Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Uite, astia mai au tobe relativ ieftine.

 

https://www.dan-moto.com/DM_INT/index.php?main_page=index&cPath=18_22_223&zenid=qdr0j56l7eo9kgkcnid4bdjlh0

 

Nu stiu transportul cat ar mai fi, dar nu cred ca o sa coste o avere.

 

Si un link cu sunetul tobelor Danmoto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sunt proaspat impatimit de fz6 si nu pot sa ma decid intre S sau N. Nici macar incepator nu sunt inca, mai am o saptamana pana pot sa dau de A. As vrea un fz6n ca sa nu imi plang singur in pumni cand o sa cad si o sa zgarii/sparg frumusete de semicarene. Intrebarea mea este urmatoarea. Pe fz6n se poate monta semicarena de pe S? Si daca da cam ce costuri ar implica?

Editat de AherMarius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diametrul la evacuarile alea arata ca porcu'

Strica tot farmecul motocicletei..

Corect. Mie imi place look-ul tobelor stock. E cel mai gandit si cel mai potrivit din tot ce am vazut.

 

 

Sunt proaspat impatimit de fz6 si nu pot sa ma decid intre S sau N. Nici macar incepator nu sunt inca, mai am o saptamana pana pot sa dau de A. As vrea un fz6n ca sa nu imi plang singur in pumni cand o sa cad si o sa zgarii/sparg frumusete de semicarene. Intrebarea mea este urmatoarea. Pe fz6n se poate monta semicarena de pe S? Si daca da cam ce costuri ar implica?

In principiu iti trebuie semicarena+suport si sa renunti la farul central. In plus, ar mai trebui adaugat cricul mare. Costul e prea mare ca sa iei naked intai. Mai bine iei carenat si o pereche de ochelari (sau casti bine ochii si nu-i dai blana din prima zi). Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Proaspat detinator de FZ6, am atasat si 3 poze, 2 iesiri cu el, se comporta minunat, se incalzeste prin oras si simt asta :), iar saua aia a fost facuta in dusmanie, se pare ca la modelu asta curu are cel mai mult de suferit.

Inca nu am apucat sa citesc toate cele 193 de pag, am citit doar cateva, sunt si multe balarii ( parerea mea ), asa ca vroiam sa va intreb:

 

1. Ati spalat vreodata motorul ca pe masina? gen la spalatorie? sau doar curatat frumos cu carpa? ( si ceva produse de curatat m-ar interesa )

2. Unde si cum schimbati vitezele? m-ar interesa plaja de rpm si daca inchideti de tot gazul cand schimbati sau mentineti la un 3-4k rpm motoru. Eu am obs ca daca inchid de tot gazu ma cam infig in furca si apoi il bruschez cu acceleratia, iar daca il tin turat merge foarte lin si nu mai am parte de smucituri.

3. Daca a schimbat careva saua la si cu ce model

4. Se merita un windshield?

5. M-ar interesa un pinten si niste crash pads. Am vazut unele la Louis cand mi-am luat echipamentul dar nu aveau suruburile in Viena ( What ?!? ), ci pe undeva prin Hamburg :)) si am renuntat sa le iau atunci, erau unele de la SLS sau ceva asa, pe rosu. Ideea este ca pe site, la modelul RJ071 nu apar alea si vroiam sa stiu daca le-a luat careva si se potrivesc.

 

 

Plimbari placute si asfalt uscat, curat si bine turnat !!!

post-85071-0-52308600-1405454595_thumb.jpg

post-85071-0-42005300-1405454607_thumb.jpg

post-85071-0-67227800-1405454619_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sa il stapanesti sanatos si fara incidente. Arata foarte bine :). Eu il spal cu vap-ul si nu am nici o problema, atat doar sa fie motoru rece. Crash-padurile le am de la LSL (isi fac treaba f bine) iar dupa 5000km nu am mai rezistat si am cumparat parbriz, parerea mea ca e umpic mai uratel dar isi merita toti banii un parbriZ

» Post actualizat in 15 Jul 2014 21:54

:)

post-73449-0-66815200-1405461266_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Proaspat detinator de FZ6, am atasat si 3 poze, 2 iesiri cu el, se comporta minunat, se incalzeste prin oras si simt asta :), iar saua aia a fost facuta in dusmanie, se pare ca la modelu asta curu are cel mai mult de suferit.

