zaradi99 Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Tinand cont ca majoritatea posesorilor de SS-uri le folosesc pe Magheru sau pentru a face touring ... FZ6 e ok. Daca discutam de circuit, da, o sa ajungi la limitele FZ6-ului. Daca amicii tai ruleaza constant cu 240+ km/h pe afara atunci e posibil sa nu te poti tine dupa ei Btw, stie cineva de unde as putea sa fac rost de un stand roata spate care sa mearga la FZ6 ? As vrea sa renunt la cricul central din motive de Amckart. cricul nu atinge jos pe Amkart. atingi cu capatul de la scarite, desurubeaza chestiile alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 Esti 100% sigur ? Trebuie sa iau in calcul si faptul ca eu am fata mai coborata cu aprox 2.5 cm fata de stock. Si 105kg cu tot cu echipament dar asta e mai putin important datorita setarii de preload. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaradi99 Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 200% sigur. scoateti cacaturile alea care sunt insurubate in scarite, si n-o sa mai atinga nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iulie 1, 2008 Share Postat Iulie 1, 2008 http://www.fz6-forum.com/forum/fz6-general...tand-snafu.html Privind poza de acolo si ignorand ce zice autorul thread-ului, as zice ca ai dreptate. Circula acest zvon cum ca ar atinge cricul central, de unde si spaima mea cand am atins pe stanga. Era, intradevar, surubul de la scarita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 baietii si fetele, ne vedem diseara? deci, Cerbul e dornic de alergatura, va astept cu propuneri pentru maine seara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Pentru cei interesati vand toba Mivv carbon. Vedeti semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojo Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 cricul nu atinge jos pe Amkart. atingi cu capatul de la scarite, desurubeaza chestiile alea la FZS atinge si cricul central+maneta schimbatorului de viteze (stanga) cat si toba (dreapta). daca e cineva care spune altfel, il invit joia sa arunce o privire la mobra mea. m-am uitat special la pozitia scaritelor la FZS vs FZ6 si "dupa ochi" as zice ca la modelul nou scaritele sunt mai in fata, dar la aceeasi inaltime. daca stie cineva exact care e situatia rog sa spuna. vine careva azi la intalnire? ca joia trecuta am fost 3 motoare care au plecat dupa 15 min... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skaarjescu Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 salut aduce cineva tobe Two Brothers pentru FZ6 mod. 08? in state costa 850-900 $ in europa cam la fel numa ca in € ..astept oferte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 hai ca fuseram ceva motoare aseara. incet-incet cred ca o sa se transforme in intalnirea posesorilor de Yamaha... nu ca m-ar deranja. pacat ca ducatista ne-a tratat cu spatele pana i-a venit boyfreindul. nu a fost frumos din partea ei! ntz!! ntz!! ntz!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amotragus Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 puteti da mai multe detalii despre aceasta intalnire ,,, din cate am inteles este joia in fiecare saptamana la academie .... dar la ce ora si care academie ??? de politie ??? Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 pai joia, dupa ora 18:00 si la Academie, la Eroilor cum urci spre Razoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dare_par Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 puteti da mai multe detalii despre aceasta intalnire ,,, din cate am inteles este joia in fiecare saptamana la academie .... dar la ce ora si care academie ??? de politie ???Multumesc anticipat ! Incearca /index.php?...228709&st=0 gasesti mai multe detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 (editat) Ducatista arunca priviri cu coada ochiului, sa vada daca modul in care ne ignora avea efect sau nu Btw, sarma aia chiar mi-a facut praf guma spate. Am luat un set de Bridgestone BT016, maine il montez. Editat Iulie 11, 2008 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tud0r Postat Iulie 12, 2008 Share Postat Iulie 12, 2008 Salutare ...momentan sunt in grecia cu motorul si in fiecare zi sunt la mare pe plaja...merg dim...vin seara...in timpul zilei sufla vantul si motorul este plin de praf ..nu neaparat nisip deoarece il parchez in spate dar praf asa...mai dens...parca ar fi pamant ... poate dauna motorului ? oricum la sarsitul perioadei inainte sa ma intorc va trebui sa`i fac schimbul de ulei ...si filtre in vreo...2000 km ...si inca ceva...este adevarat ca fiind intr`o tzara ca grecia unde este mai cald uleiul trebuie schimbat la 5000 si nu 6000 