Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ma primiti sau nu in comunitatea de aici, eu azi am adus acasa :mytruck: noua achizitie, un FZ6-S Fazer din 2005! :rock:

Deci am scapat de modificari, tobele sunt asezate exact acolo unde imi doream

 

Sa o stapanesti sanatos, si cat mai multi km fara incidente ! Baga poze sa vada si ochiu nostru cu ce te lauzi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciclistica la vechiul fazer este mai buna decat la FZ. Are centrul de greutate mai jos si se apleaca mai bine pe curbe inssa se ridica putin mai greu insa cu o dozare a gazului buna nu ai niciun fel de problema.

franele sunt mult mai bune la cel vechi 4 pistonase pe etrier fata de 2 la FZ. consumul este ceva mai mare la cel vechi(undeva la 7 in oras fata ce 5 la FZ. acceleratia nu este brutala, este chiar liniara la vechiul fazer datorita carburatiei si amestecului de carburant mecanic.

s2 are frane cu 4 pistoane :),eu ziceam de acceleratia la carburatia vs injectie

» Post actualizat in 29 Nov 2015 06:12

dar tot nu inteleg de ce au pus ei frane cu 2 pistoane la fz6 fazer :(,la ce s-au gandit?

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s2 are frane cu 4 pistoane :),eu ziceam de acceleratia la carburatia vs injectie

» Post actualizat in 29 Nov 2015 06:12

dar tot nu inteleg de ce au pus ei frane cu 2 pistoane la fz6 fazer :(,la ce s-au gandit?

incepuse era cadrelor din aluminiu si la naked nu numai la cele de viteza.

si au dorit sa scada mult din greutatea motocicletei fara sa tina insa cont si de consecinte sau mai bine spus matematic si teoretic noii etrieri cu 2 pistonase trebuiau sa franaeze la fel de bine ca cei vechi doar prin simplul fapt ca noul model era si este mult mai usor( ca masa kg) fata de cel anterior. insa eficacitatea presiunii placutelor de frana pe discul de franare nu si a atins scopul dorit. placuta de frana prea lunga si pistonas de frana mic care nu acopera toata baza placutei de frana nu face decat sa duca la o franare ineficienta fata de scopul dorit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In putinele ocazii de mers noaptea nu am fost multumit de loc de lumina pe care o asigura farul de fz6n.Am schimbat becul, cu unul high vision, si parca e ceva mai bine (placebo?). Totusi nu suficient. Ma tot gandeam la montarea unor lumini suplimentare (proiectoare). Are cine montat asa ceva?

 

Sunt cate lucruri care ma intereseaza in mod special:

1. De ce putere ar trebui sa fie becurile pentru a nu avea probleme cu incarcarea/bateria;

2. Variante de montaj. Ma gandesc ca pe furca ar fi mai indicat. Variante am gasit pe net, dar o parere e intotdeauna bine venita

 

Motorul pe care vreau sa montez e un fz6n din 2004

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos, si cat mai multi km fara incidente ! Baga poze sa vada si ochiu nostru cu ce te lauzi :D

Merci. Nu ma laud, v-am informat doar :crack:

Asta e fierul, scuze pt deranjul din "studiou". :rusinica:

post-5325-0-94438300-1448908643_thumb.jpg

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la ce a spus tene_razvan, sunt de acord cu el. fz6 nu e deloc o motoreta cu consum mic. In oras eu nu am reusit indiferent de stilul de mers, un consum mai mic de 6.7l/100km. Din pacate in Romania nu sunt mecanici care sa aibe raspunsuri si solutii pertinente la diversele intrebari si aici ma refer doar la fz6 si la problemele cu care eu inca ma confrunt. Altfel o motoreta cu aspect mishto si din pacate cam atat. Cutia de viteze o mizerie prin rigiditatea ei la cuplarea treptelor (am putut compara cu suzuki si honda-minunate), consum mare, ciclistica inodanta la viteze mici si mai sunt si altele. Altfel, asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde foarte mult cum mergi, in oras vara consum 5.5-6, iarna 6.5, iar in afara am avut si 4.42 la drum lung prin Croatia. Intr-o tura de 5000km am avut consumul mediu de vreo 4.75 cu orase cu tot. Stii, daca ai talpa de camionagiu si o transformi in mana in gaz nu poti da vina pe motocicleta.


