Seherezadul Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Cred ca unele "Danmoto" despre care se vorbea mai demult si in topicul asta imi fac cu ochiul : https://www.dan-moto.com/DM_INT/index.php?main_page=index&cPath=18_22_223&zenid=qdr0j56l7eo9kgkcnid4bdjlh0 Am citit cateva reviewuri si s-a vb numai de bine despre ele, am vazut vreo 2 filmulete si suna frumos. Ar putea fi o alternativa raport calitate pret sunet excelenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zupy Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 Sunt acceptatesi raspunsuri partiale, doar la una dintre intrebari La celate m-am lamurit intre timp. 1. Aveti idee de unde pot cumpara crash paduri pentru FZ6N? Acestea sunt ok? http://olx.ro/oferta...html#987b5c6e3e 2. Capacul de la motor de pe partea stanga are cateva zgarieturi. Este ok sa-l dau jos si sa-l vopsesc? Daca il dau jos se strica ceva garnitura care trebuie inlocuita? Inauntru este ulei in zona respectiva sau este doar un capac de protectie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csj Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 (editat) Pe principiul cand te mananca..am avut ambitia prosteasca de a ma transforma in electrician si am comis-o.. Plecand de la butonul de claxon, am desfacut blocul de comenzi din stanga, in ideea ca vad daca am vreun fir rupt si nu functioneaza. Am desfacut incet cu tact, pana m-am blocat de semnalizator. Incercand sa-l scot, nu m-am prins cum iese. L-am pus la loc, acum nu mai functioneaza semnalizarea, in schimb avaria da. Stie cineva cum se scoate butonul cu totul de semnalizare (cel alb) din interior ? Poza 1 : click aici Poza 2 : click aici Need some help.. » Post actualizat in 21 Nov 2015 14:53gata! rezolvat Editat Noiembrie 21, 2015 de Csj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 suna bine tobele danmoto,partea proasta e ca nu sunt omologate si nu ai nici dbkiller la ele ,poti sa iti faci ,o sa te mai coste cativa banuti dar tot nu sunt omologate ,dar suna foarte bine oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Primim pe toata lumea,am bagat motocicleta weekendul trecut la iernat,sezonul viitor primeste tobe sport,remapare,suport gps, sper ca si un power commander, si daca mai sunt $$ o vopsea mai buna racheta iese » Post actualizat in 21 Nov 2015 21:35 Salut. Tocmai am achizitionat un FZ6N S2 si am cateva intrebari, daca poate cineva sa ma lamureasca: 1. Capacul de la motor de pe partea stanga are cateva zgarieturi (este capacul de aluminiu rotund, iesit mai in exterior, chiar jos langa galerii). Este ok sa-l dau jos si sa-l vopsesc? Daca il dau jos se strica ceva garnitura care trebuie inlocuita? Inauntru este ulei in zona respectiva sau este doar un capac de protectie? 2. Manerele de care se tine pasagerul sunt putin "julite" pe lateral. Este ok sa le vopsesc? 3. Tank pad-ul este destul de zgariat. Cu ce ar fi ok sa curat lipiciul care ramane pe rezervor, dupa ce-l dau jos, pentru a pune unul nou? 4. Aveti idee de unde pot cumpara crash paduri pentru FZ6? Acestea sunt ok? http://olx.ro/oferta/crash-pad-yamaha-fz6-fazer-an-2004-2008-ID4skac.html#987b5c6e3e 5. Are cineva de vanzare piesa de plastic in care este montat becul care lumineaza numarul de imatriculare? Multumesc! 1. INAUNTRU ESTE STATORUL CARE PRODUCE CURENT(alternator) in functie de noroc se rupe sau nu garnitura la demontare. este din aluminiu si trebuie vopsit electrostatic. vopseaua normala la temperatura se decojeste. 2. manere se julesc si dupa ce ai sa le vopsesti si de la frecarea manusilor pe ele si le lovituri cu piciorul cand incaleci. 