AeonsOfStrife Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Dupa cea neagra nu cred ca se poate, in tutoriale au incercat cu cea neagra si nu au reusit, doar cu "master key-ul" adica cea rosie se poate face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Akbert Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 eu am fost cu cheia neagra, la unul in Timisoara, si dupa ce o verificat-o pe ceva aparat o zis ca se poate. cei 200 de lei pe care mi i-a cerut m-au facut sa renunt la idee, momentan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 (editat) Eu stiu ca se pot PROGRAMA chei doar cu cea rosie (master), de clonat se poate clona orice cheie cu transponder care e recunoscuta de imobilizator (care porneste agregatul). Practic imobilizatorul nu face diferenta intre clona si cea care a servit drept model pt ea. Wow, cam sus ghidonul, sunt curios cum arata mobra intreaga cu el, daca nu deranjeaza ochiul. Cablurile au ajuns toate? Becul ala cu 3 fete nu e ce trebuie, ala cu ventilator in spate si chipuri luminoase mici e pontul. Cel putin asa mi s-a spus, si e logic pt ca la asta lumina se emite dintr-o suprafata mare si nu are cum sa mai fie focalizata corect. Editat Februarie 15, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sam_UnQiuL Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Voi face o poza cu toata morocicleta. Becul e cu 2 pastile si ventilator in spate. O pastila e faza scurta una faza lunga. Iti dau dreptate cu focalizarea. In fata la 10-15 metri se vede destul de bine, lumina e puternica, insa la distanta mai mare nu prea se vede ok, chiar cu faza lunga. Cred ca e nevoie de far cu lupa pt becurile astea. Il mai tin un pic in test si daca nu sunt multumit il schimb la loc. Cablurile de ambreiaj si conducta de frana sunt la limita de intinse. Inaltatorul pus de mine e cel mai mare, de 10 cm. Cred ca ideal pt cabluri e ala de 5. Ca sa nu fortez cablurile am lasat un pic spre fata levierele de ambreiaj si frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 (editat) am facut eu la s2 dupa cheia neagra. vezi ca tot astia care se ocupa cu, chei au si cip separat. Editat Februarie 16, 2016 de Florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 (editat) Cu ocazia asta am schimbat si becul cu un led de la chinezi: image.jpeg Am mers un pic pe noapte cu el. Este fain ca faza lunga nu inchide faza scurta cum era la becul stoc, insa ca si luminozitate nu stiu ce sa zic. Cred ca ma asteptam la mai mult. Mie din poza mi s-a parut ca e modelul din prima imagine, cel din a 2-a (ma rog, genul asta ca nu e fix acelasi produs cu ce montase colegul pe F650GS) mi-a fost recomandat ca ff bun. Daca al tau e ca nr. 2 inseamna ca ori raman la halogen ori risc si imi pun xenon (mergand f putin noaptea nu o sa mi se umple frigiderul de la colegii de trafic din sens opus, cel putin nu cat sa dea pe afara). Editat Februarie 16, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sam_UnQiuL Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 Uite ce bec am pus: Il gasesti la chinezi. » Post actualizat in 17 Feb 2016 18:34Eu mai am unul, pt ca vin la set de 2. Daca vrei ti-l dau tie. Vin Duminica in Bucuresti daca vrei. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 17, 2016 Share Postat Februarie 17, 2016 (editat) Merci frumos, atat pt raspuns cat si pt intentie. Pare o varianta oarecum intre cele 2 postate de mine. Raman la H7 + H4 clasice, cel putin pana identific o solutie eficienta. La prima iesire cu noua mea mobra (prin oras) m-am confruntat la un mmoment dat cu oprirea motorului la ralanti, eram chiar aproape de a parca la destinatie si nu mai voia neam sa stea, s-a oprit de vreo 3 ori. Cand am plecat de acolo spre casa a fost ok. Ieri am curatat clapetele cu un somoiog de carpa pe bat + spray de carburatoare (gum cutter) si am dat si in regulatorul de aer (cele 2 furtune care vin in airbox, langa cel de gaze de carter, cu motorul pornit si tinut usor din acceleratie). Airboxul l-am demontat pt a avea acces la clapete. Dupa