» Post actualizat in 05 Dec 2015 23:35


1. De ce putere ar trebui sa fie becurile pentru a nu avea probleme cu incarcarea/bateria;

Depinde pe unde mergi, daca mergi in afara orasului la turatie suficienta (4-5000 rpm) poti pune vreo 50-60W, daca mergi prin oras si opresti des la semafoare o sa descarci bateria chiar cu 50W. Alternatorul nu produce curent constant, ci urca cu turatia pana la 5000 rpm iar mai sus e limitat, la 2-3000rpm scoate doar jumatate din curentul maxim care e aprox 280-300W.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la ce a spus tene_razvan, sunt de acord cu el. fz6 nu e deloc o motoreta cu consum mic. In oras eu nu am reusit indiferent de stilul de mers, un consum mai mic de 6.7l/100km. Din pacate in Romania nu sunt mecanici care sa aibe raspunsuri si solutii pertinente la diversele intrebari si aici ma refer doar la fz6 si la problemele cu care eu inca ma confrunt. Altfel o motoreta cu aspect mishto si din pacate cam atat. Cutia de viteze o mizerie prin rigiditatea ei la cuplarea treptelor (am putut compara cu suzuki si honda-minunate), consum mare, ciclistica inodanta la viteze mici si mai sunt si altele. Altfel, asfalt uscat !

Nu as merge atat de departe incat sa zic ca ar fi o motocicleta care consuma atat de mult...e ok comparativ cu altele, are acelasi consum cu hornetul tatalui meu. La cutia de viteze, da...poate fi putin cam deranjanta, dar eu ma obisnuiesc rapid. Per total fata de hornet, fazerul "imi vine mai bine", doar cutia de viteze e mai smooth.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am facut nitel de lucru pe la mobra - schimb ulei + filtre, bec la numar, becuri Osram SV2 la faruri, uitat pe ici pe colo, prostii din astea. Sub carena laterala stanga, langa sa, sunt 2 mufe libere, una patrata cu 4 fire (parca) si una in forma de mucenic cu 2 "nari" rotunde astupate (le facusem o poza, dar htshitul meu de tel zice acum ca e corupt fisierul). Are cineva idee pt ce sunt acolo?

M-ar interesa si de unde pot lua mai comod un + contact pt o priza pe ghidon (as prefera sa iau din apropiere, sa nu intind cabluri lungi care sa lucreze la viraje). Ar mai fi varianta sa infig priza in carenele alea mici de sub cea fata, dar parca n-as vrea sa le gauresc. Cine mai are prize pe FZ6S unde le-a amplasat?

Merci.

P.S. Am facut doar ~25km cu modelul asta, 2 exemplare, si, desi fusesem avertizat, nu as numi cutia chiar catastrofala. Si pana acum am calarit mai mult Honde...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce treaba au camionagii (am lucrat in autobaza de TIR-uri, am trait si am lucrat cu ei si pot afirma cu tarie ca sunt OAMENI)? Cu siguranta nu se cunoaste despre clasa asta sociala. Le cer eu scuze referitor la chestia cu talpa,... mana in gaz....! (Adrian_B1) Daca ai vrut sa fii interesant si caustic fata de mine ai reusit si am luat act de acest fapt. Cat despre faptul ca ai o mana fina de florareasa :) si ca ai o motoreta din gama s2 care are o cu totul alta setare (soft, putere etc), probabil de aici ai un consum mai mic, dar tot asa de bine nu este exclus ca motoreta mea sa fie cu probleme de setari (???), pentru ca, atunci cand am luat-o avea un consum de aprox.8% (ENORM), iar frecvent, dupa doua zile de mers calm (batraneste chiar, doar prin Bucuresti), musai spalam geaca caci altfel mirosea a gaze nearse de la toba de evacuare de mi-au murit toate moliile. :) Au fost facute unele interventii de reglaje (sonda lambda, aer, combustibil bla, bla..) asupra ei si s-a redus consumul (din pacate nu mai mic de 6,7%), si iata ca, sunteti destui care va laudati (si va felicit) cu consumuri la care recunosc ca eu nu am reusit desi am facut tot posibilul (si cand spun ca am incercat, chiar am incercat tot ce se putea, dar nu indeajuns). Din pacate, cu unii mecanici cu care am intrat in contact mi-au spus ca ei nu-si bat capul atata timp cat clientii sunt multumiti ca se misca motoreta si ca pe ei (clientii) nu-i deranjeaza consumul! (STRICT PROBLEMA LOR) sau: ca motoreta mai si consuma ca sa se miste! (PE BUNEEE?), sau:..... sau:....Eu recunosc ca, bugetar fiind ma mai uit si in buzunar cand fac cheltuieli cu acest moft mishto (asa cum considera unii) - mersul cu motoreta - si primul lucru pe care il remarci este consumul de combustibil, iar daca te incadrezi in ce sustin unii si altii (inclusiv in caracteristicile tehnice), atunci e ok, altfel incerci sa iti dai seama ce nu e bine si sa incerci sa remediezi (si vorba lui Hagi: sa faci sa fie bine ca sa nu fie rau!).