3. se curata cel mai bine cu benzina, insisti putin 4. de oriunde, cam 80% dintre crash-uri se potrivesc de la orice motocicleta. cel dupa partea stanga cum stai pe motor sa fie putin mai lung se numeste lampa de numar.....aici mai cauti tu ca nu stiu cine vinde asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zupy Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Multumesc Florin! Stie cineva unde se poate vopsi electrostatic in Cluj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 (editat) Ce stiu eu despre modelul de care intrebi tu este ca are o fiabilitate foarte buna,iar daca ai grija de ea este o motocicleta care ingroapa multe motociclete,fiind carburatie probabil e putin mai brutala pe acceleratie decat injectia ,modelul 2004 in sus are plusuri desigur ca este mai noua si ciclistica mai buna datorita cadrului ,eu zic sa mai rabzi sa pui cateva sute de euro deoparte si sa iei un fz6 fazer 2005-2006,merita fiecare ban,eu o am pe a mea de 4 ani si simt ca nu vreau sa ma mai despart de ea,sezonul viitor ii aduc imbunatatiri ciclistica la vechiul fazer este mai buna decat la FZ. Are centrul de greutate mai jos si se apleaca mai bine pe curbe inssa se ridica putin mai greu insa cu o dozare a gazului buna nu ai niciun fel de problema. franele sunt mult mai bune la cel vechi 4 pistonase pe etrier fata de 2 la FZ. consumul este ceva mai mare la cel vechi(undeva la 7 in oras fata ce 5 la FZ. acceleratia nu este brutala, este chiar liniara la vechiul fazer datorita carburatiei si amestecului de carburant mecanic. Editat Noiembrie 23, 2015 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Multumesc Florin! Stie cineva unde se poate vopsi electrostatic in Cluj? dan cata te poate ajuta. e clujan si el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 ciclistica la vechiul fazer este mai buna decat la FZ. Are centrul de greutate mai jos si se apleaca mai bine pe curbe inssa se ridica putin mai greu insa cu o dozare a gazului buna nu ai niciun fel de problema. franele sunt mult mai bune la cel vechi 4 pistonase pe etrier fata de 2 la FZ. consumul este ceva mai mare la cel vechi(undeva la 7 in oras fata ce 5 la FZ. acceleratia nu este brutala, este chiar liniara la vechiul fazer datorita carburatiei si amestecului de carburant mecanic. Chiar consuma 5 in oras un FZ6 pe injectie ? Motorul nu-l am de foarte mult timp, dar n-am prea reusit sa ma apropii de 5% consum urban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Chiar consuma 5 in oras un FZ6 pe injectie ? Motorul nu-l am de foarte mult timp, dar n-am prea reusit sa ma apropii de 5% consum urban da! atat consuma. cel mai mult se duce in 6% cu bagaj si pasager. al meu si nu numai atat consuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Sigur nu ai vrut sa spui consum extraurban ? In primul rand nu prea vad de ce ai avea bagaje cand mergi prin oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexBD Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 (editat) Eu am reusit urban 6-6,5% iar cel mai mic extraurban a fost de 4,2% mers in grup mare incet, 90-100km/h. Am topcase-ul in permanenta cu mine, poate si asta influenteaza. Editat Noiembrie 25, 2015 de AlexBD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 Cam pe la 6.5% obtin si eu urban, dar mers destul de calm. Topcase'ul influenteaza probabil, dar foarte foarte putin. Eu de exemplu am scos 4.7 extraurban, si 5 cu topcase + sidecaseuri, dar diferenta as putea mai curand sa o atribui conditiilor diferite de trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 (editat) Sigur nu ai vrut sa spui consum extraurban ? In primul rand nu prea vad de ce ai avea bagaje cand mergi prin oras tu nu vezi multe , asa este la inceput » Post actualizat in 25 Nov 2015 14:16 Cam pe la 6.5% obtin si eu urban, dar mers destul de calm. Topcase'ul influenteaza probabil, dar foarte foarte putin. Eu de exemplu am scos 4.7 extraurban, si 5 cu topcase + sidecaseuri, dar diferenta as putea mai curand sa o atribui conditiilor diferite de trafic. mersul subturat duce la conum marit. Editat Noiembrie 25, 2015 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Am spus ca merg calm, nu subturat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
square Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 cumpar bord yamaha fz6 s2 2007-2008. postez pentru un prieten care nu are cont aici are nevoie de carena de spate pe dreapta, suportii de semnalizare fata etc 0765336589 multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Ma primiti sau nu in comunitatea de aici, eu azi am adus acasa noua achizitie, un FZ6-S Fazer din 2005! Deci am scapat de modificari, tobele sunt asezate exact acolo unde imi doream Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Noiembrie 27, 2015 Share Postat Noiembrie 27, 2015 Ma primiti sau nu in comunitatea de aici, eu azi am adus acasa noua achizitie, un FZ6-S Fazer din 2005! Deci am scapat de modificari, tobele sunt asezate exact acolo unde imi doream Sa o stapanesti sanatos, si cat mai multi km fara incidente ! Baga poze sa vada si ochiu nostru cu ce te lauzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 28, 2015 Share Postat Noiembrie 28, 2015 (editat) ciclistica la vechiul fazer este mai buna decat la FZ. Are centrul de greutate mai jos si se apleaca mai bine pe curbe inssa se ridica putin mai greu insa cu o dozare a gazului buna nu ai niciun fel de problema. franele sunt mult mai bune la cel vechi 4 pistonase pe etrier fata de 2 la FZ. consumul este ceva mai mare la cel vechi(undeva la 7 in oras fata ce 5 la FZ. acceleratia nu este brutala, este chiar liniara la vechiul fazer datorita carburatiei si amestecului de carburant mecanic. s2 are frane cu 4 pistoane ,eu ziceam de acceleratia la carburatia vs injectie » Post actualizat in 29 Nov 2015 06:12 dar tot nu inteleg de ce au pus ei frane cu 2 pistoane la fz6 fazer ,la ce s-au gandit? Editat Noiembrie 28, 2015 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 29, 2015 Share Postat Noiembrie 29, 2015 s2 are frane cu 4 pistoane ,eu ziceam de acceleratia la carburatia vs injectie » Post actualizat in 29 Nov 2015 06:12 dar tot nu inteleg de ce au pus ei frane cu 2 pistoane la fz6 fazer ,la ce s-au gandit? incepuse era cadrelor din aluminiu si la naked nu numai la cele de viteza. si au dorit sa scada mult din greutatea motocicletei fara sa tina insa cont si de consecinte sau mai bine spus matematic si teoretic noii etrieri cu 2 pistonase trebuiau sa franaeze la fel de bine ca cei vechi doar prin simplul fapt ca noul model era si este mult mai usor( ca masa kg) fata de cel anterior. insa eficacitatea presiunii placutelor de frana pe discul de franare nu si a atins scopul dorit. placuta de frana prea lunga si pistonas de frana mic care nu acopera toata baza placutei de frana nu face decat sa duca la o franare ineficienta fata de scopul dorit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Foarte logica explicarea,mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Akbert Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 In putinele ocazii de mers noaptea nu am fost multumit de loc de lumina pe care o asigura farul de fz6n.Am schimbat becul, cu unul high vision, si parca e ceva mai bine (placebo?). Totusi nu suficient. Ma tot gandeam la montarea unor lumini suplimentare (proiectoare). Are cine montat asa ceva? Sunt cate lucruri care ma intereseaza in mod special: 1. De ce putere ar trebui sa fie becurile pentru a nu avea probleme cu incarcarea/bateria; 2. Variante de montaj. Ma gandesc ca pe furca ar fi mai indicat. Variante am gasit pe net, dar o parere e intotdeauna bine venita Motorul pe care vreau sa montez e un fz6n din 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 (editat) Sa o stapanesti sanatos, si cat mai multi km fara incidente ! Baga poze sa vada si ochiu nostru cu ce te lauzi Merci. Nu ma laud, v-am informat doar Asta e fierul, scuze pt deranjul din "studiou". Editat Noiembrie 30, 2015 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Decembrie 1, 2015 Share Postat Decembrie 1, 2015 cum sa ii spui fier la o asa splendoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamaIGI Postat Decembrie 5, 2015 Share Postat Decembrie 5, 2015 Referitor la ce a spus tene_razvan, sunt de acord cu el. fz6 nu e deloc o motoreta cu consum mic. In oras eu nu am reusit indiferent de stilul de mers, un consum mai mic de 6.7l/100km. Din pacate in Romania nu sunt mecanici care sa aibe raspunsuri si solutii pertinente la diversele intrebari si aici ma refer doar la fz6 si la problemele cu care eu inca ma confrunt. Altfel o motoreta cu aspect mishto si din pacate cam atat. Cutia de viteze o mizerie prin rigiditatea ei la cuplarea treptelor (am putut compara cu suzuki si honda-minunate), consum mare, ciclistica inodanta la viteze mici si mai sunt si altele. Altfel, asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.