Inca nu am apucat sa citesc toate cele 193 de pag, am citit doar cateva, sunt si multe balarii ( parerea mea ), asa ca vroiam sa va intreb:

 

1. Ati spalat vreodata motorul ca pe masina? gen la spalatorie? sau doar curatat frumos cu carpa? ( si ceva produse de curatat m-ar interesa )

2. Unde si cum schimbati vitezele? m-ar interesa plaja de rpm si daca inchideti de tot gazul cand schimbati sau mentineti la un 3-4k rpm motoru. Eu am obs ca daca inchid de tot gazu ma cam infig in furca si apoi il bruschez cu acceleratia, iar daca il tin turat merge foarte lin si nu mai am parte de smucituri.

3. Daca a schimbat careva saua la si cu ce model

4. Se merita un windshield?

5. M-ar interesa un pinten si niste crash pads. Am vazut unele la Louis cand mi-am luat echipamentul dar nu aveau suruburile in Viena ( What ?!? ), ci pe undeva prin Hamburg :)) si am renuntat sa le iau atunci, erau unele de la SLS sau ceva asa, pe rosu. Ideea este ca pe site, la modelul RJ071 nu apar alea si vroiam sa stiu daca le-a luat careva si se potrivesc.

 

 

Plimbari placute si asfalt uscat, curat si bine turnat !!!

 

Sa-l folosesti sanatos si fara incidente.

 

1. Am spalat la spalatorie, asa, ca pe masina, o singura data (era extrem de murdar). Am avut ceva probleme la indicatorul de neutru vreo 10 minute, dup-aia i-a trecut. Altii se plang ca le intra apa la ceasuri. Oricum, garniturile de motor sufera, lantul trebuie curatat si uns, toate articulatiile (cric, schimbator, frana, etc) trebuie gresate din nou. Te gandesti daca merita. In mod cert nu o mai comit inca o data cu mobra expusa complet (ar trebui acoperit macar ceasul de bord si contactul de cheie) - consider ca am avut noroc.

 

2. Vitezele le schimb cu ridicarea in ture a motorului (necesita ceva practica, mai ales pe franare) = throttle blip sau rev matching. Astfel, nu ma infig in furca si nici nu smuceste. Exista suficiente tutoriale pe youtube. La inceput o sa fie mai dificil si pare ca nu merge, dup-aia devine reflex.

 

3. Saua este dezastruoasa. Ma gandesc la retapitare (gasisem ceva sa-mi placa la un user in zona timisoara, facea si prin curier, avea topic aici pe forum).

 

4. Nu stiu exact, am semicarenata si sunt ok la vant. Din experienta pe alte honda naked, zic ca ar merita, inclusiv la capitolul aspect, personal nu imi place farul ala golas la FZ6N. In fine, aspectul il apreciaza fiecare ...

 

5. Pinten + crash pads. Pinten = prea scump, arata bine, dar nu am pe moto. Crash pads => motorul a venit cu ele, sunt utile daca doar o scapi pe lateral la manevre de pe loc, altfel, oricum o sa atinga in ghidon, codita si semicarena (la mine). Functie de cazatura, s-ar putea fisura cadrul (motorul este prins in cadru, ca un element activ de caroserie).

 

"Asfalt bine turnat" - neobisnuit, dar suna bine !

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/697769-bugspoiler-sau-bely-pan/

saua ar trebui retapitata si pus un strat extra de burete de 0.5, daca nu chiar de 1. e tare din cauza materialului cu care e tapitata. eventual iei o sa din ceva moto dezmembrat de s2. nu duce acceleratia inapoi. schimbi asa si atunci merge liniar motoru nu te mai zmuceste. iar legat de spalatorii mergi linistit. nici una dintre motoretele mele nu a avut de suferit. doar sa dea presiune putin mai mica.

a : trebuia sa iei s. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

 

 

1. Ati spalat vreodata motorul ca pe masina? gen la spalatorie? sau doar curatat frumos cu carpa? ( si ceva produse de curatat m-ar interesa )

Mobrele se spala la orice spalatorie, cu doua conditii esentiale:

1.Atentionati-l pe cel care o spala sa stea cu Karcherul la distanta si daca se poate regla debitul sa il faca mai slab.

2.INTODEAUNA mobra se spala de sus in jos, adica jetul sa vina dintr-un unghi de sus pe ea, in asa fel incat jetul sa nu patrunda pe sub carene/rezervor/bord, etc.

Cel mai indicat este sa gasiti o spalatorie linga voi si sa o spalati numai acolo, baietii se obisnuiesc si stiu cum s-o spele.