Ce nu cunosc (si aici cer ajutor), daca exista cineva care poate verifica softul (am o banuiala ca fostul proprietar -italian - ar fi avut oarece interventii la setarile de uzina care probabil a dus in balarii parametrii de baza), sau chiar resofta motoreta, eventual chiar cu softul de s2 (poate asa ajung si eu la consumuri decente de 5 - 5,5 - 6%). Ca utilizator de motoreta, doar in sezonul cald, nu sunt zbuciumat/ agresiv (fara a merge insa cu motorul subturat), consider ca teoretic intrunesc conditiile unui consum soft; cu toate acestea....Orice ajutor care imi poate aduce motoreta la un consum mai mic decat cel mentionat este binevenit si multumesc anticipat. Mobra mea e fabricatie 2005 (deci modelul s1), am luat-o la 21500km (acum are 26000km), am schimbat inclusiv TPS (desi originalul/ cel cu care a venit echipata, era ok), este varianta N.

Sper ca nu am ofensat pe nimeni, asa cum m-am simtit eu la remarca despre camionagii. Altfel, asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu in oras nu merg asa ca nu ma pot pronunta in privinta consumului

In afara a mea consuma intre 4.2-5.5 litri in functie de viteza de deplasare a grupului.

Nu-mi aduc aminte sa-mi fi consumat vreodata 6%

 

La S2 tin minte , cu plinul facut la Pitesti si mers pe A1 spre Bucuresti cu viteze intre 160-190 indicatorul de benzina arata doar 2 linii din 6 la intrarea in Bucuresti.

Consum de peste 10%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am modelul din 2004 si niciodata nu mi a consumat mai mult de 6... cu pasager, topcase si serpentine la greu... si in general imi consuma mixt 5... fiind in brasov fac des poiana... cu un plin fac aprox 280-290 km pana intru pe rezerva pe trip F

altfel la drum drept la mers frumos pana in 110-120 (130-140 in depasiri) cred ca ia max 4%...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin si afirm ca, din pacate eu (merg fara pasager in permanenta), mai mult de 220-230km (in cel mai fericit caz am ajuns la 241km) si apoi refacut plinul vreo 16-16,3litri , facand calculul prin regula de 3 simpla rezultatul e crima! Mentionez ca, deocamdata in sezonul asta incheiat pt mine nu am facut nicio iesire serioasa. Asa ca, recunosc nu stiu cat ar furaja caii mei salbatici la un drum intins. Singura asa zisa iesire am facut-o spre Pitesti si inapoi dupa ce am schimbat TPS-ul (efect 0). Tot atunci am tinut-o si in ture cat mai sus (cat mai constant si cursiv posibil), spre o asadorita curatare interna de calamina. Mi s-a spus ca sta f. bine in compresie, filtul aer este curat, bujiile in parametri (niciodata nu a pornit greu), ambreiajul e ok, evacuarea e originala si neinfundata......cu toate acestea.....Cu nicio alta motoreta nu am patit momente din acestea de neinteles fata de consumul (considerat de mine) exagerat. Cu toate celelalte datorita stilului de mers, am reusit in general un consum mai mic decat cel mentionat in cartea tehnica cam cu 1 pana la 1,5 litri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin si afirm ca, din pacate eu (merg fara pasager in permanenta), mai mult de 220-230km (in cel mai fericit caz am ajuns la 241km) si apoi refacut plinul vreo 16-16,3litri , facand calculul prin regula de 3 simpla rezultatul e crima! Mentionez ca, deocamdata in sezonul asta incheiat pt mine nu am facut nicio iesire serioasa. Asa ca, recunosc nu stiu cat ar furaja caii mei salbatici la un drum intins. Singura asa zisa iesire am facut-o spre Pitesti si inapoi dupa ce am schimbat TPS-ul (efect 0). Tot atunci am tinut-o si in ture cat mai sus (cat mai constant si cursiv posibil), spre o asadorita curatare interna de calamina. Mi s-a spus ca sta f. bine in compresie, filtul aer este curat, bujiile in parametri (niciodata nu a pornit greu), ambreiajul e ok, evacuarea e originala si neinfundata......cu toate acestea.....Cu nicio alta motoreta nu am patit momente din acestea de neinteles fata de consumul (considerat de mine) exagerat. Cu toate celelalte datorita stilului de mers, am reusit in general un consum mai mic decat cel mentionat in cartea tehnica cam cu 1 pana la 1,5 litri.

