre ce motor e vb revin cu mai multe detalii. Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iulie 16, 2006 Autor Share Postat Iulie 16, 2006 Salutare, Membrana din poza cred ca iese de pe sertar fara sa desfaci nimic, trebuie doar sa o intinzi. Problema e ca de obicei se lipesc destul de bine in timp si trebuiesc scoase cu grija ca sa nu se rupa. Daca imi zici si despre ce motor e vb revin cu mai multe detalii. Succes ! Suzuki GSX600F 1990. Nu imi dau seama momentan cum iese membrana. O sa ma uit in microfise, poate dau detalii. Unde sunt aceste "Orificii de aer"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 (editat) te rog sa'mi spui si mie cum ai reusit sa desparti membrana... caci chiar n'am auzit asa ceva pana acum (vezi ca unii dau sfaturi doar din auzite) Editat Iulie 16, 2006 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 Ai gasit tu DOAR MEMBRANELE? Ma indoiesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iulie 17, 2006 Autor Share Postat Iulie 17, 2006 Ai gasit tu DOAR MEMBRANELE? Ma indoiesc! LOUIS: 10043051 Vergasermembranen: Gummimembranen von Gleichdruckvergasern werden im Laufe der Jahre häufig sprĂśde und bekommen Risse - der betreffende Zylinder fällt dann aus oder er "hängt nicht mehr am Gas". Preiswerten Ersatz, auch fĂźr Modelle, fĂźr die keine Originalersatzteile mehr erhältlich sind, bietet der bekannte Markenhersteller "TourmaX". * Im Lieferumfang ist jeweils eine Membran fĂźr einen Vergaser enthalten. * ErstausrĂźsterqualität * Made in Japan Eu am inteles ca sunt "doar membranele" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 nu cred ca gasesti doar membranele..... este mai mult posibil sa le gasesti cu tot cu sertarase......nu prea ai cum sa scoti membrana de pe sertar.....am mai incercat...... se schimba cu totul...... eu am int5alnit la un steed o problema....la relanti mergea perfect....(tragea benzina pe circuitul de mers in gol) iar in turatie mica mergea doar un cilindru.... cum sareai de po anumita turatie mergea si celalat am dat jos membranele..... si am observat ca una era sparta... adica era imbatranit cauciucul si avea o fisura......am lipit-o cu picatura si am pus o bucatica de cauciuc de la o garnitura de pompa de benzina de nu stiu ce draq de masina care era foarte subtire si acum merge de nu se poate..... inca un sfat... uitatate cu atentie la membrane la lumina puternica si trage putin de ele adica sa le intinzi cand te uiti... ca ele cand le scoti nu se vad gaurile de obicei...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 aceeasiproblema are un gagiu cu un gs 500f... am inteles ca sunt recunoscute pentru defectul asta... la el problema este de la crburatoare... (nu sunt reglate)... Unul trage mai mult altul mai putzin... acum ... este in ghips dar era in stadiul de a schimba membranele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hogzilla Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Suzuki GSX600F 1990. Nu imi dau seama momentan cum iese membrana. O sa ma uit in microfise, poate dau detalii. Unde sunt aceste "Orificii de aer"? Orificiile de aer la carb-urile cu membrana se afla astfel pozitionate incat sa comunice cu camera superioara membranei. Deci trebuie sa fie pe sus, cel mai probabil in capacul de deasupra membranei sau langa capac spre motor (nu spre airbox). Revin cu detalii exacte despre asta si despre cum scoti membrana imediat ce ajung inapoi in Bucuresti (acum sunt in Timisoara). Cred ca am manualul de service undeva in colectia mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iulie 18, 2006 Autor Share Postat Iulie 18, 2006 Revin cu detalii exacte despre asta si despre cum scoti membrana imediat ce ajung inapoi in Bucuresti (acum sunt in Timisoara). Cred ca am manualul de service undeva in colectia mea... Am man de service dar nu am vazut sa scrie. Deci mai citesc inca odata sectiunea aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.