 

PS: Aveti grija sa-i atentionati sa nu dea cu silicon pe cauciucuri, eu am patit-o odata si am scapat-o instant cind m-am urcat pe ea :-)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.
Tocmai am ajuns sa fiu si eu posesor de Fazer.
as vrea sa ii schimb uleiul si filtrul dar nu stiu ce anume sa ii cumpar .... am vazut ca parerile sunt impratite,
din cate am vazut consumabilele sunt ok ,eventual antigel-ul o sa ii mai schimb inainte de iarna.
la ce anume ar mai trenui sa fiu atent? poate cu cativa o sa ne intalnim pe strazile din cluj

atasez si o poza

post-65694-0-65052400-1405508564_thumb.jpg

Editat de bzsa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricare ulei 10w40 e bun, ai grija sa nu-i pui prea mult sau prea putin si o sa fie ok. dupa mine or sa vina niste lopatari care or sa spuna, sa nu iei ulei mai ieftin de 5 milioane kilu ca e nu bun si se strica motorul. Eu in toate am pus ulei de 150lei 4 litri (procycle vezi louis) si n-am avut nici o problema, schimbul la 10 mii. cu o motocicleta am dus-o la 80 de mii pe bord si n-avea stres cu uleiul asta. nu zic sa iei procycle ca n-are rost sa te complici cu comenzi de pe louis, ia ce iti e la indemana la tine in oras.

ar trebui sa fii atent la anul de fabricatie al gumelor. :D


» Post actualizat in 16 Jul 2014 11:29

Mobrele se spala la orice spalatorie, cu doua conditii esentiale:

1.Atentionati-l pe cel care o spala sa stea cu Karcherul la distanta si daca se poate regla debitul sa il faca mai slab.

2.INTODEAUNA mobra se spala de sus in jos, adica jetul sa vina dintr-un unghi de sus pe ea, in asa fel incat jetul sa nu patrunda pe sub carene/rezervor/bord, etc.

Cel mai indicat este sa gasiti o spalatorie linga voi si sa o spalati numai acolo, baietii se obisnuiesc si stiu cum s-o spele.

 

PS: Aveti grija sa-i atentionati sa nu dea cu silicon pe cauciucuri, eu am patit-o odata si am scapat-o instant cind m-am urcat pe ea :-)))

si oricat o sa ii atentionati sa nu dea cu jetul in radiator de aproape tot o sa o faca pentru ca sunt dobitoci. lafel si pentru silicon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dezmembreaza careva s2 ? sunt interesat sa cumpar o sha de s2 din motiv ca e mai confortabila decat cea de la modelul vechi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si oricat o sa ii atentionati sa nu dea cu jetul in radiator de aproape tot o sa o faca pentru ca sunt dobitoci. lafel si pentru silicon.

eu procedez altfel.

ma duc cu mobra la spalatorie, platesc cat e de platit, dar o spal eu.

se uita aia ca la urs cand le zic ca vreau s-o spal singur.

si uite asa am grija si dau cu jetul de departe, iau la carpa tot ce e de sters , etc....

 

 

 

ulei bag orice 10w40 sa fie. ultimele 3 schimburi motorex. n-are nici pe dracu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca avem printre noi un prieten doritor sa achizitioneze un FZ6 N din 2005 usor personalizat ( pt moftu meu ) , l.am pus la punct pentru mine ( asa cum a vrut mintea mea ) si ..am ajuns la concluzia ca imi trebuie carenata :| , asa ca il vand ... anuntul se afla aici /index.php?/topic/715766-yamaha-fz6-n-2005/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

turbyhehe imi poti spune unde ai retapitat shaua? am fazer s1 iar dupa cum stii si tu la drum lung este incomoda din cauza ca este prea tare si as vrea sa o fac mai comoda,si daca ai putea sa imi zici cat te-a costat tot moftul

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poate ajuta cineva cum sa schimb becurile de poziitie?

am inceput sa desfac carena dar nu ajung nici cum la bec si imi e frica sa nu rup ceva plastic.

 

multumesc


» Post actualizat in 20 Jul 2014 15:01

si inca ceva , in manual nu am gasit nimic....

ce inseamna becul cu cheie ,cel de jos..... tot clipeste cand scot cheia din contact

post-65694-0-46516500-1405868448_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Becul de jos (cu cheie) este de la imobilizator. Arata ca e activ. Becul clipeste un timp. Dupa 24ore de stationare se opreste clipitul, dar sistemul ramane activ. La urmatoarea scoatere a cheii din contact va clipi din nou... samd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imobilizator electronic = > are un cititor in el care citeste cipul din cheie

Mobra porneste daca cheia se potriveste fizic + cipul e corect, altfel stai si te uiti la ea.

 

Codarea altor chei duplicat se face cu chei "blank" impreuna cu cheia rosie. E bine daca o ai.

Am auzit ca negrele isi pot pierde codarea daca sunt tinute gramada cu alte chei cu cip.

Eu le tin acasa impreuna cu cele de la masina si nu am patit-o inca. :) Oricum, am rosia la indemana.

 

Poate era vorba de alte chei moto cu cip?

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...