cine ti ai schimbat TPS ul? dupa inlocuirea piesei ti a facut si reglaj sau pur si simpu te ai urcat si ai plecat cu ea?

referitor la cutia de viteze cred adica sigur nu ai mai avut Yamaha. la aceasta marca toate modelele au cutia de viteza rigida. mai poti lua din aceasta duritate folosind diferite game de uleiuri.

ce inseamna paramatrii la compresie? parametrii sunt intre 8-12. la tine daca este de 8,5 este evident ca teoretic se afla in parametrii insa practic deja este dusa compresia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,de la cine pot achzitiona un power commander pt fz6 2005?? Sau de unde? Vreau sa fie sh......si as dori daca se merita sau mai bine fac o remapare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se merita, pentru ca reflexivul nu are sens in acest context. Nu e clar ce iti doresti de la power commander, daca vrei putere mai mare ai doua variante: turatie mai mare sau cilindree mai mare. A treia, cu turatie si cilindreee mai mare nu prea exista pentru ca iti zboara pistoanele prin rezervor si iti strica freza.

 

Din cauza unor limite ale fizicii (magarul de Newton!) si chimiei nu poti obtine decat in aceste doua moduri putere mai mare dintr-un motor. Fizica spune ca pentru o anumita putere dezvoltata ai nevoie de un anumit debit de amestec ars cu un anume randament; randamentul e relativ constant, asa ca debitul il maresti ori facand mai multe arderi (turatie), ori mai puternice (cilindree), pentru ca daca incerci sa bagi mai mult amestec (turbo) in motor ai limita data de cifra octanica a benzinei (chimia) care spune ca peste ~ 12.9 atmosfere se autoaprinde amestecul si poti da motorul peste cap ... in celalalt sens, daca nu se rupe si sparge ceva in el.

 

Un power commander te ajuta sa elimini anumite restrictii incluse de fabricant in motor, dar nu sa faci minuni; pentru minuni e un meserias intr-o haina alba numit Daniel, de la trasul pe nas i se spune si "preafericitul"; pentru chestii concrete te ajuta power commanderul daca exista limite ale fabricantului in motor, de obicei pentru poluare (mai recent) sau siguranta (intotdeauna). Un motor cu mai mult amestec va polua mai mult (banuiesc ca nu iti pasa prea tare), dar se va uza si mai repede (poate de asta iti pasa). Nu exista cale de mijloc, ori mergi cu motocicleta stock ori iei ceva mai mare, pentru ca R6 are o pozitie foarte diferita si aduce ceva cai in plus la turatii foarte mari, dar la turatii mici e la fel de ragusita si cu dureri in gat.

 

In general daca poti face remaparea nu e nevoie de power commander; power commander inlocuieste complet remaparea acolo unde nu se poate face, deci recomandarea ar fi ca daca insisti sa faci ceva, sa faci remapare pentru ca e mai ieftina si mai putina bataie de cap cu cutiute montate si fire trase prin locuri intunecoase unde nu prea e spatiu (sub rezervor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sonyy

Parerea mea este ca nu se merita investitia intr-un PC

Mobra are suficienta putere. Daca as imbunatatii ceva ar fi suspensiile.

Era cineva care a pus o furca si frane de R6 nu mai stiu din ce an.

 

Daca chiar vrei ceva mai puternic, vinde-o si ia-ti ceva de 1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

nu vreau ceva mai puternic,mi-am cumparat tobe sport si vreau ca motocicleta sa mearga in parametri foarte buni,fazerul e o splendoare cu tobe sport,se aude intr-un anume fel special,zic eu :),pe remapare ma gandeam sa optez,mare putere nu iau,5-6 cai care ii simti la top speed,iar la remapare pot sa o setez sa traga mai tare dupa o anumita turatie,iar eu cum merg in regim de touring,e foarte putin probabil sa folosesc acei cai in plus,si de asemenea sa uzez motorul,o recomandare la cine pot face remaparea ? TNG ? are harti pentru fz6 2005 ?

 

Suspensiile personal nu vad motiv sa le schimb,as schimba mai degraba franele,care implica mai multe chestii si te costa 2-3 sute de epuroi.

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se simte diferenta la suspensii. iar ca sa imbunatatesti frinele ai nevoie numai de o pmpa radiala si furtune metalice + niste placute bune.

trebuie patru pistoane per etrier ce sa mai....

» Post actualizat in 02 Jan 2016 23:29

La multi ani tuturor !

 

Sonyy, cred ca ce vrei tu se numeste MT-09

nu imi place mt-09,,prefer fz1,z1000sx daca o fi sa trec la 1000 pe viitor

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...