Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si mobra mea e aceasi culoare :D

si a mea are fix aceeasi culoare. mascata ce-i drept de husa de rezervor.

 

mie imi lipseste trusa de scule + curelusa de prindere.

am intrebat in stanga si dreapta, dar n-are nimeni.

nu ca m-ar deranja, dar vreau sa fie cat mai completa.

daca cineva are rog sa-mi dea de veste.

 

10x!

Editat de finu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Kriminal, vad ca este acelasi model :) super. Cat zici ca a fost? Poate au si magazin online cei de unde ai cumparat tu

 

Si mobra mea e aceasi culoare

No problemo. A fost in jur de 500 de lei, poate 450, sunt vreo 2 ani de cand l-am luat.

Ia uite ce-am gasit:

http://www.motorteam.ro/motociclete-suzuki-piese-accesorii-echipamente-moto-service-bucucresti/magazin-piese-accesorii-motociclete/parbriz-moto-puig-yamaha-fz6-new-generation?filter=249,246,252,251&limit=100

 

Daca vrei, iti dau parbrizul la schimb pe tobe, hihihihi :P .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Am facut in ultimele zile vreo 2000 de kilometri si vreo 5-6 plinuri, asa ca am date precise de consum: intre 4.5 litri la 100 km in Romania la 5 litri la 100 km cu vreo 70km facuti in Budapesta si 4.7 cu autostrada si o plimbare prin Viena.

 

Aseara, de pilda, am scos cam 4.7 cu alimentare la granita Ungaria-Austria, mers pe autostrazi cu 120-130 trei sferturi din drum, restul prin Viena sau pe sosele prin Cehia cu 100-120 km/h. Cu un plin am mers din Ungaria pana la Praga.

Comparat cu cei cu care merg, BMW GS 1200 si Transalp, BWM-ul consuma cu minim 0.5 litri mai mult, Transalp-ul chiar mai mult de atat (cam 5.5); ei merg cam 250 km pana intra pe rezerva, eu peste 300 (ieri am mers 360 pana am alimentat si au intrat doar 16 litri, deci mai aveam cel putin 2 litri; cel mai mult am alimentat 18.5 litri anul trecut).

 

In schimb la adunat muste pe viziera eu stau cel mai prost: adun cam cat ceilalti doi la un loc. Parbrizele tuturor sunt cele standard de fabrica.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca difera consumul si in functie de carburantul care il bagi. De exemplu cu Alto 101 de la Rompetrol mi-a facut un consum monstru de 7.5 iar cu benzina 95 de la Omv am facut si 4.5, in ambele cazuri mers decent 90-110

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In carte scrie benzina fara plumb regular sau premium. Regular este cu cifra octanica de 87, premium este de fapt 91 (87 si 92 cu plumb se gaseau si la noi inainte).

Motoreta nu stie ce sa faca cu benzina de 101. Puteti sa bagati si benzina de 10 lei litrul, singura diferenta e la pretul unui plin. Nu va merge mai mult si nu va avea forta mai mare. Au aproape aceeasi putere calorica.

Mai sunt ceva diferente la noxe, dar daca agregatele sunt facute pt asa ceva. Euro3 la motor e in urma la euro3 auto. Deci iar nu e cazul. Nu infunzi nimic daca pui regular.

Cum la noi in tara avem doar de 95, asta punem.
Evident, cine se simte "cu buget" il rog sa puna de 150 daca gaseste, doar e pe banii lui.

Daca vorbeam de un porsche 911 turbo sau masini supersport care merg uzual cu benzina de 100 (performance mode) atunci da. Se justifica. Cand le pui benzina mai slaba isi reduc performanta pe baza senzorilor motorului. La fz6 nu e cazul.


Eu zic ca ajunge pentru un fz6 un sprint de 0-200km/h in cca 12,5secunde. Pana la urma e doar cu o secunda in urma unui audi R8 V10 sau putin mai bine decat un BMW M5 (E60). Ce sa scoti mai mult cu benzina mai buna? E doar un motor de 600cc, mai mult pentru touring.


