Pop Raul Adrian Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Tocmai strada nu e circuit si guma de circuit se incalzeste mai greu ca aia de strada si functioneaza la temperatura mai mare . De ce crezi ca inainte sa intru pe pista stau cu incalzitoare pe roti peste 20 de min ? Chia si vara si cu gume super soft? Crezi ca pt spectacol? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Hai sa-i creasca mare sa-l lase mostenire la nepoti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Pe ce motoare am avut pe toate am pus pirelli diablo corsa rosso si m-am gasit foarte bine cu ele chiar all season, le am chiar si pe un ktm lc4 motard si is super . Si pe fazer tot asta il am pe spate dar trebuie sa il schimb desi e ca si nou uzura 85 % doar ca e din 2009 si a stat in garaj pana s-au facut modificarile la motor si il vad putin crapat. Sfatul meu e sa tineti o guma mai mult de 3-4 ani pe motor ca isi pierde proprietatile si devine tare ca si plasticul mai ales daca prine mult soare. Sry vroiam sa zic sa nu tineti ... Sry. si simti vro diferenta cu cauciucul spate all season? nu am mers niciodata cu asa ceva,dar presupun ca ajuta mai mult pe ploaie si la temperaturi reci decat unul normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Tocmai strada nu e circuit si guma de circuit se incalzeste mai greu ca aia de strada si functioneaza la temperatura mai mare . De ce crezi ca inainte sa intru pe pista stau cu incalzitoare pe roti peste 20 de min ? Chia si vara si cu gume super soft? Crezi ca pt spectacol? esti simpatic, dar cam pe langa....e fix invers incalzitoarele stau pe gume pentru a nu fi nevoie de un timp x necesar incalzirii, amvelopele trebuie sa fie la temperatura optima inca din primul viraj, altfel.... te duci la pascut... asta ca sa nu mai vorbim de aderenta la start ai folosit vreodata incalzitoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Da, si-a cumparat la scuter pentru maini ca acuma ii ingheata usor si i se usuca repede. Si pe urma trebuie sa dea cu alifie ca se crapa. Ca daca-l vede maica-sa cu degetele crapate iar il bate ca si-a luat-o la laba prea des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 (editat) apropos de sezonul rece, am sa adaptez niste handguarduri deschise de pe modelele noi de ktm, am facut proba cu unele albe si imi place tare cum vin cu linia motoretei. pun poze cand le montez astea sunt dar pe negru Editat Noiembrie 7, 2012 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 7, 2012 Share Postat Noiembrie 7, 2012 interesant ce vrei sa faci,si eu ma gandeam la niste handguarduri dar mi s-a zis ca nu merge sa pui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 pai nu prea ai ce sa reconditionezi la scaritele mx,poate doar sa le ascuti... plus ca nu vad la ce te-ar ajuta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihail.dobrescu Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Salut, Am si eu o intrebare. Vreau sa mi iau un fz 6 si m am documentat mult pe net cu versiunile. Am gasit ca pana in 2005 motorul si bascula sunt d culoare argintie. Incepand cu 2006 motorul si bascula sunt negre. Cautand motociclete de vanzare am gasit una argintie care este din 2006 dar ai si motorul tot argintiu, trebuia sa fie negru. La fel am gasit na neagra din 2005 cu motorul negru, trebuia sa fie argintiu. Aveti vreo idee in acest sens? Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Primul FZ6S cu Tizen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Salut. Va rog o informatie: incepand cu ce an s-a pus ABS pe FZ6 S (sau fazer, ma rog, aia semicarenata ma intereseaza). Deasemeni, modelele 2004+ sunt pe injectie, nu? A, si sa nu uit, cam cat consuma bijuteria? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 (editat) 2006 si e optional. Da. 6-7 in oras. Depinde cum te dai la ea. Poa sa consume si 5 daca mergi in regim de masina cu ea. Afara consuma 5-5.5%. Iarasi, depinde de cum te dai la ea. Editat Noiembrie 15, 2012 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Mersi Bogdane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 Salut. Va rog o informatie: incepand cu ce an s-a pus ABS pe FZ6 S (sau fazer, ma rog, aia semicarenata ma intereseaza). Deasemeni, modelele 2004+ sunt pe injectie, nu? A, si sa nu uit, cam cat consuma bijuteria? Multumesc. -Modelele 2004+ sunt pe injectie..cat despre consum, eu am scos 4% la drum intins.