Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Motoreta avea pe atunci in jur de 15-16k km. Tot pe coborare se manifesta. Se oprea motorul cand retrogradam treptele de viteza si trebuia multa atentie cu blocatul rotii spate.

Poate si altitudinea era de vina , habar n-am. Initial credeam ca e o problema de TPS dar modelul era S2 si stiam ca astea nu au problema. La ralanti statea bine.

Cert este ca dupa schimbatul bujiilor facand inca o data Transalpina nu au mai fost probleme.

Eu zic sa verifici prima oara bujiile. Baga un ochi si la filtrul de aer, vezi cum se prezinta.

 

 

Aplicati "throttle blip" ?
Stiu ca se foloseste la 2 pistoane, in general, fz6-le avand 4. Dar, totusi... hmm?

 

S1 are 2 pistonase

S2 are 4

 

Throttle bliping nu cred sa aiba vreo legatura cu nr de pistonase.

Cred ca se aplica mai mult la mersul sportiv., circuit... Pt cum merg eu n-am nevoie de asa ceva. Iti trebuie ceva practica .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

O sa verific si filtrul de aer si bujiile. In 2000 de km, la revizie urmeaza oricum sa schimb si filtru de aer ca e vremea. Am observat ca din cand in cand, oscileaza si relantiul putin, ce-i drept ff putin, dar cateodata oscileaza. Fac mentiunea ca il am reglat la 1000 rpm.

 

Bujiile au fost schimbate in Aprilie 2014, am gasit notat prin laptop pe undeva, dar nu am notat si km, care-s trecuti in cartea service. Oricum, am un sentiment ca au 15 000+ km.

 

@finu Ai patit des treaba asta atunci pe Transalpina ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ralantiul e prea jos la 1000 rpm. Trebuie reglat intre 1250-1350 rpm . Oscileaza intre aceste valori.

 

La mine s-a intamplat la un singur drum. Dupa nu am mai avut necazuri de genul asta.

post-38187-0-04991200-1467875167_thumb.jpg

Editat de finu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit sa-mi taie motorul in mers din cauza unui contact imperfect la kill switch (butonul rosu de pe ghidon dreapta). La vibratii, contactul era imperfect si se oprea motorul in mers. Se poate diagnostica cu motorul pornit la relanti, atingand usor carcasa sau butonul. Loveste-l usor cu doua degete, nu suficient cat sa-i schimbi pozitia. Daca e defect, iti va opri motorul doar la cateva lovituri usoare.

 

Dar da, daca relantiul e prea jos, la revenirea de la turatii mari (5-6000 sau mai sus), cand iei mana din gaz motorul se opreste. Asta se intampla daca relatiul e reglat foarte prost sau cineva a uitat sa-l regleze dupa ce a fost demontat pentru schimbat de bujii de exemplu.

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa a fost reglat de cand am luat-o, in Martie. Nu mi s-a parut ca functiona anormal, asa ca nu am verificat daca avea valoarea corecta, dar in mod clar este semnificativ mai mic decat ar trebui, ca atare o sa remediez acel aspect. Dupa ce ii corectez relantiul, verific si treaba cu butonu.

 

Multumesc pentru sugestii si lamuriri. Revin cu update in urmatoarele ore.

Editat de razvan.dumitrescu10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit cu filmarile relatiului, am atasat 2 filmari inainte de reglaj si una dupa. Legat de filmarea de dupa reglaj, as dori sa va intreb daca in opinia voastra 1250 - 1350 e pe acolo? Inainte de reglaj oscila mai tare, dupa, vad ca s-a mai domolit.

 

Ceva pareri ?

 

1 Inainte de reglaj

2 Inainte de reglaj

3 Dupa reglaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum se vad.

Daca apesi butonul SELECT nu-ti afiseaza la un moment dat si turatia in cifre?

Nu mai tin minte daca este posibil la S2.

La S1 eu am afisat tot timpul turatia motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când am apăsat doar select nu îmi apărea. Uitasem ca se poate face si asa, dar acum ca mi-ai adus aminte acest aspect parcă am citit acu ceva vreme ca se putea face și la s2.

 

Intre timp am fost o fuga și pe la Yamaha la mecanic ca sa îi întind lanțul și sa vorbesc cu el despre relanti. A zis ca cel mai probabil îi tăia motorul de la faptul ca era relantiul jos. Coduri de eroare nu avea ca ne-am uitat, valorile erau țipla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cate turatii iti statea relantiul?