Spor la motociclit!

 

Si ceva de citit:

ttp://www.600riders.com/forum/fz6-general-discussion/4781-fuel-type.html

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat ca la 101 sau ce au aia de pe autostrada pare sa tina un pic mai mult un plin. Plinul facut cu 95 la iesirea pe autostrada a tinut mai putin ca plinul facut la vreo 10 kilometri de intrat pe autostrada. Sau poate mi s-a parut mie, ca am mers mai relache la venire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu povestea de marketing rompetrol. Dar daca te face sa scoti bani mai multi din buzunar inseamna ca si-a atins singurul scop.

 

In afara de desfundat injectoarele ce inseamna "aia si aia"? Eu nu inteleg. Sunt curios cine a avut pana acum injectoare infundate la mobra. Eu nu merg batraneste ci doar pe desfundat (in ture!).

 

Daca nu bagi benzina de la pompe "no name" nu se infunda nimic. Doar acolo mizeriile si apa sunt aproape garantate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, vin si eu cu o problema la voi. Duminca am iesit la un traseu, toate bune si frumoase. La intoarcere, la aproape 30km de casa a inceput ploaia, super abundenta. Am mers vreo10km pana am prin un loc unde sa pot sa ma adapostesc, dar mobra nu a avut noroc si a ramas in ploaie. S-a domolit ploaia , am plecat inapoi spre casa, am ajuns cu bine, nici o problema. Astazi am scos mobra si am observat ca mi-a scazut intensitatea luminii la bord. Ce e interesant ,este ca daca te uiti din fata e sters daca te uiti din lateral se vede foarte bine. atasez niste poze sa vedeti fenomenul mai bine.

post-73449-0-36609400-1401133819_thumb.jpg

post-73449-0-42906000-1401133874_thumb.jpg

Editat de SniperElitte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cu benzina 99-100 am mers undeva la vro 40 km mai mult decat mergeam cu benzina de 95....,si am observat si o diferenta mica la puterea motocicletei,merge mai bine cu 99-100...iar fazerul este o motocicleta sport-touring cu inclinatie mai mult street si touring

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 250 km am bagat 8l benzen la mers ok fara haladeli.

Asta nu e mers. E o visare placuta in timp ce mobra merge agale. Sunt necesare si de-astea. :))) Sau un mers de navetist.

 

 

eu cu benzina 99-100 am mers undeva la vro 40 km mai mult decat mergeam cu benzina de 95....,si am observat si o diferenta mica la puterea motocicletei,merge mai bine cu 99-100...iar fazerul este o motocicleta sport-touring cu inclinatie mai mult street si touring

Eu am bagat doar benzina de 95 si am avut dati in care am mers 250km cu un plin si dati cand am facut 330km, tot cu cea de 95. Depinde ce faci cu ea, ce drumuri bati, sate, DN-uri, etc. Deja daca prinzi o zi cu vant iti schimbi stilul.

 

Stiu ca e incadrata la sport-touring, dar eu o vad mai mult in felul urmator: motorul e sport si suspensiile sunt touring. Am zis si eu mai sus, mai mult touring. :)

 

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, vin si eu cu o problema la voi. Duminca am iesit la un traseu, toate bune si frumoase. La intoarcere, la aproape 30km de casa a inceput ploaia, super abundenta. Am mers vreo10km pana am prin un loc unde sa pot sa ma adapostesc, dar mobra nu a avut noroc si a ramas in ploaie. S-a domolit ploaia , am plecat inapoi spre casa, am ajuns cu bine, nici o problema. Astazi am scos mobra si am observat ca mi-a scazut intensitatea luminii la bord. Ce e interesant ,este ca daca te uiti din fata e sters daca te uiti din lateral se vede foarte bine. atasez niste poze sa vedeti fenomenul mai bine.

vreo idee?