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 confirm si eu consumul lui bandit,app baieti,fazerul are bateria sub rezervor corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 confirm si eu consumul lui bandit,app baieti,fazerul are bateria sub rezervor corect? corect! desfaci doua surubele care prinde rezervorul in fata si-l slabesti pe cel care il prinde in spate langa sa. Apoi il rabatezi spre inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 nu trebuie sa ii dau carenele laterale din fata jos ca sa ridic rezervorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lorentziu Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 corect! desfaci doua surubele care prinde rezervorul in fata si-l slabesti pe cel care il prinde in spate langa sa. Apoi il rabatezi spre inapoi. asta merge la naked..la semicarenata(s) trebuie date si plasticurile alea doua jos..operatiune f usoara cu un imbus..restul e can can! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 nu e chiar asa,e modelul 2005,nu s2u!!,trebuie dat ditamai plasticele jos,nu e ca la s2 in care desfaci doar doua plastice mici si dupa la rezervor si voila!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lorentziu Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 dc te contrazici aiurea..??? ai vazut ca sa vb??..cred ca nu din moment ce intrebi!! taci din gura aia..am pus alarma de curand si am vazut ce si cum..2 min nureaza sa dai rezervorul peste cap..sa ai o sfoara ceva sa al legi de sus sa lucrezi usor sau un prost sa ti-l tina..bafta 'cunoscatorule' nu e chiar asa,e modelul 2005,nu s2u!!,trebuie dat ditamai plasticele jos,nu e ca la s2 in care desfaci doar doua plastice mici si dupa la rezervor si voila!! ditamai plastice sunt de fapt ochelarii la faruri si tot odata semicarene..se dau jos ff usor..nu trebuie sa dai toata masca naibii si tu acum.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 dc te contrazici aiurea..??? ai vazut ca sa vb??..cred ca nu din moment ce intrebi!! taci din gura aia.. Si tu ce esti asa nervos si badaran, ai vreo problema? Dupa ce ca abia esti in stare sa legi 3 cuvinte din care sa se inteleaga ceva mai esti si cu coada pe sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 dc te contrazici aiurea..??? ai vazut ca sa vb??..cred ca nu din moment ce intrebi!! taci din gura aia....bafta 'cunoscatorule' Prietene, pana sa apari tu pe aici, ne cam respectam, ne vorbeam cat de cat frumos, combateam idei, nu oameni. Tu imi aduci aminte de Tugurlan in Poiana lui Iocan (daca ai luat cumva bacul, sigur stii despre ce e vorba). Daca nu stii, hai ca-ti spun eu: Tugurlan, un taran teleormanean care a trait cam in perioada interbelica, a inceput sa-si injure colegii de discutii pe un "forum" destul de primitiv, adica o adunare de prieteni in fata unei fierarii al unui anume Iocan. Atunci a intervenit Cocosila zicandu-i cam asa: "Tugurlane, daca-ti dau una, faci: ah! Du-te si injura si te bate la carciuma, nu aici!" Asa ca, frate, mai lasa-ne! Te urmaresc de cand ai inceput sa activezi pe forumul asta si arunci cu mizerie in oricine, fara discernamant. Te rugam sa-ti schimbi atitudinea daca mai vrei sa fii bagat in seama. App: vezi ca "tot odata" se scrie legat, adica: totodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 dc te contrazici aiurea..??? ai vazut ca sa vb??..cred ca nu din moment ce intrebi!! taci din gura aia..am pus alarma de curand si am vazut ce si cum..2 min nureaza sa dai rezervorul peste cap..sa ai o sfoara ceva sa al legi de sus sa lucrezi usor sau un prost sa ti-l tina..bafta 'cunoscatorule' ditamai plastice sunt de fapt ochelarii la faruri si tot odata semicarene..se dau jos ff usor..nu trebuie sa dai toata masca naibii si tu acum.. ma rog la alea ma refeream,dar nu am gasit cuvant corect sa ma exprim ma rog la alea ma refeream,dar nu am gasit cuvant corect sa ma exprim app surubelele alea(nu stiu daca se numesc asa) de le impingi si dupa ii mai bagi alt fel de surub in interior de se umfla,il pui acolo langa oglinzi la baza unde acopera membrana aia la baza oglinzii,cum se scot mai usor? intreb pentru ca nu stiu,le-am scos pana la urma dar mai greu... pun si o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Man, cel mai simplu iti iei manualul de pe net si te uiti exact unde si cum se desface si care-i ordindea . Cu o trusa baala de scule, in 10 min cred ca n-ai ce face, si nu e o operatiune asa de dificila. Problemele or sa intervina daca motocicleta a fost trosnita si nu se mai alineaza alea pe acolo - te vei chinui un pic sa le pui la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 s-a rezolvat pana la urma,azi am bagat si eu blonda la iernat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.