900 950. Foarte puțin sub linia de 1000.

» Post actualizat in 08 Jul 2016 05:04

Incearca sa o accelerezi la neutru la 5-6000 de ture si pe urma sa iei mana din gaz brusc (faci asta cu motorul cald te rog). Vezi daca se mai opreste.

 

O sa fac asta si stand pe loc desi nu cred ca se va mai opri. Am fost nevoit sa fac galagie prin trafic de vreo 2x ieri si am turat-o un pic, toate bune cand a coborat din ture.

» Post actualizat in 08 Jul 2016 06:34

La o cautare rapida, n-am gasit in carte combinatia de butoare ca sa fac sa imi arate turatia in loc de viteza (vreau sa fac asta ca sa verific daca am reglat corect relatiul, desi vizual pare ok). Ma poate ajuta careva dintre voi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la modelul s2, avand in vedere ca ai turometru analogic am senzatia ca nu poti afisa digital turatia (dar e posibil sa ma insel). cat despre scoaterea afisajului vitezei si afisarea turatiei in locul vitezei (adica o rocada intre cele doua), NU SE POATE. indiferent ce alti parametri vei avea afisati apasand secvential butonul de pe ceasul digital, viteza motoretei va fi afisata mare pe acesta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@YamaIGI Daca nu se poate atunci inseamana ca am rezolvat problema. Oricum, mie imi pare ca e bine asa.

 

Vis a vis de taiatul motorului in frana de motor, as dori sa va spun ca dupa un drum Ploiesti Brasov Ploiesti Bucuresti, frane de motor din belsug pe zona de munte, motocicleta s-a comportat exemplar, fara surprize neplacute. Pot spune ca problema este remediata si ca de vina era relantiul mic.


» Post actualizat in 11 Jul 2016 12:46

Revin cu un update vis a vis de indoitura pe care o gasisem pe rezervor. S-a remediat complet cu ventuze, fara parghii din interior, fara sa afectez vopseaua in vreun fel, fara nimic de genul asta, doar prin tragere.

 

13616378_1084531581618760_261554729_o.jp
13639761_1084531551618763_1588678512_o.j
13647128_1084531574952094_989422771_o.jp
13663502_1084531561618762_932037842_o.jp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari. M-am apucat sa schimb lantul de distributie si intinzatorul, si am o nedumerire in legatura cu patina de la intinzator, a cam sapat lantul trebuie schimbata? Multumesc.

» Post actualizat in 18 Jul 2016 15:55

Si asta este cealalta patina.

post-69298-0-96094100-1468856413_thumb.jpeg

post-69298-0-16735900-1468857276_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci trebuie sa le comand si pe astea. Mama ce de bani inghit mobrele astea :(, furca, gume, distributie.... dupa revizia asta sper sa nu mai am treaba cativa ani. Bine ca jocul supapelor este in parametrii din manual sa nu mai fac vizite la "service-urile" noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cunosc pe cineva care a schimbat patine,lant,intinzator etc si l-a dus vro 2200-2500 lei cu totul.....deci aveti grija cum mergeti ca distributia costa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furca sevisata, gume noi, lant distributie+intinzator OEM =2100 de lei si acum urmeaza patinele( la distributie mai era si manopera vreo 600 de lei dar scap ca o fac eu acasa), deci in total peste 3000 de lei !

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratzioare, astea-s consumabile... Stai sa vezi cand oi avea de inlocuit discurile de frana, unu e 800 de RON. Dupa reduceri si fara transport. Un capac original de radiator e 60 de EUR fara transport si dupa reduceri. Sa te rogi sa nu ti se duca pompa de apa sau rampa de injectie :D

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, dai 2300€ pe motocicleta si dupa aproape 1 an mai bagi 1000€ :)) , din prima saptamana am schimbat Tps-ul, 100 si ceva de € Oem. Sunt foarte greu de intretinut corect si mai ales foarte scump, din cauza asta este netul plin de cazane. Cred ca urmeaza si un kit de lant :))

» Post actualizat in 18 Jul 2016 20:05

si mai am o problema aparuta dupa ce a fost in service pentru servisare furca si schimb anvelope, un disc de frana a frecat de suportul etrier pe partea exterioara iar daca iau mainile dupa ghidin trage stanga, motocicleta a mers absolut perfect pana sa o duc la service, janbele sunt la acelasi nivel, care poate sa fie problema?

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...