km ?! p.s. : moto are 8500 km ..la 11 mii fac service`u...ar trebui schimbate si bujiile pe langa filtre si ulei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 (editat) Ducatista arunca priviri cu coada ochiului, sa vada daca modul in care ne ignora avea efect sau nu Btw, sarma aia chiar mi-a facut praf guma spate. Am luat un set de Bridgestone BT016, maine il montez. O sarma a foast pe toata strada si pe aia ai luat-o . Cat ai dat pe gume??? si sa stiti ca nu ne trata cu spatele, erea atenta sa nu cada piulitele pe jos de la motor si pur si simplu nu a avut timp ca doar ce a asteptat pe cineva cam 30 de minute........ce sa faca mai repede in astea 30 de minute sa stranga piulitele, sa ne salute pe noi, sa isi dea casca jos........... BTW, daca posesoarea de Ducati citeste sa nu se supere ca si eu am salutat-o si nu ma bagat in seama si.......... si nu sunt suparat. Editat Iulie 13, 2008 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 320 euro pentru ca le-am vrut inainte de weekend, nu miercuri, caz in care costau doar 280. Am 500 km pe ele, 460 facuti sambata, Cheia cu intoarcere pe Siriu si o tura de 10 minute pe Amckart, duminica. Bine, pe circuit eram deja rupt, febra musculara la picioare si am mers total aiurea dar gumele s-au tinut bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 la 3800 de ture intr-a sasea cati km/h sunt la un fzs din prima generatie, cel cu faruri dreptunghiulare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Goldbug Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 (editat) Salutare tuturor, Am trecut si eu in sfarsit pe FZ6N dupa un an pe GS500 (este motorul la care visez de cand mi-am luat carnet ). Tocmai mi l-am luat de la un tip din Campina. Pozele sunt cele de pe Bikeshop pentru ca nu am apucat inca sa fac altele. Sa trecem si la intrebari tehnice. Trebuie sa cumpar cauciucuri pentru ca astea sunt cam terminate. Ce imi recomandati? Mentiune: sunt destul de linistit, nu intentionez sa ma dau pe circuit, merg mai mult in oras, drumuri in afara mai fac dar putine. O sa incerc sa ajung si eu joi la Academie. Editat Iulie 16, 2008 de Goldbug Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Salutare tuturor, Am trecut si eu in sfarsit pe FZ6N dupa un an pe GS500 (este motorul la care visez de cand mi-am luat carnet ). Tocmai mi l-am luat de la un tip din Campina. Pozele sunt cele de pe Bikeshop pentru ca nu am apucat inca sa fac altele. Sa trecem si la intrebari tehnice. Trebuie sa cumpar cauciucuri pentru ca astea sunt cam terminate. Ce imi recomandati? Mentiune: sunt destul de linistit, nu intentionez sa ma dau pe circuit, merg mai mult in oras, drumuri in afara mai fac dar putine. O sa incerc sa ajung si eu joi la Academie. Sunt multe feluri de gume pentru care poti opta, poti vorbii mai pe larg despre asta cu "Zircon" tocmai a schimbat gumele...........joi daca vii o sa vezi multe tipuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaradi99 Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 eu prefer si va recomand la maxim Michelin Pilor POwer 2CT. sta motorul lipit de asfalt, la orice unghi l-ai inclina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iulie 16, 2008 Share Postat Iulie 16, 2008 Urmatoarele gume or sa fie 2CT-urile, sa vad cum se comporta in comparatie cu BT016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Goldbug Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 (editat) eu prefer si va recomand la maxim Michelin Pilor POwer 2CT. sta motorul lipit de asfalt, la orice unghi l-ai inclina. pana la urma o sa-mi iau Michelin Pilot Sport pt ca am deja cauciucul pe fata in stare f buna si il voi mai lua doar pe cel de pe spate. de modelul asta ce parere ai? Editat Iulie 17, 2008 de Goldbug Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 (editat) pana la urma o sa-mi iau Michelin Pilot Sport pt ca am deja cauciucul pe fata in stare f buna si il voi mai lua doar pe cel de pe spate.de modelul asta ce parere ai? Am avut io pe spate M P S. E superb. Se incalzeste repede si are grip bun si pe ud si pe uscat. Editat Iulie 17, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s!ck Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 am observat ca atunci cand franez foarte tare cu fața, aproape de limita aderentei, ghidonul incepe sa tremure...e normal?...la voi se manifesta ceva de genul asta? sa fie de vina furca, am auzit ca nu ar fi tocmai cea mai buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Iulie 18, 2008 Share Postat Iulie 18, 2008 La mine facea asa inainte sa-i pun furca si etrierii de R6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.