 

pozele sunt pe pagina 187

Editat de SniperElitte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@snipper: am vazut de cand ai postat prima data, am cotrobait pe net dar nu am gasit nimic similar. Poate s-au udat ceva mufe si nu e bine sau a intrat apa in cadran. (stiu ca vin lipite tocmai ca sa fie waterproof). Poate a avut o mica fisura si a intrat apa la el.

 

In alta ordine de idei, eu am spalat-o acu cateva saptamani in spalatorie la jet (mersesem pe ploaie si era oribila) si nu a patit nimic. A avut o mica problema la senzorul de neutru dar s-a uscat si i-a trecut. (cu ambreiajul tras si in viteza el statea tot aprins, doar cand mergeam se stingea).

 

Asteptam poate altii cu solutii pt tine. Imi pare rau pt tine.

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sniper... am 2 prieteni care au patit la fel .. verifica de crepaturi carcasa... si cablurile de ambreiaj si acceleratie trec prin fata lui... alea fac o gaura in partea de jos a ceasului ... verifica acolo .. cu timpu il gaureste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

430 km cu un plin,desigur intrat pe rezerva déjà vro 30 km si nu m-am riscat mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nu mi-am imaginat ca motocicletele voastre nu doar ca nu consuma benzina, dar seara le mai si mulgeti si scoateti cate o sticla sau doua de benzina din rezervor. Inteleg ca pot exista consumuri mici, dar sub 4 litri la 100 km e deja prea trasa de par, aveti pe cineva care le impinge cu motorul oprit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sonyy: 430km cu cati litri? Mai avea ceva in rezervor sau mergea deja pe vapori?

 

Oricum, mi se pare o mare performanta. Sunt oleaca invidios. :D Eu am reusit maxim 330km, dar lucrez cu ea aproape exclusiv intre 8000-13000rpm. De regula pun 14litri pentru 250-270km (cu oras). Iese undeva pe la 5.2 +/-.

 

@adrianB1: Sunt de acord. Imi pare chiar putin. Ar trebui introdusa pipeta ca unitate de masura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bleah. dupa 6 ani de la ultimul set de probleme (senzorul TPS), astazi s-a gasit sa crape ceva. intrebarea e ce ...

 

simptome: plecat de pe loc, mers 100m, harait RAU de tot cu bataie in (aparent) partea dreapta a motocicletei. prezent la relanti si la turatii sub 6500. peste incepe sa se stabilizeze si dispare. cu cat e turatia mai joasa, cu atat e mai rau. la fiecare semafor am oprit motorul, numai sa nu aud cum se chinuie. dupa 5-6 d-astea, s-a dus si bateria si a trebuti sa o imping 2km pana acasa.

 

variante:

1. ceva pe la alternator/volanta. posibil deoarece are parti mecanice si am ramas fara baterie. contra: e pe stanga, vibratiile par sa fie pe dreapta si bateria se putea duce de la x reporniri. de asemenea, nu explica disparitia zgomotului peste 7000 rpm.

2. intinzator de lant distributie. e pe dreapta, ar explica si prezenta zgomotului/vibratiilor. probabil ca peste 7000 se intinde lantul si nu mai atinge nimic. contra: nu vad

3. un rulment prin motor... pe undeva. contra: nu cred ca ar dispare zgomotul peste 7000

4. rulment ambreiaj. contra: haraitul se aude indiferent daca este sau nu tras ambreiajul. vibratia/bataia pare sa nu din ambreiaj, care e dreapta dar mai in spate. de asemenea, zgomotul nu ar dispare peste 7000

 

din nefericire, am ajuns acasa tarziu, rupt de atata impins si pe vreme "frumoasa". probabil pot elimina varianta 1 incarcand bateria si verificand daca voltajul e corect cu motorul mergand. nu am apucat sa ma uit dupa coduri de eroare in ECU. pe de alta parte, daca e intinzatorul, pornind-o din nou exista o sansa sa sara lantul si sa se buleasca supape ...

 

daca are cineva idee ce altceva ar mai putea sa fie, plz shoot :D

thx

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Sugestie: desfacut motorul si vazut ce se intampla sau mers la un mecanic cu foarte multa experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...