operatiune ralantiul e mult mai rotund si stabil, parca si reprizele de la turatii mici sunt mai prompte si mai cursive. Editat Februarie 17, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Salutare fzr-isti. O intrebare la voi, cat e impozitul la mobra? Nu e pe numele meu si sa stiu cat am de plata. Mc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 undeva in jur de 50-60 ron pe an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 am platit 25 lei pe tot anul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 am platit 25 lei pe tot anul Asa e . Ai dreptate. Am verificat acum impozitul platit anul trecut. Suma platita a fost 24 ron. Am facut confuzie cu taxa parcarii de resedinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Vinde cineva Fazer 600 05-07? Sau chiar si S2.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 un amic vinde unul dar e 2004 motoreta in mintile ei /index.php?/topic/734157-yamaha-fz6-fazer-2004-600-cmc-2600-euro/ da-i un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 Parca nu as vrea sub 05. Ideal ar fi un S2.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Exista diferente intre Fazer 2004 si 2005 ? Intreb, pentru ca din cate stiu eu, sunt identice, si din moment ce esti dispus sa iei un 2005, nu vad de ce ai refuza un 2004. S2 stiu ca este diferit din mai multe puncte de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 2005 are jantele negre Tehnic nu stiu sa fie vreo diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Cat de des va faceti sincronizarea injectiei la motociclete? Eu am ajuns la 21.000 km facuti cu ea si merge relativ rotund, dar nu ca in prima zi si ma bate gandul ca o data cu schimbul de ulei sa fac si sincronizarea. Comentarii, pareri, opinii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 (editat) N-am facut niciodata sincronizare. Nici la actuala , nici la S2. Ambele sunt sub 30k km. Dar nici nu am simtit vreo diferenta de cand le conduc. La ce te referi cand spui ca nu mai merge ca-n prima zi? @razvan si john - diferente intre s1 si s2 ar fi cam astea. alte frane pe fata, alta harta de injectie, alt bord, alt cadru spate cu scarite prinse in suruburi , alta sa, alta bascula, cam astea imi vin in minte acum. cadrul si motorul sunt la fel. Editat Februarie 29, 2016 de finu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Eu m-am referit fix la diferente intre modelele '04 si '05. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 mda, am citit printre randuri din ce stiu nu e nici o diferenta intre '04 si '05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 N-am facut niciodata sincronizare. Nici la actuala , nici la S2. Ambele sunt sub 30k km. Dar nici nu am simtit vreo diferenta de cand le conduc. La ce te referi cand spui ca nu mai merge ca-n prima zi? Se simte la cat de rotund merge motorul, fara nici un fel de vibratii. La carburatie faceam sincronizare anual sau mai des la 2 cilindri (vibreaza foarte tare si la diferente mici) si cam la 2 ani la 4 cilindri. La asta in 4 ani nu am facut nimic pana acum si are o usoara vibratie la 3500 rpm pe care nu o avea cand era noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 (editat) o sa urmaresc anul asta ce se intampla la turatia asta si revin cu feedback . sper eu sa plimb ambele modele si sa-mi formez o parere. n-am sesizat nimic deosebit pana acum eu cred totusi ca iti faci prea multe griji la 20k mobra e ca noua. vechiul FZR in 5 ani nu i-am sincronizat niciodata carburatoarele si mergea in draci. Editat Februarie 29, 2016 de finu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Am facut eu sincronizare la injectie la 7mii de km (stata mult in garaj). Asadar, se face cand e nevoie. Ca si simptome, vezi la relanti cel mai simplu. Consum mai mare sau fum dubios pot fi situatii mai serioase, Mesterul TNG s-a ocupat, mi-a spus ca pot sa o las asa sau sa fiu eu 100% multumit ca se comporta ca o mobra noua. Nici bujiile nu trebuie uitate pt treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.